Homokos strandok Horvátországban

@peternyvelt5383
@peternyvelt5383 2 ай бұрын
Rab szigeten, Lopar. Kisgyerekeseknek nagyon ajánlott.
@andraskleistenes8586
@andraskleistenes8586 3 ай бұрын
Horvátország elképesztő zsúfolt a kevés homokos partokon, ráadásul nagyon megrágult. Aki a homokos partot keresi, az menjen Chalkidikire, Zakintoszra, Krétára. Görögországban melegebb a víz, olcsóbb az étkezés és kedvesebbek az emberek
@viktorgodo3188
@viktorgodo3188 Ай бұрын
Hát akkor te menj oda. 1 hete jöttünk vissza korfuról. Soha többé nem mennék Görögbe😂
@andraskleistenes8586
@andraskleistenes8586 Ай бұрын
@@viktorgodo3188 Akkor hová menne? Szinte minden utazási fórumon Görögország top desztinációnak számít. A Baleárokon vagy Szardínián is gyönyörű partok vannak, de jóval drágább mint Görögország, sőt, Olaszország, Spanyolország mindenhol drágább. Horvátország is drágább- szállás, étkezés- és a partok 95% - a sziklás, köves, kavicsos, az emberek kevésbé kedvesek. Bulgária olcsóbb, de az nem déltenger, kicsit balatonos-posztszoci érzet. A török riviéra annak jó, aki másik félezer emberrel szeretne együtt nyaralni, nagycsaládok, gyerekek, stb...Én már mindent kipróbáltam Európában, meg pár helyet a világban, de Görögország a legjobb. Nyilván nem a magyar utazási iroda legolcsóbb útját kell megvenni, mert akkor tényleg basic szállást kap az ember Korfun is
@YYY-so6pz
@YYY-so6pz 2 ай бұрын
Ezer hála a Horváth ' - ba utazó népeknek, így annyival kevesebben vannak a kedvenc helyeimen : )
@zoltantalmacsi3361
@zoltantalmacsi3361 3 ай бұрын
Jártam már jó párszor horvátországban, a táj gyönyörű pl. Fiumétól Dubrovnyikig. De nekem a sziklás, köves partszakaszok és a kevésbé meleg víz nem frankó. Inkább megyek Görögországba még ha messzebb is van. A horvát árakról meg nem is beszélve. Köszi a videót!
@attilanagy1998
@attilanagy1998 3 ай бұрын
Köszi!..ha lehetne,akkor most jöhetnének azok a helyek,amelyek partja kavicsos,csendes és a parton nincs “heringparty”..ha tudsz ilyet..😉👍
@pjotr3374
@pjotr3374 3 ай бұрын
Az nagyjából mindenhol.... Másból sem áll a tengerpart mint abból....
Bocs nem.olvastam el a kommentet rendesen... Kavicsos strandok nagyjából fel lettek sorolva, ahol kavicsos parton nincs tömeg az csak valami nagyon eldugott kis öböl vagy valami kis sziget ahová csak saját hajóval lehet elmenni.
@zrberei
@zrberei 3 ай бұрын
Brac Lovrecina-öböl. Tényleg homokos, és lassan mélyülő strand. Nagyon szerettük! Idén is megyünk!
@zsoltszucs3101
@zsoltszucs3101 3 ай бұрын
Tömeg?
@zrberei
@zrberei 3 ай бұрын
@@zsoltszucs3101 Nem vészes szerintem. Annyi, hogy maga a part egy kicsit keskeny, de nem drága a parkolás sem.
