Štuka, amur, babuška.. solidno pecanje krajem novembra..

@aleksandarmicovic9434
@aleksandarmicovic9434 7 ай бұрын
Ovo su ozbiljni ulovi za kraj novembra!Pozdrav i Bistro!!!👏🐟🐠🐡
@davidrboy
@davidrboy 7 ай бұрын
Čini mi se da je to crni amur, jako je radak, za razliku od klasičnog belog, lepo što si ga vratio, on može baš ogroman da naraste... Pozdrav iz Kovina
@aleksandarkrunic9955
@aleksandarkrunic9955 7 ай бұрын
Da,izgleda da jeste?!Mislio sam da je poprimio tamnu boju zbog trave u vodi,dakle etioloskih faktora ali bolje sam pogledao i jeste,u pravi si ovo je CRNI AMUR koji je autohtona riba u Kini,pa mi je cudno odakle ovde on?!Pozdrav.
@jokicdejan7652
@jokicdejan7652 7 ай бұрын
Zoki, sufix stigao, brutalan je, bice za soma taman ovih 0.29mm.Hvala još jednom na poklonu,sa nestrpljenjem čekamo novi klip!!!
Da bude lovna, bistroo.
@bojanpjanic5928
@bojanpjanic5928 7 ай бұрын
Bravo Zorane, ne stizem otic negdje zabacit al tvoji klipovi me obraduju , hvala to sto djelis sa nama , pozzz i bistro.
Pozdraav.
@newanjak
@newanjak 7 ай бұрын
Svaka cast! Treba izdrzati sad period tamo do maja bez pravog pecanja :D
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Ko bre da izdrzi do maja?! Peca se cele zime, nema odmora. Smudj, štuka, sad krece pravo vreme, samo da nadjemo i pravu lokaciju. 😉
@aleksandarkrunic9955
@aleksandarkrunic9955 7 ай бұрын
Lepo s obzirom da je kraj Novembra.Bravo i bistro,Zoki!
@damirtorma5664
@damirtorma5664 7 ай бұрын
Pozdrav za vas pa da gledamo. Kod vas jos nesto i grize nas Bosut je mrtav vec mesec i po a danas eto i sneg provejava.
@mikejovanovic3918
@mikejovanovic3918 5 ай бұрын
Sve je to lepo uzivati u ribolovu i prirodi. Ali postoje i zakoni!!! 5 stapova na jednog pecarosa je skroz van etike i morala casnog ribolovca!!! Koliko ja znam dozvola odobrava 3 stapa, sto je sasvim dovoljno. Budimo fer prema prirodi i ribama. Nije fora da danas pohvatamo sve ribe, vec i da po neku sacuvamo za nasu decu da mogu sta da upecaju! Pa razmislite malo. Isto tako to djubre u vodi sa desne strane fer ribolovac pokupi i odnese u kantu za djubre. Sacuvajmo prirodu koju nam je bog dao da uzivamo u njoj!!!😊😊😊 Srecan i uspesan ribolov zelim svima koji stite prirodu!!!😊😊😊
@zoranzivanovic 5 ай бұрын
Vidim da si s marsa pao na ovaj kanal pa resio da mudrujes malo,al to mi ne smeta,ja komentare ne brisem nikad.Sto se kasike tiče,donesena je iz Svajcarske zajedno sa rancem,dva stapa,kutijom i nekim priborom.Prodajom varalica se bavim 6 godina,preko 1700 ih imam na kp trenutno,i mnogo bolje od tebe znam sta je kinesko a sta nije.Ovakve duple kasike sa ugraviranim natpisom konkretne fabrike iz Svajcarske jos nisu kopirali,a da je iz Kine,sa zadovoljstvom bih to rekao jer prvi ne bolujem od skupe opreme i uvek kazem kako jeste.Da si pratio kanal,video bi i da testiram izmedju ostalog i strune iz Kine,i uvek kazem kako jeste.Sto se djubreta tice,opet nisi pogledao ranije klipove.Svake godine od jula do septembra bar 10 dana mesecno kampujem na Dunavu,i PRVO sto uradim,ocistim komplet obalu gde pecam.To zna da potraje preko sat vremena,a u klipove sam ubacivao po 5 min.Nekoliko ih imas,al opet,to nisi gledao.Za sobom uvek ocistim,i to svi znaju(osim tebe,naravno)Sto se tice konkretnog klipa,lokacija je jezero Gaj,najprljavije koje sam u zivotu video,sa toliko djubreta po metru kvadtratnom,da mi na pamet nije palo da pocinjem,neka kupi ona stoka koja je ostavila.Mi smo dosli na 4-5 sati,svog djubreta nisam imao,a tudje nisam hteo da kupim ovde iz principa.A ti ako si toliki zastitnik prirode,dodji na mesec dana pa sredi komplet obalu pozdravljam.Sto se tice broja stapova,tu si delimicno u pravu.4 Sata sam pecao na 3 stapa sa