Pescuit cu abonatii in Marea Neagra la Guvid si Chefal (Monturi, momeala, tehnici)

Baltacul

2 zile petrecute pe malul Marii Negre alaturi de sotia mea in care nu am rezistat sa nu incerc si un pescuit la chefal si la guvid. Am avut norocul sa cunosc 2 dintre abonatii canalului de youtube Baltacul care au binevoit sa impartaseasca cu noi pe camera informatiile pe care ei le detin in acest moment despre acest tip de pescuit. Va urez vizionare placuta!
Daca iti plac episoadele Baltacul ma poti sustine dand click aici - / baltacul - Vezi beneficiile fiecarui nivel de sustinere
NOU! Tricourile Pescuitladunare.ro s-au alaturat celor din #tribulbaltacul! Vezi produsele aici si sustine proiectul nostru! - www.baltacul.ro/
Transport gratuit la comenzi de minimum 150 de lei!!
#Baltacul #pescuitmarin #chefal
Dati-ne like pe:
Facebook - / baltacul
Urmariti-ne pe:
Instagram - / baltacul
Special thanks to no copyright video music as mentioned below:
Intro music:
------------------------------
Fantasy by Declan DP Music / declandp
Licensing Agreement: www.declandp.info/music-licensing
Free Download / Stream: bit.ly/2CcD0Hd
Music promoted by Audio Library • Fantasy - Declan DP (N...
Outro Music:
Up In My Jam (All Of A Sudden) by - Kubbi / kubbi
Creative Commons - Attribution-ShareAlike 3.0 Unported- CC BY-SA 3.0 creativecommons.org/licenses/...
Music promoted by Audio Library • Up In My Jam (All Of A...
1. ⚠️ You’re free to use this song in any of your KZfaq videos, but you MUST include the following in your video description (Copy & Paste): ------------------------------ Everything You Need Is By Your Side by Vlad Gluschenko / vgl9 Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/al-everything Music promoted by Audio Library • Everything You Need Is...
2.⚠️ You’re free to use this song in any of your KZfaq videos, but you MUST include the following in your video description (Copy & Paste): ------------------------------ Something I Like (instrumental) by RYYZN / ryyzn Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0 Free Download / Stream: bit.ly/al-something-i-like Music promoted by Audio Library • Something I Like (inst...

@RobertParaschiv92
@RobertParaschiv92 3 жыл бұрын
Doua informatii care am vazut ca lipsesc poate pentru cei care nu stiu . Pluta aia culisanta se numeste bombarda ( care poate fi flotanta 100% , slow sinking sau fast sinking) , si nodul ala pe fir ptr. prinderea carligelor , daca nu ati vazut exact cum se face , e nodul dropshot , doar ca rasuciti putin firul ca sa iasa impletitura aia alungita . Este un nod foarte versatil si poate fi folosit in multe monturi . Numai ca daca nu e executat corect se rupe imediat , mai ales la firele mono subtiri . Felicitari pentru canal si content si fire intinse tuturor baltacilor ! ✊✊✊
@adrianmarius5529
@adrianmarius5529 4 жыл бұрын
La înălțime oriunde! Bravo!!! Ceva inedit, nou, cel puțin pentru mine! Felicitări pentru experiența!👏👏🏆🏆🏆
@valyvaly3592 4 жыл бұрын
