Пікірлер
@imprezawrxstisubaru3023
@imprezawrxstisubaru3023 Сағат бұрын
Szia! Meg tudná valaki mondani,hogy miért zárt be a hely? És ha már bezárt akkor miért nem nyitott ki? Köszi aki segít.
@nagyistvangergo1943
@nagyistvangergo1943 2 ай бұрын
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 0:15
@ericgabel589
@ericgabel589 3 ай бұрын
Are drinks free for all guestsor only for all inclusive guests? 3:56
@EskuvodjBudapest 3 ай бұрын
Drinks on the beach are free for all.incl guests. But we went there and played the trick and bought a couple. :-)))
@wilmaschoffeleers5586
@wilmaschoffeleers5586 Жыл бұрын
next year
@sexanegyzetenbela
@sexanegyzetenbela Жыл бұрын
Szeretettel gratulálok az egész családnak és Kasza Tibinek is a színvonalas műsorért !
@en4290
@en4290 Жыл бұрын
élvezhetetlen
@latyim
@latyim Жыл бұрын
Egyszerűen kúrva jó. Na.🤗👍😄
@tamaramosley5483
@tamaramosley5483 Жыл бұрын
I'm going to check out your channel now! New fan :)!!! Don't get left behind - Promo-SM!!!
@drDentAdrika
@drDentAdrika Жыл бұрын
Bandzsi😍
@Lexngton
@Lexngton 2 жыл бұрын
Wie immer gut dabei der junge Mann
@KILLALLARTISTS
@KILLALLARTISTS Жыл бұрын
war aber auch schon mal schlimmer
@Gothpaladinus
@Gothpaladinus 2 жыл бұрын
Hű, de üres az összes peron! Voltak egyáltalán a két végállomás kivételével felszállók a vonatra, vagy csak leszállók? Illetve jó a tippem, hogy ez már este 10 óra utáni kör volt, hogy ennyire sehol senki?
@annaukrisztian1806
@annaukrisztian1806 2 жыл бұрын
Én itt nöttem föl a gyivibe mert akkor még intézet volt rengeteg jó és rossz emlékem van erröl a helyröl de így vissza gondolva inkább jó remélem még lesz rá lehetöségem hogy egyszer elátogasak pomázra
@istvankosa5799
@istvankosa5799 2 жыл бұрын
Jó kis video, csak pontosítanám nem Nyereg hegy, hanem Nyerges hegy és Nagy-Nyerges hegyi Kilátó pont.
@valakigamer17
@noelkazinczi5 3 жыл бұрын
Szuper videó
@magyarorszagtomegkozlekede2972 3 жыл бұрын
de menő :) Ment a like kedves HÉV vezető úr :) Szépet alkotott :)
@togeth0205
@togeth0205 4 жыл бұрын
legyen ilyen nappal is
@magyarorszagtomegkozlekede2972 4 жыл бұрын
Szia voltam kint tegnap nálatok én is csinaltam Timelapse-eket ☺️ kzfaq.info/get/bejne/ZtybY9Fzm7jGnJc.html Fogadd szeretettel ☺️ Állati jó amúgy a tied
Üdvözlöm kedves Hév vezető úr. Nagyon jó lett ez a videó. Nekem is sikerült tavaly pár képet készíteni a helyről. Szépen meg van csinálva. A napokban majd jövök ki hozzátok. Úgy láttam próbázik a 1120-760-1119es MXa hév. További jó filmezést neked. Ha esetleg szereted a magyar Mixa héveket itt van sorba mind ami állományba van videón. 825-854ig íme a link kzfaq.info/get/bejne/iMmqZayYx9TSfIk.html A tervem hogy a MXa is ugyanígy legyen meg majd a jövő generációjának.
@magyarorszagtomegkozlekede2972 4 жыл бұрын
Szia nagyon klassz ez a Timelapse ma voltam nálatok kint filmezni 😁 Én is alkottam egy picit viszont irtó szar szél fújt XD De remélem azért nem lett túl rossz 😁
@kanadakozt188
@kanadakozt188 4 жыл бұрын
Nagyon klassz timelapse videó. A H5ös a kedvenc vonalam :) Mi a titka,hogy ilyen stabil a felvétel?
