Czerwone Wierchy - Tatry Zachodnie [16.07.2022]

👉 NAPOLE15 👈
Muzyka:
===============================================
Szukasz dobrego miejsca z muzyką, do swoich produkcji?
Z poniższym linkiem zyskujesz dodatkowe 2 MIESIĄCE do swojej subskrypcji ARTLIST.IO:
👉 tiny.pl/d1gvl 👈
==============================================
- - ✅ Jeśli Ci się podoba to co robimy, możesz nas wesprzeć nas przez portal PATRONITE:)
Każdą przekazaną kwotę, wykorzystamy na rozwój kanału!
🏆 patronite.pl/achodzzenapole
☕Jeśli wolisz jednorazowe wsparcie, bez rejestracji, (wystarczy blik lub zwykły przelew), to możesz postawić nam wirtualną kawę klikając tutaj ➡️ buycoffee.to/napole
Zapraszamy na łatwą, ale piękną wędrówkowe po słynnych Czerwonych Wierchach. Zaczynamy w Kuźnicach, przechodzimy koło schroniska na Hali Kondratowej, a następnie wychodzimy na Przełęcz pod Kopą Kondracką. Tu zaczynamy podejście na pierwszy ze szczytów Czerwonych Wierchów. Przechodzimy po kolei przez Kopę Kondracką, Małołączniak, Krzesanicę i Ciemniak. Schodzimy na Chudą Przełączkę i Doliną Tomanową schodzimy do Doliny Kościeliskiej.
🕘 Wycieczka zajęła nam około 9 godzin.
🚶‍♀️ Przeszliśmy około 23 km. 🚶‍♂️
🅿 Parking: goo.gl/maps/7ZSwMubrpPVUBbo7A
🅿 Strefa Parkowania i opłaty: www.zakopane.pl/inne/strefa-m...
🗺️ Mapa trasy: mapa-turystyczna.pl/route/3enp0
🌄 Panorama z Krzesanicy: tiny.pl/wqtlp
Przewodnik: jasieksabala.com/produkt/prze...
👕💵Kup naszą autorską koszulkę!
Szczegóły na stronie ➡️ tiny.pl/71z32
Spodnie męskie - tiny.pl/9bblv
Czapka - tiny.pl/933sm
✅ Zasubskrybuj: tiny.pl/tj86g
To jest ważna informacja dla nas, że film się podobał i daje nam motywację do tworzenia nowych treści :)
✅ 🅸🅽🆂🆃🅰🅶🆁🅰🅼 / a_chodzze_na_pole
✅ 🅵🅱 / a.chodzze.na.pole
✅ Zapisz się do naszej grupy! Chwal się zdjęciami, wymieniaj opiniami!
/ niemajakwgorach
📍Zobacz mapę z naszymi filmami!🗺️ tiny.pl/rj8hc
------------------------------------------------------------------------------------------------------
0:00 - Wstęp
18:31 - Ciemniak - Chuda Przełączka
22:02 - Chuda Przełączka - Dolina Tomanowa - Ornak
27:58 - Mapa
28:35 - W następnym odcinku...
Sprzęt, który używamy:
🥾 Buty męskie: Merrell Moab Speed GTX: tiny.pl/9tjgq
🥾 Buty damskie Garmont: tiny.pl/9jdlm
🥾 Buty damskie Salewa: tiny.pl/9jdlg
Klikając w te linki, wspierasz mój kanał.
Aplikacja tworząca animację trasy:
Amsterdam - Swirling Ship
#czerwonewierchy #tatry #trekking #tpn #ciemniak #krzesanica #malolaczniak

7 күн бұрын
Super że jesteś! A jak już tu jesteś, to zostaw po sobie ślad! Mile widziany komentarz i Twoja subskrypcja To bardzo motywuje do tworzenia kolejnych filmów. A jeśli Ci się bardzo, bardzo podobało, możesz wesprzeć nasz kanał! NASZE BLUZY, KUBKI, KOSZULKI! patronite-sklep.pl/kolekcja/a-chodzze-na-pole/ ŚWISTAK: tiny.pl/71z32 KAWKA: buycoffee.to/napole PATRONITE: patronite.pl/achodzzenapole
@eugeniuszsmardz9171
@eugeniuszsmardz9171 Жыл бұрын
Pięknie się na was i na Tatry patrzy .Na czerwonych wierchach bywałem 30 i 40lat temu . Bardzo wam zazdroszczę młodości i widoków, lekkiego wiaterku , spoconych pleców, zmęczonych nóg i pięknych razem spędzonych chwil.
