Sentido Mamlouk Palace Nasz wypoczynek w Egipcie i wspominkowy luksor

Kaloszki NaFjordzie

Cześć dziś film z Naszych wakajków w Egipcie, może bardziej skierowany do widzów którzy zastanawiają się czy warto wybrać się do tęgo hotelu. Nie mam w zwyczaju nagrywać samych pozytywów i mówić tylko słodko pierdząco o obiektach w których odpoczywam tak i tym razem wymienię parę wad.Jednak plusów jest zdecydowanie więcej i mimo wad moim zdaniem warto! hotel jest przepiękny, obsługa na pięć a w kuchni znajdzie każdy coś dla siebie, dodatkowo restauracje ala carte są przepyszne. Na drinki też nie ma co narzekać i winko smakuje winkiem. Wi fi jeśli chodzi o takie podstawowe użytkowanie jest O.K. czasami zdarzały się przycięcia po 2 minutach rozmowy na skype, a przesył danych był powolny ale też dawał rady z lekkim opóźnieniem. Jeśli macie jakieś pytania odpowiem w komentarzu na dole pod filmem. Pozdrawiam i zachęcam do subskrypcji.
Możecie znaleźć mnie tutaj:
INSTAGRAM / kaloszkinaf. .
Muzyka na podstawie licencji: www.epidemicsound.com/
Fragmenty utworów muzycznych w całości należą do ich właścicieli i zostały wykorzystane na podstawie prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych).

@Kamil198807
@Kamil198807 3 ай бұрын
Super fajnie i konkretnie.Pozdrawiam Kamil i Zdzisław. PS.My z Opola to zawsze latamy z Katowic.
@KaloszkiNaFjordzie 3 ай бұрын
Dzięki chłopaki 🙌🌞
@dorotaholz2741
@dorotaholz2741 Жыл бұрын
Byłam, widziałam. Dziękuję za przypomnienie. Jestem zachwycona Egiptem i tym co zbudowali ludzie-niebywałe .Ludzie, którzy nie mieli takich narzędzi jak my teraz ,a budowali z taka precyzją i dokładnością. Wszystkiego najlepszego dla Julki. Goń za marzeniami. Bądź zdrowa i szczęśliwa.🌹
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
❤ dziękuje Dorota wiesz co do Egipcjan to prawda aczkolwiek jeszcze takiej mozaiki w łazience w życiu nie widziałam 😂jak w Egipcie w hotelu
@user-ts1kt6bi8i Жыл бұрын
Ja tak pieknie nie potrafie filmikow nakręcać ale jestem tu teraz i jest cudownie. W wodzie da sie spokojnie popływać. Wczoraj byl silny wiatr i lekko chlodno bylo po wyjsciu z wody. A tak to jest cieeeeeeepluuuuutkooooo❤
@elaszkaelkaszka2765
@elaszkaelkaszka2765 4 ай бұрын
Dziękuję bardzo za film. Właśnie chciałam zarezerwować ten hotel. Ale rezygnuję. Ten pierwszy pokój i niedobra kawa... przy tej cenie za hotel mnie zniechęciło. Serdecznie pozdrawiam.
@KaloszkiNaFjordzie 4 ай бұрын
Elu nie było tak źle ja mam skłonności do wad w filmikach i mówię to co chciałabym wiedzieć o hotelu jadąc tam żeby się nie rozczarować. Ja za trzy osoby zapłaciłam ponad 12 tys złotych i tak wiem to Afryka Egipt itp niektórzy nawet tu w komentarzach pisali że jak chciałam luksusu to mogłam zapłacić za lepszy hotel nie wiedząc nawet ile tak naprawdę zapłaciłam. Hotel miał też sporo pozytywów przestrzeń ogród restauracje Ala carte były pyszne znajomi byli we wszystkich i bardzo chwalili. Teraz już pewnie molo po remoncie zejście na rafę. No mnie jednak spa rozwścieczyło nie mogłam tam odpocząć kiepskie warunki i obsługa spa no mało profesjonalna. Kawa jest dla mnie ważna bo pijam jej dużo i jak widzę koncentraty to mnie skręca w tych czasach. My w kwietniu narzekaliśmy na brak owoców myśleliśmy może że to przez sezon ale w drodze do luksoru mijaliśmy tony arbuzów truskawek i innych owoców przy drodze a po drugiej stronie ulicy w centrum handlowym truskawki za dolara kupowaliśmy. To hotel z dobrymi opiniami myśleliśmy że będzie chodź trochę lepiej. Da się tam odpocząć i jest sporo zalet jest piękny z zewnątrz basen podgrzewany obsługa fajna drinki super jedzonko poza główną też dobre, aquapark na plus super się tam bawiłam jednak trochę już po świecie jeżdżę i za te pieniądze nie urzekł mnie. W tym roku powracam na jesień do Egiptu do Marsa alam i wybraliśmy pickalbatros sea Word hotel nowy piękny znów z super opiniami ale za trzy osoby dorosłe już o 3 tys taniej jak za sentido 🙃 jadę sprawdzić czy w Egipcie da się tanio a dobrze. Nie zawsze się czepiam ale w filmikach zawsze podkreślam wady prawie każdy hotel coś tam ma 😅 jeszcze Przemyśl co jest twoim priorytetem . Moim sen kawa i dobre jedzenie, męża owoce i ciepły basen córka stawia na czystość estetykę i miejsca na foty dlatego trudno nam dogodzić jak każdy liczy na coś innego 😂 pozdrawiam serdecznie
@franekkimono118
@franekkimono118 Жыл бұрын
super znowu Was widziec ,piekny filmik jak zawsze,wszystkiego najlepszego dla Julki 100 lat!