Salutări și fir întins.....greșeli o grămadă....jjjj rock fishing. este o modalitate de pescuit pentru pești răpitori marini ,care utilizează lansete foarte fine (până în 10 grame) cu acțiune fast sau extra fast și că momeli doar artificiale dure sau moi (gume) și un fir textil de 0,5 /0,8....și într-adevăr se pescuiește între pietre, roci etc.....acum chefalul.....in primul rand nu este un peste răpitor,nu se pescuiește doar dimineață și seara ....la amiază iese pe suprafața și se poate pescui cu doua plute ,prima mai grea de forma fusiformă care are și funcțiunea de plumb(greutate) și a doua mai mica care are rolul de a ține pe suprafața greutatea acelor și al firului.....,lansetele trebuie sa fie cam între 3,20 și 4,00 metri dure cu acțiune de vârf și firul subțire...cel mult un 0,25....(asta pentru a lansa mai mult de 100 de metri) care se inadeste cu un 0,40-0,45 bicicleta (aproximativ de trei ori lungimea lansetei) pentru a nu rupe cînd lansezi plumbul(80\120grame) sau dacă îți permiți o coada de șobolan mai bine și mai profesional(fir conic de la 0,15 pina la 0,50 aproximativ) cârligele mai mari un 1/0 cu tija lunga și fără ochete (norvegienele,cele mai bune)și tija se înfige în pluta se poate lipi dacă dorești....a și mai avem vreo două specii de peste care se prinde la fel....se numește laban ....creste mai mare și sunt doua clase foarte apropiate de chefal....normal dimineața și seara se caută pe apa mica (plaje) la amiază pe suprafața sau pe apa adînca....că momeala rama de mare,scoica neagra (Midia) care se folosește cînd este furtună și valul sparge scoica in mal ....și pâinea care se poate face ca o moneda pe carlig( asta la pescuitul cu pluta) și sistemul cu mai multe carlige (umbrela )dar cu bucăți de pâine uscată(veche,dura) în care se infig cele 7,8, carlige de dimensiuni mici....pâinea are rol de greutate și nada....acum guvidul jjjj are mai multe specii,strunghil,și hanus .Este cel mai ușor peste de prins și nu îți trebuie decat fir ,plumb,și carlige jjjjmomeala(garizi ,care trebuie fierți,scoica ,care trebuie coapta pe o tabla cu puțin foc și orice carne ce poți să pui în carlig....) Strunghilul și hanusul sunt mai dificil de găsit (apa salmastra cea mai buna)dar sun cu adevărat cam cei mai căutați și buni că valoare culinara....sper că am limpezit puțin lucrurile....pentru că tot ce am spus mai sus este comprobat de mine de sute de ori....salutari
Multumim de info! :)
@valyvaly3592 4 жыл бұрын
@@Baltacul pentru nimic....pentru mine sunt doar amintiri.....jjjj
@borisenache6986 4 жыл бұрын
Foarte bun rezumatul. Multumim. Eu speram sa vad, in filmare, montura aceea simpla, pentru pescuitul guvidelui, specifica constantenilor.. Anul trecut, am iesit pe mare cu un pescar de-al locului, care pescuia, bineinteles, cu volte. Il umfla rasul cand se uita la monturile mele "rafinate", cu bucle peste bucle, agrafe, vartej si ce naiba mai pusesem eu pe acolo.. La un moment dat, mi-a refacut el montura rupta.. i-a luat fix 30 de secunde sa o faca, direct pe firul principal, cu doua carlige. Nodul pt carlig, il facea pe deget si l-am retinut, dar felul in care lega chiostecul de principal, nu l-am prins.. deh, prea multa bere 😁 In orice caz, nu folosea nicio bucla.. Chiostecul avea, in capat, un nod simplu.
@valyvaly3592 4 жыл бұрын
@@borisenache6986 salut,cel care pescuiește cu barca și la mâna (volte) este profesionist jjjj dar din păcate cred că au dispărut.....ca dinozaurii....eu am pescuit și trăit în Constanța mai bine de 25 de ani.....și pestele principal era chefalul și labanul..,.și iarna la copca șalăul și bibanul (la brișcă) ...as scrie o carte cu aventurile avute în acei frumoși ani......din păcate acum trăiesc la 450km de mare sau ocean și nu mai pot pescui cum vreau eu.....dar m-am reprofilat pe apa dulce,șalău,black bass,somn, știucă......
