PULA: Chorwackie rozczarowanie?
Skalne Miasto w Czechach
Co podoba się Ukraince w Polsce?
Пікірлер
@3011zyga
@3011zyga 2 сағат бұрын
Próbuję tam dojechać 3 rok i nadal mi jakoś nie wychodzi może za rok się uda ale przed lub po sezonie
@ewamalecka2579
@ewamalecka2579 5 сағат бұрын
Witaj, jest mozliwośc przejścia z miasta Korcula do Lombardy spacerkiem jakims ala deptakiem ? :)
@JestemWolny_ 5 сағат бұрын
@@ewamalecka2579 Niekoniecznie, za duża odległość, pomiędzy nimi nie ma za bardzo nic ciekawego
@Gosia_Ka
@Gosia_Ka 7 сағат бұрын
Kocham Drvenik, ale bardziej ten dolny, a wylądowaliśmy w górnym.. małe niedomówienie w biurze podróży i teraz spacerujemy codziennie około pół godziny do tego DRUGIEGO Drvenika, ukochanego ❤.
@lukaszlewczuk 11 сағат бұрын
Jak zobaczyłem Was w kurtkach, a potem innych turystów ubranych równie grubo w kurtki, to dopiero to mi uzmysłowiło, jak chłodno tam musiało wówczas być :-) Świetny film, a końcówka z płaczącą Chorwacją i tęczą w ogóle doskonała! Pozdrawiam !
@michamichalsky1072
@michamichalsky1072 13 сағат бұрын
chciałem wam bardzo pogratulować i okazji i wyjazdu , a deszcz, no cóż taki jest maj, jadę we wrześniu ciekawe co to będzie,
@cinek742
@cinek742 14 сағат бұрын
My byliśmy w czasach covidu...zwiedzających napewno mniej...napewno było dużo taniej...jedyny minus ze względu covidek stateczek po górnym jeziorku nie pływał. Ale pod wielkim wodospadem zdjęcie udało się zrobić bez turystów w tle 😂Pozdrav ❤
@monikastrzedua1693
@monikastrzedua1693 2 күн бұрын
Straszne miejsce. Tlumy glosnych Polaków. Uciekać jak najdalej
@JakobJakobix
@JakobJakobix 2 күн бұрын
Jest jedna strona do wszystkich winiet ...
@JestemWolny_ 2 күн бұрын
@@JakobJakobix Być może, ale zapłacisz za pośredniczenie dodatkową opłatę, więc nie ma sensu
@JakobJakobix
@JakobJakobix 2 күн бұрын
@@JestemWolny_ cena 1:1
@user-tf2js6zt5z
@user-tf2js6zt5z 2 күн бұрын
dziwne....., popularne kurorty zatłoczone latem, zapewne powinny świecić pustkami; parkingu w Krk trudno znaleźć, nie znaleźli też w Krk klimatu, nie zostali porwani, ale cóż zamiast pokazać widzom zabytki, labirynt przepięknych uliczek może kilka fajnych restauracji (bo są), woleli pojechać do Lidla; ten film to jakiś żart
@JestemWolny_ 2 күн бұрын
@@user-tf2js6zt5z Fajnie jest robić kanał na YT, polecamy :)
@user-tf2js6zt5z
@user-tf2js6zt5z 2 күн бұрын
@@JestemWolny_ ja się na tym nie znam wiec nie robię, ale zanim tam pierwszy raz pojechałem to widziałem kilka filmików osób które mają własne kanały tematyczne i bezstronnie pokazały wyspę, znajdujące się na niej miasteczka, ich historię, zalety, doradziły co zobaczyć, gdzie są dobre restauracje, gdzie są plaże, jakie plaże; proszę mi wybaczyć za krytykę, ale Wasz filmik wypada na tym tle słabo.....
@JestemWolny_ 2 күн бұрын
@@user-tf2js6zt5z No to można oglądać dalej kanały o tym samym. Ten kanał poszedł w kierunku vlogowym i robimy to, co nam się podoba. Poradniki też są na tym kanale. Można popatrzeć.