@miroslawsita7062
@miroslawsita7062 11 ай бұрын
A co ja mam powiedziec.? Od 34 lat mieszkam w USA a od 20 na Florydzie. Mam juz 70 lat ale jeszcze 10 lat temu po raz ostatni bylem w Apallachach. Coroczne urlopy przewaznie spedzalem w tych gorach-SC, NC, TN i V. Tez sa piekne ale za Tatrami tesknie najbardziej. Raz tylko bylem w Colorado i przezylam zawod. Co z tego, ze gory wysokie kiedy i przelecz sa niewiele nizsze. W zadnym miejcu nie czuc, ze jest sie tak wysoko. W Tatrach, prawie z kazdego szczytu, otwiera sie otchlan. Pozdrawiam
@AnnaMotulewska-nn5uy
@Katarzyna-kc3ie 4 ай бұрын
@PK-gy9tq
@PK-gy9tq 3 ай бұрын
Bywałem tam z moja przyszłą żoną w drugiej połowie lat 90tych. Tetaz tylko tęsknię i łzę ronię. Obiecałem córce, że tam zagościmy...
@paulina202
@paulina202 19 күн бұрын
Bardzo dziekuje❤
@andrzejostrowski1000
@andrzejostrowski1000 Жыл бұрын
Miałem w planie Czerwone Wierchy od lat. Najpierw przez 3 sezony burze nie pozwalały przejść szlaku. Był Kasprowy Wierch, Giewont itd. a chwilę potem... w wieku 64 lat operacja serca i już raczej nici z planów. 😢 Mam 68 lat i pewnie nie podołam marzeniom i wyzwaniu...❤😢 Może w następnycm życiu? 😊 Ale co tam, dzisiaj idę z Wami...
@marekwichniarek268
@marekwichniarek268 Жыл бұрын
Super filmik, jak zwykle. Ja szedłem po Czerwonych Wierchach tylko 2 razy - oba razy od Doliny Kościeliskiej czerwonym szlakiem na Ciemniak. Długo i kondycja mile widziana, ale lubię to podejście. Na popołudnie dużo lepszy ten wariant, bo Tatry Wysokie oświetlone wtedy słońcem, w październiku 2020 w idealną, bezchmurną i bezwietrzną pogodę było, po prostu, magicznie. Wcześniej sporo po Tatrach chodziłem, ale szczena opadła, jak wtedy zobaczyłem Krywań i całą resztę Wysokich. Już na Ciemniaku mega widok. Usiadłem i tak długie minuty po prostu patrzyłem, nie warto było tego przerywać i iść dalej. Ale w końcu ruszyłem, bo było późnawo, jak na ten miesiąc, na Krzesanicy byłem jakoś między 16-tą a 17-tą. Ja zazwyczaj dość późno wychodzę na szlak, i pierwsze godziny idę dość wolno, tempa nabieram po południu. Super są takie późne popołudnia (późne jak na październik), bo na Krzesanicy już tylko 2 osoby były ze mną. Ale tylko chwilę, one szły w stronę Ciemniaka, ja usiadłem znów jakiś czas zapatrzony w Wysokie i ten spokojny, zbliżający się wieczór. Na Małołączniaku byłem sam, na Kopie Kondrackiej o 18-tej dokładnie na zachód słońca nad Tatrami Zachodnimi. Dwóch ludzi (dziadek i nieletni chłopiec) robiło zdjęcia czy filmy zachodu jakimś lepszym aparatem na statywie. Nie znoszę tego zejścia z Kopy Kondrackiej (podejścia na nią też), więc poszedłem przez Kondratową Przełęcz. Była już szarówa, jak szedłem tym szlakiem, co chwilę obracałem się, patrząc na Tatry Wysokie, bo wyglądały niesamowicie w tych ostatnich światłach dnia, oczywiście słońce już się schowało i nie oświetlało ich. Nad głową gwiazdy, przede mną ścieżkę przecięła kozica, nie zachowując społecznego dystansu. Dosłownie mniej niż 2 metry przede mną przeszła, byłem cokolwiek zdumiony, bo nigdy wcześniej ani później nie szedłem aż tak blisko kozicy. A jak doszedłem do przełęczy, to zobaczyłem kilka innych światełek: czołówki ludzi schodzących z kopuły szczytowej Giewontu. Sam wyjąłem swoją i w Kuźnicach byłem o 20-ej. Ale może kiedyś też zrobię ten wariant w drugą stronę, jak mi się jakimś cudem uda wstać bardzo wcześnie - bo Wy od rana mieliście kapitalnie oświetlone Tatry Zachodnie. I nigdy nie szedłem tym szlakiem z Chudej Przełączki na Halę Ornak, a - jak widać na Waszym filmie - jest fajny i kapitalny widokowo. PS. Ujęcie kozicy na tle Tatr Wysokich (od Koprowego do Krywania) - miazga!