@nagynecsapobrigitta868
@nagynecsapobrigitta868 3 ай бұрын
🩵HORVÁTORSZÁG🩵 Szuper videó ,köszönjük a sok ötletet , főleg a Dugi Otokról 🤗 Jövőre oda készülünk ,de idén vissza a KAMENJAKra , már harmadszor 🤩🤩🤩
@fecomihaly5380
@fecomihaly5380 3 ай бұрын
Újabb jó videó lett, köszi! Bár pár helyszínben nem értek veled egyet. Én voltam Rab szigeten és nekem nagyon tetszett, mondjuk épp Lopar kivételével 😂, az a tömeg miatt nem jött be. Omis pedig úgy ahogy van lenyűgözött, illetve a környéke is! Szerintem szép a strandja, gyönyörű az óváros, lehet a Cetina folyón raftingolni, illetve élvezetes a via ferrata útvonal a fenti várhoz, amit megcsináltam, onnan pedig tényleg mesés a kilátás. Részemről ajánlom ezeket a helyszíneket, de természetesen ez az én véleményem a tiedet pedig tiszteletben tartom.
@zsocatorincsizsolt8441
@zsocatorincsizsolt8441 28 күн бұрын
Üdv! Omis csodálatos,mindennel egyetértek ,kétszer is voltam ott és visszamennék újra .
@fecomihaly5380
@fecomihaly5380 27 күн бұрын
@@zsocatorincsizsolt8441 én még csak egyszer, de bármikor szívesen visszamennék. ✌️😊
@antalsandorcsuhai9138
@antalsandorcsuhai9138 2 ай бұрын
Nagyszerű kis összefoglaló . Köszönjük . Üdv : Anti .
@rezsoneknab1170
@rezsoneknab1170 3 ай бұрын
Olyan rövid volt!😭 Nagyon szeretem a hosszú videókat!😁 😘❤️💚❤️😘
@veneranera374
@veneranera374 3 ай бұрын
Mindig elnevetem magam mikor Gradorol beszelsz 😂 en ott eltem 11 evig, oktobertöl majusig gyönyörü volt, nyaron meg jobb elfelejteni . Üdvözlet Klagenfurtbol.🤭
@Trimate02
@Trimate02 3 ай бұрын
Gyerekkent voltam Loparban a Rab szigeten. Amire emlekszem, hogy nagyon sok kisgyerekes csalad volt es mi is eltuk a helyet - mint horvatorszagot nagyban kerulo mondom ezt -. Valoban homokos es sekely az obol, uszni tanulni vagy csonakkal hulyeskedni tokeletes volt.
@darcy5266
@darcy5266 2 ай бұрын
Régen családdal jártunk oda chillezni (amíg megfizethető volt, a helyiek szeme meg nem változott át dollár jellé). Aki hatalmas bulikat, meg epic túraútvonalakat akar, az ne oda menjen. (mondjuk a kemping közelében volt egy egész jó kis sztriptíz klub, haverom mondta). De tényleg, lazulni megfelel.
@evakissova897
@evakissova897 2 ай бұрын
Lopar👍
@Vid.186
@Vid.186 3 ай бұрын
Köszi a videót Marcello! Sosem értettem miért vannak ráizgulva a zemberek a homokos strandokra, én undorodok tőle és szívből gyűlölöm 😂
@zoltanzelenak5936
@zoltanzelenak5936 3 ай бұрын
En szívem szerint Robin Masters birtokának a privát strandját próbálnám ki szívesen. De mivel jelenleg nem igazán kivitelezhető,ezert marad a Platán strand,ami kb fél órás autó út. Amúgy köszi a videót. Ez is nagyon jó volt, mint mindig.
@pipihunter
@pipihunter 2 ай бұрын
Kösz,hogy bemutattad .Ide sem megyünk akkor "buzulás az nuku" (Senior Torrente) 😆
@paprikalaszlo1696
@paprikalaszlo1696 3 ай бұрын
Köszönjük szépen.
@aragorn695
@aragorn695 18 күн бұрын
Kedves Marcello!Horváthországi "felfedező" útjaid során esetleg érintetted-e Dramalj városát?
@dkarel
@dkarel 3 ай бұрын
Szuper összefoglaló lett! 2 kiegészítés hozzá: Blace . Podstrana. Ez utóbbin voltunk 2020 ban mikor covid "tombolt" nagyon szuper kb 400 m széles homokos strandja van. Blace az idei egyik úti célunk lesz!