❤❤❤🎉franio dziękujemy
@bozenagicala3276
@bozenagicala3276 Жыл бұрын
Świetny film, dużo treści. Dziękuję i pozdrawiam ... a przygód i słońca zazdroszczę 🌴 ☀️
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
Bożena ❤❤ tak dwa trzy razy do roku muszę się naświetlić 🌞
@dorotakosecka8121
@dorotakosecka8121 Жыл бұрын
Witam filmik jak zawsze super.Pozdrawiam serdecznie 🥰
❤❤❤dziękuje pozdrawiam również
@ewaibenek358
@ewaibenek358 Жыл бұрын
Witam i zazdraszczam urlopu😅, filmik jak zawsze przepięknie przez Ciebie zmontowany👍☺️,pozdrawiam serdecznie 🤗😘
Ewciu tenkju ❤ urlopik fajny ale krótki 😢
@samamama7291
@samamama7291 Жыл бұрын
Dziękuję że mogłam być tam z Wami. Pięknie!
Proszę ❤
@ewaibenek358
@ewaibenek358 Жыл бұрын
Jeszcze raz pisze komentarz, bo właśnie teraz jest mój syn ze świeżo upieczoną małżonką w Hurghadzie, w hotelu jednak innym, Grand hotel, jak narazie to sobie chwalą😉, pozdrawiam serdecznie
@tygrystygrys4486
@wiesiadera1690 Жыл бұрын
Hej😊fajnie ,ale ja tam wolę oglądać Norwegię 😂
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
Super😂 będzie w następnym odcinku i Norwegia
@wiesiadera1690
@wiesiadera1690 Жыл бұрын
@@KaloszkiNaFjordzie 😘
@marcelgadki1580
@marcelgadki1580 Жыл бұрын
Witam Byliśmy w tym hotelu w połowie marca Super film zgadzam się z Panią w 100 %. Świetne wspnienia.
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
🙌 to super. Trochę ten filmik zaleciał negatywami ale ogólnie fajny hotel. Ja bardzo lubię wiedzieć tez ciemne strony mocy zanim się gdzieś wybiorę 😄jedna pani mi doradziła ze skoro tak złe tam było to mogłam wziasc hotel za 5 tys zł za osobę 😅 tyle ze ten wcale do tanich nie należy zaplacilismy 12 tys za trzy osoby 🤨 więc dobrze wyrazic co nie podoba mi się a co podoba się .Wróciłabym tam na spokojnie mimo kilku wad. Myśle ze byliśmy w czasie remontów ale remonty są przecież na plus podwyższają opinie. W marcu tam nie pojadę bo chyba za zimno 🥶 nam dwa dni pogodowo tak odpadło bo jednak ciut wiało i chłodno wieczorami 👍😁 dzięki i pozdrawiam
@user-ts1kt6bi8i Жыл бұрын
Tak czy siak odpoczynek był. Dziękuję za wszelkie informacje, bardzo przydatne. Będę w tym hotelu 11 maja. Mam nadzieję, że w wodzie już da się poprzebywac😊
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
Dan od plaży było ciepło tam na rafie zimniej. Napewno odpoczniesz hotel super. Bukuj od razu restauracje z dnia na dzień bo są pyszne. Miłego pobytu 🌞
@user-ts1kt6bi8i Жыл бұрын
@@KaloszkiNaFjordzie dziękuję jeszcze raz.
