Green Velo '23. Białystok - Michałowo. PROLOG + dzień 1 z 8. Ekipa ponownie na szlaku! GPX

Ride With Me

Wycieczka szlakiem #GreenVelo 2023
➡️ Dzień 1. Białystok - Michałowo ⬅️
Wyruszamy pociągiem Biebrza z Gdańska do Białegostoku po nową przygodę. Zaliczamy rynek w Białymstoku i ruszamy w stronę Michałowa. Po drodze obiadek w Supraślu w barze Jarzębinka (pyszne kartacze i babka ziemniaczana) - zdecydowanie polecamy. Trasa urozmaicona, sporo szutrów no i pierwsze większe podjazdy. W Michałowie meldujemy się już po zmroku około godziny 21 😁💪🚴🚴🚴
☕ Jeśli chcesz nam postawić kawę na następny wyjazd - zapraszam tu: buycoffee.to/ridewithme
🧭 GPX: drive.google.com/file/d/1RB7c...
➡️ Instagram: / ridewithme.eu
➡️ Facebook: / ridewithme.eu
➡️ www: ridewithme.eu/
💚 Aplikacja Ride With Me - audioprzewodnik dla rowerzystów. Sprawdź co zobaczyć w okolicy. Brakuje Twoich ulubionych miejsc? Dodaj je do aplikacji!
Ride With Me na Androida: play.google.com/store/apps/de...
Ride With Me na IOS: apps.apple.com/us/app/id14618...
🎵--audio track--🎵
HIGHWAY RUN (BLUES ROCK) by Infraction
inaudio.org/track/highway-run...

@alicjazielinska4194
@alicjazielinska4194 Жыл бұрын
Relacja jak zwykle genialna interesująca i dowcipna. Moje ukochane Podlasie. Supraśl. Bar Jarzynka my nie zaryzykowaliśmy. Uwielbiam Was oglądać
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hej Ala 🙂👋. Kartaczom dajemy najwyższe noty 🙂. Podobno nam się udało bo w sezonie tam jest gruba kolejka żeby zamówić ;-)
@ciastkionbike
@ciastkionbike Жыл бұрын
No to oglądamy !
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
I to mi się podoba - tak trzeba żyć 😉. Dziękówa za oglądanie i koment! Pozdrawiamy!
@michcic
@michcic Жыл бұрын
Nareszcie Panowie w akcji ! Po co ja mam jeździć jak Wy to zrobicie Haha 😂
do usług 🙂Pozdrawiamy!
@jusst9425
@jusst9425 Жыл бұрын
Super Panowie ja tylko w tym roku Velo Czorsztyn i trochę Słowacji.
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hejka! no i super - nam ciągle daleko to tych terenów ale zbliżamy się na południe 🙂. W okolicach Czorsztyna byłem z 3 razy autem - jestem na to napalony ale ciągle nie ma mocy żeby wybrać się tam z rowerami. W tym roku chciałbym jeszcze z tymi panami zrobić szlak Orlich Gniazd albo może coś na mazurach. Zobaczymy 🙂. Pozdro!
@roweremprzezzycie7633
@roweremprzezzycie7633 Жыл бұрын
Wszystko super ale bez kawy Roziego to ewidentnie czegoś brakuje he he he a tak serio to super że nadajecie łapka w górę pozdrawiam serdecznie i proszę o to aby Rezi wiecej gadał a no i ta kawa he he he
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
siema!!! wszystko przed Tobą. Będzie i Rozi, będzie i kawa! 🙂. Rozi to już celebryta - ludzie go poznawali na trasie, dobrze że dzieci kwiatów nie sypały 😉. Chociaż w Boże Ciało to też była taka opcja 😂😂
@Dzony_Lolker
@Dzony_Lolker Жыл бұрын
Pięknie . Na to właśnie czekałem. Najlepsza ekipa rowerowa jaką znam z yt.
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hejka Tibor! A jak czekałem na Twój komentarz. Na Ciebie można liczyć 👍💪. Pozdrawiam i niedługo wjeżdżam z kolejnym odcinkiem . 3maj się!
