Preikestolen 🏍 Jéghegyek nyomában - 4. rész

Lost Biker

Az időjárás továbbra sem kedvez a motorozásnak, ezért más elfoglaltság után kell nézzek. Vajon feljutok a hegyre? 🏍🏔🌍🎥❤️
🔔 Ha tetszik a csatorna, iratkozz fel! 😎 Köszi: kzfaq.info?sub_...
✌️ Ha csatlakozol a Lost Biker csatornához, jutalmakban részesülhetsz:
/ @lostbiker
💶 A Patronon is támogathatsz: / lostbiker
------------------------TÁMOGATÓIM-------------------------
Szeretnék köszönetet mondani:
➡️ az R17.hu motorgumi webáruháznak (www.r17.hu) a Dunlop Road Smart IV-es tesztgumikért;
➡️ a Top Motor, Yamaha és Kawasaki márkakereskedés és márkaszerviznek (topmotor.hu) a kedvezményes Alpinestars Tech Air5 légzsákos mellényért és az Alpinestars GP Force Chaser bőrruháért, illetve az ajándék Alpinestars RIDE TECH V2 aláöltözőért;
➡️ a Cölöp Műveknek (www.colopmuvek.hu)a bőrruhám méretre szabásáért, szezon végi tisztításáért és a Lost Biker feliratért;
➡️ a Fokt Motornak, a Bering termékek hazai forgalmazójának (www.fokt.hu) a kedvezményes Bering esőruháért és Bering Steel-R kesztyűért, illetve az ajándék Hepco&Becker alkatrészekért;
➡️ a Boxutca szerviznek ( / boxutcaservice ) a motorom felkészítéséért (+36 70 620 8416, Taraba László);
➡️ a Patreon támogatóknak, a KZfaq csatornatagoknak és a szuperköszönetet küldőknek pedig az anyagi támogatásért.
Nagyra értékelem az önzetlen segítségeteket!
-----------------------------LEÍRÁS------------------------------
2022-ben a nagy nyári motoros túrámig nem sokat ültem a BMW F900R-en, így a nagy túrán minél többet akartam motorozni. Mivel a szabadságom a nyár legforróbb szakaszára esett, nem akartam délre menni. Skandinávia, a Nordkapp, egy harminc éve dédelgetett bakancslistás vágyálom jó választásnak tűnt. Meleg sincs és messze is van.
Így indultam neki eddigi motoros életem leghosszabb és legtávolabbi kalandjának, amelyet ezúttal idő hiányában az eddigi legkevesebb előkészület előzött meg. Hogy ez a kényszer szülte spontaneitás jót tett-e a túrának, vagy a váratlan események, melyekre nem készültem föl, tönkretették azt, ebből a 20 részes sorozatból kiderül majd. Annyit elárulhatok, motoros életem eddigi legnagyobb kalandjára indultam és nem csalódtam!
A hatodik napon Stavangerig jutok, majd a hetediken fel egészen a Szószék-szikla, azaz a Preikestolen tetejére.
---------------------------ÁRAK----------------------------
Üzemanyag (Norvégia): 965-990 Ft/liter
Szállás: 890 NOK / éjszaka
Preikestolen Cruise (hajókirándulás): 1010 NOK
Szendvics: 3500 Ft / db
Üdítő: 1500 Ft / fél liter
🌍 Térkép link: hamarosan
🕘 Tartalom:
00:00 - Vajon feljutok a Szószék-sziklára?
00:38 - Jéghegyek Nyomában Intró
09:17 - Hajózás a Lyse fjord felé
11:45 - Gondolatok a hajón
15:48 - Tovább a Lyse fjordon
16:42 - Hengjanefossen (vízesés)
17:54 - Busszal a Pulpit Rock alaptáborába
📜 Blog: www.lostbiker.hu/
💬 Messenger: m.me/Lost.Biker.Channel/
------------------------TÁMOGATÁS-------------------------
💰 Ha tetszenek a filmek és ha megteheted, kérlek támogasd a munkám! Bármilyen kis összeg is számít. A bevételt felszerelésre és utazásra fogom költeni, hogy még több és még jobb motoros videók készülhessenek. ❤️ Előre is köszönöm!