@EskuvodjBudapest 4 жыл бұрын
Go Pro tripodon, semmi Xtra. :-)
@kanadakozt188
@kanadakozt188 4 жыл бұрын
@@EskuvodjBudapest érdekes,hogy a go pro ilyen stabil én mikor álvánnyal próbálom videózni a haladó héveket iszonyúan behullámzik. Huawei P30 Pro is :(
kzfaq.info/get/bejne/m5Z5a66AuMzad30.html
@EskuvodjBudapest 5 жыл бұрын
Bodri Pincészet Esküvő DJ Szekszárd. Szekszárd Bodri Pincészet Esküvő. Esküvő DJ Szekszárd. Minden évben ellátogatunk Szekszárdra, ezúttal a Bodri Pincébe hozott minket Niki és Isti felkérése. Pompás napsütés volt, délután indultunk a polgári szertartással a Bodri Teraszán, ahol bevetettük a buborékfújó gépünket is. Ezután a helyszínnel ismerkedtek a vendégek, valamint hűsítő italokat, pogácsákat fogyaszthattak, amíg a pár a fotózáson volt a birtokon. Ez idő alatt már finom aláfestő zenét játszottunk, és vártuk, hogy elinduljon az esküvő további része. A vacsora ezúttal is kifogástalan volt, amit ezúton is köszönünk a Bodri Pincészetnek. A buli elején a 80-as és 90-es évek magyar és nemzetközi slágereit játszottuk, majd az éjfél utáni részben éneklős magyar slágereket valamint az aktuális ismert, bulizós, táncos napjaink kedvenceit. Esküvő DJ: Vinch Enzo - www.lagzim.hu / Kérj egy ajánlatot esküvődre: [email protected] / +36-30-419-9397 / facebook.com/lagzim /
Nosztalgia Retro Party Budakalászon 2018 November 24. Házigazda DJ Vinch Enzo. Esküvő és Rendezvény DJ: www.slagerdj.hu A produkció megrendelhető. Kérj egy ajánlatot: +36-30-419-9397 Legközelebb 2019 Január 26-án találkozunk: facebook.com/events/1993371114074654/ Nosztalgia Retro Bál 2019 Január 26. szombat Jegy elővételben: 1500 Ft Helyszínen: 2000 Ft CSATLAKOZZ.- Start: 21:00 Jegyelővétel: 06-30-419-9397 Örömmel hívjuk össze a kedves táncolni vágyó nagyérdeműt egy igazi Nosztalgia Retro Bulira, zenehallgatásra. Ezen a különleges estén a lemezjátszókra kerülnek és a 70-as, 80-as, 90-es évek ismert zenéi. Lesz itt minden mi fülnek ingere! Nagyon extra kis bemelegítésnek ígérkezik és egy jó lehetőség mindenkinek, hogy maga mögött tudja egy picit a mókuskereket! Nem marad más hátra mint, hogy január 26-án este ne hagyjátok magatokat otthon! Várunk mindenkit nagy-nagy szeretettel! Házigazda DJ: Vinch Enzo. PartyFotó és PartyVideó. Info: 06-30-419-9397 - www.koskarolymh.hu - Rendezvényünk 21:00-tól látogatható. Belépő elővételben 1500 Ft, helyszínen 2000 Ft. Rendezvényünk elsősorban 30 év felettieknek ajánlott.