@hfd687
@hfd687 2 ай бұрын
Szia,Marcello!Rovinj-al átellenben van a Szt.András sziget és a Maskin sziget,ami egy mesterséges vékony úttal (60-80mérer)van összekötve.Na ott tényleg van homokos strand,gyönyörűen felszerelve,ahogy Te mondanád,mese mesés😊Fél óránként járnak át a hajók az óvárosból Rovinjból.Nagyon szuper minden útleírásod,gratulálok!Purt Ottó,egy kamionos Keszthelyről.
@szigetspicc
@szigetspicc 2 ай бұрын
Prapratno öböl a Pelješac félsziget déli oldalán, 6 km-re a történelmi jelentőséggel bíró Ston várostól található. Garantáltan finomhomokos kívül-belül.
@Cuccos19
@Cuccos19 3 ай бұрын
Marcello, horváthországi kis szigetekről volt már videód? Főleg ilyen kis "otthonos", kevésbé ismert, nem sztratoszféráig hájpolt, nem heringpartis szigetekre gondolok. Kb. nekem is az jön be, ami neked. Nyugis, nem bulizós hely, jó túrázós adottságokkal, kellemes kis öblökkel, kis strandokkal.
@Levipali93
@Levipali93 Ай бұрын
Szia Marcello, Dubrovniktol nem messze Lopud szigeten van a sunj strand, finom homokos az egesz part, hangulatos a teljes sziget!
@ShortsMaker-yd8kv
@ShortsMaker-yd8kv 3 ай бұрын
A hideg ki ráz ha a Horvátország szót meghallom.....pl. megyünk horvátba,voltunk horvátba,horvátba vagyunk........😢
@peternyvelt5383
@peternyvelt5383 2 ай бұрын
Miért ráz ki a hideg? 😂
@HaviLazac
@HaviLazac 2 ай бұрын
​​@@peternyvelt5383 biztos lázas 😂
@tomc1214
@tomc1214 2 ай бұрын
Én a "Balcsi" -val vagyok ugyanígy ;)
@ShortsMaker-yd8kv
@ShortsMaker-yd8kv 2 ай бұрын
@@tomc1214 itt lakom tőle 10km 20éve nem fürödtem benne......
@tomc1214
@tomc1214 2 ай бұрын
@@ShortsMaker-yd8kv Én egy kezemen meg tudom számolni hányszor voltam ott. Nem mozgat meg....nem mondom hogy sz@r, csak nem izgat. Azt a pénzt inkább egy tengerparti környezetben költöm el :)
@igorborsanyi5492
@igorborsanyi5492 3 ай бұрын
Csumi 🤗. 👍💯👍
@belabrechler855
@belabrechler855 3 ай бұрын
👍 Mint Mindig 👍
@editalaszloova9059
@editalaszloova9059 2 ай бұрын
Apró kavics gyönyörű tiszta víz!🙌
@mariakaszas4075
@mariakaszas4075 3 ай бұрын
Köszi Marcello! Nagyon hasznos!😊🎉❤
@Rakitf1
@Rakitf1 3 ай бұрын
Ez a Horvátország biztos nem rossz hely, de csak a jóisten tudna rávenni, hogy egyszer betegyem oda a lábam. Nem sok országgal érzek így, igazából az okát sem tudom miért (talán hogy szinte minden második honfitársunk ide jár) de valahogy nem, nem, nem.😬 Amúgy csak így tovább a vidikkel, faszák!😅
@imrekoreny9355
@imrekoreny9355 2 ай бұрын
Az apósom is így volt ezzel, a nyaralás kezdetén rendesen duzzogott is, aztán kb alig akart hazajönni.
@msmajmia7896
@msmajmia7896 2 ай бұрын
talán azért nem kedveled őket, mert ők sem kedvelnek minket .... nagyon felemelték az árakat, nyerészkednek az alatt a pár hónap alatt ... a tömegnyomor sem szimpi
@carbon232323
@carbon232323 2 ай бұрын
Clay Beach Ljubač, 2019 augusztusában töltöttem ott egy délutánt, teljesen homokos, olyan Balaton fíling, emlékeim szerint simán be lehetett sétáni vagy 100 métert annyira sekély. Akkoriban nagyon kevesen voltak, maximum 20-30 fürdőző.