@miroslawsita7062
@miroslawsita7062 11 ай бұрын
Czesc. Tez ganialem po Tatrach. Od 20 lat mieszkam na Florydzie i do dyspozycji mialem tylko Apallachy. Bardzo urokliwe gory, szczegolnie wzduz Blue Ridge Hwy oraz w Parkach Narodowych w SC, NC, TN i V. Bylem raz w Colorado ale sie zawiodlem. Co z tego, ze gory wysokie ale przelecze niewiele nizsze. W zadnym miejscu nie czuje sie tej wysokosci. W naszych Tatrach, prawie z kazdego szczytu, otwiera sie, najmniej kilkuset metrowa otchlan. Teraz mam 70 lat a ostatni raz w gorach, bylem 10 lat temu. Pozdrawiam
@bartekhornik5685
@bartekhornik5685 Жыл бұрын
Super Filmik.!!!,
@lesniak60
@lesniak60 Жыл бұрын
Czerwone Wierchy są piękne.
@PolskiAmbient
Dzięki. Super.
@jes1on537
@jes1on537 Жыл бұрын
Zabralem kobitke na trase kiry-ciemniak-kiry... Balem sie isc przed nia, zeby nie dostac w glowe z kamienia... Z pamietnika amatorow. Pozdrawiamy.
@jacekkopa9143
@jacekkopa9143 Жыл бұрын
Pozdrawiam:)
@user-zb1qp7de9p
@user-zb1qp7de9p 5 ай бұрын
Piękny szlak, przeszłam go, wiele lat temu, od Kasprowego Wierchu, przez Dolinę Tomanową do Hali Ornak. Niezapomniane wrażenia 😊
@Agata0987
@Agata0987 4 ай бұрын
Coś pięknego 💚
@martin_uriel
@martin_uriel 2 ай бұрын
15:33 - ja również, a jeszcze bardziej zejście niebieskim z Małołączniaka.
@Kharkovsailing
Lux materiał, pozdrawiam
@tomaszsup5794
@tomaszsup5794 Жыл бұрын
Od doliny małej łąki. Super film.
@andrzejpoacarz7669
@andrzejpoacarz7669 Жыл бұрын
Spotkaliśmy się na szlaku przy zejściu z Ciemniaka do Chudej Przełączki (nawet załapaliśmy się na filmie 😂) Robicie super robotę! Dzięki!
@ewaskwarska9445
@ewaskwarska9445 4 ай бұрын
Super film! Czerwone Wierchy moje marzenie. Jeśli zdrowie pozwoli,moze w tym roku 😊.
@user-zt5ch4yj6z
@user-zt5ch4yj6z 6 ай бұрын
Jestem pełen podziwu za odtwarzanie piękna Polskich Gór które przemierzałem i podziwiałem przez wiele lat a obecnie dzięki waszej relacji mogę wspominać na ekranie mojego laptopa. Stokroć dzięki.
@marcinlisowski2426
@marcinlisowski2426 Жыл бұрын
bardzo ciekawy kanał, fajnie pokazana trasa z ciekawą narracją, przez co miło się słucha i ogląda, można się zapoznać z trasami, wybrać coś dla siebie - widoki są super
@rafal1899
@rafal1899 Жыл бұрын
Właśnie je zdobyłem od strony doliny Kościeliska przez kobylazowy żleb następnie Giewont przez kopę Kondracka i powrót również przez kopę Kondracka do Kuźnic. :)
@halina8559
@halina8559 Жыл бұрын
Dziękuję za udostepnienie, pieknego video i bogatego komentarza. Szczesliwe kozice, które bezustannie są w tej cudownosci gór 😂pozdrawiam serdecznie🙋‍♀️🤩🌞
Pozdrawiamy :)
Super trasa, super film
@barbarazak6475
@barbarazak6475 5 ай бұрын
Ale milo powspominać. Tworzycie piękne relacje z górskich wypraw. Ja wychodziłam na Ciemniak od Doliny Kościeliskiej,piękne wspomnienia,pogoda dopisala.,teraz marzę....
