Cât de săraci sunt bicicliștii? Vedem la Salonul Bicicletei 2023

Ion Trifu Vlog

Haideti la Salonul Bicicletei 2023, sa vedem care sunt preturile si ce modele noi de biciclete au mai aparut.
1 Aprilie 2023
Video camera: GoPro 11 Black
Facebook: / iontrifuvlog
Instagram: / trifuion
Music:
**********************************
Y&V- Lune [NCS Release] - • Y&V - Lune | Electroni...

@alexpanaiotis
@alexpanaiotis Жыл бұрын
Foarte dezamagit de targ anul acesta: standuri cu puține biciclete, foarte putine biciclete de top de gamă, înghesuit totul, fără spațiu dedicat de testare ( trebuia mereu să fii atent și sa te feresti de cei care testau bicicletele). Per total nu a meritat deloc prețul plătit la intrare. Și apropo, plătești niște bani pe biletul de intrare să ți se ofere ceva în plus față de o simplă vizită la magazin, să te uiți la cateva biciclete de la fiecare expozant(magazin) și să testezi cateva minute una facând slalom printre ceilalți participanți care erau si cu copii mici+ lipsa totala a unei parcari, nu cum a fost anul asta de au parcat toti pe unde au apucat. Mai degrabă, a părut o fraiereală, mai ales dacă organizatorul percepe bani și de la expozanți și de la oamenii care vizitează târgul; ca și cum un mall ar percepe taxă de intrare clientilor magazinelor. Pana la urma sunt magazine care isi prezinta marfa la acest targ si o prezinta spre vanzare, ei aleg daca vin la un targ sa isi prezinte marfa si noile produse potentialilor clienti, conceptul asta de taxare in sine este total gresit( daca se doneaza banii de intrare pentru ceva nu as avea absolut nimic impotriva.
@mtbromania Жыл бұрын
Ai făcut rezumatul perfect, e loc de mult mai bine, sa speram ca anul viitor o sa fie altfel. Anul trecut evenimentul mi s-a părut slab, însă anul acesta a fost și mai slab. Totuși m-am simțit bine, ca și plimbare de weekend și faptul ca am văzut mai multe magazine de biciclete adunate în același loc.
@ionmoncea3690
@ionmoncea3690 Жыл бұрын
👍👍👍
@bucharestbiketraffic
@bucharestbiketraffic Жыл бұрын
Te-am vazut pe acolo. Poate iesim la o tura de bike cu totii.
@mtbromania Жыл бұрын
Da, am fost si eu in a doua zi a salonului, erai ocupat cu un interviu! 🙂 Sa vedem când organizezi o ieșire, am înțeles ca ziceai la inaugurarea magazinului ca ai de gând sa faci asta, sau mergi cu noi la o tura organizata de Silviu Filipescu.
@bucharestbiketraffic
@bucharestbiketraffic Жыл бұрын
@@user-mj4ye7cw8n Sa nu exageram.
@@mtbromania Organizez tura. Doar ca vremea asta minunata...
@MariusFlorinNedelcu
@MariusFlorinNedelcu Жыл бұрын
Super vlog-uri, in modul acesta am putut fi prezent acolo vazand totul de la distanta prin intermediul vlogurilor tale! Succes pe mai departe si poate ne vedem la o tura in zona buzaului . Just let me know ! 👍👍👍🚴
@mtbromania Жыл бұрын
Mulțumesc pentru apreciere, ma bucur ca ți-a fost de folos clipul. Poate ne vedem! Bafta!
@KramerMaxim
@KramerMaxim Жыл бұрын
Super tur.
Mulțumesc! 🙂
@zsolt5948 Жыл бұрын
Eu am o bicicletă Btwin din Decaton😂 Am luat în 2017 cu 2000 RON, și azi merge foarte bine!
@mtbromania Жыл бұрын
Dacă o folosești pentru ce a fost conceputa, sunt sigur ca își face treaba foarte bine.