@petermogyoros1499
@petermogyoros1499 2 ай бұрын
Szia Marcello! Nagyon kevdelem a videóidat és lenne egy kis kiegészítésem a homokos partokhoz: mi a gyerkőc két éves korában voltuk Rab szigetén (ez 10 éve volt) és a sziget ÉK-i partja végig homokos, kis öblökkel, nem sok emberrel. Amelyik öbölben mi voltunk ott az öblön keresztben átlehetett menni lábbal is max derékig ért a víz. Kisgyereseknek kötelező, bár kissé kalandos oda jutni, mert "túrázni" kell pár száz métert és néhol még kisebb homokkőfalon is le kellett ereszkedni. De pont ezért volt marha jó, mert gyalogolni már akkor sem volt nagyon menő pláne egy két éves gyerkőccel. Úgyhogy pont ezért volt szuper:) mondjuk vízzel, élelemmel készülni kell, mert semmi sincs elérhető közelben, de hát a hátizsákban sok minden elfér. Ja és vigyázni kell, mert néhány öböl FKK strandként funkionál. Sajnos képeket ide nem tudok betenni, amiket készítettem annó, de rá lehet keresni ezekre: Sturic baech, Dubac beach, Sahara beach stb. Szóval a kalandot kedvelő kisgyermekes családoknak is ajánlom, viszont felejtsék el a papucsot, ide mindenképpen túraszandál kell, hogyha a szárazföld felől érkeznének.
@imrekoreny9355
@imrekoreny9355 2 ай бұрын
Rab sziget nagyon lett szólva, de szerintem az egyik legjobb hely az országban. Kb 10-szer voltam Horvátországban kelettől-nyugatig sok helyen, de Rab volt a legjobb. Gyorsan ott lehet lenni, nem nagy, nem kicsi, szuper az óváros, …
@HulkuvEesti
@HulkuvEesti 3 ай бұрын
Nekem a Szovjet unióban Novi Vinodolski a kedvencem.
@digitalizalochannel
@digitalizalochannel 2 ай бұрын
Opuzennek is van homokos strandja Opuzen Beach. Nagyon jó kis hely, van ott egy kis Bár, ahonnan lehet kaját vagy cocktailt kapni. A víz jó, vannak páran általában ott, de nem voltunk úgy mint a heringek. A véleményem 9,5/10
@rizsaboy
@rizsaboy 3 ай бұрын
Lehetne egy ajánló videó a legjobb strandokról is 2024-es kiadásban 😀
@BladeRicsi
@BladeRicsi 2 ай бұрын
Köszi a tippeket Marcello, letűzdeltem a gombostűket a térképen ahol érdemes volt. A Legszebb köves/sziklás Horvát tenger partokról készítesz majd videót?
@pergel-szilard
@pergel-szilard 2 ай бұрын
A legszebb sziklás, és köves tengerpartok horvátországban, már nagyon sok videóban szerepelt, ha figyelemmel kísérnéd a csatornát nem írnál ilyen marhaságot. Amúgy te mit keresel itt? Jobb volna ha szépen visszahúznál a budapesti autósok közössége csatornára, és ott folytatnád az idiótizmusodat a komment szekcióban, itt ne kezd el amit ott csinálsz. Ez egy nagyszerű csatorna és normális emberek kommentelnek értelmes dolgokat, ennek tükrében neked semmi keresnivalód itt.
@ChimpProductionsHUN
@ChimpProductionsHUN 3 ай бұрын
Én tavaly jártam Horvátba, valami Vir- (vagy nemtom milyen) szigeten voltunk és ott van egy olyan strand, ami oké, nagyon finom sóder, de rohadt jó vörös színe van. Ha egyszer arra jár valaki, szerintem csekkolja le.
@jozsefszabo4200
@jozsefszabo4200 2 ай бұрын
Én voltam Medulinban. Ha nem is kell vízicipő, de azért kavicsos részt ott is találsz. Szeptemberben voltam ott és nem volt tömeg.
@Erisen.