@arturnowicki6356
@arturnowicki6356 Жыл бұрын
Na czerwone wierchy na pewno jeszcze wejdę. Bardzo podobały mi się widoki. Wchodziłem niebieskim szlakiem od przysłop miętusi. Troszkę stromo i łańcuchy na szlaku. Zeszliśmy czerwonym.
czyli wchodziliście Kobylarzowym Żlebem :) to dla przypomnienia trasy polecam nasz film :) kzfaq.info/get/bejne/hJp9hNKk3KnUfGg.html
@arturnowicki6356
@arturnowicki6356 Жыл бұрын
@ tak i przed wejściem oglądałem Wasz film. Taki szybki instruktaż szlaku, po co czytać 😂 decyzja zapadła że przed deszczem łańcuchy należy pokonać żeby nie spaść. Dzięki Was w tym tygodniu byłem w Słowackim Raju, jak ja lubię Bieszczady to tam inaczej i z drabinami. Bardzo dobrą robotę robicie. Mam prośbę, kanał o tubylcach, byłych mieszkańców, jak działają schroniska m.in. transport żywności, jak pracownicy dochodzą itp.
Chcielibyśmy robić więcej takich projektów jak ze schroniskiem Roztoka, ale naprawdę trudno ludzi namówić. Poza tym były teraz wakacje, więc schroniska zapchane. Wrócimy z negocjacjami pewnie pod koniec września, październik listopad to takie martwe miesiące, to może będą bardziej skłonni do współpracy ;)
@magdawodarczyk8164
@magdawodarczyk8164 12 күн бұрын
Przeszlismy ten szlak wczoraj przy pieknej pogodzie. Start z Koscieliska sciezka pod Reglami do Doliny Malej Laki, ktora nas zachwycila. Ludzi malo na calym szlaku, na zejsciu na Hale Ornak zlapal nas lekki deszcz ale dodalo to wrazen, na koncu w Koscieliskiej masa ludzi wiec odpuscilismy schronisko na Ornaku. Wycieczka dluga, wyczerpujaca ale warta pzejscia kazdego kilometra , przepiekne widoki, jestem wdzieczna za ten cudowny dzien🏔️💚 Pozdrowienia z Tatr 🤗
@romancz8471
@romancz8471 6 ай бұрын
Ciekawa spokojna relacja z górskiej wyprawy na słynne Czerwone Wierchy.Wasze zaangażowanie turystyczne w relacji kamery zbliża i przypomina Tatry i dzięki temu przeżywam wyprawę pijąc herbatę w domowym zaciszu .Dziękuję i pozdrawiam .
@marzenadera5043
@marzenadera5043 Жыл бұрын
Za dwa tygodnie właśnie tym szlakiem wybieramy się na Czerwone Wierchy i do Ornaka na nocleg❤️ dziękuję
@magda1796
@magda1796 Жыл бұрын
Przepiękna trasa zaliczona w czerwcu
@tadeuszpuawski6158
@tadeuszpuawski6158 Жыл бұрын
Bardzo miło się ogląda. Dziękuję.
@bogdanakubiak845
@bogdanakubiak845 Жыл бұрын
Dziekuje za wspaniale doznania zarowno dla oczu jak i duszy. Pieknie pokazane Tatry i komentarz profesjonalny. Podziwiam i jeszcze raz dziekuje.😊
@TYZH
@TYZH Жыл бұрын
Bardzo mi się podobało jakość wideo jest bombowa głos prezentera jest spokojny Dobra robota !!!
@janul9912
@janul9912 Жыл бұрын
Great stuff, keep it up!
@h9i1
@h9i1 Жыл бұрын
Bierzemy się za oglądanie;)
@a_mil
@a_mil Жыл бұрын
Pozdrawiam serdecznie ze Skawiny. Biegowo od Kopy, marszem z widokiem na Wysokie do Kopy Hej!!
@januszwszolek828
@januszwszolek828 Жыл бұрын
Bardzo piękny film. Dużo wiedzy i dobrych ujęć a nie lans własny. Na pewno pójdę na tę trasę.
@arletazacheja5560
@arletazacheja5560 Жыл бұрын
Dziękuję za ten profesjonalny filmik z trasy, którą pokonałam w sierpniu ....ale....1990roku... pozdrawiam z Bawarii
@karolinakozowska4378
@karolinakozowska4378 20 күн бұрын
Bardzo interesujący filmik, wszystko dobrze opowiedziane 👍😊
@grazynamich222
@grazynamich222 Жыл бұрын
Byłam nie jest łatwo. Powodzenia.