@pawepiotrowski2660
@pawepiotrowski2660 Жыл бұрын
Logistyczne pełna profeska👍
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
jak Rozi ogarnie to nie ma to tamto - w tym roku byłem naprawdę pod wrażeniem jak wszystko było przygotowane 🙂. Dzięki za oglądanie i koment! Pozdrawiam, Maciek👋
@pawepiotrowski2660
@pawepiotrowski2660 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu nie ma za co fajny kanał bez napinki na luzie 👊
@rafiqsworld
@rafiqsworld Жыл бұрын
Witam 🤝 obejrzałem sobie powyższy materiał i podobała mi się jego treść, więc łapka 👍 pozdrawiam
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Hej! Dzięki i cieszę się że film ci się podoba. Zapraszam do oglądania innych filmów na moim kanale - są w podobnym klimacie😉👍. Również pozdrawiam, Maciek 👋
@rafiqsworld
@rafiqsworld Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Ogląda się, ogląda. Miłego dnia, a w wolnej chwili zapraszma do mnie
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
​@@rafiqsworldwchodzę i widzę "Bieszczady" I już wiem, że będę oglądał 😉. Pozdrawiam
@tomaszt5898
@tomaszt5898 Жыл бұрын
Jak to było żadnej pracy się nie boję. Dajcie mi ludzi a wszystko zrobię. Ha ha. Jest moc. Super intro ❤
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Hejka Tomek! Motto Roziego i znam jeszcze kilka tego typu osób 😅. Chyba każdy kogoś takiego zna 😉. Następny odcinek w niedziele wieczorem, pozdro!
@tomaszt5898
@tomaszt5898 Жыл бұрын
Super zatem do niedzieli 🏆
@makadiflay
@makadiflay Жыл бұрын
Elegancko. Na To było czekane. Białystok - Supraśl - Cieliczanka i okolice - uwielbiam. Dzięki za relację. Pozdrawiam
@marcomarco5056
@marcomarco5056 Жыл бұрын
Dokładnie team BIOTAD PLUS💪
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
to ja dziękuję za oglądanie i zapraszam już niedługo po więcej 🙂👍. Pozdro!
@ewelinakuakowska1516
@ewelinakuakowska1516 Жыл бұрын
2 czerwca to był piątek 🫣 czekam na kolejne odcinki!
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Ewelina - jesteś the best 🙂. kto by to wyłapał 🤣. No nieźle - zagubiłem się w czasie i przestrzeni. Pozdrawiam Ciebie, Maciej 👋
@joannaswornowska1257
@joannaswornowska1257 Жыл бұрын
Świetny odcinek, dziś Was odkryłam i zostaję👍🔥
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Super! Cieszę się, że się podoba 😁👍. Masz trochę odcinków do nadrobienia 😉. Pozdrawiam, Maciek 👋
@marcinduczyminski9442 Жыл бұрын
Wreszcie. Panowie super że można widzieć i słyszeć pozytywną ekipę. A moja wyprawa zacznie się 8 lipca i robię trasę Talinn - Kłajpeda. Tydzień czasu pod namiotem. Pozdrawiam całą ekipę RWM.
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
cześć Marcin. Dzięki! miło to słyszeć 🙂. Twoja to jest dopiero wyprawa. Czy to idzie jakimś szlakiem, czy wyznaczyłeś sobie trasę i po prostu jedziesz? Fajnie byłoby zobaczyć jakieś fotki z tej wyprawy 👍
@marcinduczyminski9442 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Trasa została wyznaczona sama. Chociaż idzie tamtędy szlak Euro Velo 10. A zdjęcia jakieś będą na pewno.
@@marcinduczyminski9442 powodzenia i pomyślnych wiatrów 😀
@@RideWithMe_eu Dziękuję
@joannabraun8590
@joannabraun8590 Жыл бұрын
Super pozdrawiam 👋😀
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Dzięki za oglądanie i miłego wieczoru! 🙂
@emilfalkowski8149
@emilfalkowski8149 10 ай бұрын
Pozdrawiam ekipę widziałem Was w Białymstoku. 6:30 od napisu #Bialystok samochód "Star" do parasolek, ja przygotowywalem imprezę Rajdowe Samochodowe Mistrzostwa Polski. Kiedyś jedzilem na rowerze teraz skupiam się na pieszych wędrówkach po okolicznych szlakach. Jeszcze raz Pozdrawiam Emil
@RideWithMe_eu 10 ай бұрын
cześć Emil! Bardzo nam się podobało w Białymstoku - dużo się działo na rynku, z jednej strony samochody z drugiej był turniej koszykówki, sporo ludzi - fajny klimat. Chcieliśmy chwilę zostać jednak czas jednak nas trochę gonił, bez ciśnienia ale jak widziałeś do Michałowa zajechaliśmy dopiero po zmroku. Jeszcze kiedyś się wybierzemy w te okolice. Wielkie dzięki za oglądanie i komentarz! Pozdrawiamy!
@Forever-Young_
@Forever-Young_ Жыл бұрын
I już jest, pierwszy film z Green Velo. Dziękuje. ❤
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Hej Marek! Dzięki za oglądanie i koment! Kolejny odcinek najprawdopodobniej w niedzielę 🙂Pozdrawiamy!
