Wyspa Skye na dziko! Old Man of Storr. Szkocja kamperem. Camping Skye.

Mencels On The Go

Ай бұрын

#kamper #naszkarawaning #szkocja
Szkocja kamperem dzień trzeci. Spedzamy noc na przepieknym kempingu Skye Camping a potem ruszamy przed siebie odkrywac wyspę Skye.
Udajemy sie na najbardziej znany szlak Old Man of Store. Widoki zapieraja dech na calym szlaku a kampera parkujemy tuz pod wejsciem na szlak.
Odwiedzamy takze najwieksze miasteczko na Skye czyli Portree
Po drodze cala masa pieknych widokow, pieknych wodospadów, z tym najbardziej slawnym na czele Kilt Rock Waterfall.
Przejezdzamy kamperem takze bardzo wymagajaca droge czyli Quiraing Pass kierujac sie na noc do miejcowosci Uig, z ktorej kolejnego dnia bedziemy plynac na wyspe Lewis and Harris.
Miejscowka na noc jest przepiekna, jedna z piekniejszych w jakiej kiedykolwiek spaliśmy.
Skye i cala Szkocja zachwyca, jak zawsze!

@urszulaj.k6089
@urszulaj.k6089 Ай бұрын
Hej ,wyprawa marzen! Muszkim ,muszkami ,ale te widoki to obled jest💚
@mencelsonthego Ай бұрын
Tak, przy tych widokach to nawet o atakujących wściekle muszkami wieczorami człowiek nie myśli 😊 pozdrawiamy
@Anthem_Rider
Oj tak ❤️❤️
@aga-ally
@aga-ally Ай бұрын
Pieknie, super miejscowka na nocleg przed promem 😍 W Irlandii ten sam problem z meszkami w niektorych miejscach. I co ciekawe to ich nie widac czasem a uklucia sa jak igla. Jak bedziecie w Irlandii i odwiedzicie Ring of Kerry, to polecamy fajny kemping ( jesli bedziecie mieli potrzebe, zlania nieczystosci, prysznica,itd) Valentia Island Caravan and Camping jest polozony na malutkiej wysepce polaczonej mostem z miejscowoscia Portmagee. Bylismy tam ostatnio, poniewaz kampervan byl w naparawie a my mielismy zarezewowana wycieczke łódka, wiec wyladowalismy tam z namiotem. Czysta, spokojna miejscowka. Nowe sanitariaty ( prysznic 1e za 5 min ), ciepla woda caly czas bo boiler jest gazowy i zalacza sie kiedy potrzeba. Mala kuchnia ( toster, czajnik i mikrofala za darmo, tylko gotowanie 1e za 10 min), mozna zrobic pranie ( nie pamietam oplaty). A i co najwazniejsze pet friendly :) Pozdrawiamy serdecznie :)
@mencelsonthego Ай бұрын
@@aga-ally dzięki bardzo za polecajke 🤘🤘👍👍 w Walii też w niektórych miejscach są te wredne meszki, ale nie dosrastaja szkockim do stóp 😂 Do tej pory mamy ślady na kostkach a minęły dwa tygodnie od powrotu. Irlandia co raz częściej chodzi po głowie, kiedyś tam dotrzemy. Pozdrawiamy swrdecznie
Ай бұрын
Pozdrawiamy również, no ten podjazd na Quiraing też na nas zrobił wrazenie
@mencelsonthego Ай бұрын
Przejazd i widoki z góry niesamowite 😍😍
@wiemar2010
@wiemar2010 Ай бұрын
Witam serdecznie, miło znów być z Wami. Szkocja piękna, fajne zdjęcia , dobrze zobaczyć te piękne miejsca. My byliśmy tam na początku maja i nie było muszek. W zatoce koło Portree widzieliśmy delfiny i podobno wieloryby tam bywają.Macie kawał drogi z Walii, ale wykorzystujecie każdą wolną chwilę na podróże. My byliśmy w Grecji od kwietnia i wróciliśmy przed upałami. Ale gdzie się dało śledziliśmy gdzie jesteście. W lipcu wybieramy się w chłodniejsze miejsca - do Norwegii. Tam prawdopodobnie do końca lata. Jesteśmy emerytami, mamy też angielską emeryturę, to jest nam łatwiej. Oczywiście nie musimy się spieszyć. Pozdrawiamy i życzymy udanych podróży.
@mencelsonthego Ай бұрын
Wy za to pięknie wykorzystujecie czas na emeryturze, tak trzeba! Troszkę Wam zazdrościmy tego czasu jaki możecie poświęcić na podróże. U nas wiadomo praca ogranicza, ale jeszcze bardziej chyba szkolą dzieci, bo możemy podróżować tylko w wolne od szkoły a tak jak Wy byliście w Grecji to właśnie idealny czas wyjechać kamperem koło kwietnia/maja. Norwegia na naszej liście ❤️ My w tym roku Islandia, ale lecimy i wynajmujemy vana, właśnie ze względu na brak czasu i koszty jakie byśmy ponieśli jadąc tam naszym kamperem 😊 pozdrawiamy i szerokiej drogi dla Was 👍🚐