@bartomiejmistygacz1734
@bartomiejmistygacz1734 Жыл бұрын
Popieram Waszą tezę, iż lepiej iść od Chudej....🙃
@jerzystoowski2568
@jerzystoowski2568 Жыл бұрын
Uffff znów polskie góry... Najpiękniejsze bo nasze!. "tamte" też ładne ale... nie ma jak w górach!
Wszędzie dobrze, ale najlepiej w domu. Jednak, żeby się o tym przekonać, trzeba podróżować. (Jednak kawa we Włoszech, nie dość że fantastyczna, to nawet w restauracji nie kosztuje więcej niż 1,5€. A u nas?…. Nie komentuje….
@jerzystoowski2568
@jerzystoowski2568 Жыл бұрын
@ Z ceną się zgodzę 😊Pozdrawiam
@ziemowitapinski7451
@ziemowitapinski7451 Жыл бұрын
Cześć oczywiście że od ciemniaka pozdrawiam i czekam na następne filmy.
@longinzaczek5857
@longinzaczek5857 Жыл бұрын
Która strona przejścia jest ciekawsza to rzecz gustu - na pewno łatwiej przejść ze wschodu na zachód, jak na filmie. Z paru powodów - na Kasprowy można podjechać kolejką, da się wejść na Wierchy podchodząc zielonym szlakiem na Kasprowy i jest to najłatwiejsze z dostępnych podejść - łatwiejsze od podejść na Ciemniaka i Kopę. Wreszcie, wygodniej jest wracać busami z Kościeliskiej do Zakopanego niż z Zakopanego do Kościeliskiej (na wypadek gdyby marsz się przedłużył).
@tomd.2761
@tomd.2761 Жыл бұрын
Moje tereny, pozdrawiam.
@andriu031077
@andriu031077 2 ай бұрын
Świetny materiał
@violettawisniewska2650
@violettawisniewska2650 Жыл бұрын
Piekny filmPiekna Przyroda.Kochane TATRY .No i Wy jestescie super z Wasza kamerka,Dziekujemy ,ze nam to pokazakiscie !!!!!Badzcie Zdrowi ,Pozdrawiam z Gdanska
Dziękujemy i pozdrawiamy 😊
@kamilsulkowski1305
@kamilsulkowski1305 26 күн бұрын
Macie dobrą kondycję ❤
@annaherdzik6504
@annaherdzik6504 Жыл бұрын
Byłam 4 dni później na Czerwonych Wierchach, niezapomniane przeżycie :)
@sylwiabrys8366
@sylwiabrys8366 Жыл бұрын
Cudownie wyruszać ze wschodem słońca...byliśmy w środę na Czerwonych..i właśnie chłodne poranki ,ale za to przyjemnie się idzie pod górę 😍
@sebastian112m
@sebastian112m Жыл бұрын
Rok temu byłem na szlaku Czerwonych Wierchów. z kierunku Kużnic, dzięki Wam mogłem odkryć go na nowo. Dzięki.😃
@Mar.C
@Mar.C Жыл бұрын
Jak mi tego brakowało😊 tego wesołego głosu lektora informującego że "wyjechaliśmy o 3 a już przed 5 jesteśmy na parkingu"😁
Hahaha 😅
@Mar.C
@Mar.C Жыл бұрын
​@ a i te "wietrzne wierchy" może lepiej "wywiałowe"😉
Też o tym myślałem 😅
@johnnygilroy5213
@johnnygilroy5213 Жыл бұрын
Przeszedlem Czerwone Wierchy w lipcu 1980 roku przy pieknej pogodzie:)
Może warto powtórzyć? 😊
@johnnygilroy5213
@johnnygilroy5213 Жыл бұрын
@ U nas sa inne gory , wielkosci Beskid:)
@marcin790803
@marcin790803 28 күн бұрын
Fajnie się oglądało ;)
@NatNes36
@NatNes36 Жыл бұрын
Super film, daje suba
@mirosawjabonski9532
@mirosawjabonski9532 11 ай бұрын
witam M0CNYCH turystów jestem zakopianczykiem lecz nigdy nie udało mi się wejść na Czerwone Wierchy za młodych lat ciągle praca a teraz jak mam 84 lata to tylko mogę ¦ WAS oglda c wwi nternecie poydrawiam wrztryzmazch
Pozdrawiamy 😊
@robertrosinski6238
@robertrosinski6238 Жыл бұрын
Jak zwykle piękny film i spokojna narracja, pozdrawiam
@DerRoemisch
@DerRoemisch Жыл бұрын
Jak zwykle wielkie kino... czarujące ujęcia - po prostu świetnie. Oj Kochani, w ubiegłą niedzielę (24.7.) szliśmy podobnym szlakiem z Kir ale zaczynając od Ciemniaka i.... niestety nie spotkaliśmy się 😉 2 dni wcześniej, w piątek przepasowałem Was również podczas deszczu niedaleko parkingu w Palenicy Białczanskiej, a żona szczęściara, która z naszym starszym maszerowała kilkadziesiąt metrów za mną ma nawet z Wami fotkę - pozazdrościć. Wielkie dzięki za doskonałe filmy. Proszę o więcej i milutko pozdrawiam Peter 🙂😘
A tak spotkaliśmy się na parkingu ;) Pozdrawiamy serdecznie! 😁 Kiedyś na pewno się jeszcze spotkamy.
