Alpok Motoros Túra 2022

Bali On Road

Ebben a videóban folytatódik a kilenc napos Alpok Motoros túránk a falubeli barátaimmal. Láthatjátok majd, hogy 2 nap alatt, hogy értünk el Berchtesgaden ből indulva gyönyörű hegyek és tavak mellett motorozva, a Sudelfeld hágón át a Starnbergi tó mellett lévő szállásunkra. Madj a Kochelsee t a Kesselberg hágón át a Walchensee mellett, a Sylvenstein gátig. Tartsátok velünk és nézzétek meg, hogy milyen meg megunhatatlan szép helyeken jártunk most is.
Ha szeretnétek kapcsolatba lépni velem, vagy csak egyszerűen tudni szeretnétek, hogy pillanatnyilag merre járok, akkor írjatok Email-t vagy kövessétek ezeket a csatornákat is:
📸Instagramm: www.instagram....
👥Facebook: / onroad.bali.9
💻Email : balionroad@googlemail.com

@AlparsMotoAdventure
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Gratulálok ismét egy jó videó, nagyon bejönnek a drónos felvételek, meg a timelapse-ok is. A narráció is jól sikerült, ahogy az előttem kommentelő is írta, mehetnél szinkronszinésznek simán. Látszik a videóidban hogy sok sok munka van benne, egyik jobb mint a másik, és folyamatos fejlődés van! Csak így tovább. Alig várom a közös videókat az idei MAKOT után 🤘😎
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Köszi Alpár! Hát igen eléggé el játszadozok, szórakozok vele. Dehát ha tetszik az embereknek akkor megéri vele foglalkozni. Hát a narrációt azt azért még kihagynám, elég ezt is megcsinálni meg előkészíteni rá a dolgokat.🙈 A MAKOT-ot én is várom. Nagyon jó lesz az tuti. És lehet idén még filmezni is fogok😂
@laszlogiricz4650
@laszlogiricz4650 Жыл бұрын
Elképesztően minőségi és klassz videó, most kezdek motorozni, de ez még jobban meghozta a kedvem hozzá! Köszönöm!
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Köszi Laci! Örülök, hogy tetszett. Jó hobbit választottál, és akkor így még rengeteg felfedezni való áll előtted. Sok szuper jó túrát! Üdv. 😉🙋🏻‍♂️
@jozseffekete1551
@jozseffekete1551 Жыл бұрын
Helló Balázs ! Hoztad a szokásos jó minőséget ! Gyönyörű helyeken jártatok a barátaiddal . Szerencsémre az útvonalatok kb 70% án már én is voltam a kis burgmannal . Üdv STA-ból.
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Szia! Hát persze neked ezek nem ismeretlen terep. De majd jönnek olyan részek délebbre ahol lehet, hogy nem jártál. 😉🙋🏻‍♂️
@karolyszabo3788
@karolyszabo3788 7 ай бұрын
Közel voltatok hozzánk. Weilheimban élek, nem messze Seeshaupttól.
@lajostasnadi5124
@lajostasnadi5124 Жыл бұрын
Hali. Nagyon jó lett ez a videód is! Hang és zene egyaránt! Gratula!
Köszi! Örülök, hogy tetszett! 😊🙋🏻‍♂️
@petermate8940
@petermate8940 Жыл бұрын
Nagyon jó videó lett! Ez az első amit láttam tőled, de még sokat szeretnék :) 😊😊
Köszönöm! Örülök, hogy tetszett! Hamarosan jön a folytatás 😊🙋🏻‍♂️
@jozsefkovacs9801
@jozsefkovacs9801 Жыл бұрын
Szia Bali. Gratulálok nagyon szuper lett a videó. Alig várom a folytatást. Gyönyörű helyeken jártatok. Idei szezonban ismét adtál ötleteket merre és mit nézek meg motorozás közbe. Üdv Józsi 😀🙂😎👌👍🙏
Szia Józsi. Örülök, hogy tudtam segíteni. Meg, hogy tetszett a videó.😊👍
@farkasr11csatornaja-ij3il
@farkasr11csatornaja-ij3il Жыл бұрын
Szia Bali! Nagyon jó lett!👍 Örülünk, hogy a részesei lehettünk!!! (most egy kicsit megint ott voltunk)🤗
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Szia, nagyon köszi! Örülök, hogy tetszett! Ahogy csináltam nekem is egész végig jöttek fel az emlékek és én is ott voltam újra. Nagyon jó érzés volt! Még egyszer kösz, hogy megnézted! 😊🙋🏻‍♂️
@farkasr11csatornaja-ij3il
@farkasr11csatornaja-ij3il Жыл бұрын
@@BaliOnRoad már nem tudom hányszor, de már több mint 7!!!😁😁😁
😄🙏
@karolyszabo3788
@karolyszabo3788 7 ай бұрын
Lehet azért a Kesselbergen járni. Amikor utoljára jártam arra, aki engem többször megelőzött, a földön feküdt és helikopterről ereszkedett le érte egy orvos stabilizálni.
@BaliOnRoad 4 ай бұрын
Na igen. Vannak ilyenek is sajnos. Még én se tudtam úgy elmenni ott, hogy valami sportos mellőzött volna meg. Mindig van valami csapatós motoros
@salzburg350 Жыл бұрын