@zsolt5948 Жыл бұрын
@@mtbromania E un MBT cu 27 de viteze, roți de 27.5, frâne hidraulice, e o bicicletă destul de usoară cu cadru din aluminiu 😁 Îsi face treaba ori unde, am fost cu ea si în Munții Apuseni.
@mtbromania Жыл бұрын
@@zsolt5948 Marfă! S-o stăpânești sănătos!
@@mtbromania Mersi! Dar mai încolo cred că și eu o să trec pe electric 😁
@mtbromania Жыл бұрын
@@zsolt5948 asta e trendul, cât mai multe persoane o sa cumpere biciclete electrice.
@zzhunt3254
@zzhunt3254 Жыл бұрын
Mda preturi mai mari că în magazine bine că nu am mers că mai dădeam 30 lei aiurea plus transportul
@mtbromania Жыл бұрын
Merita sa mergi pentru atmosfera, dacă ai chef sa faci o plimbare.
@zzhunt3254
@zzhunt3254 Жыл бұрын
@@mtbromania pt atmosfera mă duc la obor și beau o bere și mananc 4 mici. Când am auzit preturi mai mari cu 500 lei față de magazine m-am lămurit.
@@zzhunt3254exact cât era biletul. 🤣🤣🤣
@Flavio347 Жыл бұрын
Mișto, scule! Aș face un efort sa mi iau una electrică dar la mare mă descurc și cu cea clasica momentan!
@mtbromania Жыл бұрын
Dacă nu ai nevoie de asa ceva, ramai la cea clasica, o bicicleta electrica bună costa foarte mult.
@Flavio347 Жыл бұрын
@@mtbromania Clar! Poate in viitor iau în calcul una electrică! Sunt mare fan tehnologie! Forța, băieți și fete! Îmi plac turele voastre montane!!!
@mtbromania Жыл бұрын
@@Flavio347 sunt foarte calumea bicicletele, nu zic, dar mi se par exagerate la preț. Mulțumim! 😁
@Flavio347 Жыл бұрын
@@mtbromania Așa e dar totul costă, totul e scump, goana după îmbogățire rapidă! Progresul tehnologic atinge cote nebănuite! Trăim intr o lume nebună!!!
@@Flavio347 asa este.
@cristianpopescu7716
@cristianpopescu7716 Жыл бұрын
Acum 2 săptămâni am fost în Praga la asemenea eveniment unde 130 de expozanți din 6 țări și-au prezentat noutățile pe o suprafață expozițională de 14.170 m2. Numărul de vizitatori ai târgului a fost de 19.020. Deci altă treabă nici urmă de blci ..😮🤙🚴‍♂️
@mtbromania Жыл бұрын
Probabil în România nu este cea mai buna piata de desfacere, însă dacă se dorește promovarea bicicletelor, trebuie mai mult investit și la noi de cei care se ocupa cu comerțul acestora.
@silviu.filipescu
@silviu.filipescu Жыл бұрын
Se pare ca nu am pierdut nimic, evolutia bicicletelor de la un sezon la altul e insesizabila. ABSul pe bicicleta parca nu e un must have daca ai ceva experienta si stii sa dozezi frana. Eu unul simt cand se blocheaza roata si slabesc frana. Mai greu e sa modulezi frana cand te panichezi. Capacul de la Cube pe care il am si eu nu are probleme, trebuie doar sa il reglezi si sa te asiguri cand il instalezi ca s-a clipsat. Pentru achizitia de biciclete si accesorii exista magazinele online unde poti urmarii produsele pana prinzi o promotie. Promotii bune sunt pe final de sezon si in extra sezon. Multumesc pentru clip si astep vreme mai buna pt trasee!