@smaksim
Niesamowite widoki
@cezarygaazka709
@cezarygaazka709 Жыл бұрын
Od Ciemniaka, zdecydowanie :) Pozdrawiamy. Czarek i Zbyszek :)
@Robert-ku9tj
@Robert-ku9tj 7 ай бұрын
Fajna relacją super miejsce pierwszy raz trafiłem będę was szukał pozdrawiam
@krolslezy9007
@krolslezy9007 Жыл бұрын
Lubię wasze filmy, ciekawa narracja i montaż odający klimat wędrówki.
@DerRoemisch
@DerRoemisch Жыл бұрын
Oglądam dzisiaj w adwentową niedzielę🕯️🕯️🕯️ powtórnie ten film.... Ujęcia, muzyka, nastrój - po prostu relaks... dzięki, pozdrawiam 😘 i czekam na nastepne
Dzięki 😊
@maluchywkrainiedzwieku8290
@maluchywkrainiedzwieku8290 Жыл бұрын
Rewelacja 👍 fantastyczny film 👍
@arkadiuszpatyk4518
@arkadiuszpatyk4518 Жыл бұрын
Ale numer. 3h po powrocie z gór patrzę, a tu film z trasy, którą dzisiaj zrobiłem. Z tą różnicą, że ja zacząłem w Kirach, po drodze Giewont. Reszta 1:1. Niesamowite, obejrzeć świeżutki film na Waszym kanale w takim momencie. To jak relacja z mojej wyprawy. Dziękuję!
@lucynapaczek104
@lucynapaczek104 Жыл бұрын
Super filmik🤩 Byłam tam dwa dni później ...☀️ Piękne te Nasze Góry ....😊
@saweksyska52
@saweksyska52 Жыл бұрын
Wyruszyłem wczoraj z Piątki przez Zawrat Świnicę Liliowe Kasprowy Czerwone Wierchy Chudą Przełączkę i do Schroniska na Hali Ornak. Tuż za Świnicką Przełęczą prawa strona skąpana w mleku. Za Krzesanicą już obie strony skąpane w chmurach dopiero od Chudej Przełączki pięknie widoki do Ornaku. Zazdroszczę wam przejrzystej pogody, na pewno wrócę na ten szlak od drugiej strony. Pozdrawiam.
@jansupronowicz1300
@jansupronowicz1300 Жыл бұрын
To kawał drogi jak na jeden dzień. Niegdyś, kiedy byłem młody (18 l. i 24 l.), to dwa razy zrobiłem trasę Kasprowy-Wodogrzmoty przez Zawrat i Pięć Stawów. A będąc już nieco starszy, trasę Kasprowy-Kiry przez Pośredni Goryczkowy, Czubę Goryczkową, Suchy Kondracki i wszystkie cztery Czerwone. Jak na moje możliwości, obie z tych tras zupełnie wystarczą na jednodniową wycieczkę.