Igazán gyönyörű helyekre vitted a Barátaidat. Jó kis csapat lehetett ami innen vissza jött a közös portrékból. Egy czesky krumolov és környéke túrához szivesen csatlakoznék hozzád,fél úton tőled. Laufen környékén tali,bár én nem bmw-vel,sem túra gép.De szívesen nézelődnék veled, azt a tempót meg bírja a retró járgány is.Nem szerepelni akarok. Nehogy félre értsd.
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Igen ez már egy nagyon bevált csapat. Ugye gyerekkorunk óta ismerjük egymást egy faluba nőttünk fel. És igazából mindenkivel 14-15 éves korunk óta motorozok. Szóval itt már nincsenek olyan nagy meglepetések. Hát a túrát azt azt kell hogy mondjam is spontán nem nagyon tudok tervezni. Meg azt mondani hogy elmegyek arra mert annyi tervem van hogy kb. két évre be vagyok táblázva ötletekkel. És ezért azt mondom hogy nem ígérem meg. Inkább azt mondom hogy ha valamilyen motoros találkozó lesz akkor aza esetleg el tudnál te is jönni és ott tudok motorozni. Ami a legközelebbi amire én megyek (mert akkor lesz csak időm), az a Makot 8. Felsőtárkány-on Szeptember 1-3-ig. Az nagyon jó kis buli. Jó a csapat meg az egész egy szuper hely. És velem együtt lesz ott egy csomó KZfaqr. Szóval tényleg ne haragudj azért hogy nem mondom azt hogy motorozunk egyet de nagyon nagyon nehéz össze egyeztetnem a szabadságokat a motorozással. Az utóbbi évben a munkám annyira megváltozott. Nagyon sokat vagyok úton és ezért nehéz ez.
Na akkor ok. De hol is laksz? Lehet írtad de nem emlékszem.
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Na, most megnéztem, hogy hol is laksz. Így azért persze össze tudunk futni de azért nem lesz olyan nagyon közel már abba az irányba aztán tényleg nem nagyon járok csak a hazafelé megyek. Viszont akarok ide majd csinálni egy túrát újra Halltsadttba meg ott nem messze a tó fölött van egy panoráma út, a Loser panoramastraße. Azt mindenképp meg akarom majd nézni. Akkor össze futhatunk aztán elkísérhetsz ha az neked így ok. 😉
@salzburg350 Жыл бұрын
@@BaliOnRoad Salzburg-Braunau között, ca. Laufen-Burghausen között.Az osztrák oldalon. a határ légvonalba 3 km. Cesky Krumolowra nézz rá.2 napos egy éjszaka alvór túra. Poli túra, Hétköznapi motoros,Gábor Videóit nézd meg itt a you tubon. CESKY KRUMOLOV. Passau fele is csodás tájak utak,de ha pl Nieder Annánál át a Dunán Rohrbach fele.....stb.🙂
@@BaliOnRoad Onnan fel a Dachsteinre.
@salzburg350 Жыл бұрын
A Watzmann fürdőbe is érdemes egyszer elmenni.Technikailag-minőségileg,meg hangban is lassan elmehetnél szinkron tolmácsnak. Egyik kedvencem vagy,talán már az első nagy.🙃A te lakásod is ott van.Tagersee hez közel.Csodás lehet az a kasselberg. csak mellette jártam,akkor is kamionnal csak.Szerintem azert 15 óráig...,hogy még időben párásodás világosban le is érjenek. Tuti nem 22 órakór indúlnak neki....a kasselbergnek.A Walchensee kochelsee nél is jártam teherautóval. csodás helyek, nem mentem be a maut fizetősbe,pedig utólag szerintem akkor nem lett volna ott kapu őr, De kerúltem így többet láttam. Nem nyári szezon volt.De már írtam egy régebbi videódhoz talán. 4 szer néztem meg mire leírtam a mondókámat. Persze főzés közben. Wochenende🤣🤣
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Szia János! Örülök, hogy nézed a videókat meg, hogy ennyire tetszik az amit csinálok! Hát azért szinkrontolmács nak nem mennék el. Meg bőven elég nekem ez amit itt az én videóim közbe csinálok. Így is elég sok idő elmegy egy ilyen videó megszerkesztésére. Nagyon sokszor neki kell állni és néha csak ilyen egy két órákat tudok vele foglalkozni. Amúgy meg sokkal több időbe telik az egész. Igen már múltkor írtad hogy jártál ezeken a környéken hát akkor te is elég sok helyen voltál. Sok mindent láttál ezek szerint.
@salzburg350 Жыл бұрын
@@BaliOnRoad Ezerszer rosszabbak vannak ma napság szinkron szinészként, bár azok valakinek a valakije....gondolom én🤣
😂🤷🏻‍♂️
@laszlosomogyi8539
@laszlosomogyi8539 Жыл бұрын
Nagyon jó a videó! Gratula!🙂👏
Köszi Laci! 😊🙋🏻‍♂️
@salzburg350 Жыл бұрын
Mindenki benne volt a vizbe,de csak te vagy magányosan nő nélkűl mindig Balázs. Bár az én menyecském sem ül fel motorra🙂🙃🤔
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Hát én ezt már csak így nyomom. 🤷🏻‍♂️ És valószínű, hogy így is marad a motorozás részről
@szakal3660
A motoros dolgok
Túra a Duna mentén
Bali On Road
Mangart és a Triglav nemzeti park