@wiolettalesniak6918
@wiolettalesniak6918 Жыл бұрын
Witaj kochana super film piękne miejsce i piękne kochana wyglądasz ściskam tulę całuje dziękuję za to że jesteś LOVCIAM 💛💙🤎♥️🧡🧡💜🧡💛🤍♥️♥️🧡♥️🤎💚💜
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
❤️❤️❤️❤️🌞🌞 dzięki kochana za komentarz i pozytywny vibe 😘😘
@janinazelazko4892
@janinazelazko4892 Жыл бұрын
Jak C i ładnie w tej czapeczce i bluzce w paski ,, a piegów moc!daj trochę
@sebolkasia
@sebolkasia Жыл бұрын
Jest Moc👍
💪🏻 dzięki
@marzannawal9028
@marzannawal9028 Жыл бұрын
Najważniejsze,że odpoczęliście....pięknie 😎 nie byłam w Hurgadzie,w Marsa rafa cudna zawsze latamy z Itaką i wielokrotnie lecieliśmy z ludźmi z Gdańska,którzy przyjechali autami do Wawy. Ponoć się opłacało. Uściski z ciepłej wioski 😊
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
No właśnie to i itaka z wawy lepiej jak Gdańsk kursuje. Będę sprawdzać następnym razem lepsze loty bo szkoda urlopu a na marsa tez bym chciała chodź po swych razach w Afryce to już mi się tego kontynentu odechciewa jeszcze wyspy zielonego… mi na liście stoją 😅
@IwonaBurba
@IwonaBurba Жыл бұрын
super Pani nakręca swoje filmiki dużo można się z nich dowiedzieć - cenna wiedza!!! a ja mam prywatne pytanie czy jest jakiś hotel w Turcji czy w Egipcie który by Pani poleciła dla osoby niepełnosprawnej poruszającej się za pomocą wózka inwalidzkiego??? za każdą odpowiedź będę wdzięczna!!!
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
Hej tak naprawdę to tu w Egipcie oczywiście jest to pewnie możliwe. My mieliśmy w łazience np jeden próg co mogłoby utrudniać prysznic np. Ale hotel może mieć pokoj przystosowany wiec ciężko powiedzieć. Winda do budynku głównego była. Chyba najlepiej dostosowany na moje spostrzeżenia był tui magic life jacaranda w Turcji. Świetny standard windy łazienki. Na płazy w dół były schody ale tez transport i pomoc od hotelu do płazy były tez podjazdy zjazdy na plaże. Znowu w Egipcie było molo myśle ze tez spokojnie na spacer wózkiem.
@agnieszkamacik3798
Ahh ja już tez 😍
@robert-er4zx
@robert-er4zx 10 ай бұрын
Witam Panią serdecznie. W październiku wybieram się z żoną do Egiptu. Szukamy hotelu z wyśmienitym jedzeniem (to jest dla nas bardzo ważne) , pokojami w bardzo dobrym standardzie i różnego rodzaju atrakcjami. Obserwujemy hotele takie jak: - Jaz Aquamarine, Jaz bluemarine - Pickalbatros Dana Beach - Sentindo Mamlouk Palace - Sunrise Garden ale jesteśmy otwarci na inne propozycje. Jaki by Pani poleciła hotel w Hurghadzie w którym jest wyśmienite jedzenie oraz pokoje o dobrym standardzie ? Pozdrawiam.
@KaloszkiNaFjordzie 10 ай бұрын
Robert niestety byłam pierwszy raz w Egipcie wiec trudno mi ocenić który z wymienionych hoteli jest super. Była tu jakaś pani w komentarzach która mi przyjadziła nawet nie wiedząc ile zapłaciłam za hotel ze jak chciałam lepszego standardu mogłam wybrać hotel droższy z górnej półki i nawet wymieniła z nazwy. Otóż moim zdaniem to tez nie jest tak do końca znajomi byli w Egipcie 8 lat temu w hotelu który ich zdaniem był super a dziś ma bardzo słabe opinie. Jeśli chodzi o sentindo to ja tam chętnie bym wróciła ale nie chciałam ukrywać w filmie mankamentów i tego ze wylądowałam w pierwszy dzień w kiepskim pokoju i ze moim zdaniem jak na taki hotel i Egipt gdzie owoce np są wszechobecne to w restauracji głównej było jak na lekarstwo s truskawki kupowałam na przeciwko hotelu. Ani arbuza ani melona winogrona gdzie na ulicach było tego sporo. Może warto już na recepcji przy meldunku zaznaczyć prośbę o dobry pokoj i nawet przygotować bakszysz na te okoliczność. Obsługa tam była na 5 czystość bardzo wysoko i restauracje Ala karta bardzo dobre. Wiec kolacje były przepyszne w każdej jednej restauracji i bardzo dobrze podane . W pozostałych hotelach nie byłam które wymieniłeś. Pozdrawiam
@emiliaratajewska2699
@emiliaratajewska2699 Жыл бұрын
Pozdrawiam
Hej Emilia ❤️🤗
@wiolawiola5930
@wiolawiola5930 Жыл бұрын
super wakaiki
@KaloszkiNaFjordzie Жыл бұрын
😭 za krótkie jak zawsze ale super 😄😘
@klimas2000
@klimas2000 Жыл бұрын
Hotel ma 16 lat..To czego sie spodziewac.Ja bylem w nim jak go dopiero otwierali..Wszystko pachnialo nowoscia...
