Пікірлер
@josepetereo2123
@josepetereo2123 13 сағат бұрын
O BNG estao a cultivar como a Barreiro, para que no país naza unha forza nacionalista de dereita, pero parece que non calla.
@josepetereo2123
@josepetereo2123 13 сағат бұрын
A nosa Pérez, :).
@soniaruizexposito5190
@soniaruizexposito5190 2 күн бұрын
Este Xurxo es genial .Cuánta energía y cuanto amor por su tierra y por sus gentes.Gora Galiza.
@lucianooliveira2319
@lucianooliveira2319 2 күн бұрын
Isso é português!!!
@yomasaburrimiento4596
@yomasaburrimiento4596 2 күн бұрын
Quedaron a gusto con los asientos, reposabrazos pequeño y compartido
@josepetereo2123
@josepetereo2123 2 күн бұрын
Boa estirpe a familia Romero.
@manuelmartins844
@manuelmartins844 3 күн бұрын
Conheci esse Zeca em Setúbal, sendo eu minhoto. Talvez por isso nos entendêssemos tão bem. E aquilo que ele sentia da Galiza, o mesmo sinto eu. Por outro lado, como muito bem realça o documentário, quão livre era o Zeca. Nunca conheci ninguém assim. Por isso, quando ele morreu, foi uma tristeza tamanha, que nem quero recordar!
@budreverterbudreverter8304
@budreverterbudreverter8304 3 күн бұрын
pero muy verde no es. Pensaba que estando tan al norte estaría superverde. No tiene tanto verde como Asturias.
@josemanuelsoutolamas7188
@josemanuelsoutolamas7188 3 күн бұрын
Hai que lle dar máis continuidade á industria fílmica do país, co idioma coma centralidade.
@aquiestamos3567
@aquiestamos3567 4 күн бұрын
Muito bom !!!
@oaz4054
@oaz4054 5 күн бұрын
A língua portuguesa surgiu do galego, o português do Brasil é uma variante de Portugal. Qualquer produção portuguesa no Brasil precisa ser dublada ou legendada para ser entendida por nós brasileiros. A lingua galega eu entendo perfeitamente. Brasileiros, portugueses , galegos, todos pertencemos a galaicofonia ou lusofonia. São Paulo SP BRASIL.
@c.retana-holguin8318
@c.retana-holguin8318 5 күн бұрын
The story of two medieval men in love and who got married--amazing! These stories have always been true and have existed.
@elielfj68
@elielfj68 5 күн бұрын
excelente entrevista e argumentos mais que lógicos agora fiquei com uma curiosidade: vocês já fizeram algum vídeo com indicação de literaturas em Galego? o mesmo vale para outros aspectos da cultura...
@elielfj68
@elielfj68 6 күн бұрын
infelizmente aqui no Brasil a estagnação semântica vem acontecendo a largo passo e infelizmente as palavras em português sendo substituídas por palavras em inglês... até em descrição de profissões se vê inglesismos absurdos...
@Espartaco1960
@Espartaco1960 6 күн бұрын
Totalmente de acuerdo con el tema de la lengua. Ojalá se hubiese apostado por el reintegracionismo en su día, y no por el engendro del gallego normativo. El acceso al mundo lusófono es una ventaja y un lujo que Galicia no puede desperdiciar.
@elielfj68
@elielfj68 6 күн бұрын
Caro Eduardo Grato pelo canal e pelos vídeos Espero que cada vez mais a Galiza se incorpore oficialmente ao mundo Lusófono. Sem perder suas características e identidades, mas temos uma história comum que não pode ser esquecida e que enriquece nossas culturas em todos os sentidos. Saudações do Brasil.
@barretocostaadvocacia2306
@barretocostaadvocacia2306 7 күн бұрын
O galego faz parte da lusofonia!!!!
@ALFRABEIRA
@ALFRABEIRA 7 күн бұрын
O galego é hoje uma língua esfarelada, violentada e adulterada e castelhanizda. Tenho muita pena. Muito por culpa dos galegos.
@Alem-marr
@Alem-marr 7 күн бұрын
Linda a língua portuguesa.
@elielfj68
@elielfj68 7 күн бұрын
Parabéns pelo trabalho e pelo lindo vídeo. Vida longa ao galego!