@EskuvodjBudapest 5 жыл бұрын
Céges Buli DJ, Céges Party DJ, Céges Karácsonyi Party DJ Danubius Hotel Flamenco Budapest. Céges Buli Budapest, Céges Party Budapest.Céges Party DJ www.lagzim.hu Rendezvény DJ Szolgáltatás Major Vince - Event DJ Budapest. Kérj egy ingyenes ajánlatot: [email protected] / 06-30-419-9397 facebook.com/lagzim/
Zila Cukrászda Esküvő, Esküvő DJ Budapest, Zila Kávéház és Cukrászda Krisztina Cukrászda és Étterem esküvő. Zila Esküvő. Zila Kávéház Esküvő. Esküvő DJ és Polgári szertartás hangosítás Vinch Enzo Wedding DJ Budapest: www.lagzim.hu instagram.com/eskuvodj Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot itt: www.lagzim.hu/eskuvoidjarak/ Vagy vedd fel velem a kapcsolatot: [email protected] / 06-30-419-9397 / facebook.com/lagzim
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Aquamarina Hajó Esküvő, Aquamarina Hotel Esküvő, Római Part Esküvő, Római part Aquamarina Hajó Esküvő, Aquamarina Hotel esküvő. Esküvő DJ a Római parton. Ezúttal polgári szertartást hangosítottunk, majd reggelig zenés-táncos-szórakoztató hangulatot keltettünk nosztalgia, retro és a napjaink slágereivel. Az Esküvői DJ buli fantasztikusra sikeredett, reggel 4-ig zenéltünk a Hajón. Esküvő DJ Vinch Enzo - www.lagzim.hu Kérj egy ingyenes Esküvő DJ árajánlatot. E-mail: [email protected] TEL: 06-30-419-9397. Facebook: facebook.com/lagzim/
Botos Vendéglő Fót, Botos Vendéglő Fót Esküvő, Esküvő Fót, Fót Botos Étterem, Vendéglő Esküvő. Esküvő DJ Fót. Esküvői DJ Fót. Ezen a hétvégén Fóton Esküvő DJ-ztünk. Ezúttal is tele volt a tánctér reggelig táncoló vendégekkel, nagyon örülünk, hogy itt lehettünk, köszönjük a Botos Vendéglőnek a finom esküvői menüt. Esküvői DJ Vinch Enzo. Polgári szertartás hangosítás, Buborékfújó gép, LED-es falszínezés, Esküvői DJ party reggelig. Kérj egy ingyenes Esküvő DJ árajánlatot: www.lagzim.hu/ E-mail: [email protected] I Tel: 06-30-419-9397 I Facebook: facebook.com/lagzim
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Vác Esküvő DJ Camelot Club Hotel Esküvő Vác. Esküvő Vác. Esküvői DJ Vác. Camelot Club Hotel esküvő, Vác Camelot Club Hotel Esküvő. Ezúttal egy 100 fős váci esküvőn zenéltünk. Délután érkeztünk a Camelotba a Duna partra, majd polgári szertartást hangosítottunk, gyártottunk több ezer buborékot a a buborékfújó gépünknek köszönhetően, majd este 9 órától reggel 4-ig zenéltünk az Esküvői DJ party keretében. A buli pompásra sikerült ezen a hétvégén is, a tánctér egész este tele volt. Köszönjük, hogy itt lehettünk, Sok Boldogságot kívánunk! Esküvő DJ Vinch Enzo. Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot 2019-re vagy 2020-ra. E-mail: [email protected] / Tel: 06-30-419-9397 / instagram.com/eskuvodj/ facebook.com/lagzim
Udvarház Étterem Esküvő, Udvarház Étterem Esküvő DJ Budapest. Udvarház Étterem Esküvő Budapest. Budapesti esküvő, Udvarház étterem Budapest. Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot 2019-es vagy 2020-as esküdődre és foglald le időben a legjobb Esküvői DJ-t. Maradjunk kapcsolatban: - Udvarház Étterem Esküvő:www.lagzim.hu - Polgári szertartás hangosítás, LED-es színezés, Buborékfújó gép - Írj e-mailt: [email protected] - Hívj telefonon: +36-30-419-9397 - Facebook: facebook.com/lagzim - Insta: instagram.com/eskuvodj/