@mtbromania Жыл бұрын
Sa știi ca nu am văzut nimic nou care sa-mi atragă atenția în mod special, în afara de sistemul Bosch de frânare cu ABS, pe care îl vad mai mult ca o complicație în plus adusa bicicletelor. Ne vedem la următorul traseu! ✌️
@LitoralBikeRide
@LitoralBikeRide Жыл бұрын
Ca ziceai de performanta.. vrei performanta cand sti ca ai portofelul gros, altfel te limitezi. Unde ajungi cu una de 29k ajungi si cu una de 2k Locatia a lasat de dorit.. mai bine facea undeva in grajd, mai vedeam si un ponei ceva..ca tot in categoria de calarie intra :)
Mai pe ieftineala așa! 😁
@gabidijma5655
@gabidijma5655 Жыл бұрын
Wauuuu,am avut mașini mai ieftine decit bicicletele alea(și am tras de ele nu gluma)..deși nu Sint fan , folosesc bicicleta destul de des ,dar mai bine îmi iau doua -trei mașini (2005-2007)de banii pt o toacla...preturi pt fraieri
@mtbromania Жыл бұрын
Depinde de preferințele fiecăruia, eu prefer o bicicleta bună în loc de o mașină mai puțin bună. 😀 Dar da, sunt foarte scumpe bicicletele bune.
@antoniuvasilemarc5722
@antoniuvasilemarc5722 Жыл бұрын
Oare când o să reușească organizatorii să aducă la "Salonul Bicicletei" din București,pe producătorul de biciclete Tern....mai ales modelul GSD ?!?
@mtbromania Жыл бұрын
Greu de spus, anul acesta au fost mai puține biciclete decât anul trecut.
@SoferAmator
@SoferAmator Жыл бұрын
Merci pentru video, am fost și eu vineri însă a fost cel mai slab târg de până acum. Locația interesanta însă nu se pretează pentru așa ceva. La Băneasa in parcare era ok pe vremuri. Preturile au luat-o razna, îți iei un scuter electric mișto de banii aia.
@mtbromania Жыл бұрын
Mulțumesc și eu! Pentru preturi premium ale produselor, ma aștept la servicii și evenimente premium, acum piata dictează prețul, dacă se cumpără chiar și asa, înseamnă că este ok. Romexpo cred ca era cea mai buna locatie, sa ai și unde testa bicicletele în voie.
@SoferAmator
@SoferAmator Жыл бұрын
@@mtbromania corect, am și uitat de Romexpo, alte vremuri 😎
@markowen2293
@markowen2293 Жыл бұрын
Frumoasa abordarea celor de la Haibike - cand peste tot gasesti modelele alea de Assegai si Ikon la 290-315, ei le dau la 345, ca doar e targ
@mtbromania Жыл бұрын
Ma așteptam și eu la reduceri, însă nimic notabil.
@silviu.filipescu
@silviu.filipescu Жыл бұрын
@markowen2293 Daca ai rabdare poti lua Assegai max grip cu EXO+, DD sau DH pe la 250ron. Si eu urmaresc piata pt un EXO+, sa l pun pe spate ca na electrica uzeaza repede anvelopa posterioara. Acum am un DHR II DD dar nu-mi place ca e asimetrica bicla, pe fata am Assegai EXO+.
@titusm9837
@titusm9837 7 ай бұрын
online...de pe siteurile nemtesti iei astea...mai ales acum iarna...bike24 bikediscount... la noi nu prea le gasesti la reduceri corespunzatoare.
@devourermastikator
@devourermastikator Жыл бұрын
Multumim pentru video ! M-ai scutit de un drum si, oricum, nu prea imi place sa merg la targuri. Poate vad chestii si ma baga in boala daca nu mi le permit. Cam slaba oferta anul asta si modele uratele. As fi vrut sa vad Scott, Bulls etc branduri care vin cu inovatii. Ca tot ai zis de trotinetele Ducati. Ia sa cauti ebikeurile Ducati. Nu te coafeaza ?:)))
@mtbromania Жыл бұрын
Mulțumesc și eu pentru vizionare! Vad ca arata interesant bicicletele Ducatti, eu sunt fan Cube și apoi Specialized. Era interesant dacă exista o varianta mai mare la târg, a fost sub așteptările mele.