@kkarpieszuk
@kkarpieszuk 2 күн бұрын
wlasnie wrocilem stamtad, bylem w szczycie szczytu, czyli poczatek lipca :) ludzi na plazy jest tyle, ze idąc do swojego kocyka nie da sie inaczej niz depcząc po cudzych kocach czy recznikach. cala plaza jest uslana kocami i recznikami, a znalezienie miejsca po 11:00 trwa dobrych kilka minut zamiast tej plazy, zwiedzalismy wiec okoliczne poza miastem (choc wlasciwie okolicznych z dojazdem samochodem nie ma nic blisko przez gory)
@karinaorwat5659
@karinaorwat5659 3 күн бұрын
Szkoda , że nie pokazaliście kamienistej plaży, tej po lewej stronie wybrzeża. Jest przepiękna. Po za tym cudowne plaże przy klifach, tam nie ma tłumów. Trochę nieadekwatne opinie co do rzeczywistości. To miasteczko turystyczne, zawsze są ludzie. Ale tłumów nie widzę. Baškę polecam, byłam 3 razy i chętnie tam wracamy z rodziną.
@JestemWolny_ 3 күн бұрын
No niestety, jak ma się ograniczony czas, to nie można pokazać wszystkiego. Liczbę ludzi porównywaliśmy do innych miejsc w Chorwacji w analogicznej porze, więc tak - było ich mnóstwo jak na maj.
@AniaS-c6h
@AniaS-c6h 4 күн бұрын
Super miejsce i widoki,ale teraz w sezonie w mscu sierpniu tłumy ludzi,brak miejsc zacienionych na plażach.Bardzo gęsto ...
@danieloo83
@danieloo83 4 күн бұрын
Niewiem czego narzekasz na twoim filmie to jest pusto na plaży nie byłeś tam w sezonie! A woda jest tam troszkę chłodniejsza
@jadestaddonowego4398
@jadestaddonowego4398 4 күн бұрын
Fajna zrównoważona, kulturalna kobieta
@ihorprytula9514
@ihorprytula9514 5 күн бұрын
Przyjaźń ukraińsko-polska jest czymś niezwykłym. Nie pozwólmy złoczyńcom tego rozerwać.
@KolorwaKuchnia
@KolorwaKuchnia 5 күн бұрын
Byłam pod koniec lipca plaża przepiękna woda 30 stopni ale w lipcu jest strasznie tłoczno a jeśli hodzi o miasto KRK to również mnie nie urzekło.😊
@fhkhddchkjbc449
@fhkhddchkjbc449 5 күн бұрын
Polecam. Rewelacyjne miejsce. Byłem dokladnie w tym samym czasie (koniec maja). Poza plażą, same miasteczko (jego stara czesc) jest mega klimatyczne.
@Rad-vr8yf
@Rad-vr8yf 5 күн бұрын
cudowna lazurowa woda,, no próbowalem sobie wyobrazić jak wygląda w sezonie🥴ludź na ludziu😄💥ale filmik piękny👌
@stefanxx1091
@stefanxx1091 6 күн бұрын
Wjechaliśmy do Nauki w ten piątek 16.08.24 i nawet autem było ciężko przejechać,nie mówiąc by zaparkować,tłumy na ulicy i plaży,zrezygnowaliśmy pojechaliśmy do Rogoznicy,cicho,spokojnie bez tłumów,można odpocząć,ale jak ma sierpień w Chorwacji pogoda się zje... bała i od poniedziałku wieczora pada z przerwami do teraz 21.21 i znów pada i błyska.noebo zapukali dwa dni i szlak trafił pogodę.