@Forever-Young_
@Forever-Young_ Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Już nie mogę się doczekać. Co to Green Velo, myśałem że w całości jest do droga, ścieżka rowerowa, a Wy jedziecie jezdnią w znacznej części.
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
@@Forever-Young_ Green Velo jest wytyczone różnymi drogami. Czasem zdarzają się dedykowane drogi rowerowe ale w dużej części są to drogi lokalne asfaltowe i szutrowe. W tym roku mieliśmy jeden dzień w którym prawie w całości jechaliśmy drogami lokalnymi, nawet zdarzyły się takie bardziej ruchliwe. Nie jest to fajne ale tak to właśnie wygląda.
@hoelm78
@hoelm78 Жыл бұрын
No w końcu Panowie 💪💪💪💪
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hejka Tomek. No chyba długo nie kazałem czekać? Sam się zdziwiłem że tak mi szybko poszło bo planowałem pierwszy odcinek na 25go 😉. Dziękówa za oglądanie i niedługo zapraszam ponownie 😉👍
@hoelm78
@hoelm78 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu nie spoko, żartowałem z tym w końcu 😉 Zapowiada się ponownie zajefajna seria. Czekam na kolejne odcinki. Pozdrawiam 👍
@imarek2290
@imarek2290 Жыл бұрын
Podoba sie DLA mnie! Start z mojego miasta :P
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hahaha, dla mnie też się podoba 😉. Białystok po raz drugi też spoko. To miasto ma dwa oblicza. Jak byliśmy w nocy na rynku to była gruba imprezka a teraz tak bardziej rodzinnie 😉. Co roku z żoną odwiedzamy jakieś miasto w Polsce i je sobie zwiedzamy przez kilka dni - Białystok jest u mnie dość wysoko na liście 😉. Pozdrawiam, Maciek 👋
@Nytho
@Nytho Жыл бұрын
Dzien dobry Maciej 🤩
Siema Panie Anthony 🙂. Może byś nakrecił jakiegoś virala dla RideWithMe? 😉
@Nytho
@Nytho Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Byłby taki zaszczyt 🤩 hoping that our bosses could agree on something to make it happen🤣🤣
@tomaszfelinski6729 Жыл бұрын
Fajnie że wstęp też był uwzględniony. Nie tylko dojazd pociągiem, ale i przeboje z dotarciem na peron 😅
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hej Tomasz! trzeba wskazywać te problemy - jak mam sakwy z przodu i z tyłu to już jest problematyczne - trzeba odczepiać, przyczepiać, itd 🙂Jakby były nieco dłuższe to by wszedł bez problemu. Na peronach kolei PKM windy są ok 🙂
@tomaszfelinski6729 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu To sprawy nie bez znaczenia, w przypadku podróży rowerowej. Większość osób na YT to pomija. A to często dodatkowe przygody nie bez znaczenia 😉
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
@@tomaszfelinski6729 jak vlog to vlog - cośtam pokazałem. Chciałem też ponagrywać jak wracaliśmy ale już mi się taaaak nie chciało, że z powrotu filmu nie będzie 🙂
@804wrobel
@804wrobel 11 ай бұрын
Jak zwykle ,fajnie zrobiona relacja ,ten odcinek zainteresował mnie bardzo ,ze względu na Białystok ,od 6 lat jest tam mój syn ,którego matka z babcią uprowadziły ze Szkocji ...i pomyślałem sobie ,że przez przypadek złapiecie Go na kamerę :( ,tak czy owak ,fajne wyprawy macie ,fajna ekipa ,keep going ❤
@RideWithMe_eu 11 ай бұрын
dzięki bardzo! To jest pierwszy odcinek serii, jak lubisz rowery i suche żarty to pewnie dalsze również Ci się spodobają. pozdrawiamy!
@joolesch344
@joolesch344 Жыл бұрын
Super Super Super Panowie! Trochę migawek śledziłam na instagramie, ale film to jest większa przyjemność👍 i proszę proszę Pan Wojtas też potrafi mówić😆 Serdecznie dziękuję za podzielenie sie wrażeniami i czekam z niecierpliwością na następne odcinki. Pozdrawiam🚲🚲🚲
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
cześć! dzięki za śledzenie i komentowanie :-). Wojtas dopiero się rozkręca, będzie jeszcze opowiadał to i owo :-). Pozdrawiamy!
