A legszebb hely, ahol valaha jártam 😍 - Madeira vlog

Dame Demoii

Szia! Látogass el Kaorinnal egy gyönyörű, aprócska kis portugál szigetre. Irány Madeira!
-eSim kártya EU-n kívüli utazáshoz: Airalo eSim alkalmazás (Google Play/Apple Store) - Voucher code-hoz ezt írd: KAORIN1522 ~ A regisztrációnál Te is és én is 3-3$ jóváírást kapunk :)
Megtaláltok minket a közösségi médián is:
Insta: damedemoii
Facebook: damedemoii
Twitter: dame_demoii
email: sekaigazankoku@gmail.com
Kaorin TikTok: tiktok.com/@kaorin.bercsenyi
Kaorin instagram: kaorin.bercsenyi
Daisy Kaorinnal Telegram: t.me/daisykaorinnal
Muzsika:
• Kam Michael - Blue Sky...
Song: Blue Sky
Artist: Kam Michael (ft. Grizt)
Music provided by D3TH's Picks

@DameDemoii 6 ай бұрын
Szia! Ha te is éppen Madeirara készülsz, akkor gubbaszt itt par infó, ami hasznos lehet: A Pico Ruivo 1862 méteres magasságával Madeira legmagasabb csúcsa, amely négy túra útvonalon közelíthető meg. A PR1 és PR 1.2 a két legnépszerűbb. (Mi végül a PR 1.1 Vereda da Ilha útvonalon mentünk fel, de ez egy másik sztori, másik videó :D) Ebben a videóban azt láthatod, hogy a PR1 túrán indulunk el, aminek a kiindulási pontja a Pico do Areeiro, Madeira 3. legmagasabb csúcsa. Ez kb 40 percnyi autókázás, Funchaltól 20 km. A PR1 túra a Pico do Areeironál lévő turistaháztól indul, ami mosdóval, büfével és szuvenír bolttal is várja a turistákat. Mivel mi nem mentünk teljesen végig rajta saját tapasztalatom nincs, de a neten kutakodva azt találtam, hogy edzettségi szinttől függően közepes/nehéz kategóriába sorolják. Ha ettől most megijedtél esetleg, vagy szintén nincs időd végig menni, akkor TIPP: Az első 1 kilométer a legikonikusabb, itt található a gerinc mentén húzódó korlátokkal és láncokkal határolt lépcsősor. Szóval mindenképpen érdemes elindulni, a Ninho da Manta kilátóig elmenni és onnan visszafordulni. A kiáltás csudás lesz 😊 Akik pedig tovább is merészkednek: A túra egy ponton kétfelé ágazik, VE és VO. A VE nagyjából 3 óra alatt megtehető és 7 km a táv. A VO ugyan rövidebb 6,1 km, ennek ellenére kb 3,5 órára írják. Ezek csak egy irányba értendőek, szóval mivel vissza is kell jutnunk ez duplázódni fog. A videóban látható második programunk a delfin nézés volt. FONTOS: Ugyan a vlogban is igyekeztem rá felhívni a figyelmet, de ha állatokkal kapcsolatos programra mész, akkor mindig igyekezz ügyelni rá, hogy az etikus legyen az állatok szempontjából is! Ahol kihasználják őket, rosszul bánnak velük, nem figyelnek oda az állatok igényeire, stb. azokon a programokon kérlek NE vegyél részt, NE támogasd őket azzal, hogy jegyet váltasz rá. Persze előfordul, hogy a legjobb szándék ellenére is sikerül belefutni a dologba, de a mi felelősségünk megpróbálni utána járni. A mi delfines programunkat szervező céget merem ajánlani, mert ők tényleg odafigyeltek rá, hogy a delfineknek éppen van-e kedve a társaságunkhoz és nem üldöztük őket, hanem hagytuk őket elúszni. Mi itt foglaltunk: www.getyourguide.com/madeira-l67/quinta-do-lorde-swimming-with-dolphins-t229471/?partner_id=CY5NZQ5&
@MsRixi21
@MsRixi21 10 ай бұрын
Remek videó, csak egy nagyon nagy baj van vele! . . rövid..... de majd megnézem még egyszer....meg még egyszer.......:) :)
@benetamas
@benetamas 10 ай бұрын
Szuper videó köszönöm 😀🙋‍♂️
Ezt most mutattam meg kedvencemnek, és most mindketten fültől fülig vigyorogunk! Gyönyörűűűű!
@Wixder
@Wixder 10 ай бұрын
Csodálatos hely ❤ A videóid pedig egyre igényesebbek 🎬🚀