@Erisen. 2 ай бұрын
4:21 Goli Otok-ot nagyon ajánlom. Nem konkrétan fürdőzésre hanem végigjárni.Sajnos csak egy hajótúra alkalmával volt lehetőségünk oda eljutni, és csak 1 órát voltunk, de nagyon maradtunk volna még. Meg is lesem a belinkelt videódat. :-)
@gaborbognarnagy
@gaborbognarnagy Ай бұрын
Lehet csak én nem figyeltem, de Sibenik-nél a white beach az homokos kaviccsal (vagy annyira nagyon finom apró kavics, hogy az már homoknak hat), és nem került megemlítésre. Viszonylag hosszú, szépen karban tartott partszakasz (már csak azért is, mert egy hotelkomplexumhoz tartozik, de ingyenesen látogatható "külsősöknek" is), ráadásul 2023-ban az egész napi parkoló díja talán 2,10€ volt, ami elég baráti szerintem. Mivel meglehetösen hosszú a part, ezért eloszlik rajta a sok ember, nem volt zsúfolt. (Mi júliusban jártunk ott.)
@istvankiraly1077
@istvankiraly1077 2 ай бұрын
Csak finoman tenném hozzá a videóhoz, hogy én 2x voltam Rab szigetén és legalább 3 olyan csodás, tiszta, mély és sekély vízű homokos strandot is találtam, hogy megdöbbentő! Az egyik az említett Sahara Beach....az frenetikus, ha valaki imád kristálytiszta, sekély vízben snorkelezni, de oda jutni macerás.. A legjobb az titok!!! 😂 Lopar a kisgyerekeseknek tökéletes, de felnőttként katasztrófálisan zsúfolt és sekély.... Turistaparadicsom, annak minden nyűgjével. Rab szigete egy meseszép bájos élmény egy életre.
@Ember70
@Ember70 3 ай бұрын
Pag szigetén . Konkrétan Pagon is van egy. Szerintem elég jó is, bár nem nagy.
@TheLakeasy
@TheLakeasy 2 ай бұрын
Amekkora npc-k vannak mostanában,simán meg sem tudják különböztetni a homokos partot a sóderestől,szóval nekik bőven jó lesz. :D
@lolkesz
@lolkesz 3 ай бұрын
A lopari strand a legjobb, ha nem a kihívást és a kalandot keresed. Hiába van ott is sok ember, akkora a part, hogy nem zavaró.
@petranyi123
@petranyi123 3 ай бұрын
Hol az ima a vegen? 😢😢😢
@csikosjutkaveresne
@csikosjutkaveresne 2 ай бұрын
Kérlek készíts sziklasokst is. Köszönöm szépen 😊❤
@peternyers7420
@peternyers7420 2 ай бұрын
A Nin-i starndon jártam már. Szép hely, de a stand elötti fenyő erdőn kívül egy gramm árnyék nincs. Napernyő nélkül garantált a napszúrás. Ott is kenegetik magukra a “gyógy” iszapot. Aki wind surf-özni megy oda, annak tökéletes az állandó de nem túl erős szélben
@dkarel
@dkarel 3 ай бұрын
Ja másik "hazug" "kedvencem" Bol Zlatni Rat......😂
@peterhorvath7465
@peterhorvath7465 2 ай бұрын
Murter szigeten már voltam. Ott is van finomhomokos rész.
@dr.d.j.laszlo
@dr.d.j.laszlo 3 ай бұрын
Abbázia (Opatija) ??? Ez volt a Monarchia idején a kedvenc nyaralóhelye a magyar úri közönségnek. Szintén mesterségesen alakították ki.
@kissaniko8440
@kissaniko8440 3 ай бұрын
És ott hol van homok?