@malyMTB
@malyMTB Жыл бұрын
Panowie super, jak zwykle profeska 👍👍 i ktoś już tu napisał jaki jest minus tego filmu i ja to potwierdzam.....za szybko się skończył 🤷🚴 oczywiście pozdrawiam was serdecznie i znowu czekam na następną relację 👍🚴
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
cześć! Dzięki - następny odcinek będzie nieco dłuższy a trzeci, to już w ogóle zapowiada się dłuuugi :-), ale jak wyjdzie - się jeszcze okaże :-). Pozdrawiam, Maciek!
@maciejrajewski2937
@maciejrajewski2937 Жыл бұрын
Zamiast posiłków w proszku zalecam kiełbasę śląską. Możliwe, że już zalecałem. Tańsze to i dłużej trzyma. Kartacze, Jarzębinka, to miejsce sławne i obowiązkowe. Poza tym w Supraślu jest przepiękny monaster, miejsce konieczne do odwiedzenia i zwiedzenia, szkoda, że tam nie byliście. A kawałek za Supraślem zaczyna się Puszcza Knyszyńska. Miejsce magiczne. Tam też nie byliście. Rozumiem, brak czasu. Dwa razy byłem służbowo w Białymstoku i w wolnych chwilach udało mi się obcykać Supraśl i okolice. Następnym razem polecam.
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hej Maciej. Kiełba jest spoko ale bez lodówki za długo się nią nie nacieszymy. Żarełko w proszku pozwala przeżyć jak nie masz nic innego pod ręką, nie psuje się i nie zajmuje dużo miejsca. Dobra opcja, przetestowane i będę polecał 👍. Wzdłuż szlaku było bardzo dużo ciekawych miejsc - jakbyśmy chcieli wszystko zwiedzić to trzeba by zmienić zdecydowanie założenia wycieczki ;-). Może kiedyś zrobimy wyjazd gdzie będziemy pokonywać 30-50km dziennie i wtedy uda się odwiedzić więcej miejsc. Dzięki za wskazówki i pozdrawiam!
@maciejrajewski2937
@maciejrajewski2937 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Ja należę do tego gatunku, który na wyprawy rowerowe jednak nie zabiera ze sobą lodówki. I mimo to daję jakoś radę. Myślę, że nie jest ona (lodówka na wyprawy rowerowe) konieczna, bo kiełbasę śląską (świeżą) można, według mnie, kupić po drodze w każdym sklepie spożywczym. PS. Właśnie kupiłem nowy rower, po kilku testach wydaje mi się, że pozycja Roziego, jako przedostatniego, wydaje się być zagrożona. Wesoło pozdrawiam 🙂
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
@@maciejrajewski2937 ale jak to bez lodówki? Tak się nie da jechać 🙂. A gdzie zimne piwo masz? 🙂 Udanego kręcenia na nowej maszynie 💪. pozdrawiam!
@blecznkinsan
@blecznkinsan Жыл бұрын
git
👍🙌
@Cykloop
@Cykloop Жыл бұрын
No, mam nadzieję, że pampersa założyłeś w dalszej podróży Maciek😅 przygoda zapowiada się pysznie, jak te kartacze, które chętnie bym spróbował, bo wyglądały apetycznie😀 Czekam na kolejny odcinek 👍👏👋
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hej Rafał! 🙂Pielucha była, nawet nie zsiadałem na sikanie 😂😂.Dajemy najwyższe noty dla tego baru 🙂👍. Dzięki i pozdrawiam!
@przemulo79
@przemulo79 Жыл бұрын
To mnie się podoba 💪👍
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
Nie wątpię 🙂. Stali widzowie to lubią 😉👍💪. Pozdrawiamy!
Cześć Ekipa! My właśnie wróciliśmy z wypadu, szkoda że nie udało się nam spotkać 😢 Nadrabiamy zaległości na Waszym kanale 😌 Serio Cię dua bolała na czterdziestym już kilometrze? 😬
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
siema! szkoda, że się nie udało ale jeśli będziecie się następnym razem zbliżać do Trójmiasta to dajcie znać szybciej i wtedy lepiej zgramy grafiki 🙂. No jednak bez wkładki na tym siodełku to tak średnio się jechało 🙂
@wojborynio
@wojborynio Жыл бұрын
3 w 1 ich Troje
hejka! Dzięki za oglądanie i zapraszam niedługo ponownie 🙂
@krzysztofguzik1578 Жыл бұрын
Panowie, super widzieć Was znowu w komplecie i na szlaku. Dzięki za film zwiastujący serię. Mam nadzieję, że nie będziemy czekać długo na kolejne odcinki 🙂 Ech, chętnie bym każdemu z Was uścisnął prawicę, będę latem na Kaszubach i muszę tez wpaść na krótko do Gdyni, może jakąś kawę dałoby radę razem wypić ?!? PZDR i czekam na dalsze filmy! PZDR, K
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
siema Krzysztof. Cieszę się, że umiliłem Ci wieczór tym filmem. Kolejny odcinek w niedzielę wieczorem. Odezwij się przez FB jak będziesz na miejscu - w lecie rzadko jesteśmy na miejscu - każdy robi coś innego ale może akurat będę w Trójmieście to się zgadamy 👍. 3maj się!