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Debreczeni Pince Esküvő, Debreczeni Pince Esküvő Etyek, Debreczeni Pince, Etyek, Esküvő Etyek, Debreczeni Pincészet & Ferenczi Szőlőbirtok Esküvő DJ Etyek, DJ Etyek, Etyek Pince, Etyek borászat esküvő. Ezúttal Etyeken Esküvő DJ-ztünk reggel 5 óráig a Debreczeni Pincészetben. A buli nagyon jól sikerült, egész este tele volt a tánctér. Nem jártunk még a Debreczeni Pincészetben, a helyszín nagyon jól vizsgázott. Kedves kiszolgálás, és különösen ízletes ételek jellemzik a helyszínt. Debreczeni Pince :www.debreczenipince.hu/ Debreczeni Pincészet & Ferenczi Szőlőbirtok Esküvő. Facebook: facebook.com/debreczenipi... Esküvő DJ: Vinch Enzo - www.lagzim.hu Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot: Polgári szertartás hangosítás, Buborékfújó gép és DJ Party reggelig. E-mail: [email protected] / Tel: 06-30-419-9397 Facebook: facebook.com/lagzim/
@alzbetkaviragova7507
@alzbetkaviragova7507 6 жыл бұрын
Nagyon szep
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Takler Kúria Esküvő, Takler Pince Esküvő, Takler Pincészet Esküvő. Szekszárd Takler Kúria Esküvő, Takler Pince Szekszárd Esküvő. Esküvő DJ Szekszárd, Esküvő Szekszárd Takler Pince. Egy fantasztikus esküvőhelyszínen zenéltünk Szekszárdon a Taklerben, ezúttal egy 120 fős násznépnek reggel 5-ig. Polgári szertartást hangosítottunk, Buborékokat gyártottunk, Füstgépeztünk és reggel 5-ig táncoltattuk a násznépet. Köszönjük a felkérést, szuper esküvői buli volt. Esküvő DJ Vinch Enzo. Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot Szekszárdra vagy bárhova máshova: www.lagzim.hu - Esküvő DJ E-mail: [email protected] * TEL: 06-30-419-9397 * Facebook: facebook.com/lagzim/ instagram.com/eskuvodj/
Mór Hétkúti wellness hotel és lovaspark esküvő. Esküvő Mór. Hétkúti wellness hotel esküvő. Esküvői DJ Mór. Ezúttal a Hétkúti Wellness Hotel és Lovasparkba látogattunk Mórra. Egy Olasz - Magyar nemzetközi esküvőre érkeztünk, ami a Hétkúti Hotel gála sátrában került megrendezésre. Ezúttal az Esküvői DJ buli biztosításával bízott meg minket a pár, ezen kívül kiraktunk a sátor belső részére 10 db LED-es színező lámpát. A tökéletes esküvői menü elfogyasztása után, elindultunk a nyitótánccal és folytattuk a partyval, ami reggel 5 óráig tartott. Nagyon hálás közönség és végtelenül kedves pár köszönte meg a munkánkat a buli végén. Merítettünk az olasz és nemzetközi slágerekből is, amik remekül működtek. A Hétkúti Wellness Hotel is kiválóra vizsgázott, még nem jártunk ezen az esküvőhelyszínen, de kiemelten kedvesek és figyelmesek voltak a felszolgálók. Bátran ajánljuk ezt a pompás esküvőhelyszínt Móron. Esküvő DJ Major Vince - Vinch Enzo. Kérj egy ingyenes DJ árajánlatot esküvődre, rendezvényedre: www.lagzim.hu/ - Az elmúlt 60 évet átölelő zenei paletta magyar és nemzetközi slágerekkel, plusz aktuális slágerek, egy olyan koncepcióban szervírozva, hogy ne legyen unalmas az este egyik generáció számára sem. E-mail: [email protected] Tel: +36-30-419-9397 - Facebook: facebook.com/lagzim Insta: instagram.com/eskuvodj
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Café Ponyvaregény Esküvő DJ Kopaszi Gát. Café Ponyvaregény esküvő. Kopaszi Gát esküvő. 11 kerület esküvő helyszín, kopaszi gát esküvő helyszín. Esküvő Budapest Kopaszi Gát étterem. Klau és Feri esküvője a Café Ponyvaregényben. Először Polgári szertartást hangosítottunk a füves részen a Duna Partján, majd Esküvői DJ buli következett reggelig. Szuper helyszín, kedves felszolgálással és finom ételekkel. A táncos fiatalos násznéppel reggelig buliztunk. Esküvői DJ Vinch Enzo. Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot: www.lagzim.hu / 06-30-419-9397 / [email protected] / facebook.com/lagzim