@elielfj68
@elielfj68 7 күн бұрын
Não faz muito tempo que conheci o Galego e Galiza (ainda que à distância) e sempre que posso faço questão de ler, ouvir.. A proximidade é muito interessante.
@BernasLL
@BernasLL 7 күн бұрын
Faz lembrar a realidade actual no mundo islâmico. Pior que lá as "inquisições" estão bem vivas.
@Sanedit7
@Sanedit7 9 күн бұрын
Galego precisa se anexar ao Português para ter mais visibilidade e continuar a existir
@burlanegra
@burlanegra 9 күн бұрын
Parece que hoje em día só se pode falar do mesmo...
@HelenaVillarJaneiro
@HelenaVillarJaneiro 9 күн бұрын
A normalización do uso da lingua propia hai que acometela xa nos primeiros niveis do ensino. Certamente, a Universidade é un espazo de promoción no seu uso, pero non se pode esperar a que o alumnado se incorpore aí. Inda así, moitas grazas pola esperanza.
@elgranpresi3668
@elgranpresi3668 10 күн бұрын
As aulas impárten se en galego!!! ohhh falam como se fora verdade. O galego atual e uma merda castelhanizada . O galego tem de ir hacia a LU-SO-FO-NI-A ou vai desaparecer engolido pelo castelhano. Quem e que fala galego portugues corretamente.....QUASE NINGUEM. Até partidos que se din nacionalistas têm seus programas eleitorais escritos en galego-castelhano (ñ , ll etc ).
@filipepaiva1301
@filipepaiva1301 10 күн бұрын
Pena o galego estar a desaparecer... Como portugues fico triste que a língua nae esteja moribunda ...
@monteiroeduardo9338
@monteiroeduardo9338 10 күн бұрын
A cantidade de "bueno" que este home articula...será que el non sabe que é un castelanismo? Este home non é un calquera falante, é un linguista,director da RAG...debería dar o exemplo de lingua coidada.E ademais saelle o castelán no medio do seu discurso.10:01 " e nunha cidade como Pontevedra,que foi onde me crié, una cultura urbana(...)". Lamentábel.
@rubenfernandezvillarino8404
@rubenfernandezvillarino8404 10 күн бұрын
Totalmente! É de Vergoña!
@brunodeoliveiralins9801
@brunodeoliveiralins9801 10 күн бұрын
OS BRASILEIROS DO NORDESTE PRONUNCIAM MAIS PROXIMO AO GALEGO, VALE A PENA AOS GALEGOS CONHECER BAHIA, PERNAMBUCO, ALAGOAS, PARAIBA, RIO GRANDE DO Norte, Alagoas, Maranhão, Sergipe na minha opinião uma parte de Bahia e Sergipe pronuncia Tch
@brunodeoliveiralins9801
@brunodeoliveiralins9801 10 күн бұрын
Os nordestinos pronuncia mais parecido com os Galegos.
@aguiarevski
@aguiarevski 10 күн бұрын
São idiomas bastante semelhantes!
@lcvieyra1
@lcvieyra1 12 күн бұрын
Na minha opinião, o grande problema do galego em tentar seguir só, ou seja, fora da lusofonia é efetivamente se tornar um dialeto do espanhol ( castelhano) ou até nesmo desaparecer como idioma. Quando vejo alguns programas da TV galega, dependendo da pessoa que fala, alguns se assemelham muito ao português, outros ( acredito ser a maioria) falam o famoso " portunhol" , mistutando algumas palavras galegas/ portuguesas com o espanhol. Acho que isso se deve principalmente a Real Academia Galega , que aproximou a grafia galega a do espanhol e considera o galego como lingua dustinta ao português!!!
@aguiarevski
@aguiarevski 12 күн бұрын
Acho muito legal o formato de estudo. Parece ser algo bem organizado.
