Cz.1 - Na dziko kamperem z Polski do Rumunii - Droga Transfogaraska 7C DN7C Rumunia Caravaning

Nie Leżymy

Pierwszy odcinek naszego podróżowania zbudowanym przeze mnie własnym kamperem. Nasz cały caravaning po Rumunii składa się z czterech filmów. Ta wideo relacja jest pierwszym odcinkiem i pokazuje nasza trasę z Polski poprzez Słowację gdzie biwakowaliśmy i spaliśmy na dziko w miejscowości Vinné nad jeziorem Zemplínska šírava, poprzez Węgry aż do Trasy Transfogaraskiej oznaczonej na mapach jako 7C lub wg rumuńskich map DN7C. Jest to jedna z najpiękniejszych dróg Europy pokazująca w pełni piękno gór jakimi są niewątpliwie rejony dzikich Karpaty w Rumunii. niewiele jest takich gór w Europie gdzie można spotkać przy drodze na wolności niedźwiedzie, lisy i inne.
W filmie tym pokazuje również gdzie nocowaliśmy w naszym kamperze, w większości były to noclegi na dziko, nierzadko gdy temperatura w górach była na tyle niska, że trzeba było włączać ogrzewanie postojowe webasto.
Na Trasie Transfogarskiej nocowaliśmy na dziko zaraz przy drodze na wysokości około 2000 metrów nad poziomem morza a temperatura spadła poniżej 0 stopni Celcjusza i sypał śnieg i padał grad. A było to w środku lata, w lipcu.. Jednak nie zmarzliśmy ponieważ nasz Citroen Jumper kamper jest to kampervan całoroczny, ocieplony i przystosowany do biwakowania na dziko nawet zimą.
Na filmie jest też pokazane jezioro Lacul Bâlea tzw. "Rumuńskie Morskie Oko" które jest na samym szczycie, w połowie całej Drogi Transfogarskiej.
Poniżej tak jak obiecałem w filmie współrzędne geograficzne GPS do miejsc z tej relacji w których biwakowaliśmy, spaliśmy na dziko w Rumunii:
1. biwakowanie na dziko na Słowacji za barem nad jeziorem Zemplínska šírava - Vinné, Słowacja GPS 48.780271, 21.951372
2. miejsce noclegu na dziko, dolina wśród gór w Rumunii za miejscowością Zalău - Mierța, Rumunia, GPS 46.984265, 23.213518
3. nocleg na dziko w górach na wysokości 2000m.n.p.m nad urwiskiem - Droga Transfogaraska , DN7C, 7C, Transfagarasan Rumunia GPS 45.605015, 24.613555
Zapraszam na film, bardzo proszę o Like - kciuk w górę i komentarze.
Zapraszam również do subskrybowania kanału Nie Leżymy
Dziękuję.
#transfagarasan #caravaning #rumunia #zemplinskašírava #dn7c #7c #laculbalea #camping #camper #kamper #vanlife

@krzysztofmroz3917
@krzysztofmroz3917 Жыл бұрын
Przepiękna jest trasa transfogarska. Jechałem nią z ekipą motorem. SUPERRRRRR
@nielezymy Жыл бұрын
Tak, to fakt, jednak mnie bardziej urzekła Transalpina kzfaq.info/get/bejne/q859mZeh0Ku6img.html ze względu na to, że jest mniej znana i uczęszczana. A kiedy Transfogarską jechaliście i w ile motorów?
@justka4444
@justka4444 Жыл бұрын
Ale super pomysł z tym autem ❤❤❤
Też tak teraz uważam, ale pracy było dużo i warto 👌. Dziękuję 😀
@justka4444
@justka4444 Жыл бұрын
Fogarasze ❤❤❤😍😍😍
@kretesciezkipawelszulc1960
@kretesciezkipawelszulc1960 Жыл бұрын
Witam, wspaniała relacja, pozdrawiam serdecznie.
@nielezymy Жыл бұрын
Dziękuję, takie komentarze motywują. Pozdrawiam i polecam Rumunię, można naprawdę wypocząć.
@andrieyPL
@andrieyPL Жыл бұрын
Czekam na więcej
Oczywiście będą 😃
@Brazylizsek
@Brazylizsek 2 жыл бұрын
Podobno w Rumunii co kilka kilometrów niedźwiedzia można przy drodze zobaczyć - nie baliście się kempingować?
@nielezymy 2 жыл бұрын
Nie podobno, ale na pewno :) Spotkaliśmy ich kilka, dałem już wcześniej film z bliskich spotkań: kzfaq.info/get/bejne/m8-aqNx9r5imhp8.html Co do spania, nie, nie baliśmy się, w kamperze bezpiecznie się czuliśmy, poza tym mam pewne jakby to powiedzieć, zabezpieczenia... Okna w części mieszkalnej są oklejone specjalną zewnętrzną folią antywłamaniową, raczej nie da rady niedźwiedź wybić. Mam również gaz oraz pistolet hukowy z świetlnymi i bardzo hałasującymi racami sygnalizacyjnymi. Może coś by pomogło, na szczęście nie musiałem używać. W następnym odcinku coś opowiem o spotkanych niedźwiedziach, ale to miała być niespodzianka...
What it feels like cleaning up after a toddler.
Daniel LaBelle
Inside Out Babies (Inside Out Animation)
FASH
Эффект Карбонаро и нестандартная коробка
История одного вокалиста
Zamieniłam 4 kąty na 4 kółka! Pierwsza podróż kamperem!
ToSieNieUuuda
MOTOCYKLEM NA TRANSFOGARASKĄ...RUMUNIA 2024🇷🇴🇷🇴🇷🇴
Motocyklowe Przygody
RUMUNIA - Terenówką na dziko w rumuńskich górach
Podróże Busem Przez Świat
Transalpina kamperem - Czy to dobry pomysł?