Gottwald Hotel Tata esküvő. Esküvő Tata Gottwald Hotel. Gottwald Esküvő.Esküvő DJ Tata Gottwald Esküvő. Esküvői DJ buli Tatán a Gottwald-ban. Ezúttal Barbi és Ricsi esküvőjére érkeztünk. Egy nemzetközi esküvő volt ez, hiszen a társaság egy része Osztrák volt, épp ezért játszottunk sok Osztrák zenét is, amik remekül működtek. Öröm volt ezen az esküvőn is zenélni, igazi élmény volt ismét Tatán esküvő DJ-zni. Az esküvőhelyszín is jól vizsgázott, fantasztikus volt az esküvői vacsora, nagyon kedves szervírozás közepette. Ha tetszik a videó kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot. Esküvő DJ Vinch Enzo - www.lagzim.hu Tel: 06-30-419-9397 E-mail: [email protected] Facebook: facebook.com/lagzim/ Insta: instagram.com/eskuvodj
@JIMMYROUGERIE-music
@JIMMYROUGERIE-music 6 жыл бұрын
that's really cool
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Katlan Tóni Esküvő Veresegyház. Veresegyház Katlan Tóni Vendéglője a Malomhoz Esküvő. Esküvő a Katlan Tóniban DJ-vel. Ezen a szombaton egy Veresegyházra érkeztünk a Katlan Tóniba, nem zenéltünk még ezen a helyszínen, így nagy várakozással indultunk el. Kriszti és Peti nagy napjára érkeztünk, hogy őket és a 62 fős násznépüket jól megbuliztassuk. A pompás esküvői menü elfogyasztása után indultunk az esküvői bulival, gyakorlatilag az első számtól kezdve tele volt a tánctér. Ez egy igazán emlékezetes és tökéletes esküvő volt. A Katlan Tóni is remekül szerepelt: kedves, barátságos, figyelmes kiszolgálás és udvarias felszolgáló kollégák tevékenykednek a helyszínen. A helyszín ideális rusztikus, vintage, mediterrán típusú esküvőre, van egy belső romantikája a helyszínnek. Ajánljuk a helyszínt és mi is szívesen jövünk ide vissza Esküvő DJ-zni. Kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot: Esküvő DJ: Vinch Enzo - www.lagzim.hu/ Töltsd ki az űrlapot: www.lagzim.hu/eskuvoidjarak/ E-mail: [email protected] Tel: +36-30-419-9397 Facebook: facebook.com/lagzim Insta: instagram.com/eskuvodj/
Teleki-Wattay Kastélyszálló esküvő, Teleki-Wattay Kastély esküvő. Teleki Wattay Kastély Pomáz Esküvő DJ. Esküvő a Teleki Wattay Kastélyban Pomázon. Ezúttal polgári szertartást hangosítottunk a Kastély előtti murvás terepen, majd a gratuláció alatt bevetettük a buborékfújó gépünket is, ami ezúttal is osztatlan sikert aratott. Az esküvőt a Teleki Wattay Kastély pince részében folytattuk az esküvői menü elfogyasztásával, amit igen kedves kollégák szervíroztak nekünk. Ezúttal is kifogástalan volt a vacsora. Este 9 magasságában következett a nyitótánc, amibe voltak focis elemek is beletéve, majd indultunk az Esküvői DJ Partyval hozzávetőleg 96 fővel. A buli alatt sokféle stílust játszottunk, így helyett kaptak a retro, nosztalgia, az éneklős magyar zenék, aktuális friss slágerzenék, valamint klub zenék az elmúlt 10 évből. Köszönjük Szandrának és Norbinak a felkérést a Kastélynak pedig az igen színvonalas, igényes vendéglátást. Esküvői DJ Szolgáltatás Pomáz: www.lagzim.hu Esküvő DJ Vinch Enzo. Kérj egy ingyenes Esküvő DJ árajánlatot. Polgári szertatás hangosítás, buborékfújó gép és esküvői party reggelig. Web: www.lagzim.hu/ * E-mail: [email protected] * Tel: +36-30-419-9397 * Facebook: facebook.com/lagzim Teleki Wattay Kastély Pomázon Esküvő és Céges Rendezvény helyszín: Pomáz, 3, Templom tér, 2013 * Web: telekikastelyszallo.hu/ - kastelyetterem.hu/ Tel: 06 -(26)-525-610
