Пікірлер
@rafalantos6932
@rafalantos6932 24 күн бұрын
Siema, można wejść na wszystkie wierzchołki Rysów? bo nigdzie o tym nie widziałem nic, a jestem zdania, że jak cos robić, to na całego, a nie na malucha.
@kazimierzwojcik1538
@kazimierzwojcik1538 7 ай бұрын
Zawsze od wielu lat słyszałem że Rysy mają trzy wierzchołki. Byłem dwa razy i chciałem wiedzieć który to ten trzeci. A tu ciekawa wiadomość że to Niżnie Rysy. Według mnie to oddzielny szczyt. Nie za dużo fantazji w tych rewelacjach ?
@MaleWhale 20 күн бұрын
Tutaj fakt, jeżeli chodzi i Niżnie Rysy to jest to osobny szczyt, nie wiem skąd mi się to wzięło. Ale dalej podtrzymuję, że Rysy mają trzy wierzchołki - dwa Słowackie (najwyższy oraz najniższy, czyli południowo-wschodni) i jeden Polski (północno-zachodni).
@Podazaj_Szlakiem
@Podazaj_Szlakiem 11 ай бұрын
Super wędrówka, aby wejść na Rysy muszę jeszcze trochę powalczyć z lękiem wysokości 😅
@MaleWhale 11 ай бұрын
Hej! Dzięki za komentarz! Wejście od strony słowackiej jest zdecydowanie mnie "przepadziste". Ja na szczęście lęku wysokości nie mam, a ekspozycję nawet polubiłem. :) Do zobaczenia gdzieś na szlaku!
@Podazaj_Szlakiem
@Podazaj_Szlakiem 11 ай бұрын
@@MaleWhale zazdroszczę wszystkim co nie mają lęku wysokości 😅
@rafalantos6932
@rafalantos6932 24 күн бұрын
@@Podazaj_Szlakiem ja też. Ale ze swoim walczę. U mnie to działa tak, że czym częściej wychodzę na jakieś wysokości, to tym bardziej się oko przyzwyczaja i po strachu nic nie zostaje, ale pewnie kiedyś poznam limit.
@joannaprobierz9064
@joannaprobierz9064 11 ай бұрын
Byłam w tym samym dniu ale zrezygnowałam dochodząc do tej ogromnej kolejki. Po prostu bardzo późno wyszliśmy bo 7:45- spóźniło się kilka osób, z ktorymi szłam. Może kiedyś się uda. Fajne ujęcia i narracja, choć tak jak w przypadku wszystkich filmów kamera bardzo wyplaszcza. Jak podeszłam w okolice Żabich Stawów to byłam zaskoczona, że jest na tak krotkim odcinku tak duże przewyższenie do pokonania- ludzie mróweczki. Pozdrawiam serdecznie
@MaleWhale 11 ай бұрын
Cześć! To pewnie minęliśmy się gdzieś na szlaku. :) Kolejka do łańcuchów jak schodziliśmy była ogromna, dosyć mocno się zdziwiłem, w końcu Słowackie Tatry są mniej oblegane od naszych. Teraz we wrześniu już powinno być stosunkowo pusto. Dzięki za miłe słowa o filmie. Kamerka niestety nigdy nie oddaje przestrzeni - na żywo to jednak na żywo. :) A podejście do Żabich potrafi dać w kość - nie wygląda źle ale dosyć stromo jest. Do zobaczenia na szlaku! :)
@quantum_panda 11 ай бұрын
Czy od słowackiej czy od polskiej ludziów jak mrówków a zmęczenie takie samo. Dzięki, że dzięki tobie mogę tam być bez wychodzenia z domu!
@januszwidzyk4656
@januszwidzyk4656 Жыл бұрын
Z dalszej perspektywy stwierdzam, że w dobrych warunkach jak na filmie, to najszybsza opcja to solować wymijając ludzi, tylko trzeba czuć się pewnie. Kurcze, po kupie lat odkąd tam byłem sytuacja lodowo śnieżna zmieniła się diametralnie.
@MaleWhale Жыл бұрын
Dzięki za komentarz! Solo na pewno najszybciej, my jednak postanowiliśmy się trzymać zespołowo dla bezpieczeństwa (tym bardziej, że nasz zespół miał bardzo zróżnicowane doświadczenie górskie). Z drugiej strony aż tak dużo zespołów nie mijaliśmy (na szczyt wchodziliśmy w poniedziałek, w weekend ponoć jest Armagedon). Jeżeli chodzi o śnieg i lód to niestety rokrocznie jest go coraz mniej. Rozmawiałem z kilkoma osobami, które na Grossa wchodzą regularnie i lodowiec niestety znika w oczach. :(
@quantum_panda Жыл бұрын
z jednej strony zmęczeni ludzie i przepaście, z drugiej AMSR. odczuwam niepokój, ale dzięki temu każdy znajdzie coś dla siebie nawet siedząc na bezpiecznej kanapie
@krzychujarek9333
@krzychujarek9333 Жыл бұрын
Hej, jaka długość liny do tego zjazdu ?
@MaleWhale Жыл бұрын
Hej. My mieliśmy 120 m statycznej, ale zjeżdżaliśmy na dwie żyły. Do pojedynczego zjazdu 60 metrów wystarczy . :)
@quantum_panda Жыл бұрын
Same mapki męczą a co dopiero wspiąć się na 1500 m. Cieszę się, że są ludzie, którzy robią to za mnie i się chwalą. Można odnieść wrażenie, że samemu się było i być ekspertem
ktoś szedł, żeby oglądać mógł ktoś. dzienna dawka oglądania jak ktoś się rusza zaliczona. oby więcej takich filmów!