@ewelinka3
@ewelinka3 Жыл бұрын
Zdecydowanie kierunek ciemniak kopa, a fillm jak zwykle super ❤️ widoki cudowne 😍 pozdrawiam
@annak7693
@annak7693 Жыл бұрын
Na Czerwonych Wierchach byłam raz, 5 lat temu, przy pieknej słonecznej pogodzie. Z Kuźnic przez Kasprowy Wierch do Doliny Kościeliskiej. Wspominam tę wyprawę z ogromnym sentymentem. Cudowne, najpiękniejsze widoki 🥰
@jacekbijak4164
@jacekbijak4164 Жыл бұрын
Ładnie nakręcone i zmontowane👍
@robertpopioek7214
@robertpopioek7214 Жыл бұрын
..od Kopy mam już zaliczone … teraz czas na drugi wariant … dzięki za potwierdzenie moich przypuszczeń 🙂
@BIKE-PLUS
@BIKE-PLUS Жыл бұрын
Super. Uwielbiam filmy nagrane w takim klimacie🙂👍
@witoz9250
@witoz9250 Жыл бұрын
Witam, ale piękny szlak , w lutym wyszedłem na Kope Kondracka i oglądając teraz filmik jestem zachwycony tym przepięknym krajobrazem tyle zieleni, roślin i zwierzątek, oczywiście zima też jest cudowna🙂 Czerwone Wierchy jeszcze przede mną ⛰️. Narazie w planach za 2 dni Giewont 💪 pozdrawiam i do zobaczenia na szlaku.
@nookacz7
@nookacz7 Жыл бұрын
Ale cudowne ujęcia, ja zawsze tak patrzę na Tatry i naturę moimi oczyma. Cudownie, że ktoś również tak to widzi
Dziękujemy 😊
@wloczykijnaszlaku
@wloczykijnaszlaku Жыл бұрын
Fajnie jest zobaczyć znajome miejsca. Byliśmy tyczeń temu . Mój szlak z campingu na ul. Żeromskiego wzdłuż potoku do Kużnic i później na przełącz pod Giewontem i w dół do Strążyskiej i koło skoczni i na camping . Piękny dzień jak i szlak . Pozdrawiam Was :)
@MrMocarz1234
@MrMocarz1234 Жыл бұрын
Wybieram się do Zakopanego w najbliższych dniach związku z tym chciałbym się zapytać o opinie na temat tego kampingu? Wart polecenia? Rozumiem że chodzi o kamping "pod Krokwią"?
@wloczykijnaszlaku
@wloczykijnaszlaku Жыл бұрын
@@MrMocarz1234 Od lat tam jeździmy i polecamy . Miejsca sporo jak na wakacje a byliśmy dwa tygodnie temu . Ceny przystępne . Bar na miejscu toalety kuchnia itp Miła obsługa . Polecamy
@198325carlos
@198325carlos Жыл бұрын
Zdecydowanie lepsze widoki od strony Ciemniaka ale za to bardziej wymagający kondycyjnie szlak. Wychodziłem czerwonym szlakiem z Doliny Kościeliskiej.🥰🥰
@elzbietabaczewska1079
@elzbietabaczewska1079 Жыл бұрын
5.10 szacuneczek!A ja myślałam ,że 7.oo to wyczyn .Żeby się pocieszyć to był koniec września .
@krzysztofg4895
@krzysztofg4895 Жыл бұрын
Piękna trasa, widoki bajka, jedna z moich ulubionych tras, ale jako że nie lubię podejścia od doliny Kościeliskiej na Ciemniak to zwykle wybieram Gronik-Przysłop Miętusi-Małołączniak, a potem to już jak kto chce choć widokowo zdecydowanie Ciemniak>Kopa Kondracka. Dzięki za filmik.
@piotrekwiecien
@piotrekwiecien Жыл бұрын
piękne ujęcia . Piękne zgranie was jako pary :)
@FlowerWhiskers111
@FlowerWhiskers111 Жыл бұрын
Tatry to ładne góry i miałam tam jechać w te wakacje, ale ze względu na dużą ilość dolnośląskich szczytów, jaka mi została, najpierw wakacje w Kotlinie Kłodzkiej. Tatry najwyżej gdzieś za rok
@rysik77
@rysik77 Жыл бұрын
Robiłem ten szlak od Ornaku do Kondratowej w czerwcu. Było to moje pierwsze przejscje przez Czerwone Wierchy więc na zawsze pozostanie w mojej pamięci jako to najlepsze przejscje. Kolejny doskonały film z mnóstwem ciekawych informacji i pięknymi widokami. Pozdrawiam.
@iwonamaria470
@iwonamaria470 10 ай бұрын
Zawsze szłam od Ciemniaka do Kopy. W sumie to muszę spróbować Wasz wariant, bo to wejście na Ciemniak przez Piec..... 🙈🙈🙈🙈🙈Uwielbiam Wasze filmy 🔥💪👍
A ja (w przeciwieństwie do Anki i chyba większości osób) lubię to podejście, szybko się wznosimy, nie idzie się długo doliną, kilka kroczków i na górze 😜
@iwonamaria470
@iwonamaria470 10 ай бұрын
@ tylko kilka kroczków😉🤭Lubię za to podejście na Małołączniak od Przysłopu-niebieskim, bodajże,szlakiem. Lubię maniakalnie 😄 Pozdrawiam serdecznie.