KZfaq szuperköszönet: a videó alatt
Patreon: / lostbiker
KZfaq csatorna tagság: / @lostbiker
#lostbiker #jeghegyeknyomaban #lostbikertouring

@LostBiker 4 ай бұрын
A Nordkap túráról készült "Jéghegyek nyomában" című teljes sorozatot itt tudod megnézni: kzfaq.info/sun/PLZ3x9PyI-6xt3NbDcX8_zUuELMnWF1G3z
@csapogergely1984
@csapogergely1984 Жыл бұрын
Egy újabb remek alkotás. Én már természetfilmek helyett is ezt nézem! :) Köszönjük!
🙂 köszi!
@NabilKarsheh
@NabilKarsheh Жыл бұрын
Csodálatos volt! Köszönöm!
@zoltanjankovics4908
@zoltanjankovics4908 Жыл бұрын
Szia Peti. Csak a jól megszokott igényesen összerakott videó. Köszönöm egy élmény volt megnézni🙂👍
Köszi! 🙂
@ferenccsatari321
@ferenccsatari321 Жыл бұрын
Le a kalappal, ez szendzációs volt!!!!!!°
Nogyon köszi! 😎
@cato190
@cato190 Жыл бұрын
Ismét egy mestermű. Nagyon jó képek, zseniális zeneválasztás. A humor meg megfűszerezi az egészet. Köszönjük Péter!
Örülök, hogy tetszett! 😎
@viktorvince2613
@viktorvince2613 Жыл бұрын
Nagyon jó videó. Feldobtad az estémet. Imádok motorozni és nagyon várom a tavaszt, hogy hozzád hasonlóan, elmehessek új helyekre, ahol sosem voltam. Üdv Vajdaságból🤘😁🏍️
@LostBiker Жыл бұрын
Ezért motorozunk, hogy szabadok lehessünk és oda mehessünk, ahova csak akarunk! 👍
@zolikat
@zolikat Жыл бұрын
Köszönjük!
@LostBiker Жыл бұрын
Én pedig nagyon köszönöm a támogatást! 🙏
@Mohikan66
@Mohikan66 Жыл бұрын
Köszi az élményt !! ( ...és a csodásan remek zenét !! )
Örülök, hogy tetszett! 😎
@tamasilles705
@tamasilles705 Жыл бұрын
Estére betárazva :) Köszönjük a videot!
Jó szórakozást hozzá! 🙂
@karolyjuhasz5980
@karolyjuhasz5980 Жыл бұрын
Nagyon jó videó volt. Érdemes volt még várni, hogy hazaérjek és tv-n nézhessem meg a tájat amit filmeztél legalábbis ami látszik belőle 😉
Igen, TV-n, 4K-ban a legjobb! Én is úgy néztem meg egyben, amikor kész lett 😎
@jozsefvoros4436
@jozsefvoros4436 Жыл бұрын
Egy pár éve én is voltam. Gyönyörű napos időt fogtunk ki. Hatalmas élmény.
@LostBiker Жыл бұрын
Fog itt is sütni majd a nap, de még nem a következő részben 😅
@zoli921 7 ай бұрын
20:00 hegyes térd szög , Ismerős volt rövid ideig a sulis gs500-on-(nem volt haver a gép a sor2 kapkodósságával) , nyakamba volt a lábam, az xj400 az nyitottabb pozíciót adott amit éreztem első ráöléskor is , belezúgtam mielőtt ezeket tudtam volna , fejes volt az ismeretlenbe , de nagyon jó fejes :D
@arturtolnai5194
@arturtolnai5194 Жыл бұрын
Szuper jól sikerűlt a videó! Köszönet érte.Várom a Lofoten,Trollstigen,Nordkapp részeket.Kár,hogy nem futottunk össze.
@LostBiker Жыл бұрын
Köszi. Azért hirdetem meg előre a túráimat, hogy össze lehessen velem futni. Nekem is jó, ha vannak idegenvezetőim, ha kapok másoktól tippeket, vagy megosztjuk a tapasztalatainkat.
@arturtolnai5194
@arturtolnai5194 Жыл бұрын
@@LostBiker Sajnos mi csak Trollstigenig jutottunk.Párom kérésére a az1 komp elött átterveztem a 10000km 5700-ra. De az idén jun23 indulás 23 nap Nordkappig .Nagy segítség a videóid .Talán most nem pánikol be a párom. Köszönet érte.
