MTB: Veliko Pločno (Mostar - Brasina - Zijemlje - Rujište)

Sarafanje

Biciklistička tura iz Mostara na Pločno, Veliko Pločno, vrh Raljevača (1440mnv). Prvenstveno smo u planu imali da se popenjemo preko Šipovca - Poljica i Brasine, ta da se vratimo istim putem, ali kada smo počeli obarati visinu sa prevoja na Brasini, sve nam se manje sviđala ideja da se ponovo penjemo do prevoja, pa smo odlučili da se vratimo preko Zijemlja i Rujišta, iako je u Zijemlju puhao dobro jak vjetar u prsa koji nam je dodatno otežavao kretanje. Najtežio dio ture je bio od Šipovca do Poljica. Taj dio puta je dosta uništen, te se na skoro čitavom usponu vodi borba sa terenom i da se ostane na biciklu. Nekada je put od Poljica do raskrsnice na Brasini bio skoro pa nemoguć za voziti, ali mi izgleda kao da je put popravljan, tako da smo ovaj put do raskrsnice došli bez većih problema. Na raskrsnici pravimo kratku pauzu, te nastavljamo dalje prema Pločnu. Sa raskrsnice se spuštamo nekih 200m visinski, te se ponovo penjemo oko 100 do 150m na Veliko Pločno, vrh Raljevača. Bicikla ostavljamo ispod samog vrha, te oprezno nastavljamo pješke, jer je ovaj dio sumnjivo minsko područje. S vrha se pruža odličan pogled na planine Prenj, Bjelašnica, Visočica, Ratkamen, Tjeme, Treskavica, Lelija, Zelengora, Crvanj, čitavu sjevernu stranu Veleži, te Biokovo, Jastrebinku, Čabulju, Rašku goru i Čvrsnicu. Također se lijepo vidi veći dio Mostara, pa čitavom dolinom, sve do Salakovca. Kao što sam već napisao, na vrhu smo odlučili da se spustimo preko Zijemlja, te nastavljamo dalje preko Gusara spust u Crnu goru, a dalje preko Vilinog polja i Zijemlja dolazimo do Rujišta. U sniježnoj kući smo svratili da pojedemo, sada već nezaobilaznu teleću supu, te nastavljamo s vožnjom, spust u Mostar.
Detalje rute možete naći na sljedećem linku:
/ strava
5:45 Poljice - raskrsnica Brasina
10:37 od Brasine do ispod Velikog Pločna
19:25 uspon na vrh Raljevača
20:30 vrh Raljevača (Veliko Pločno)
22:27 spust do raskrsnice za Nevesinje
28:27 raskrsnica - Vilino Polje - Zijemlje - Rujište
32:12 Rujište - Mostar
36:52 relive i završni ekran
#mtb #velež #pločno #velikopločno #raljevača #bike #bosniaandherzegovina #sarafanje

@wayzUX
@wayzUX 3 ай бұрын
Zeznut uspon, svaka čast! Uvijek mi je bilo čudno kad vidim bicikliste na 1400 metara npr. kada prolazim s autom, nekako ne mogu da vjerujem da su se popeli s bajkom. Sad sam nabavio bicikl prije dva dana, pa idem da vidim kako je nakon 10 vaših pogledanih videa.
sretno!
@jozefpsotka6870
@jozefpsotka6870 3 ай бұрын
Pozdrav iz Slovačke. Mi smo speleolozi iz grada Košice, pratimo vaš kanal i fejsbuk, prelepe ture i fotografije. Nas troje idemo u Bosnu od 27.4. do 5.5. Prvo na Divu Grabovicu, a onda ćemo i mi u Mostar (ponedjeljak 29.5). Ako si imao vremena da se nađete i pričate neko vrijeme. Pozdravuje Jozef
@Sarafanje 3 ай бұрын
pošaljite mi poruku na facebook stranici kada dođete, pa ako budem u Mostaru sjest ćemo na kafu.. lijep pozdrav
@jozefpsotka6870
@jozefpsotka6870 2 ай бұрын
@@Sarafanje OK, pisaćemo kad budemo u Mostaru
@androidmo89
@androidmo89 3 ай бұрын
5:27 😂
@ivan_mar_
@ivan_mar_ 3 ай бұрын
Tura je stvarno zeznuta ali priroda lječi dušu . Mogu misliti uživo kako je lijepo i tišina . Kojeg treka ti vozi kolega ? Pozz momcima svaka vam čast 👏💪💪
Trek Marlin 8.. Pozdrav
@ThatOneAgarAgarioThePro
@ThatOneAgarAgarioThePro 3 ай бұрын
prejka spust
@ibromostarac2347
@ibromostarac2347 3 ай бұрын
Tačno me sramota sjedit kući na kauču i gledat kud se vi penjete, svaka čas 🙌🏼i pozdrav iz Swe
@mrnjaut
@mrnjaut 3 ай бұрын
svaka cast isli ste tezim pute: uspon makadam spust asfalt. ja mislim da je vremenski bilo 90% makadam
@Sarafanje 3 ай бұрын
pa tako nešto.. mislili smo se vratiti istim putem, ali kad smo vidjeli kakav je teren i koliko se ima popeti do one raskrsnice, odlučili smo da okrenemo preko Zijemlja
@AvanturaPuls
@AvanturaPuls 3 ай бұрын
Neumoran si.
@Sarafanje 3 ай бұрын
ma valja iskoristiti fino vrijeme, a i treba ostati u kondiciji 😁
@AvanturaPuls
Srećko Stipović
MTB: Jablanica - Gračac - Pomen - Doljani
Sarafanje
SADIKA nas nije PREVARILA!