Ezeket NE HAGYD KI, ha Lombokon, Indonéziában jársz! - Ázsia egy hátizsákkal 2.rész

Nagy Gergely

Lombokot sokan emlegetik úgy, mint a régi Bali. Gyönyörű tengerpartok, szigetek, vízesések, rizsteraszok és sokkal kevesebb tömeg. Ezért esett rá a választás és nem Balira.
A több hónapos utazásom második szakaszán se egyedül voltam még, a DXN jutalomutazása miután véget ért Kuala Lumpurban, édesanyámékkal átrepültünk Indonéziába, Lombokra.
Óriási nagy csodával kezdődött az egész történetünk, hiszen előző éjszaka még azt sem tudtuk hol fogunk megszállni, annyit húztuk a válogatást a szállások közül. Nem nagyon szoktam előre tervezni és nagyon jól jöttünk ki belőle. Egy 4 szobás villát találtunk közvetlenül a tengerparton, privát medencével. Ez 3 emberre és 6 éjszakára 30.000 Ft volt. Nem viccelek, a videóban elmesélem mi történt.
Az idő nagy részét itt töltöttük, élveztük a 30+ fokot a medencében vagy éppen a tengerparton. Ha megéheztünk csak átsétáltunk a közvetlen mellettünk levő tengerparti kifőzdébe, ahol nagyon ízletes indonéz ételeket ettünk.
A szállásadótól kértünk két szervezett utazást. Elmentünk megnézni a titkos Gili szigeteket, ahol végre megértettem miről szól valójában a sznorkelezés - eddig ahol tengerpartokon voltam soha nem értettem mi élmény van a nagy ürességet nézni, ahol nagy ritkán egy - egy hal elúszik vagy látok sok tengerisünt. De ami itt fogadott.. ez az élővilág.. egy élő aquárium. Felismertem a Nemo film főszereplőit, még a viselkedésüket is megértettem, hogy miről mintázták a mesében.. hihetetlen élmény volt együtt úszni velük úgy, hogy ez őket egyáltalán nem zavartatta!
A másik program pedig a vízesés volt. Régi álmom volt egy igazi trópusi vízesést meglátogatni, amiben meg is lehet mártózni és szuper képeket lehet csinálni. Tényleg a dzsungel közepén volt és kettőt is megnéztünk. Mindenhol makákók, de fekete majmokkal is találkoztunk. A víz pedig frissítően hideg volt, bárcsak a tenger is ilyen hideg lenne itt! :D
Nagyon gyorsan eltelt ez a 7 nap, így eljött a búcsú ideje, innentől kezdve egyedül folytatom utam. Nagyon sok élmény ért azóta is, a következő videóban beszámolok róla!

Пікірлер
Touati Karen
Ezért Vagy Mindig Fáradt - 7 Alvás Tévhit
Siker Kapszula
Hol vegyek ázsiai alapanyagot? BUDAPEST ázsiai bolt kalauz