@LostBiker Жыл бұрын
@@arturtolnai5194 nincs mitől félni. Minél északabbra mentek, annál kopárabb, síkabb és veszélytelenebb. Nekem az időjárás is jobb volt északon. A Lofotent ne hagyjátok ki! 😎
@@arturtolnai5194 ja és már a következő, holnapi videóban is lesz egy nagyon hasznos tippem!
@mt01ufm
@mt01ufm Жыл бұрын
Nagyon szép helyen jártál, és minden elismerésem hogy megfelelő ruházat nélkül neki vágtál ekkora szintkülönbségnek! Ez igazán bátor, és egyben felelőtlen is volt! Gratulálok a videóhoz, és köszönöm hogy megosztod velünk ezeket a szép élményeket.
@LostBiker Жыл бұрын
Köszi. Milyen értelemben volt felelőtlen, mire gondolsz? Nem egy Himalája megmászás ez. 🙂 Nem volt ez akkora nagy teljesítmény, csak úgy volt kihívás, hogy nem vagyok edzésben.
@mt01ufm
@mt01ufm Жыл бұрын
Az Alpok szélén Ausztriában élek a tengerszint felett 1000 méteren. Itt kezdődik a hegy, és a teteje 1730, tehát a szintkülönbség körülbelül ugyanaz.. Nálunk a hegyimentők mindig azt mondják hogy el ne indulj megfelelő ruházat nélkül, mert ekkora szintkülönbségnél, már teljesen más időjárással találkozhatsz, mint az alapszinten. Minden évben többször kell lehozni embereket, akik nem számoltak ezzel. Erre gondoltam 🙂
@LostBiker Жыл бұрын
@@mt01ufm Így értem és ott ez igaz is. Ahol én voltam, ott nulláról hatszázötvenre mentem fel, ami teljesen más és ugye ott van az óceán, ami miatt az időjárás is teljesen más, mint a hegyek között ezer felett.
@lajostasnadi5124
@lajostasnadi5124 Жыл бұрын
Szia Peti. Erre nincsennek szavak!😉 Egyszerűen fogalmazva,szuper volt ismét ez a videó! Hát elég sokat kel gyalogolni a Prekisztole hegyhez. Köszi,hogy a le írásban külön le írtad az árakat!😉🍻🤛 Ez az info,itt így nagy segítség annak aki ki szeretne menni egy ilyen bakancslistás helyre motorral! (Tudja,hogy mire számoljon,a matek az nagy úr🙄🙄🤣)
@LostBiker Жыл бұрын
Köszi! 😎 Ezentúl minden epizódnál ott lesznek az aznapi árak. Sőt visszamenőleg is megcsinálom néhány túránál majd, mert megvannak az Excel fájlok. Norvégia nagyon drága. A film végén az a fél literes műanyag kóla például 2000 Ft volt. 🤔
@konyacsaba579
@konyacsaba579 Жыл бұрын
Péter, gratulálok nagyon igényes lett az új videód, csodás lehetett ide felmenni, még a köd ellenére is. Szerintem lassan kezdj el betárazni túra cuccokbol is, hidd el egy ido utan jobban jarsz ha a farmert is felvaltja a tobb funkcios turagatya ha ilyen helyekre tervezel;) nem beszelve arrol hogy kevesebb helyet is foglal;)
@LostBiker Жыл бұрын
Minden út egy tapasztalás is egyben. Legközelebb simán túranadrágot fogok vinni. A cipő kérdés az viszont trükkös, mert a túrabakancs nem fér el úgy, mint egy könnyű sportcipő.
@stefanzoltan
@stefanzoltan Жыл бұрын
Végre már... úgy hiányoztál, mint testnek a kenyér! 😊
😂
@anett_laci
@anett_laci Жыл бұрын
Nagyon jó, gratula! Idén Norvégiába készülünk. Az tuti, hogy a Szószéket kihagyom. 😀
@LostBiker Жыл бұрын
Szerintem ne hagyd ki, hacsak nem vagy tériszonyos 😀
@TheOctabrain Жыл бұрын
Elég jól kiépített útvonal vezet ehez a szószékhez. Mit meg nem teszel értünk Péter! 👏🏻
@LostBiker Жыл бұрын
A mászás magamért történt elsősorban, de azért köszi! 😎 Mondjuk a kamerát nem kellett volna felcipelnem, ha nem forgatok 🤔
@Nightmarez121
@Nightmarez121 Жыл бұрын
Godt med litt trening 😉, bra film, synd med været 😀
@LostBiker Жыл бұрын
Jeg likte stedet til tross for været. Spesiell takk for at du så videoen til tross for det ungarske språket. Det kommer engelske undertekster en dag.
