Málta 1. rész Marsaxlokk, Żabbar és San Ġiljan

Happy trips site

Megérkeztünk a csodálatos Máltára! :)
Szűk 1 hetet töltöttünk a szigeten, így ki kellett használnunk az időt, hogy sok helyre eljussunk. Sajnos mindenre így sem volt idő, de legalább lesz miért visszatérni.
Az első nap Masaxlokkban megnéztük a híres színes, szemes hajókat és a piacot. Majd Zabbarban tettünk egy sétát. Este pedig a szomszédos San Giljánban vegyültünk el a tömegben.
A bevezetőért elnézéseteket kérem, de szerzői jogi követelés miatt cserélnem kellett a zenét.

@videoworksLaci
@videoworksLaci 2 ай бұрын
Szia Ildi! Hát én meg ezt a sorozatot vártam már, és meg kell mondjam most sem csalódtam! 😀Fantasztikus volt, élveztem minden percét a filmnek! Nagyon tetszettek a régi utcák, a piac, a régi épületek zárt faerkélyei és a templomok egyenesen káprázatosak voltak kívülről. No és az a régi busz! Az is nagyon ütős volt, hihetetlen, h még mindig ilyen jól karban vannak tartva, ezzel még inkább hangulatosabbá teszik a várost! Séta közben én is megszomjaztam veletek!😎Atomra tetszett, nagyon várom a köv.részt!😍Üdv nektek, Laci. Ui: Az enyém volt az első Like!👍
@happytripssite
@happytripssite 2 ай бұрын
Szia Laci! Málta csodálatos hely, rengeteg szépség van ott. Még ennél szebb helyek is lesznek a folytatásban. Örülök, hogy tetszett, várunk a következő részre is! És köszönjük az első like-t is. 🙂
Жайдарман | Туған күн 2024 | Алматы
Virmurblog
Mielőtt Máltára utazol... | KÉPESLAP MÁLTÁRÓL
Hédinke
IS LISBON THE BEST EUROPEAN CITY?! (Portugal)