@krzysztofguzik1578 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Spoko, jakbym miał FB to chętnie...Ja to człowiek starej daty jestem 🙂 nie posiadający smartfona ani tego typu ustrojstwa...Myślałem, że może wpadne do Adama do sklepu, jak będe w Gdyni odbierał paszport dla syna...Jest jakaś inna forma kontaktu w Tobą/Wami oprócz FB? A wieczór umiliłeś mi zacnie, otworzyłem sobie browarka i przeniosłem się z Wami na Green Velo...PZDR z Vaterlandu....K
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
@@krzysztofguzik1578 jest to jakiś plan. Adam nie zawsze jest w sklepie ale może go złapiesz 🙂. Jakby co nr telefonu do mnie jest na www.ridewithme.eu
@krzysztofguzik1578 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu Oki, no to już jest jakiś punkt zaczepienia, dzięki 🙂 Odezwę się na pewno!
@skrzydlawplecaku
@skrzydlawplecaku Жыл бұрын
Czym filmujesz? Fajna relacja, przyda mi się przed podróżą: Kraków - Wilno ;)
Cześć! Nagrywam gopro 8. Powodzenia na wyprawie 👍👍
@skrzydlawplecaku
@skrzydlawplecaku Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu dziękuję!!!
@tomaszfelinski6729 Жыл бұрын
Byliście w Białymstoku i nie zajechaliście do Sprint Rowery? 😮 Oj... Chyba są za malo aktywni i znani na YT że nie zdążyliście zajechać 😉
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hej Tomasz! Ale wyczułeś temat :-). Wyobraź sobie, że w pociągu opracowywaliśmy plan odwiedzenia tego sklepu, bo miałem sobie kupić klocki hamulcowe, ale jak się wygrzebaliśmy z pociągu to już była godzina 16ta, trochę późno, odpuściliśmy. Do trzech razy sztuka - jak będę trzeci raz w Białystoku to podjadę ;-).
@adodedoi94
@adodedoi94 Жыл бұрын
Jakie rowery macie?
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
cześć! Rozi i Wojtas jeżdżą na gravelach Canondale Topstone (nie wiem który Topstone dokładnie ). A ja śmigam na Author Traction custom 🙂 na kołach 26". Jak potrzebujesz jakiś głębszych szczegółów - pisz ;-). Pozdrawiam, Maciek
@Ofensywa1988
@Ofensywa1988 Жыл бұрын
Co to za rower pana z brodą? Czyzby Triban ?
Siema. Nope, to canondale topstone
@MrNoghert
@MrNoghert Жыл бұрын
Jeden minus tego filmu zbyt szybko zleciał, Pozdro panowie 😉
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
siemka! 🙂cieszę się, że się podoba. Następne odcinki postaram się zrobić dłuższe 🙂. Następny będzie miał tak nieco ponad pół godziny ale dzień 3 to już będzie prawie pełnometrażowy 😅. Pozdro i dzięki za oglądanie!
@veloturysta5125
@veloturysta5125 Жыл бұрын
Kolarze z PKP.
To dobrze czy źle? 🤔😅
@veloturysta5125
@veloturysta5125 Жыл бұрын
@@RideWithMe_eu no rewelacyjnie, prawie jak rotacyjny strajk głodowy.
@jaraskowalski9967
@jaraskowalski9967 Жыл бұрын
Robię to w połowie lipca. Pozdro.
@RideWithMe_eu Жыл бұрын
hej! no to życzę tylko dobrej pogody, bo trasa jest spoko 🙂. mam nadzieję, że nie wyczerpaliśmy całego zapasu słońca ;-). pozdrawiam, Maciek!
Mom's Unique Approach to Teaching Kids Hygiene #shorts
Fabiosa Stories
Comfortable 🤣 #comedy #funny
Micky Makeover
I'm Excited To see If Kelly Can Meet This Challenge!
Mini Katana
Green Velo 2022 Białystok - Suwałki
Moniaczkowe przygody
ROWEREM PRZEZ AFRYKĘ (część 1)
Rafal Jurkowlaniec
Velo Dunajec - rowerem po najlepszej trasie w Polsce
Przygody na kole
Green Velo - odcinek Przemyśl - Suwałki - Nasze wrażenia!