@arnoldrefi8242
Köszönöm! 🙂👍
@MotoroShock
@MotoroShock Жыл бұрын
Kár érte hogy annyira felhös idő volt. Kicsit irigykedem 😆 amugy szuper lehetett igy is.
@LostBiker Жыл бұрын
Könnyebb volt így felmenni, mert a tériszony így nem bántott, aztán a végén azért kaptam kis ízelítőt 😀
@adamtarcali5030
@adamtarcali5030 Жыл бұрын
Peti! Pont azért ping-pongozunk a fiukkal,hogyha szembejön egy 600 meteres hegy,akkor simán felszaladjunk kétszer is. Ja,az öltözős részt megnézem legalább mégegyszer,mert nem maradt meg minden részlet pontosan!❤🤟🥰
@LostBiker Жыл бұрын
A ping-pong az fontos és nem keverendő össze a bier ponggal, ami viszont veszélyes 😅 Az öltözős jelenet legjobb részleteit természetesen kihagytam 😅
@adamtarcali5030
@adamtarcali5030 Жыл бұрын
@@LostBiker Pesu kéri,hogy a kimaradt részt, privátban elküldeni sźíveskedj neki!🤪
@@adamtarcali5030 mindenképpen 😂
@76olahpeter
@76olahpeter Жыл бұрын
Köszönjük az újabb epizódot! :) Szerintem Neked érdemes lenne egy másik motorban gondolkodnod. Nekem volt jópár nakedem, de a gyári üléssel nekem az F 900 R volt a legkényelmetlenebb (1,82 magas vagyok). Az extra magas üléssel a lábnak/térdnek/csípőnek kényelmes volt, de a kormány nagyon lent van. Hozzánk hasonló magasságú embereknek ennél a motornál az extra magas ülés és a gyárilag kérhető túrakormány (az viszont feláras, de jelentéktelen összeg) a megoldás (az magasabb és kicsit közelebb is van a vezetőhöz). Igazából neked csak valami kompromisszumos megoldás jöhetne szóba (mivel ragaszkodsz a pályázáshoz is), de szerintem akár egy F 900 XR-rel is jobban járnál. Vagy ott a Tracer 9 GT. Ha rugalmasabb a költségvetés, akkor pedig ott az S 1000 XR vagy a nagy Versys. Ezekkel azért pályára is mehetsz, közben sokkal kényelmesebbek túrázni, mint a te motorod. De nemrég ültem egy V100 Mandello Moto Guzzin, az is egész kényelmes volt. Mellesleg szerintem gyönyörű. És a Motor Center Gyulainál van most tesztmotor! :)
@LostBiker Жыл бұрын
Ezerszer lerágott csont már ez (pl., hogy nem akarok magas motort), de soha sem veszi senki figyelembe, hogy egy motornak nem csak a fizikai paraméterei, hanem az ára is benne van a szempontrendszerben. Az F900XR 1 millióval volt drágább. Az S1000XR mennyivel is? Ezekre nekem nincs pénzem. Ellenben az F900R-re volt. Az ereje elég, a tudása nagyobb, mint az enyém, bizonyítottam, hogy el lehet vele menni túrázni a világ végére is, ha van aszfalt. Miért kellene nekem másik motort vennem? Egy motor akkor lesz igazán olcsó, ha jó sokat megyek vele és akkor lesz igazán drága, ha szezononként egy másikat veszek. 😎 Az erényeit szeretem, a hibáit elviselem. Marad és kész 😉
@76olahpeter
@76olahpeter Жыл бұрын