@DameDemoii 10 ай бұрын
Köszönöm szépen az észrevételt, igyekszem 😊
@perze_
@perze_ 10 ай бұрын
Hát itt én is átélném teljesen a halált..akár többször is ha kell. Utoljára a Mangarton volt ilyen érzésem, pedig ez csak egy video. :D:D
@GaborMolnar7
@GaborMolnar7 10 ай бұрын
Mindig is álmom volt madeiran jârni,szoval köszi hogy elhoztál😃
Gyönyörű hely! :)
@matyascsokoly8497
@matyascsokoly8497 10 ай бұрын
A hegymenetben a természet mellett, te is csodásan festettél :)
@gyongyinemes3737
@gyongyinemes3737 11 күн бұрын
Szeretnék eljutni Madeira szigetére lenyűgöző,fenséges hegyek vannak.Csak az a baj.hogy tériszonyom van,nem biztos,hogy be tudnám vállalni ezt a "kemény'" túrát.Meseszép sziget. Köszönöm ezt a remek videót.
@DameDemoii 11 күн бұрын
@@gyongyinemes3737 A videóban szereplő fiatalember is tériszonyos, de végig tudta csinálni, szóval ez nem tartson vissza :)
@dragon7913
@dragon7913 10 ай бұрын
Pont most néztem meg az első részt. Frissitettem eggyet és hopp ott a második is.😃
@magdolnasajti-faragoSFMtours
@magdolnasajti-faragoSFMtours 10 ай бұрын
Ez a hely engem Tenerifén a Chinamada-ra emlékeztet, ott is voltak hasonlóan lélegzetelállító magasságok!🥰Nagyon tetszett a beszámolód, ezen a túrán én is szívesen részt vennék, ezért fel is írtam a bakancslistánkra!😉
@DameDemoii 10 ай бұрын
Tenerife nekem is rajta van a listán, nagyon szeretnék oda is eljutni 😍 Ráadásul most spanyolul tanulok, így külön élmény lesz a tudásomat is majd próbára tenni :) Örülök, hogy tudtam újat mutatni. Egész Madeira fantasztikus, megérdemel egy helyet a bakancslistán 😊
@magdolnasajti-faragoSFMtours
@magdolnasajti-faragoSFMtours 10 ай бұрын
@@DameDemoii Szerintem tetszeni fog Tenerife, nagyon különleges, mert északi és déli rész teljesen eltérő, mint két külön világ!🥰Túrázni nagyon jókat lehet Északon, rengeteg ott a látnivaló! Sok sikert a spanyolhoz, azt mondják, a dallamossága miatt könnyebben tanulható más nyelveknél!😊És igen, tudtál újat mutatni, mert tudtuk, hogy szép hely Madeira, de szeretjük az ilyen jellegű vlogokat, több minden kiderül belőle, és ott érzed magad, amíg nézed a videót!😊
@selator0104
@selator0104 10 ай бұрын
6:52 A madár, ami a felvételen látszik, az egy vörös fogoly (Alectoris rufa), amit a szigetre betelepítettek.
@goldenretrieverchannel8352
@goldenretrieverchannel8352 10 ай бұрын
Bakancslistás hely.
@attilamereg
@attilamereg 10 ай бұрын
ide is el kéne jutni egyszer...vagy kétszer?! :)
Szerintem akár kétszer is 😁
@nuwanda8161
@nuwanda8161 9 ай бұрын
Szia, nekem nagy álmom Madeira, de akármikor néztem mindig olyan drága a repjegy. Nektek kb.mennyiből jött ki úgy az egész kirándulás, ha megkérdezhetem?
@DameDemoii 9 ай бұрын
Szia! Mi nem spóroltunk a szálláson, így az megdobta az árat. Pontos összeget nem szeretnék megosztani, de a repülőjegy 120 ezer forint körül volt :) Érdemes egyébként szezonon kívül menni, olyankor sok minden olcsóbb.
@nuwanda8161
@nuwanda8161 9 ай бұрын
Értem, köszönöm a válaszod!
@tiborkodak1552
@tiborkodak1552 10 ай бұрын
Ennek a résznek a nézése csak alacsony vérnyomásúaknak ajánlott ! Fotelból nézhető, hát a valóságban kegyetlen lehetett !
@DameDemoii 10 ай бұрын
Hihetetlenül csodálatos volt, de tériszonnyal azért meredek lehet 🙈
A Marson jártunk 🚀 - Fedezzük fel Madeirát
BAKANCSLISTÁS álmom küszöbén: Megérkeztünk Buscalanba
Madeira TOP 5 Levada Walks - Best Hiking Experience on Madeira
Picture the World
Zürich: ilyen egy GAZDAG város!