@Jacekczwa11
My z Katowic. Do zobaczenia. 👋👍
@franekkimono118
@franekkimono118 10 ай бұрын
Natalio czy u Was wszystko ok? pozdrawiam
@KaloszkiNaFjordzie 10 ай бұрын
Franiu Beato tak wszystko Ok komputer jest w serwisie tym razem w Polsce i czekam na naprawę bo się podjęli 🙂 dziękuje ze czekacie na mnie ♥️
@marzenapawowska9362
🥰🥰🙌 pozdrawiamy 😽🐶
@E.d.i.1.2
@E.d.i.1.2 9 ай бұрын
Witam jaka jest woda w basenach ?
@KaloszkiNaFjordzie 9 ай бұрын
W jednym była zimna nie podgrzewana a w drugim ciepła podgrzewana. W sentido tez mogliśmy korzystać z basenów w garden wiec tez jest opcja tam nie sprawdzałam ale tam było tez więcej brodzików czy miejsca w basenie dla dzieci. W Aqua parku była zimniejsza jak ta w podgrzewanym na sentido ale cieplejsza jak w nie podgrzewanym. W podgrzewanym na początku kwietnia woda była miodzio akurat żeby się schłodzić ale nie było jak w afrykańskiej zupie 😌
@annagomulak
@annagomulak 3 ай бұрын
Czy jest jakiś plac zabaw dla dzieci?
@KaloszkiNaFjordzie 3 ай бұрын
Jest w garden tak usytulowany pomiędzy budynkami tych hoteli Mamloka i Gardena. Dzieci sporo tam biegało były też mini disco. I taki pokój gier różnych też na zewnątrz. Ja ze względu na brak małych dzieci nie bardzo się tym Interesowałam ale dzieci raczej się tam nie nudzą nawet w tym basenie podgrzewanym jest strefa płytka dla dzieci.
@E.d.i.1.2
❤️❤️❤️ hej Wiola
@kasian1730
@kasian1730 Жыл бұрын
Egipt to nie Europa zawsze będą krzywe fugi, nieszczelne drzwi w hotelach ze średniej półki. Jeśli chciała pani mieć wszystko idealne w pokoju i nie tylko trzeba było wybrać hotel za minimum 5k od osoby za tydzień. Po 10 minutach odechciało mi się oglądać.
@user-ts1kt6bi8i Жыл бұрын
Myślę, że Pani nie chodziło o krzywe fugi. Drzwi balkonowe faktycznie bardzo hałasowały przy silnym wietrze. Poza tym obsługa na medal, hotel godny polecenia.
@anetak4234
@anetak4234 4 ай бұрын
W tych hotelach jest taka rotacja, że sobie tego nie wyobrażamy!!! Musieli by odnawiać co roku by każdego zadowolić, więc cena by też poszła w górę. Uważam, że hotel super jak za tą cenę. Co do napoi w lodówkach to praktycznie w każdym hity minibarek jest płatny, nie wiem skąd to zdziwienie
Универ. 13 лет спустя - ВСЕ СЕРИИ ПОДРЯД
Комедии 2023
🍕Пиццерия FNAF в реальной жизни #shorts
Is it Cake or Fake ? 🍰
A4
Spaziergang durch das Sentido Mamlouk Place Resort in Hurghada | Ägypten 2023 (Vlog #181)
Sonne-im-Süden — Auswandern nach Ägypten 🇪🇬
SENTIDO MAMLOUK PALACE RESORT LUNCH
Ramo videos
The island of Pag, Primosten and Šibenik 🇭🇷 BEST in Croatia? 4K
What to see and do in HURGHADA!? Top 7 places you MUST visit!