@@LostBiker persze, ebben teljesen igazad van. Sőt, talán az ár a legfontosabb faktor az összes közül. Nyilván érdekelne, hogy ha cserélnél, akkor mi lenne az, mert abból is tuti készülne egy jó videó, mint anno az F 900 R esetében. D nem is kell feltétlenül új motort venned ahhoz, hogy kicsit jobban érezd magad egy hosszú úton. Már egy magasabb üléssel is sokat javíthatnál a mostani problémán (szűk térdszög), és bár az sem olcsó, az talán mégis egy olyan beruházás lenne, amit érdemes lenne fontolóra venni. És a BMW itt tényleg jópár opciót kínál. Ott a gyári "magas" ülés, ami talán 3 cm-re magasabb. Vagy a "comfort" ülés, amivel szintén nyersz 2,5-3 cm-t, ráadásul a párnázása is kényelmesebb. És az ülést - ha egyszer eladod a motort - újra el tudod majd adni. Nyilván buksz rajta így is, de szerintem legfeljebb 30-40e forintot. Annyit pedig szerintem simán megérne az a plusz kényelem :)
@LostBiker Жыл бұрын
@@76olahpeter az ülés dolog lehet, hogy jó ötlet, de nem prioritás, mert a szezonban néhány motorozás alatt hozzászokom és onnantól elviselhető. Kamerákra inkább költenék 😅
@@76olahpeter A másik kérdésre volt már válasz, abban a videóban, amiben lelepleztem, hogy nem adom el a BMW-t. Ha cseréltem volna, még pályásabb motorra cseréltem volna (Duke 890 R vagy Triumph Street Triple RS). Hogy miért, azt a videóban elmondom: kzfaq.info/get/bejne/ftCha6qLyJ67pI0.html
@Szakallat
@Szakallat Жыл бұрын
Ez sokkolóan gyönyörű 😯 (idén indul a motorozás újra nálam is pár év kihagyás után, már tűkön ülök 😁 )
@LostBiker Жыл бұрын
Örülök, hogy újra kezded. 😎 Milyen motor után, mennyi idővel és milyen motorral lesz az újrakezdés?
@Szakallat
@Szakallat Жыл бұрын
@@LostBiker Huhuu hát legalább 4-5 év kényszer pihi után tudok majd idén újra motorozni. Nem voltak nagyon nagy motorjaim, legutóbb egy 250-es yamaha fzx-el kanyarogtam, ez egy sor négyes kis méreg zsák volt de mivel nem az én stílusom a csapatás, inkább a laza túrázgatás, krúzolgatás, ezért két darab között vacilálok. Egy benelli 502c és egy keeway v302c lehetnek a befutók, nekem ez a 100-120 utazó elég, a pályákat úgyis kerülöm ahogy lehet. És úgy néz ki a páromnak is jut majd egy a feneke alá, így ketten állhatunk majd neki újra, ami csak még jobbá teszi az egészet 😁
@@LostBiker A "Mackó" sokat dícsérte őket a tesztekben úgyogy a márkától nem tartok 😁
@LostBiker Жыл бұрын
@@Szakallat teljesen földhözragadt irány, amit választottál, nagyon jól teszed. A Benelli elég vadul néz ki, de nagy túrákra nehezen tudom elképzelni a csomagolhatóság miatt, a Keevay viszont klasszikus, így az pakolható is.
@@Szakallat műszakilag szerintem is rendben vannak, ezeknél a gépeknél én egy dologtól tartanék és az az eladhatóság. Ha jól átgondolod amit veszel és megtartod hosszútávon, akkor éri meg ilyet venni.
@TheOctabrain Жыл бұрын
25:17 olyan, mint az első találkozásom az Edelweiß Spitze 360°-os körpanorámájával 😃
Ott még nem jártam
@TheOctabrain Жыл бұрын
@@LostBiker A Glockneren van, biztos nem voltál még? Jó kis macskaköves út vezet fel 2500m-re nem messze a Fuscher Törl-től!
@LostBiker Жыл бұрын
A Glockneren voltam, de szerintem a macskaköves le volt épp zárva, vagy csak simán elmentem mellette.
@levicsillag4112
@levicsillag4112 Жыл бұрын
Nagyon tetszik... 10,30 nál milyen zongora muzsika szól a képek "alatt"? Jól van...csak elég lett volna végignéznem. 😀
@LostBiker Жыл бұрын
szia, a zongoradarab és az utána következő vonós és az azutáni raggae változat is ugyanannak a Satie zongoradarabnak a feldolgozása. Gnossienne 8 a címe.