@robertkita9699
@robertkita9699 6 күн бұрын
A ja nie mogę zrozumieć dlaczego pisze Krk a prawie wszyscy mówią Kyrk 🤔
@drmovies7
@drmovies7 6 күн бұрын
drona zabrać :P
@WitWald
@WitWald 7 күн бұрын
My się wybieramy na początku września więc mamy nadzieję, że już tłumów nie będzie 😊
@martafrajdej8241
@martafrajdej8241 7 күн бұрын
Ja mam tak samo , jak widzę ludzi to od razu się irytuję😂 chciałabym plażę tylko dla siebie 😅 no cóż , takie czasy , ludzie są wszędzie , jak mrówki 😅 oglądamy dalej i czekamy na nowe odcinki , jesteście super ❤
@magdalenamroczek6501
@magdalenamroczek6501 7 күн бұрын
Jeszcze nie widziałam u Was entuzjazmu. Próbuję oglądać ale psujecie widoki sceptycyzmem. Wiadomo że w Bašce jest dużo ludzi, nie trzeba tego ciągle powtarzać. Wybrać inne miejsce. Męczący jesteście.
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
@@magdalenamroczek6501 Trzeba żyć tak, żeby się nie męczyć.
@tomaszsonenberg4410
@tomaszsonenberg4410 7 күн бұрын
Wybieramy się za rok do Chorwacji. Co polecacie na pierwszy raz ,samochodem nie daleko od Polski. 😊
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
Nie ma sensu blisko, jedźcie od razu do Dalmacji
@tomaszsonenberg4410
@tomaszsonenberg4410 7 күн бұрын
@@JestemWolny_ Dziękujemy i pozdrawiamy 😉🏖️
@chodzieztv
@chodzieztv 6 күн бұрын
Wszystko zależy od funduszy i rodzaju aktywności wypoczynku. Zjechaliśmy całą prawie chorwację! Południe dużo ciekawsze. My zawsze dużo jeżdzimy nie trzymamy się jednego miejsca. Zależy jakie macie priorytety i co lubicie. Warto poszukać plaż poza miastami. Polecamy nugal beach . Plaż ogólnie jest co kawałek i masa pięknych. Polecamy zaplanować Sobie 2 3 noclegi. Przejechać starą 10 wzdłuż morza całą długość. Bo Droga Piękna. Zacząć od SENJ. Poruszająć się do Makarskiej. By poznać piękno chorwacji to nie autostrady. Odwiedzić czerwonym szlakiem zamek w Omisiu godzina wspinaczki zacząć z rana. Sam Omiś mega klimat wieczorkiem. Biokovo. Jednodniowy wypadzik z Makaskiej do Dubrovnika. Krvavica. Jeziora Plitvickie. Jak chcecie przepłynąć się promem to wybrać się na jeden dzień lub 2 3 na wyspy. Np Hvar. Jeden dzień wsytarczy by skoczyć do bośni. Medjugorje wodospady krvavica Mostar.W mostar wjechać autem na górę .Wczesnym rankiem wyjazd póżnym wieczorem powrót na nocleg i da się zwiedzić prężnie, Poszukać po Mapie google czy też grupach na fejsie.
@krystianstepien5835 7 күн бұрын
Nie chcielibyście doświadczyć tej plaży w Bašce w sezonie... uwierzcie mi. Tłum to nie jest określenie. Wyobraź sobie tłum i sporządzoną przez AI albo CGI jego multipikację jak np. sceny bitew w filmach. Standardowy ręcznik nie wejdzie. Może na siedząco po turecku siedząc zahaczasz kolanami o obcą osobę. KRK to stolica wyspy. Oczywiście dużo ludzi w sezonie ale ja bym tam nie noclegował raczej. Plaże też na raczej słabe albo co najwyżej średnie.
@lukaszlewczuk 7 күн бұрын
Udało mi się raz spędzić w Bašce jeden dzień i prawie nie było turystów. To był lipiec (o dziwo) ale pogoda była zmienna więc to pewnie ona wygoniła ludzi. Było przesłodko, cicho, spokojnie i mogłem się wyszalec fotograficznie. Dobrze to wspominam. Ale przy masach turystów to Baška musi być wręcz nie do zniesienia .... Dzięki za dziś!! Pozdrówki z Italii!