@borisenache6986 4 жыл бұрын
@@valyvaly3592 multumesc pentru raspuns si felicitari pentru pasiunea de-o viata! Eu as cumpara o carte scrisa de un confrate pescar "anonim". Pescarii profesionisti nu au disparut.. doar li s-a complicat putin viata acum, cu licențe si toate cele. Am observat ca pescuitul guvidelui e un mic ciubuc pentru ei.. dimineata, devreme, isi desfasoara activitatile principale, apoi trec pe la țărm inainte de a iesi la o guvideala. Uneori, isi fac pomana cu cate un turist, ca mine, pe care il iau cu ei pt clasicul, de acum, bidon cu benzina. E mai bine asa.. Acum vreo douazeci de ani, ma luau pt a trage la rame 😂. Iti doresc fire intinse in toate cele, ale vieții!
@petrepantilie1822
@petrepantilie1822 4 жыл бұрын
Salutare, Cătă! Felicitări pentru filmare şi prezentare. Am mai învățat ceva. Sănătate maximă, fire întinse, capturi mari şi aştept nerăbdător următorul episod!👌👏👏👏👏😘
@rgkpiton1
@rgkpiton1 Жыл бұрын
Multumesc Baltacul si baietilor pentru informatii. Am prins mult peste pe 1, 2 si 3 iunie cu montura de chefal ❤
@AlexandruBrusten
@AlexandruBrusten 3 жыл бұрын
Multumim pentru aceste clipuri extrem de utile! succes!
@LeoPescaru
@LeoPescaru 4 жыл бұрын
#baltacul este peste tot, oriunde e un petic de apa #baltacul e pe malul lui si asteapta marea captura.Respect maestre!
Multumesc, maestre!
@IoanaDia
@IoanaDia 3 жыл бұрын
Foarte frumos! Mulțumim pentru ponturi! Acest filmuleț i-au trezit amintiri frumoase soțului meu din copilărie când mergea la mare cu părinții lui și dădea la pește alături de tatăl său! Apropo de plumbi pierduți, când rămânea fără folosea și pietre! Mulțumim încă o dată pentru acest filmuleț! ❤
@Baltacul 3 жыл бұрын
Si eu multumesc pentru ca ma urmariti :)
@sologiuceugen4006
@sologiuceugen4006 3 жыл бұрын
super ...Iulian meserias in confectionarea monturilor
@popescupetre4536
@popescupetre4536 4 жыл бұрын
Foarte fain :felicitarii
@OmulcuBranhii
@OmulcuBranhii 3 жыл бұрын
Bravo , frumos video ca de obicei. Bine ai venit la mare marinare ;)
@alexandruizgareanu3717
Din CT esti?
@inSaNe_44
@inSaNe_44 Жыл бұрын
@@Baltacul Dap, ma bucur tare ca ai ajuns și pe aici! Eu nu ma omor cu pescuitul la mare. Pe bălți și mai rar pe Dunăre {mai mult relax, bere și grătar pe Dunăre} 😁.
@raulfintinaru94
@raulfintinaru94 4 жыл бұрын
Ceva super nou , vravo baltacule te super apreciez pt ceea ce faci 💪
Multumesc!
Superrrr
@sandu1967
@sandu1967 Жыл бұрын
Care rockfiishing frate,nici pe aproape. Salut din Crimeea!
@1980doru
@1980doru 4 жыл бұрын
bravo
@LaurentiuCL
@LaurentiuCL 4 жыл бұрын
Materialul asta mi-a adus aminte de prima mea partida de pescuit acum mai bine de 35 de ani ! La Eforie parca, tot la guvid. Cu un bat si o "montura" cumparata pe la un magazinas ceva prin zona... Doamne ce mai saramura a iesit ! Aveam undeva la 5-6 ani pe acolo. Maxim 7....
Si cand spun bat chiar bat/creaca/ramura rupta dintr-un boschet de pe marginea plajei si facut undita de unchiul meu .
@Baltacul 4 жыл бұрын
@@LaurentiuCL da..super amintiri. Si eu pescuiam cu bete de trestie cand eram mic.