@benceacs1604
@benceacs1604 Жыл бұрын
Kedves Péter! Ismét szuper lett a videó, köszönjük. Tudom, hogy szeretsz elveszni a részletekben és a profizmusra törekszel, úgyhogy jelzek egy apróságot, amit észrevettem. 9:20 környékétől a hajózásos részeknél feltűnt, hogy mintha néha más sebességgel folyna a víz a kép egy-egy részletében. Utána több snittben is (pl 10:35-től), mintha lenne egy éles vízszintes határvonal, (néha fentebb, néha lentebb), ami alatt más lenne a motion blur. Megnéztem TV-n és másik gépen monitoron is és mindkettőnél látszik a jelenség. Lehet hogy a vágó program rakja bele a rendernél, de ha felvételkor is már ilyen, akkor érdemes lehet kicserélni a kamerát ;)
@LostBiker Жыл бұрын
Szia, köszi, hogy jelezted. Ez egy ismert KZfaq tömörítési hiba. Ha 4K-ban nézed, akkor hibátlan és nálam az eredeti is az. Ahogy leveszem 1080p-re a KZfaq-on, a vizen megjelennek ezek a foltok. Ezek tipikus mpeg artifaktok, amiket a túltömörítés okoz, kockásodásnak is hívják. Ugyanez a jelenség látható azutak mellett suhanó fákon is például. Sajnos nincs ráhatásom arra, hogy a YT miként tömörít. Én eszelős méretű fájlt töltök föl neki, amiből kiválóan tudhatna dolgozni (ez az epizód pl 135GB volt, amit feltöltöttem neki). Ha teheted, nézd 4K-ban, akkor is, ha nem 4K a monitorod. Majd a lejátszó leméretezi neked a jó minőségű stream-et. Ja, és érthetetlen módon néha a YT a 4K TV-re is kisebb felbontást küld. Ilyenkor azt át kell állítani kézzel.
@benceacs1604
@benceacs1604 Жыл бұрын
@@LostBiker már megérte írni neked, ma is tanultam valamit. Köszi az infókat, átállítom 4K-ra :)
@lajosjozsa2600 Жыл бұрын
Apám, ezek után biztosan mondhatom, hogy simán elmehetsz DJ-nek!! 23:06 Ebben potenciál van! Maxra toltam a hangerőt! Egyébként nekem ezek a részek tetszenek a legjobban, amikor át tudjuk élni a túra adott pillanatait az által, hogy elmondod a gondolataidat. Ez 11/10% 😅
@LostBiker Жыл бұрын
Ezen a túrán sokat beszéltem, szerencsére!
@lajosjozsa2600 Жыл бұрын
@@LostBiker, kimondottan jobb a beszédkészséged az átlagosnál. Én igen, talán mások nem, de én szeretem ha kb 80/90%-ban emberi hangot hallok, mert az feltölt bármilyen képi anyagok. Egyébként ha nyitott vagy rá, akkor nyugodtan szavaztadhatod az embereket bármilyen kérdésben. Több- kezesebb zene, több-kezeseb gasztro beszámoló, szállás, műszaki, szállás, turisztika, kultúra, művészet, történelmi érdekességek. Most mondtam egy csomó baromságot. A lényeg az, hogy biztosan sokkal többet megélsz és tapasztalat, mint amit általában bemutatsz. Ez a rész ebben a dologban pl nagyon erős volt, a helyzet egy egészen eredet oldaladat emelte ki, és ez nekem spec nagyon Bejött. Köszi a fáradságos munkát!
@LostBiker Жыл бұрын
@@lajosjozsa2600 a filmkészítést nem akarom megszavaztatni, mert arra már rájöttem, hogy az tetszik az embereknek legjobban, ami szívből jön. Tehát inkább csinálom azt, ami magától jön és az őszinteség majd eladja. Szerintem ez fogott meg téged is ebben az epizódban, hogy ott volt minden őszintén, igazian, így könnyű volt velem tartani, mert ez a nap akár veled, akár bárki mással is megtörténhetett volna.
@lajosjozsa2600 Жыл бұрын
@@LostBiker, 100%-ban egyetértek ezzel! Pont az fogott meg, hogy ebben igazán benne vagy!
@amotorosdolgok
@amotorosdolgok Жыл бұрын
Néha tök olyan érzésem volt, mintha egy skandináv krimit néznék. A zene is kicsit rásegített erre itt-ott..:)
@LostBiker Жыл бұрын
Amúgy a Skandináv krimik cseszettül jók! Keress rá Mörck felügyelőre és a Q ügyosztályra.