@marekgliwice
@marekgliwice Жыл бұрын
Byłem 15 czerwca . Trasa prawie taka sama tylko z Kuźnic przez Kasprowy . Dolina Tomanowa jest cudowna a wiele ludzi ją omija .
@beatapokrzywnicka4470
@beatapokrzywnicka4470 Жыл бұрын
Jak zwykle wspaniała robota😊 jesteście najlepsi ❤
@bartoszchronowski
@bartoszchronowski Жыл бұрын
Tedy jeszcze nie szedłem czerwonych. Super materiał. Do zobaczenia na szlaku.
Do zobaczenia :)
@dr.drakula5566
@dr.drakula5566 Жыл бұрын
Kolejny Wasz film, który oglądam z lekko podniesionym pulsem, jako że wspomnienia ożywają, a widoki powodują uśmiech na Twarzy. Kiedyś tam, pokonaliśmy z żoną i synem Czerwone Wierchy od Ciemniaka, do Przełęczy pod Kopą Kondracką i podążyliśmy jeszcze na Kasprowy Wierch, schodząc do Kuźnic z buta, w brew protestom naszego syna, on chciał zjechać kolejką - tak w ogóle to również pięknie było . Pozdrawiam.
@anengineer_
@anengineer_ Жыл бұрын
Dzięki Wam, w tym roku, w poprzednią sobotę (kilka lat temu pogoda nie pozwoliła) po raz pierwszy wyszliśmy w Tatry, właśnie na Czerwone Wierchy, od strony Kir. Zeszliśmy w Kuźnicach. Dziękujemy za Wasze filmy. Pozdrawiam
Super! Bardzo nam miło! Pozdrowienia dla wszystkich :)
@magorzatakania6889
@magorzatakania6889 Жыл бұрын
Dopiero zaczęłam raczkować w Tatrach, ale to miłość od pierwszego wejrzenia. Porównując Wasze dwa filmiki z Czerwonych Wierchów, bliższy mojemu sercu jest szlak od Ciemniaka. Widoki zapierają dech. Wasze filmy są dla mnie nieocenioną pomocą. Dziękuję Wam za nie!
@elarzc7745
@elarzc7745 Жыл бұрын
Wspomnienia wróciły pieknay wycieczka umarwia podkład muzyczny.NA WIERZCH BYŁAM 2 RAZY
@piotrlaskowski2799
@piotrlaskowski2799 11 ай бұрын
Chyba nie idzie się odkochać. Trudna i piękna miłość. Pozdrawiam.
@katarzynagabrys7060
@katarzynagabrys7060 Жыл бұрын
Świetny film. Piękne widoki. Super komentarze.
@cieszynioki9120
@cieszynioki9120 Жыл бұрын
Piękne ujęcia. Tym zielonym z Chudej Przeł. Chciałem iść w zimie i miałem pierwszy w życiu wycof. Obiecałem sobie że wrócę w innej porze roku ... Fajna wycieczka. Szedłem w obie strony i mnie podoba się w każdą stronę 😉
W zimie ten szlak (zielony) jest zamknięty ze względu na ogromne zagrożenie lawinowe. Więc dobrze, że zawróciłeś. Zdecydowanie polecam latem 😊
@user-iz2fm3ht4g
@user-iz2fm3ht4g Жыл бұрын
Coś pięknego pozdrawiam wszystkich ❤
@kamilzochowski1875
@kamilzochowski1875 Жыл бұрын
Świetny Materiał i Świetny kanał, ogladam wasze filmy od niedawna i cieszę się że tu trafiłem ,ciekawie przedstawiane są szlaki ,natura i oczywiście góry..⛰️ pozdrawiam 👌🙌
Dzięki 😊
@JakZwykle
@JakZwykle Жыл бұрын
My szliśmy od Ciemniaka i kiedyś spróbujemy w drugą stronę.
@Bartek_C
@Bartek_C Жыл бұрын
Fajny widok na Tre Cime w zwiastunie :)
@agan8306
Świnica od Zawratu czyli "nowym" szlakiem na szczyt. Tatry wysokie - 16.07.2021
Budowa kolei linowej  na Kasprowy Wierch
Adam Sobolewski
TATRY WYSOKIE - Kościelec po deszczu.. (2155m.n.p.m)