@geluilie3327
Baltagy ! 😁
@caspimeir
@caspimeir 4 жыл бұрын
Plutituarea aceia transparenta,se numeste bombarda.mai exista si una albicioasa tip floating.
@octavianvladu526
@octavianvladu526 3 жыл бұрын
Va salut, s ar putea prezenta nodurile cu sfoara colorata, pentru incepatori, multumesc
@lazardragosstefan2984
@lazardragosstefan2984 3 жыл бұрын
Foarte fain imi aduce aminte de copilarie pescuiam mult pe diguri in felul asta chiar si la pluta e frumos foloseam ca momeala scoici si garizi pe care ii prindeam eu insumi cu un mincioc triangular ma bagam in apa pana la buric si plimbam minciocul taras prin apa atigand nisipul prindeam o multime de garizi pe care ii bagam pe ac intregi prindeam guvizi in prostie de ii vindeam la turisti iar pentru chefal asa cum a zis si baiatul ca montura cu paine eu folosesc o pluta mare cu gaura pe misloc prin care trec firul apoi o intepenesc cu batul acela mic care intra in pluta si la capat ii fac un ochet cu nod culisant cu patru ancorite de 10 bag painea inrulata prin ochet in part ancoritele in paine si apoi strang unpic latul ud painea unpic pentru aprine greutate si arunc cat pot de departe painea si pluta vor pluti la suprafata se vad chefali cand sare in ia e super misto tecnica merge si la crap incearca chiar sunt curios daca merge si la noi la mare
@alexandruabagiu1981
@alexandruabagiu1981 11 ай бұрын
Incercati la pescuit chefal cu pluta ,carlig 12 cu tija lunga si înaintaș de 0,18,iar ca nada gris amestecat cu putina apa si frecat bine pana obtinem un slime nici moale nici tare , cu un băț luam de coca aceea si il infasuram pe ac precum o râma. Pluta trebuie sa ramana putin afară ca sa se vada bine când trage.Asa se pescuieste chefalul in spania. Fir intins!
@MegaUrsaru
@MegaUrsaru 2 жыл бұрын
Asta făceam când eram pusti cu firul pe deget. Atunci când au făcut digul de la intrarea in Mamaia . Dădeam cu scoica (midie)...
@LaurentiuCL
@LaurentiuCL 4 жыл бұрын
Mereu surprinzator Catalin ! De la o saptamana la alta este tot mai greu de ghicit unde vei filma ! Dar si in concediu mai nebunule ? Nici la plaja nu ai liniste ? Faci cum faci si intre doua beri si o baie mai atunci si batul in balta ! Frumos si relaxant episod !
@Baltacul 4 жыл бұрын
Multumesc Laur. Te salut!
@caspimeir
@caspimeir 4 жыл бұрын
Super tare,chiar am fost curios cam cum se petrece o partida la voi in marea naegra.pot sa marturisesc ca la noi pe mediterana este tot cam la fel.rigul pentru chefal este nou pentru mine.si iti multumesc pentru asta.un comentariu,se poate cu pieptul de pui lasat in sare si doar atat,chestia cu scoica este un adaos.eu cel putin asa o fac.multumesc in continuare big like.
@alinkuzz2257
@alinkuzz2257 4 жыл бұрын
piept de pui crud lasat in sare? cat timp? alte ponturi?
@bogdanrospinning6964
@bogdanrospinning6964 3 жыл бұрын
Mie mise vede blocul unde stăteam dar acm stau în limanu #RESPECT
@dangheorghe4637
@dangheorghe4637 2 жыл бұрын
sau ,,fingerockfishing'': 2 metri de guta legata de deget (in loc de lanseta).
@teslaofficial3128
@teslaofficial3128 4 жыл бұрын
felicitari boss !!!💪👍what is next ? Ton , balena , rechin? :D bv , felicitari ca ai bagat batul si in Marea Neagra !!!