@devourermastikator
@devourermastikator Жыл бұрын
@@mtbromania , cauta si Pole Voima, finlandeze. I-am vazut pe cei de la Bikegeek asambland una comandata de un roman. Noile variante vin cu Bosch race si sunt unice, perfecte pentru ce faci tu. Cube merita doar modelele de varf cu echipari scumpe si culori nebune. La preturile medii si entry level ai ca variante alte branduri mai serioase, fara sa iti pice suruburile si cu servisare pro dupa expirarea garantiei. Era sa ma frig si eu cu achizitionarea unui Cube de la Bikesexpert. De 18000 am avut variante mult mai bune. Specialized au motorasul ala stupid, bun de nimic. De banii aia iei un Santa Cruz serios.Dar vezi Pole Voima, daca as avea banii aia, acum as comanda-o. E unica.
@valileahu8336
@valileahu8336 Жыл бұрын
Am crezut că suntem la un salon auto ....la ce preturi nu 😅😊
🤣🤣🤣
@titusm9837
@titusm9837 7 ай бұрын
"pentru saraci"...probabil pe la capitala inca mai este atitudinea asta... O gramada de biciclete pe strada sunt mai scumpe decat multe masini care circula pe la noi... Si by the way...respecte pt Yamaha...pt ca au pastrat pinioanele standard in fata. Am avut si bosh dar am ramas pe Yamaha...
@mtbromania 7 ай бұрын
Interesant, nu știam.
@alexmalone1642
@alexmalone1642 Жыл бұрын
Cannondale eBike la 22 OOO pare interesanta ce model e?
@mtbromania Жыл бұрын
Nu mai stiu sa-ti spun, nu m-am uitat in detaliu, decat la cateva modele.
@augustinmladin5554
@augustinmladin5554 Жыл бұрын
La banii astia poti construi o casã,poti cumpara o masina buna ,o motocicleta super etc
@mtbromania Жыл бұрын
Nu știu ce sa zic cât de bune...
@delyrium_ Жыл бұрын
Se gasesc ceva full-uri pe la 10.000 lei cu echipare decenta pt.trail pe acolo pe la salon?? Adica macar de la deore in sus sau nx :/ si sa nu aiba furcile alea amarate rockshox de 250 euro :)
@mtbromania Жыл бұрын
Șansele sa gasesti o bicicleta full suspension decenta la 10.000Ron sunt zero, abia la preturi de peste 20.000 Ron găsești ceva cu echipare entry-level spre medie. Cred ca piata asta a bicicletelor electrice mai bune, din România, o sa ajungă asemenea celei a masinilor, sa merite mai mult cumpărată o bicicleta bună la mana a doua.
@delyrium_ Жыл бұрын
@@mtbromania cred ca ar fi aia de la decathlon de 9000 lei..pare a fi cea mai accesibila si mai bine dotata dintre toate in marja aia de pret..nu cred ca exista ceva mai ieftin si mai bine dotat
@mtbromania Жыл бұрын
@@delyrium_ e ok pretul pentru pentru acea bicicleta, depinde ce pretenții ai de la bicicleta, bateria este de 420Wh, ar fi ok pentru ture usoare spre medii, ca și distanta și dificultate.
@delyrium_ Жыл бұрын
@@mtbromania nu ma refeream la electrica...ma refeream la modelul AM100S, cea de trail/all mountain ala pe albastru deschis/aqua ce doar ai aratat inspre ea in clip, dar doar atat...nu ma pasioneaza electricele, cel putin nu inca :D din asta ziceam si de pretul de 10.000 pt un full non-electric echipat decent...intre timp am mai gasit ceva de la merida, cube si trek dar care sar putin peste 11.000-12.000 sau de la polygon seriile D si T, doar ca T-urile sunt tot asa de la 11.000, chiar peste 13.000 T8-ul ala mult apreciat, doar D7 e cam pe la 10.000, pretul cautat de mine, numai ca echiparea parca nu ma incanta asa de tare...dar inca mai caut, pana cand vine vara adevarata si se usca pe la munte mai bine o sa mai tot caut
@mtbromania Жыл бұрын
@@delyrium_ la 10000 Ron sigur găsești ceva, am crezut ca ești interesat de o bicicleta electrică. 😅
@BESAMEMUCHO207
@BESAMEMUCHO207 Жыл бұрын
Salut nu ai apucat sa filmezi si solutia anti pana de la Bike Geek😀
Ce se întâmpla acolo?