@jerzymajzner7187
@jerzymajzner7187 Ай бұрын
👍
@mencelsonthego 27 күн бұрын
Dziękujemy 😍🤘
@paulinas7362
@paulinas7362 Ай бұрын
Pieknie jak zawsze. Nas tez trochę pogryzły te muszki😂. Tak, nam tez rozbili lusterko na nc500 i nawet sie nie zatrzymali. Nastepnym razem bede jechala na zlozonych lustrekoach :) Pozdrawiam i czekam na kolejne odcinki.
@mencelsonthego Ай бұрын
Ale powiem Ci, że w ten weekend byliśmy w Pembrokeshire, chyba zapomnieliśmy jak jest ciasno u nas, zamykałam oczy jak jechaliśmy 😂😂😂
@BANDYODA
@BANDYODA Ай бұрын
Na tę meszki warto rozpalić ognisko i robić dym wtedy aż tak nie dokuczają, na Amazon można kupić baldachim ze specjalnej siatki i wiesza się na gałęzi albo na parasol wtedy można się relaksować i podziwiac jak biedne meszki się męczą żeby pokonać tą przeszkodę a co do tych siatek nie zakładać bezpośrednio na głowę tylko najlepiej na kapelusz i też można kupić już z kapeluszem o wiele wygodniejsze jest.
@mencelsonthego Ай бұрын
Powiem Ci, że to cud że choć te siatki mieliśmy, rok temu byliśmy w Szkocji w tym samym czasie i ich nie bylo. W ogóle się nie przygotowywaliśmy myśląc że znów nas ominą 😅 całe szczęście że ten wór choć był haha następnym razem przygotujemy się lepiej 👍😂 pozdrawiamy
@damianw4990
@damianw4990 Ай бұрын
Farma Clarksona to Uk w pigułce - zwłaszcza walka z councilem to le kabaret😂😂👍
@mencelsonthego Ай бұрын
Kiedyś to choć mieli jakieś dotacje z unii teraz mają ale to już nie wygląda tak jak kiedyś i narzekają… że tu jeszcze ktokolwiek uprawia ziemie to cud!
@RCH-iw1oq Ай бұрын
No i narobiliście... Mieliśmy jechać w Dolomity, ale okazało się że dużo urlopu w kawałku dostanę, dontego wasz film i masz - jedziemy do Szkocji jej resztę zobaczyć. Czyli wyspy, zachodnie wybrzeże. A Mariusz chyba niedlugo nowe drzwi będzie musiał wstawić, bo powoli miejsce na nalepki się kończy 😉 Ja bez nalepek, ale jeszcze jedną klapę będę w środę wstawiał, nie było jej w opcjach zamówienia przy kupnie przyczepy, więc działam na własną rękę. Trochę YT się naoglądałem wiec wiem.....jak tego nie robić 😀😀😀 Pozdrawiamy serdecznie, Kochani 👋
@mencelsonthego Ай бұрын
Wow Szkocja pogrążyła Dolomity 😅 cieszymy się bardzo. To na ile się wybieracie? Jakie plany? Jeśli chcecie wyskoczyć na jakiegokolwiek wyspy to pamiętajcie promy wcześniej zarezerwować jakby co. Będzie super przygoda aaaa no i czapki z siatką na meszki obowiązkowe 😂😂
@RCH-iw1oq Ай бұрын
@@mencelsonthego na ile wcześniej trzeba rezerwować? Chcemy ich zobaczyć jak najwięcej, ale nasze plany to jak zwykle....brak planów 🤣 Spontan pokaże ci zdążymy zobaczyć. Siatki też już zamówione 👍
@mencelsonthego Ай бұрын
@@RCH-iw1oq nie wiem szczerze mówiąc, na Harris and Lewis rezerwowaliśmy miesiąc do przodu i już nie było na godzinę jaką chcieliśmy, musieliśmy brać na 4.30 rano bo kemping już był, a promu by nie było.
@@RCH-iw1oq z innymi hybrydami zew nie mam doświadczenia
@RCH-iw1oq Ай бұрын
@@mencelsonthego my parę dni w Kyle jesteśmy i liczymy na to że w tym czasie coś tam na jedno i drugie złapiemy. A gdzie to rezerwować? My znowu w Club jesteśmy, ale oni tam promów nie oferują
@izawright3446
@izawright3446 29 күн бұрын
Meszki rano i wieczorem najgorzej. Zawsze się trzeba o Wietrzyk modlić to ich nie będzie.
@mencelsonthego 29 күн бұрын
Ooo może coś w tym jest, bo rzeczywiście najgorzej było gdy było ładnie 🤦‍♀️
Lewis and Harris. Piękna dzika i mokra Szkocja. Kemping Horgabost.
Mencels On The Go
Bobiltur til Jelsa. Dette er en perle i Ryfylke
Hymer fra sandnes
Nasze ŻYCIE na SYCYLIJSKIEJ działce z WIDOKIEM na morze 🍊
Camper van conversion full build timelapse | vw crafter
Murat Tuncer
Kupujemy naszą pierwszą przyczepę Hobby 450 de lux 10-2023 #055
Marzyciele - Kamperowa Rodzinka
"Norska Pärlor med Husbil: Ålesund, Trondheim och Svartisen"