@Baltacul 4 жыл бұрын
As vrea eu sa ajung si acolo. Cu siguranta daca am sansa n-o ratez!!
@cristianionica8046
@cristianionica8046 4 жыл бұрын
FELICITRI PENTRU EPISOD. TE RUGASEM SA-MI SPUI SI MIE CATI LITRI ARE CEAUNUL PE CARE-L LUATI IN DELTA?
@Baltacul 4 жыл бұрын
Avem.si unul.mic pt weekenduri si nu stiu cat are dar sigur nu mai mult de 5L. Si unul mai mare de 8 L as spune.
@sandokanmagealan6568
@sandokanmagealan6568 Жыл бұрын
Ati prins ceva sau decat behaiala?
@vic7or401
@vic7or401 4 жыл бұрын
Baltacule stii un cosulet foarte mare de nadire pt ca mi se pare cel mai usor si mai restrans sa madesti cu un cosulet
Cauta pe haldorado.hu
@despinaantal4661
@despinaantal4661 Жыл бұрын
De ce nu găsesc pește guvid în magazin?
@travelmotors518
@travelmotors518 4 жыл бұрын
Trebuie brevet pt a pescui in mare?
Intra pe siteul Anpa.
@MegaUrsaru
@MegaUrsaru 2 жыл бұрын
deci discutam si de "bombarda"...
@manybeers812
@manybeers812 4 жыл бұрын
No fish ! Again......
@Baltacul 4 жыл бұрын
Daca doar pestii conteaza pt tine, sunt destule canale de youtube pentru sacosari. Data viitoare nu mai da click pe Baltacul..e treaba simpla..
@Crisstian082
@Crisstian082 4 жыл бұрын
Salut miar face mare placere sa te invit la o partida de cateva zile la pescuit de somn si crap pe ebru bine inteles daca si tu ai vrea salutari si fire intinse .....
@Baltacul 4 жыл бұрын
Salut si multumesc de invitatie. Daca ajung vreodata prin zona cu siguranta as vrea sa incerc. Insa e greu..nu pot sa bat atata drum pentru un film. Prea scumpa treaba :)
@Crisstian082
@Crisstian082 4 жыл бұрын
@@Baltacul da dar nu era vorba sa vi doar pentru un film poti sa vi in vacanta si asa iese 2 in 1 ......
@bogdandinu7662
@bogdandinu7662 3 ай бұрын
Iar cei de la claumar har nu ai ce marfa au în depozite😂 faci comanda și plătești pentru un produs care nu exista.
@cosminzanfir6209
@cosminzanfir6209 4 жыл бұрын
Baltacule, locuiesc în apropierea Dunării și știu o groapă de 23/24 de metrii adâncime,in acel loc sunt curenți foarte puternici, crezi că pot prinde ceva acolo.MS
@Baltacul 4 жыл бұрын
Da..sunt sanse...dar tine de perioada. Crap si somni.
@cosminzanfir6209
@cosminzanfir6209 4 жыл бұрын
Mulțam!!!!
@Baltacul 4 жыл бұрын
@@cosminzanfir6209 Cu placere. Cauti crapul acolo pe cote foarte scazute ale dunarii, sub 50 cota la Tulcea (ala e reperul meu). Eventual si iarna. Somn poti gasi tot anul...
@mihaimoldoveanu4148
@mihaimoldoveanu4148 2 жыл бұрын
In luna martie trage guvidul ?
@Baltacul 2 жыл бұрын
Trage,
@gingys
@gingys 4 жыл бұрын
La mine la Mangalia, chefalul mai târziu și mai spre seară :)
@Baltacul 4 жыл бұрын
Data viitoare poate ne vedem :)
@ionutnegoita2134
@ionutnegoita2134 4 жыл бұрын
Voi auziti tragerea cu armament in port e in desfasurare
@bratumagi3038
@bratumagi3038 4 жыл бұрын
La pescuitul la piatra la guvizi recomand plumb cu firma sferica
@neculailazici5891
@neculailazici5891 2 жыл бұрын
Va rog frumos să-mi spuneți și mie, sunt începător, permisul dela asociatia pescarilor și vânătorilor se poate pescui și la mare, sau unde trebuie să mai merg?