kederima,1 sat sam imao zabacen i feeder u pokusaju da uhvatim pesa ili bodorku za kedera,a sat ipo sam bacao varalicu.Pa u nekih sat vremena i jeste bilo 5 komada,dok nisam izvadio feeder i batalio varalicu.I kljucna tvoja recenica,nije fora da povadimo sve ribe nego nesto i sacuvamo za decu..e tu si bas pao s marsa na ovaj kanal!U proseku 60-70% ulova vracam,sto se jasno vidi na mojim klipovima.Saran 8 kg,6.1 kg,4-5 kg x komada..som 12 kg,som 39 kg ..Na pola mojih klipova su i moja deca zbog kojih upravo i vracam,i ucim ih da i oni tako rade,da bi imali u buducnosti sta da pecaju.A inace 4-5 stapova na mojim klipovima ima cesto,iz razloga sto pecamo sve,pa volim da zabacim i za stuku,smudja,sarana..cak i cuvari kad naidju nemaju problem sa tim jer su gledali i uzivo i na snimcima koliko ribe vratimo,tako da sto se tice ribljeg fonda ja sa 5 stapova sam 5 puta manje stetan od onih koji na 1-2 pomlate i ponesu sve zivo.Ali da,za to si u pravu,nije po zakonu.Svako neka radi po svojoj savesti,a ja ne menjam nista i vracacu jos vise ubuduce.Inace,i sin ima dozvolu i kad je sa nama imamo pravo na 9 ukupno,a pecamo zajedno,čisto da znas kad budes komentarisao sledeci klip,da ne moram opet da kucam roman.
@zlatkoramadani464
Бистро Зоки 🐟🎣🐟
@jovandimitrijevic6845
@jovandimitrijevic6845 7 ай бұрын
Na početku snimka podsećate me na one emisije kad je Jovan Memedović imao ekspedicije na sevru Sibira,😂👏👏👏👍👍
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Hahaha. Sve sam ih odgledao, niko kao Memedović, legenda.
@dejanmihailovic7508
@dejanmihailovic7508 7 ай бұрын
Mogao bi češce da snimaš, bolji si od vrememske prognoze.Kad Zoki ide na pecanje, SEDI KUCI I NIGDE NE MRDAJ.Veliki pozdrav, ko je zagrižen, a i ja sam takav mora ga ubode loše vreme.
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Sto se prognoze tiče, samnom nema greške! Sedite kući kad ja rešim na pecanje, mora da bude kiše ili snega. 😄
@nebojsaivkovic9270
@nebojsaivkovic9270 7 ай бұрын
😂
Mogao si da produžiš do kanala rekoh ti ja, bolje bi prošli kume...
@@nebojsaivkovic9270, kratki smo bili sa vremenom. 😉
@andrijagajic8887
@andrijagajic8887 7 ай бұрын
Svaka cast! Jel ovo neki kansl i rukavac i gde se nalazi ako nije tajna? Hvala unapred!
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Rukavac Dunava koji ulazi u jezero Gaj. Mozda ima i neki naziv, al ja ga ne znam, ovo je drugi put da udemo tamo.
@andrijagajic8887
Pozdrav Milenko.
@mladen4469
@mladen4469 7 ай бұрын
Zoki, koju opremu koristiš za varaličarenje (štap/mašinica)? Pozdrav i bistro!
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Ne pitaj! Motketina, dam nanoflex G2, 30-80g težine bacanja. Kupio ga za soma i štuku, to je ok, al sa njim pecam ismudja trenutno, pa su muke sa glavama ispod 20g.Moracu da kupim i jedan stap za smudja i bucova, iako nisam varaaličar, ne ide ovako.. 😄
Mašinica Shimano Sedona 4000Hg,neka za Australijsko trziste. Bilo mi uletelo 10 komada pre 4-5 godina, ja ostavio sebi dve. Sad mi krivo sto ne ostavi jos 2,odlična je za te pare.
@mladen4469
@mladen4469 7 ай бұрын
Ti sve nisi varaličar, a ovamo kidaš sa varalicama, i to sve sa obale. 😁 Hvala!
@@mladen4469, samo sam uporan, ne znači da znam da pecam. 😉
@markoivosevic8330
@markoivosevic8330 7 ай бұрын
Au druže.. Ti si ozbiljne kriterijume postavio, ne pamtim kad nesto nisi upecao, a pecas samo na Dunavu i rukavcima. Ja sam iz okoline Smedereva, tog dana kad si bio nas trojica smo pecali u Dunavcu, od Bertine rampe do mosta se spuštali 3-4 puta.. Šta nismo probali, gume, voblere, muvali na kedera.. Jednog kamenjara jedva iščačkali. Voda velika, protok ogroman, nece da pipne. Svaka čast za ulove, u pravu si, biće sve mršavije.