@klaigonzales
@klaigonzales 3 ай бұрын
Mi speciel már 17 éve járunk Vir-re, nincs homokos part, de jobb is, nem megy tele mindenünk vele. Ami meg "homokos" az pont elég pár méter, így a legnagyobb tömeg amikor mi meg a barátaink lejönnek velünk a partra és vagyunk vagy 10en. :)
@jutuber304
csao :D
@balazscsere160
@balazscsere160 3 ай бұрын
Dugi Otok a legjobb mindközül. Persze nem shakarun. Hanem az összes többi csendes öble. Ami igazi mesevilág. Ezt 20 év horvátba járás után mondom🤫
@horvathferenc1519
@horvathferenc1519 2 ай бұрын
Szia! Azt szeretném kérdezni számodra mi volt Horvátországban a top 3 város amit jó szívvel ajánlani tudsz? Fürdőzés, és pihenés lenne a cél. Bulizás abszolút nem.
@marcelloontour
@marcelloontour 2 ай бұрын
Minél kisebb,vagy a szárazföldtől minél messzebbre eső szigeteken általában nyugi van. Városoknál maradva Premantura nagy kedvencem az isztria déli részén,de sajnos az is kezd egyre inkább a tömegturizmus áldozatává válni.
@horvathferenc1519
@horvathferenc1519 2 ай бұрын
@@marcelloontour Szívből Köszönöm a választ! 😊
@istvanaczel3248
@istvanaczel3248 2 ай бұрын
Porrcben is van egy kb 50 méter széles lassan mélyülő. Májusban csak én fürödtem benne. Amúgy a hely nem nagy durranás.
@DominikCzene
@DominikCzene Ай бұрын
Szárdán megyek horváthban
@csabakantor1317
@csabakantor1317 3 ай бұрын
Tudja valaki, hogy a 0:39 -nél látható rész hol található?
@marcelloontour
@marcelloontour 3 ай бұрын
Dugi otok Dragon eye cave
@2pacaltettem
@2pacaltettem 2 ай бұрын
Minek kell ehhez külföldre menni ? Homokos itt is ,a strand is olcsóbb.
@espresso.patronum
@espresso.patronum 3 ай бұрын
Én azon vagyok leakadva, hogy Albániában Ksamilt fehér homokos parttal hirdetik. Én bejártam, de homokot nem, csak apró kavicsokat találtam mindenhol 😀
@KR8.
@KR8. 2 ай бұрын
Én ugyan nem voltam Marušiči, de az anyukám volt. Marušiči van egy kis tengerpart, ami kissé kavicsos, de lehet, hogy volt homok is, de elviselhető, hiszen csak egy lépcsőn lehet lemenni a parthoz. A kis tengerpart a Brač szigettel szemben van.
@hajnacsdavid7949
@hajnacsdavid7949 3 ай бұрын
Baska tényleg szép de van tőle visszáb a Stara baska 2-3 kis öből de ott hegyoladalon mész le.Nem a túlértékelés a baj mert tényleg szép,inkább a heringparty ahogy te is szoktad mondani.
@nellikingacseh1479
@nellikingacseh1479 2 ай бұрын
Rab szigeten a Rajska Plaža-hoz annyit tennék még hozzá, hogy az lehet, hogy homokos, de mivel semmi árnyék nincs rajta, egy pusztulat. A homokon kb lehetetlen közlekedni olyan forró, a gyerekeknek kiterített plédeken is baromi meleg lehet. Nekünk emiatt az utolsó alkalommal nagy csalódás volt, pár éve nem éreztük ennyire durvának. Marcello is említ közeli öblöket - Mel Beach e tekintetben szerintünk sokkal jobb: bár homokos, árnyék is van bőven.
@GyuBA
@GyuBA 2 ай бұрын
Nin is egész jó, kutya barát is. Mi egyszer amikor ott voltunk nem voltak sokan. Mennénk megint, ha nem gondolná Horváth Ország, hogy csak a turizmusból kell GDPt termelni. (Gecidrága - nekünk)
@digitalizalochannel
@digitalizalochannel 2 ай бұрын
De én is a kavicsost szeretem
@Slimshady_records
@Slimshady_records 3 ай бұрын
Első👌
@TheOctabrain
@TheOctabrain 3 ай бұрын
De AVI nekünk is van homokos strandunk!
@JanosBekesi
@JanosBekesi 2 ай бұрын
Kajak a youtobol nyaralgaqtsz, elsz??? Komoly..