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
Pustki w lipcu to jak oksymoron ;) Zazdro tej Italii ;)
@lukaszlewczuk 7 күн бұрын
@@JestemWolny_ Faktycznie, oksymoron :) Ja w ogóle byłem wtedy w szoku i zastanawiałem się, czy może zupa grzybowa tego dnia weszła za mocno, albo czy to mi się śni tylko.... Ale nie, tak właśnie było: lipiec i pusto, bo przewrotna pogoda wygoniła ludzi. teraz tutaj w Italii w niektórych miejscach proszę pogodę o powtórkę tego triku ... ;-) Pozdr!
@cyania9314
@cyania9314 7 күн бұрын
Marudzenie marudzenie . Księżniczka !!
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
Będąc w Chorwacji nie ma obowiązku zachwycania się wszystkim.
@cyania9314
@cyania9314 7 күн бұрын
@@JestemWolny_ oczywiście że nie ma, ale marudzić cały odcinek.
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
@@cyania9314 Proszę oglądać odcinki bez marudzenia w takim wypadku.
@majkel6185
@majkel6185 7 күн бұрын
Fajny filmik, właśnie planujemy wyjazd do Baśki. Czym nagrywacie film, świetne kolory! 👌
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
@@majkel6185 Dzięki. Nagrywamy iPhone 15 Pro + 13 Mini.
@krystianstepien5835 7 күн бұрын
​@@JestemWolny_ale mocno podbijasz kolory w produkcji. Są przepiękne ale nieprawdziwe ;)
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
@@krystianstepien5835 To nigdy nie było założenie, że kolory mają odpowiadać rzeczywistości ;) Albo realność, albo kinowość - ten drugi wybór był od początku kanału :)
@1979croatia
@1979croatia 7 күн бұрын
Baska w sezonie to pomyłka.Tłumy ludzi ,plaża wąska bez cienia. Byłem tam dwa dni i uciekłem do Rovinji. Juz tam nie wrócę bo nie ma po co.
@danieloo83
@danieloo83 4 күн бұрын
Wystarczy wziąsc parasol i po problemie
@kamilwicher2089
@kamilwicher2089 3 күн бұрын
Wróć i kup sobie parasol z dwoma leżakami za 25 euro za dzień POLAKU
@cinek742
@cinek742 7 күн бұрын
Siemka. Byliśmy w Baśce w czerwcu i tragedii nie było ( mniej ludzi niż Wy pokazliscie)Samo miasteczko bardzo urocze tylko trzeba się zagłębić w wąskie uliczki.No i plaża z super widokiem.❤ Pozdrav
@krystianstepien5835 7 күн бұрын
Oh bywało się we Vrbniku. Nawet tydzień tam nie pozwolił się nim nasycić. Wieczory przy Zlahtinie, plażowanie na Potovosce, koncert z punktu widokowego z knajpki na port...ehhh. wspomnienia...
@andrzejogonowski3837 8 күн бұрын
Qrva co to za słowo explorować???!!!
@JestemWolny_ 8 күн бұрын
@@andrzejogonowski3837 Sprawdź w słowniku języka polskiego, na pewno znajdziesz tam rozwiązanie
@andrzejogonowski3837 7 күн бұрын
​@@JestemWolny_to chyba w tym słowniku z wielkim uśmiechem na okładce.
@JestemWolny_ 7 күн бұрын
@@andrzejogonowski3837 Nie wiem o czym mówisz, ale czytaj więcej książek, rozszerzysz słownictwo
@andrzejogonowski3837 7 күн бұрын
​@@JestemWolny_więc w którym to słowniku znajdziesz to słowo "explorować"? U mnie na wsi nikt tak nie mówi. Jest to zachwaszczenie języka. A jeśli chodzi o moją skromną osobę niestety nie czytam "pomponika" ani "wysokich obcasów", gdzie takie koszmarki językowe powstają.