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Lupa Tó Budakalász 2018, Lupa Beach Budakalász, Lupa Prémium Beach Strand. Lupa Tó Esküvő. Esküvő a Lupa Tavon. Esküvői DJ Budakalászon. Esküvő Budakalászon a Lupa Tavon. Ebben a videóban meglátjátok, hogy néz ki a 2018-as nyár elején a Lupa Tó Strand. Polgári szertartás hangosítás és Esküvői Buli reggelig. A strandon belül NEM lehet készpénzzel fizetni. A belépőt és a parkolást lehet KP-val fizetni. Karszalagodra tudsz pénzt feltölteni, azzal lehet fizetni benn meg kártyával. Minden szép, tiszta és kulturált. Kérj egy ingyenes esküvői dj árajánlatot: >> www.lagzim.hu/ >> [email protected] >> +36-30-419-9397 >> facebook.com/lagzim >> instagram.com/eskuvodj/
Céges rendezvény Budapest, Karácsonyi céges rendezvény Budapest, Céges Karácsonyi Buli Budapest, céges buli helyszín Budapest, Céges rendezvény Budapest, Rendezvény DJ Budapest, céges karácsonyi vacsora helyszín, céges karácsonyi program ötletek, Étterem, céges vacsora, céges rendezvényhelyszín, Karácsonyi party helyszín Budapest, különleges rendezvényhelyszínek Budapest, DJ rendezvényre, DJ Bulira, DJ Születésnapra, DJ bérlés, DJ Bérlés Budapest. Udvarház Étterem csodálatos budapesti panorámával: www.udvarhazetterem.hu/ Esküvő DJ Budapest - Rendezvény DJ Budapest: www.lagzim.hu/ Kérj egy ingyenes árajánlatot: Tel: 06-30-419-9397 E-mail: [email protected] Facebook: facebook.com/lagzim/
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Bora Bora Afro Latin House Mix Enjoy and share this latino, salsa house, funk house Mix. ••••compiled and mixed by ► Vinch Enzo from Hungary. •••• Instagram: instagram.com/eskuvodj/ ••••facebook.com/vinchenzohun
Elmentünk megnézni a Bécsbe a Moses Records-os lemezbörzét. Moses Records Schallplatten Österreich: www.moses-records.at/ VINYL und CD-BÖRSE Österreich. Wedding and Event DJ around the world: www.lagzim.hu/ Facebook: facebook.com/lagzim/ E-mail: [email protected] Tel: +36-30-419-9397 Esküvő DJ Vinch Enzo. Wedding DJ Wien. Esküvő DJ Bécs.
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
Kedves 2017-es Párjaim! Szeretném mindegyikőtöknek megköszönni, hogy 2017-ben is hétvégéről hétvégére egymást érték az esküvők és szuperebbnél szuperebb helyszínekre látogathattam el, nagyon kedves-jófej párokat ismerhettem meg személyetekben, kicsit barátok is lettünk a szervezés és az esküvő során. :-) Sok-sok emlékezetes és igazán szuper buli volt a szezonban. Volt, hogy egy este 6-szor szólt a DESPACITO - de nem baj, minden úgy volt tökéletes ahogy volt. :-) Esküvőzni felelősségteljes MUNKA számomra. Köszönöm minden páromnak a bizalmat, hogy én szórakoztathattalak Benneteket és a vendégeiteket. A idén túlléptem a 200. esküvőmet, amire büszke vagyok! Fogadjátok szeretettel a 254 képből álló " LEGJOBB PILLANATOK " című összeállításom a 2017-es esküvői szezonból, 8 és fél perc hosszúságban. Ha teszik a videó, kérj egy ingyenes Esküvői DJ árajánlatot esküvődre. Esküvő DJ Vinch Enzo - www.lagzim.hu Web: www.lagzim.hu/ E-mail: [email protected] Tel: +36-30-419-9397
●●● Maldív Szigetek Magyarul az Esküvő DJ-től | Orchid Island Lodge, Gulhi | 2. rész | 2017 _________________________________________________________________ A második részben, bemutatjuk az Orchid Island Lodge-ot, ahol laktunk egy hétig a Maldív Szigetek Gulhi Szigetén, ami a South Male Atoll-on található. Első, pénztárcabarát Maldív élménynek fantasztikus ez a kis lakott halász sziget. ➡️➡️➡️➡️ Maradjuk kapcsolatban - Keep in Touch: Web●●● www.lagzim.hu/ Facebook●●● facebook.com/lagzim Blog●●● djeskuvore.blogspot.hu/ Instagram●●●eskuvodj