@andreianghel9233
@andreianghel9233 3 жыл бұрын
Din pacate ai agățat DOAR un crap, niciun guvid :))))
@jrl623
@jrl623 3 жыл бұрын
precizare : chefalul nu e rapitor , ha haaa...
@Baltacul 3 жыл бұрын
Corect. Daca asa am zis, am grasit!
@bobratu9029
@bobratu9029 4 жыл бұрын
baieti de nota 10,dar aia cu bomba nu-i ok.
@erdindamen8857
@erdindamen8857 4 жыл бұрын
Este bombarda si este o plută care sta intre ape. Mulinezi încet si esti atent la vârful planetei. Are doar un ac nu vad de ce este rau...
@Laurentiu956
@Laurentiu956 4 жыл бұрын
6:05 - cu ani in urmma, foloseam cu mare succes rimele de gunoi pentru pescuitul la guvid si chefal. Ma cam saturasem sa folosesc carne de scoica si sa fiu biziit de mustele atrase de acest miros.
@borisenache6986 4 жыл бұрын
Salutare! Si eu am folosit rame comune, la pescuitul guvidelui si am fost multumit. La chefal nu le-am incercat. Au dat randament?
@Laurentiu956
@Laurentiu956 4 жыл бұрын
Boris Enache , la mine au mers. Aruncam mai departe de dig si pietroie adica, in zona nisipoasa.
@borisenache6986 4 жыл бұрын
@@Laurentiu956, super! Da, asa il caut si eu, cat de departe, unde observ schimbare de culoare a apei sau ceva spuma pe valuri. Multumesc pentru raspuns. Fire-ntise! 👍
@@sobibor5269, imi pare rau sa aud ca e tot mai rau. Mereu sper sa-si revina marea.. Acum cativa ani, chiar citisem niste titluri incurajatoare, prin presa. Apropos de momeli pt chefal, imi pare rau ca n-am testat painea, atunci cand am avut ocazia.
@pedrogoronea2404
@pedrogoronea2404 4 жыл бұрын
Primul
@moglanandrei1182
@moglanandrei1182 4 жыл бұрын
Nu-mi place Înainte mergeai pe bălți faine acum numa prostii ne arăți.... 🤦‍♂️
@georgetadragomir6012
@georgetadragomir6012 3 жыл бұрын
Ai fost la pescuit la mare și spui că nu este frumos? Spune ce nu ți-a plăcut. Eu spun că pescuitul la mare este fascinant, ai posibilitatea sa pescuiești prin metode diferite, fiecare cu farmecul ei. Timpul petrecut la pescuit la malul mării este o terapie. Felicit pt.initiativa de a explica despre pescuitul la mare, va fi de folos turiștilor care vin la mare și vor să pescuiască, au nevoie să învețe tehnica pescuitului la mare. Încearcă și tu și nu vei regreta. Fir întins.
AM RUPT CHEFALUL la Marea Neagră. Bonus: Chefal pe tablă
Liviu Voicu Fishing
Pescuit La Dunare: poveste de iunie
Baltacul
100❤️
MY💝No War🤝
Monturi pentru stiuca si salau
Pescar Mehedintean
Natură și aventură - Pescuit de guvizi la Vama Veche
⚓️ Cei mai Buni 🐠  PESTI din 🌊 Marea Neagra🌊  Episodul 57
Pescuit Pe Mures CRAP SALBATIC + MREANA MARE cu Mujdei si Mamaliga
Plecat La Pescuit
Montura cu bombarda sau pluta sumersibila,pentru pescuit la Marea Neagra
La vanatoare de Crap Salbatic pe Siret!
Benzar Mix
Montura excelenta pentru Chefal! Prinzi 100% Chefal! Pescuit la Chefal!