@JestemWolny_ 2 күн бұрын
Napisałem - w Słowniku Języka Polskiego. Zapis przez "ks", a nie "x", w polskim nie stosuje się "x". Nie wiem o jakich periodykach piszesz, bo nawet o nich nie słyszałem.
@hizaszi6175
@hizaszi6175 8 күн бұрын
Witam! A jak wyglada sprawa ubezpieczenia? Kupowaliście jakieś assistance?
@JestemWolny_ 8 күн бұрын
@@hizaszi6175 Co roku razem z OC, assistance na Polskę i Europę to jakieś grosze.
@rafakawa2159
@rafakawa2159 9 күн бұрын
czechy już maja 1 dniową
@tuniapl
@tuniapl 9 күн бұрын
6'20''.....Ivo na skuterku :-)
@100Pseudonim
@100Pseudonim 9 күн бұрын
Czy jadąc z soboty na niedzielę w nocy, to spodziewać się korków na graniach? Mówię o ostatnim tygodniu sierpnia, więc nico końcówka sezonu.
Witam. Jeśli planuję przekroczyć granicę w Czechach około 22-giej. Więc Słowenię będę mijał w środku nocy. Nie wiem czy to dobry pomysł jeździć po wąskich nieznanych drogach po nocy.
@magorzatafela837
@magorzatafela837 10 күн бұрын
Byłam pod koniec lipca,zauroczył mnie totalnie
@pablo_1986
@pablo_1986 10 күн бұрын
Pytanko jak z tą słowenią omijać czy nie winieta za busa wychodzi ok 350 zł? pozdrawiam
@bogusawpejski701
@bogusawpejski701 11 күн бұрын
11:28 tu właśnie kupowaliśmy wino w 2023 r. Pani ma butelkowane biała i czerwone oraz sprzedaje w baniakach 5L bezpośrednio z dużych tanków bezpośrenio nalewane. Wino pochodzi z jej rodzinnej winiarni oraz Pani nawet całkiem ładnie mówi po Polsku :) Wino REWELACJA :)
7:18 Teściowa moja by nie przeszła 🤣 P.S. Win na próbowaliście? :) My chyba z 10 litrów kupiliśmy w Vrbniu win :)
@marekjozef9011
@marekjozef9011 12 күн бұрын
Fajne miejsce, brak mi tego twojego pazura z poprzednich filmików. Nie ma kruka nie ma tego czegoś.
@erikalfan1027
@erikalfan1027 12 күн бұрын
Thanks for sharing video Stay connected
@WiktorWengrov
@WiktorWengrov 12 күн бұрын
Japrdl, ale idiota. Widzisz gdzie jedziesz???
@freya2269
@freya2269 13 күн бұрын
Pięknie tam! Super filmik! Dzięki serdeczne za pokazanie i wtajemniczenie 💕
@lukaszlewczuk 13 күн бұрын
Vrbnik to petarda! Dosłownie Must See dla każdego kto wjedzie na wyspę 😁 Świetna muza w tle - widać, że siedzisz Jurku nad nią sporo czasu, ale to słuszna droga, bo to robi robotę jak cholera 👍 Pozdrowienia z Italii!
@Rad-vr8yf
@Rad-vr8yf 13 күн бұрын
Bylismy na krk w Mallińskiej ale to miejsce które pokazujecie czyli Vrbnik to rewelka
@Patagonczyk
@Patagonczyk 14 күн бұрын
Juz niedlugo za dni pare , wezme plecak swoj i gitare , konserw pare , kilka stów, i zobacze wyspy z moich snów ! Pozdrawiam wędrowców !
@tomaszzubiak543
@tomaszzubiak543 14 күн бұрын
Osobiscie w nocy nie przeszkadzają mi żadne jednostajne dźwięki jak cykady czy szum ulicy, natomiast szcekanie psów czy odgłosy tupania w mieszkaniu obok lub na górze nie dają mi spac