@barrista0619
@barrista0619 12 күн бұрын
Un barrio o barrio Do de conxo
@juansincero8526
@juansincero8526 12 күн бұрын
Parabéns por este traballo de documentación, que ven a reafirmar como noutras épocas as relacions homosexuais, non estaban mal vistas, ate q chegou a parte mais radical do home, con "sotana", a partires do século XIII, cos seus postulados máis pecaminosos, machista, patriarcal e como non, homófoba...pero según ollei nalgún documental máis, esa tolerancia inicial co amor homosexual, tamen acontecía nas outras grandes relixión e q posiblemente mudou tamen por aqueles tempos hacia esa homófobia, ate a actualidade.... e que nos deixa a gran incógnita, pq esa creba da tolerancia, auspiciada polos sectores religiosos, e mais cando a pederastia era algo habitual cos curas, como se abusar de nenos, non fose homosexualidade, 😮😮😯😠, ousexa condeaban ó pobo e castigaban os actos homosexuais, pero o trifachito feudal: igrexa, monarquía e nobreza feudal, tiñan prácticas homosexuais, sen recibir o mesmo castigo😡😡, e así chegarmos co fascismo ate a actualidade😠
@felipebayona9119
@felipebayona9119 14 күн бұрын
Muito interessante a fonética galega de "almoço" como "armoço" reproduzida assim também pelos grupos da região da paulistânia.
@tonygomes6306
@tonygomes6306 14 күн бұрын
It is against God’s Law. It is not natural! It is Adam and Eve not Adam and Steve...
@antoniocarlosazeredo3830
@antoniocarlosazeredo3830 14 күн бұрын
Sou português e admiro o extraordinário trabalho de Eduardo Maragoto. Parabéns! Quando ouço a canção de Amancio Prada, cantando a maravilhosa poesia de Rosalía de Castro «Adeus rios, adeus fontes, adeus regatos pequenos...» penso que ali está realmente o berço de Portugal... É a língua, é a cultura, é a saudade... Muito obrigado Eduardo Maragoto
@GazilionPT
@GazilionPT 14 күн бұрын
Eu pensava que o mais habitual na Galiza era "graciñas", porque já ouvi várias vezes.
@GazilionPT
@GazilionPT 15 күн бұрын
Tive o meu primeiro contacto com esta grafia em 2004. Nessa altura eu e uns amigos tínhamos uma revista cultural transmontana ("Periférica") e convidámos o escritor Suso de Toro a contribuir para um número. Quando o texto chegou, fiquei pasmado: já tinha contactado com textos em galego, mas nunca o tinha visto escrito assim...
@GazilionPT
@GazilionPT 17 күн бұрын
Os portugueses são os descendentes dos galegos que não se renderam (aos leoneses, aos castelhanos, aos espanhóis).
@user-em5kx7we9v
@user-em5kx7we9v 17 күн бұрын
El locutor tiene alergia a decir "en toda España" 😂😂😂😂😂. De otro lado en el mundo Romano, el rol pasivo homosexual de un hombre era considerado indigno de un ciudadano Romano. La repulsa no era por influjos del Cristianismo, sino que derivaba de la moral y ética Romana. Así que si la lápida Romana habla de un amigo no hay porque pensar en un amante como tratan de forzar.
@RedRiverMan
@RedRiverMan 17 күн бұрын
me encanta este idioma! como hispanohablante yo entiendo casi todo y suena muy suave y musical.
@enxoito1
@enxoito1 17 күн бұрын
Parabens polo documental, mais, por favor, sobre a Galiza e sua istoria
@zuuks9519
@zuuks9519 17 күн бұрын
Infelizmente o galego vai desaparecer com o tempo, a influencia do castelhano está matando o galego. Se nada for feito, dentro de 50 anos essa língua tão bonita e tão próxima do português vai desaparecer. A língua falada na TV da Galiza tem pouco a ver com a língua falada nas aldeias galegas ( o verdadeiro galego ).
@marcelovegi4826
@marcelovegi4826 18 күн бұрын
Parabéns pela excelente produção, pela clareza na explicação e pelos resultados surpreendentes da investigação. Abraços do Brasil!
@anacasanova7350
@anacasanova7350 18 күн бұрын
También cortaban la cabeza a los .... y no lo vamos a repetir. Alejandro y todos sus amigos..tambien se unían.
@patrickmartins6345
@patrickmartins6345 19 күн бұрын
Boa tarde, realmente tenho que concordar que o galego soa "mais confortável" para os ouvidos de nós, brasileiros. A pronúncia é muito mais próxima da gente do que o português falado em Portugal.
@user-oi5bu2oz8c
@user-oi5bu2oz8c 19 күн бұрын
O que tal aprendemos con Carlos Callón en NÓS! Isto no contan nas clases de historia. Obrigada por descubrirnos a nosa propia historia e romper estereotipos e perxuizos