@balazstorok9265
@balazstorok9265 3 ай бұрын
Még ecer aszt mondod, hogy horvátba, leiratkozok he
@zoltantalmacsi3361
@zoltantalmacsi3361 3 ай бұрын
Azt irónikusan mondta! Neki is tele a t.öke a "németbe, osztrákba" stb hülye fellengzős dumával.
@bagoistvan3182
@bagoistvan3182 3 ай бұрын
0:33 ...homokos strand ?😁😁😁
@Cuculix
@Cuculix 23 күн бұрын
Ez a mélységes utálkozás nem való a videóba, ettől sokkal objektívebbnek kellene lennie annak, aki elsősorban tájékoztatni szeretne, és nem az utálatát megosztani.A szopkodva szó pedig egyáltalán nem tartozik a nyomdafestéket tűrő szavak közé. Ezt csak építő kritikaként szerettem volna jelezni, mert alapvetően tetszik a stílusod. Mindössze van egy kis csiszolnivaló rajta.
@stanticboris
@stanticboris 2 ай бұрын
Emlitenèm Risika Krk szigeti kicsi de tiszta homokos strandjàt nèhai JNA flotta tartalèk kikötője volt, Novi Vinodolski vàrosi strandja is bent a tengerben első lèpès utàn homok, ugyan ilyen Pag szget Novalja Strasko kemping
@semmitnemfogadel 3 ай бұрын
Ez a homokos part mánia, a képeslapok túltolt hülyesége. Mintha mindenki homokvárat akarna építeni hetekig. Sokkal jobb a kavicsos , szép tiszta vízzel. Jó, kimarad a homoksellő készítés Mondjuk már elmúltam 4 éves, így egyre kisebb az igényem is erre 🤣 Egyszer betévedtem Medulinra, menekültem is onnan, tömeg, és szürke víz a felkavart homoktól...........
@karolyfekete1533
@karolyfekete1533 2 ай бұрын
Igaz nem tenger, és nem is homokos, de Imotskinál a Blue Lake mindent visz Horvátországban. 💪
@pjotr3374
@pjotr3374 3 ай бұрын
Nem jól.fogalmaztál, az az alapkérdés fészbúkon, hogy hol van horvátban homokos strand maximum 3 órára Magyarországban.... 😂
@norapoluf
@norapoluf Ай бұрын
Ljubac is homokos... bár nekem inkább posványos... kisgyerekes családnak ideális lehet.
@tazenda2P
@tazenda2P 3 ай бұрын
Személy szerint engem soha nem érdekelt Horvátország, ha nem muszáj eszem ágában sincs odamenni a jövőben sem.
@semmitnemfogadel 3 ай бұрын
Ez egy nagyon fontos információ volt mindenkinek 🤣
@tazenda2P
@tazenda2P 3 ай бұрын
@@semmitnemfogadel Ez egy fórum, azt írok, amit akarok.
@@tazenda2P Persze, csak semmi értelme nem volt. 😂
@szondygabor1027
@szondygabor1027 3 ай бұрын
A mindent ( IS ) legjobban tudó nagyon okoska szerzőhöz inkább nem fűznék semmit, minden más nézőnek viszont talán hasznos lesz, hogy a déli szigeteken vannak a legkiválóbb, természetes, nem turista gettó homokos plázsok. Ime: Mljet Saplunara ( Velika és Mala Saplunara Beach, valamint az egész Limuni Bay. Lopud Sunj Beach is kiváló hely. Talán nem kellene ennyi 1bitesen nagyivű megállapítást tenni, ha valakinek halvány lila segédfogalma sincs teljes egészében a témában. Peace.
@mariakaszas4075
@mariakaszas4075 3 ай бұрын
Megjött a mindent(IS) jobban tudó okoska hozzászóló.😢
Top 5 legtúlértékeltebb horvát tengerpart
Attila dr. Gombos
A GOOGLE GLASS és egyéb TECH BUKÁSOK
Büki Dani
Csoda hogy élek - csoda hogy elhiszem