@maruscacornel4745
@maruscacornel4745 Жыл бұрын
Scumpe frate cu salariu din Romania 😮😊
@mtbromania Жыл бұрын
Trebuie sa fii foarte pasionat sa cumperi o bicicleta mai bunicica, sa strângi bani o buna perioada de timp pentru asa ceva.
@dhanyrafael
@dhanyrafael Жыл бұрын
E plin OLX de bicle furate din vest la 2000 lei gasesti super modele de cazi pe jos. Era un Trek Marlin 5 la Craiova la 1200 lei , model 2021 !! Ce pana mea mai vrei pomana !! Pai atatia bani dau unii pe tigari pe 1 luna !!
@mtbromania Жыл бұрын
@@dhanyrafael moral nu e în regula sa cumperi biciclete furate, și în plus, te trezești și cu politia la ușă. Dacă găsești o bicicleta la mâna a doua cu acte în regula si intr-o condiție bună, atunci chiar merita.
@bogdanparlog7090
@bogdanparlog7090 Жыл бұрын
Salut Imaginea e greu de urmarit...probabil camera
@mtbromania Жыл бұрын
Salut! E mai mult pe repede înainte, ar fi fost bine sa ma fi filmat cineva, singur e mai greu.
@Rakoste
@Rakoste Жыл бұрын
Am zis ca esti intr un bazar prin orientul mijlociu asa urat arata Salonul Bicicletei 2023 in rest faci treaba buna !
@mtbromania Жыл бұрын
Secretul unei afaceri prospere, investiție minimă și profit maxim. 😁 Ca și potențial client, ma așteptam la altceva, asta e nivelul actual...
@dorustoica72
@dorustoica72 Жыл бұрын
asa am crezut si eu...!😁 preturi ca pt romani..🤔🤪
@mtbromania Жыл бұрын
@@dorustoica72 preturile le știu foarte bine, ma așteptam doar la o organizare mai buna a evenimentului.
@dorustoica72
@dorustoica72 Жыл бұрын
@@mtbromania saracie mare..n-am vazut Giant 🤔
@mtbromania Жыл бұрын
@@dorustoica72 a fost ceva mai restrâns, nu au fost multe.
@sga9431
@sga9431 Жыл бұрын
"Romanii tot romani" - pusi numai pe profit imens peste noapte,cei mai mari bisnitari. Niste preturi la bicicletele alea de te doare capul.Cum sa ceri de la 2000 de lei in sus pentru toate chinezariile care nu's nici macar electrice si pe care in afara tarii le cumperi si cu 100-200€? Iar electricele au deja preturi SF, zici ca sunt poleite cu aur.De 3-4 ori mai scumpe decat in alte tari.Singurii care respecta preturile sunt cei de la decathlon din ce am observat. Nu e prost cine cere, e prost cine da.Probabil ca daca n-ar avea clienti care sa le cumpere produsele nu le-ar mai tine la suprapret.
@mtbromania Жыл бұрын
Preturile sunt cam aceleași peste tot, cam cu 10-20% mai maricin Romania, din ce în ce mai mari, de la an la an. Cele de la Decathlon au preț mai ok pentru bicicletele entry-level.