@EskuvodjBudapest 6 жыл бұрын
LemezPiac Dürer Kert, Dürer Rendezvényház Budapest. Októberi LemezPiac - Budapesti lemezbörze - Dürer Kert. LemezPiac ⊙ Budapesti Lemezbörze. Dürer Kert - Októberi LemezPiac Record & CD Fair Vinyl ◉ LP ◉ CD ◉ DVD ◉ MC ◉ STB. ◉ ● Dürer Kert (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21. ) 10-17 óráig ● TÖBB MINT 50 ELADÓ - HATALMAS VÁLASZTÉK! ● A BELÉPÉS INGYENES! CD és Bakelit lemez börze Budapest. Esküvő és Rendezvény DJ: www.lagzim.hu Kérj egy ingyenes Esküvő DJ árajánlatot: www.lagzim.hu/eskuvoidjarak/ Esküvő DJ Budapest: E-mail: [email protected] Tel: +36-30-419-93-97 Facebook: facebook.com/lagzim/
@EskuvodjBudapest 7 жыл бұрын
Esküvői DJ Vinch Enzo 2018 - www.lagzim.hu - Reklám klip. Esküvő DJ Budapesten és országosan, komplett hang és fénytechnikával, buborékfújó géppel, füstgéppel számlával. Fiatalos, pörgős, modern esküvői zenés-táncos buli Esküvő DJ-vel, nosztalgia - retro slágerekkel és napjaink kedvenceivel, vegyesen, hogy minden korosztály jól szórakozzon. Major Vince - Vinch Enzo - első esküvőmet 2004-ben csináltam. Kérj egy ingyenes esküvői dj árajánlatot esküvődre: Töltsd ki ezt az űrlapot: www.lagzim.hu/eskuvoidjarak/ Vagy keress az alábbi elérhetőségeken: Tel: +36-30-419-9397 E-mail: [email protected] Facebook: facebook.com/lagzim Köszönöm a profi klipet a www.unitedphoto.eu/ -nak, Dálnoki Robinak. Esküvői helyszín: Festetics Palota, Tükörterem: festeticspalota.hu/
@valeriaszekeresnejoo5760
@valeriaszekeresnejoo5760 7 жыл бұрын
Hát ebből túl sokat nem látni, mármint a helyszínből.
@EskuvodjBudapest 7 жыл бұрын
Ezúttal Budapesten a Széchenyi Fürdőben jártunk, egészen pontosan a fürdő márvány termében. Elegáns esküvőhelyszín ez Budapesten, elszigetelve a fürdő vendégektől, turistáktól. Délután érkeztünk, kicsit körülményes volt a parkolás. Este 6-kor volt az esküvői szertartás, ennek a hangosításával mi voltunk megbízva mint esküvői DJ-k. Csoportkép, fotózkodás, majd vacsora és elindultunk az esküvői bulival. A buli elején sok RockNRoll dalt, örökzöld slágereket játszottunk, az esküvői torta és menyasszonytánc után, váltottunk a násznép nagy örömére a 2000-res évek slágereire, és a napjaink slágereire. Fantasztikus buli kerekedett egész este, egészen hajnali 4-ig. Készítettünk egy kis videót, reméljük tetszik Nektek. Ha aktuális a dolog Nektek, kérjetek egy ingyenes esküvői DJ árajánlatot: www.lagzim.hu Tel: 06-30-419-9397 - E-mail: [email protected] Facebook: facebook.com/lagzim DJ: Vinch Enzo - Major Vince - Esküvő DJ Budapesten és bárhol az országban.
●●●Maldív Szigetek Magyarul az Esküvő DJ-től➨ 1. rész●Kiutazás _________________________________________________________________ Hosszas tervezgetés után elhatároztuk, hogy nyakunkba vesszük a világot és elutazunk a Maldív Szigetekre. Az információ gyűjtögetés hónapjaiban kifejezetten turistáknak, nyaralni vágyóknak hasznos információkat tartalmazó magyar nyelvű videót nem igazán találtunk. Ezért is készül ez a mini turisztikai videó sorozat, amiből sok-sok hasznos és használható információhoz hozzájutnak a Maldív Szigetekre utazni vágyó turisták. Az első részben, láthatjátok, hogy hogyan jutottunk el Budapestről, Dubai-on át, Male-ba a Maldív Szigetek fővárosába. ➡️➡️➡️➡️ Maradjuk kapcsolatban - Keep in Touch: Web●●● www.lagzim.hu/ Facebook●●● facebook.com/lagzim Blog●●● djeskuvore.blogspot.hu/ Instagram●●●eskuvodj