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Biće sve mršavije, al pecati se mora, doktor mi rekao.. 😁 Velika voda nije tolki problem koliko taj protok koji je u petak bio 6300,tu bez olovne glave 25-30 g nemaš šta da tražiš.. Teoretski, kad je takav protok on nabije ribu blize obali, pa je tu treba tražiti, al kao što znaš, jedno je teorija.. Neću da zaboravim nikad, ima 3-4 godine, baš kod Bertine rampe.. Isto bila velika voda, protok ogroman, al voda bistra prilično. Ja spazim štuku blizu 2 kg na metar dubine, stoji ukoso nabila glavu u dno. Otrčim brzo, stavim kedera na muvanje.. Bacim prvo metar od nje, pa blize, pa levo, pa desno.. Posle par minuta ona mi okrene ledja. Ja ponovo, na 20-30cm od glave joj ga nameštam, dok je nisam kederom zakačio po vilici, ona se okrenula i otišla. Kazu ovi ribari, kad tako nabije glavu ne jede ništa.. Ja se uverio. Tako da ta velika voda zna da bude zajebana, znaš da je tu riba, al neće uvek da jede.
@markojotic9589
@markojotic9589 7 ай бұрын
​, živa istina, i meni se to desilo jednom.Kanal DTD, vidim je na pola metra u tom polozaju, nabila glavu ka dnu.. Sta nisam probao od varalica da joj provučem, ma kakvi, ne reaguje uopšte. Kad tako nabije glavu, dzaba ti sve, jedino da je zagrabuljaš.. 🤣
​, pu pu.. Pomeri se s'mesta, kakvo grabuljanje.. 😁
@ivandedovic2868
@ivandedovic2868 7 ай бұрын
Bravo Zoki
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Gde si Dedovićuu.. 😄 Ima'l nekih dešavanja ispod mosta?
@zoki.balkan.guitar
@zoki.balkan.guitar 7 ай бұрын
Pozdrav imenjace. Koji su ti ovi signalizatori ? Ja bi kupio nesto slicno ,da vrsi posao,nista preskupo...Ako moze i neki savet..Pecam uglavnom na V.Moravi...
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Neki Mate, 700 din komad.
@zoki.balkan.guitar
@zoki.balkan.guitar 7 ай бұрын
Mislis neki od modela Mate?Uh, hvala na brzom odgovoru,nije mi bas od pomoci ali svakako hvala...@@zoranzivanovic
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
@@zoki.balkan.guitar, to pise na njemu, pojma nemam koji model. I meni je ko i tebi bitno samo da svira, ne bacam neke velike pare za to. Pogledaj na kp sajtu, ima i tamo nekih jeftinijih.
@m1ladenn_
@m1ladenn_ 5 ай бұрын
koe jezero ili reka i gde je
@zoranzivanovic 5 ай бұрын
Rukavac Dunava kod Kovina.
@ivantosic4453
@ivantosic4453 7 ай бұрын
jos malo pa da ti moja snajka uradi mini val 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Hahaha. Javljam se!
@nadingadzun5846
@nadingadzun5846 7 ай бұрын
Pre 3 dana na pecanju bio ni da ga pipne valjda ce ovaj skobalj poceti da radi na feeder
@nikolazuzic
@nikolazuzic 7 ай бұрын
Nije lose za ovu hladnocu ,za smudja moze da se koristi i morska papalina ako nema kedera ,,,,tako kazu ...
@zoranzivanovic 7 ай бұрын
Ma imali smo odlične kedere, al ovamo slabo smudja ima, više je teren za štuku. Al ne vredi, voda velika i mutna, protok ogroman.. Morali smo da bežimo u rukavce dok se ne stabilizuje malo.
@nikolazuzic
@nikolazuzic 7 ай бұрын
@@zoranzivanovic Pozdrav iz Boljevaca na Savi ,bistro ...
@fishingandmovies9852
@fishingandmovies9852 7 ай бұрын
Lepo pecanje 👍💪
@XxxXxxy355
@XxxXxxy355 7 ай бұрын
Kratko,al slatko...
Istražujemo nove terene za pecanje..
Zoran Živanović
Pecanje krajem aprila..Odlično druženje i muke sa macom..😄
The child was abused by the clown#Short #Officer Rabbit #angel
兔子警官
Incredible magic 🤯✨
America's Got Talent
FEEDER RIBOLOV KRUPNE DEVERIKE-PLOTICE  RIJEKA SAVA AMIR TALETOVIC
Amir Taletović HALDORADO FEEDER TEAM
Babuška, deverika, smudj.. nije loše za ispis godine..
Amur
Janos Busia
Jegrička - najpoznatija bačka reka (I deo)
List Ribolov
Na pecanju početkom januara.. Smudj, babuška i deverika za upis..
Jesenji lov štuke na plovak