@ladislavnagy8799
@ladislavnagy8799 Жыл бұрын
Tokéletes látnivalo és teljesítmeny
Köszi! 😎
@sumikawa62
@sumikawa62 Жыл бұрын
Szia Péter nagyon jók a videóit egyet se hagynék ki. Nagyon praktikus az esőnadrágod szeretném megkérdezni merre lehet ennyire fehasított nadrágot venni rengeteg helyen néztem de sehol nem láttam ilyent.
@LostBiker Жыл бұрын
Ez egy Bering nadrág és a Fokt Motor forgalmazza.
@sumikawa62
@sumikawa62 Жыл бұрын
@@LostBiker köszönöm
@laz1go286 Жыл бұрын
En a Becsben, a Louisban vettem egy ketreszest. Proof markaju, olcsobb mint a Bering, es annak a gatyaja is oldalt vegig felcipzarozhato..Es jol allja a vizet is, kb 2-3 oraig..
@LostBiker Жыл бұрын
@@laz1go286 Rólam eddig 2,5 garnitúra Proof szakadt már le. Részben szintén Bécsből. Mondjuk az még a nem oldalcipzáras volt. A Bering motorozáskor bírja az esőt egész nap. Gondolom ehhez kell a menetszél is, ami a hegymászáskor nem volt.
@laz1go286 Жыл бұрын
@@LostBiker azt hogy erted, hogy leszakadt? Elkopott egy ido utan, vagy ugy erted hogy motorozas kozben szetszakadt?🤔 Ez enyem teljesen jol mukodik mar evek ota bar teny, hogy ahol en motorozom, ott nem kell minden heten esoruha.
@zsofiabalog8960
@zsofiabalog8960 Жыл бұрын
Hasznos vidik, lájkoljuk őket. Az esőnadrágod érdekelne Bennünket, nagyon praktikus. Mi a neve és a rendelési helye? Köszi a segítséget!
@LostBiker Жыл бұрын
Szia, ez egy Bering esőnadrág, amit a Fokt Motor forgalmaz. Náluk vettem. Sajnos a pontos típusát nem tudom megmondani, mert a következő napi fenéken szánkózós akcióm során kiszakadt (a nem rendeltetésszerű használattól) és kidobtam, mert csak feleslegesen foglalta a helyet :)
@Forget_the_Future
@Forget_the_Future Жыл бұрын
ez már szinte National Geographic szint! minden elismerésem!
Nogyon köszi! 🙂
@zoli921 7 ай бұрын
fel kell nőni a felelősséghez...... (ez olyan jól beváltható motorostémába is ) Amivel a motor(ozás) jár
@krisztianivanics5423
@krisztianivanics5423 11 күн бұрын
Milyen oldalon vetted a jegyet a hajó túrára a busszal egybekötve? Köszönöm!
@LostBiker 9 күн бұрын
Szerintem ez volt az: rodne.no/en/fjord-experiences/stavanger/cruise-and-hike-to-preikestolen/ Bár már elég rég volt.
@petersztrik6761
@petersztrik6761 Жыл бұрын
Szerintem jó, hogy néha beiktatsz egy kis kardiót. 😁 Az esőről jut eszembe, miért nem használsz automata láncolajozót? Nagyon jó, és tartalmas lett a videó.
@LostBiker Жыл бұрын
Jah, egy kis kardió soha sem ártana! 😎 Vagy legalább egy kabrió 😂 Az automata láncolajzót én nem szeretem. Sokkal több vele a gond, mintha nem lenne. Amíg volt, állandóan eltömődött a csőre, tisztogatni kellett, csöpögött akkor is, ha nem kellett, elállítódott... A fújkálás nekem belefér, de ha nem fújkálnám soha sem, akkor sem történne semmi, max kicsit előbb kéne láncot cserélni. Szerintem a láncolajzó nem hozza vissza az árát és nekem nem volt gondozásmentes tőle a lánc.
@viktorvince2613
@viktorvince2613 Жыл бұрын
@@LostBiker Ebben egyet tudok érteni veled. Nagyon sokan túlzásba esnek ezzel a lánc olajozás dologgal. Én minden motoron ami eddig volt, motor olajat használok, 20w50 et, azzal bekenem és mehet is. Szerintem tökéletes és költséghatékony.