@BESAMEMUCHO207
@BESAMEMUCHO207 Жыл бұрын
Pertotal slabuta expozitia.. am fost si am vazut cu ochii mei. Am vrut sa-mi cumpar o pereche de pantaloni cu ceva burete si nu am gasit decat inauntru un singur costum… In pretul biletului trebuia sa primesti si o revizie gratis la bicla ceea ce nu sa intamplat nici la mine si nu am vazut tine pe filmare… Cei de la Bike Expert nu aveau pe nimeni competent sa-ti ofere informatii despre motorizare/biciclete,mi-au spus sa ma duc in magazin ca el este acolo doar pentru marketing! Si faza tare este ca sunt si clientul lor si lafel, daca ai intrebari legate de motorizarile bosch,mai multe informatii le poti avea dupa youtube decat la bike expert…..
@mtbromania Жыл бұрын
Se putea mult mai bine, dar decât deloc, a fost bun și asta. Cat despre 30 Lei, e bine totuși sa fie și taxa, mai filtrează din lume, si vine doar cine e interesat. 🤣
@callin_p
@callin_p Жыл бұрын
Spui ca la Haibike este un mare dezavantaj ca au motoare Yamaha. Crezi ca o firma nemteasca pune motoare japoneze si nu tot nemtesti pe bicicletele lor de prosti ce sunt? Yamaha este un nume de prestigiu in lume datorita motocicletelor pe care le construiesc. Crezi ca nu sunt in stare sa proiecteze un prapadit de motor pentru o bicicleta electrica? Cred ca esti mega subiectiv cu motoarele Bosch si poate ca ar fi bine sa incerci sa pedalezi pe o bicicleta cu motor Yamaha, macar o luna, ca sa vezi diferenta, si sa fii astfel obiectiv. Oricum iti spun eu cel putin 2 diferente. Sunt mult mai silentioase si puterea este distribuita mult mai lin si mai natural fara "smuciturile" motorului Bosch. Dar ma rog, nu vreau sa te invat eu pe tine nimic. Inteleg afinitatea si dragostea pentru un anumit brand, dar mi se pare gresit sa generalizezi si sa etichetezi o bicicleta si un motor pe baze pur subiective gen "eu am avut numai Bosch si astea sunt cele mai bune din lume". ps: si inca ceva, despre motorul Yamaha, o functie foarte utila. Ma refer la modul automat care schimba asistenta automat in functie de terenul pe care pedalezi. Esti pe plat trece pe Eco, incepi sa urci un deal trece pe Std sau High, ai o coborare trece pe Eco+ si tot asa.
@mtbromania Жыл бұрын
Pur si simplu îmi spun parerea, sau ce as cumpara, nu înseamnă că așa și este, probabil toate motoarele sunt bune de la firmele consacrate.
@88taticu
@88taticu Жыл бұрын
yamaha sau bosch?
@mtbromania Жыл бұрын
Nu știu prea multe despre celelalte motoare, asa ca deocamdată aleg doar Bosch, este o companie cu un renume foarte bun și am fost mulțumit pana acum de bicicleta mea echipata cu motor Bosch.
Ce am găsit Salonul Bicicletei 2024?
Momentul de care imi era frica - Reparatie motor Bosch bicicleta electrica
MTB Romania by Ion Trifu
Can You Draw A PERFECTLY Dotted Line?
Stokes Twins
아이스크림으로 체감되는 요즘 물가
진영민yeongmin
Anul ăsta ne-am luat țeapă - SALONUL BICICLETEI 2023
bucharestBIKEtraffic
Mi-am CUMPĂRAT a2a bicicletă electrică!
FixYourBike
Cum se fabrica o bicicleta  - IN VIZITA PE BANDA DE PRODUCTIE
bucharestBIKEtraffic
Dji a intrat în hora bicicletelor electrice și RUPE TOT - Dji Avinox - Amflow eBike
DE CE URASC BICICLETELE ELECTRICE!?
bucharestBIKEtraffic
Blocați de jnepenișul din Bucegi (Potcoava Bucegilor - vf Omu)
MTB Romania by Ion Trifu
Bicicleta electrica AfiSport M17 | Te cară peste tot!!
FixYourBike
Can You Draw A PERFECTLY Dotted Line?