@LostBiker Жыл бұрын
Én az utcain motul ragacsot használok, a terepen pedig Motorex olajat, ha el nem felejtem 😅 A motul amúgy okos, mert van pici kiszerelésű flakonja is, ami egy ilyen túrára pont elég.
@Szlejer
@Szlejer Жыл бұрын
Norvégiában az a furcsa, ha nincs szar idő. :D
@LostBiker Жыл бұрын
Nem akarom lelőni a poént, de van egy régi kínai mondás, ami idevág: "Mindig nem eshet!"
@viktortoth5205
@viktortoth5205 Жыл бұрын
@@LostBiker The Crow 😉
@LostBiker Жыл бұрын
@@viktortoth5205 úgy-úgy! Na ott van egy soundtrack, ha már említed a filmet. Meg is hallgatom mindjárt!
@laz1go286 Жыл бұрын
szep munka! Ezt a turafelszereles (hegymaszas) dolgot mar nem eloszor szivod meg. Erre tervezhetnel sztem foleg, hogy a legtobb helyen ahova mesz ott mindig vannak szep hegyek, kilatok stb. Egy kis atlogisztikazassal tuti talalnal meg helyet a dobozokban egy jo kis hegymaszo bakancsnak, es valami jo minosegu maszo ruhanak. En is masztam mar hegyet motoroscsizmaban, es esoruhaban. Na az valami borzalom, gyakorlatilag olyan erzes mintha az ember valami muanyag foliaba csomagolva edzene. Felfele szarra izzad az ember, majd a csucson meg jol megfazik mert meg a token is viz folyik, es a hideg szel megcsapja.
@LostBiker Жыл бұрын
A mászóruha (túra ruha) szerintem bekerül a felszerelésbe, esetleg leváltja a farmert. A Túrabakancs esélytelen a hatalmas mérete miatt. Lábbeli fronton marad a könnyű sportcipő.
@laz1go286 Жыл бұрын
@@LostBiker de a sport cipokbol is lehet kapni ugynevezett cross running shoe-t. Az konnyu,pici, es lelegzik, de fasza butykos talpa van, mint egy tura bakancsnak. Nekem van ebben kategoriaban egy Merell, es van egy Salomon is. Mindegyik low cut, kompakt, konnyu, es nagyon jol fognak sziklan, soderen, fuben, sarban is. Csak ajanlani tudom oket.
@@laz1go286 köszi. Ez jó ötlet, utánanézek majd. 👍
@adampanyik2369
@adampanyik2369 Жыл бұрын
Nem bánom, hogy mára a hajózós/kirándulós programot választottad. Szerintem nem vagyok vele egyedül. Végre azt is tudom, hogy miért van végigsliccelve az esőnadrágom. 😆 A sisakot én csak kilazítani szoktam annyira, hogy át tudjam húzni az államon, így nem kell mindíg ki-/be - fűznöm.
@LostBiker Жыл бұрын
Örülök, hogy tetszett! 😎 A sisak kilazítós trükköt már mástól is hallottam, de nekem nem működik. Biztos nagy a fejem 😅
@zoli921 7 ай бұрын
Tudtam én hogy névben van valami hasonló itthon is .. a szószék sziklához.... Prédikálószék .... tuti ami tuti rákerestem -rég volt föci óra
@LostBiker 7 ай бұрын
Itt is, ott is prédikáltak valahonnan :)
@renatolakatos8511
@renatolakatos8511 Жыл бұрын
Szia már lostbiker elvonási tünetem van mikor jön új vidi😂❤?
@LostBiker Жыл бұрын
Én már nem ígérek semmit. 90% kész van, s ahelyett, hogy vágnék, ma délután elmentem motorozni. Lehet ezért kárhoztatni? 😎 Most már a hétfőben hiszek, de majd meglátjuk.
@renatolakatos8511
@renatolakatos8511 Жыл бұрын
Király😁
Hétfő lett végül 😎
@zoli921 7 ай бұрын
A kövek nem csúsztak ebben az időben ? nem tűnnek túl "recésnek"
@LostBiker 7 ай бұрын
Nem csúsztak, ezzel nem volt gond. 😎
A vízesések napja 🏍 Jéghegyek nyomában - 5. rész
Sigma Kid Hair #funny #sigma #comedy
CRAZY GREAPA
Эффект Карбонаро и нестандартная коробка
История одного вокалиста
Tisza-tó írott és íratlan szabályok