Irány Szlovákia, az Északi középhegységen át egészen a Tátra lábáig

Alpar`s Moto Adventure

Irány Szlovákia, az Északi középhegységen át, egészen a Tátra lábáig #alparsmotoadventure
Ebben a videóban, elhagyjuk a MAKOT 7.0 -át és Szlovákia felé vesszük az irányt. Az előző este éjszakába nyúló beszélgetéssel és tervezgetésekkel telt, így sikerült egy jó útvonalat összerakjunk közösen a következő napokra. Innen is köszi a segítséget: @LostBiker Petinek, Szilágyi Gábornak és Azimut Adventures-nek, hogy megosztották velem az általuk kedvelt és bejárt szlovák és lengyel útvonalakat.
Szóval reggel gyorsan sátrat bontottunk, bepakoltunk és elindultunk Ózd fele, onnan meg nemsokára a Magyar - Szlovák határon voltunk és az 526-os úton, majd a dobsinai jégbarlang felé vettük az irányt. Sajnos zárás előtt pár perccel értünk oda, így elmaradt a barlangászás. Gyorsan egyet ebédeltünk, és indultunk is az esti szállásunkra Poprádba, a Tátra lábához. Útközben sikerült egy nagyon jó vonalvezetésű, egész jó minőségű útra keverednünk az 533-asra, persze nem véletlenül, hála a kalandmotoros kollégáknak. Ahogy közeledtünk Poprádra, elkezdett szemerkélni az eső, de épp csak annyira, hogy még nem kellett beöltözni sem, csupán az út porát mosta le valamennyire rólunk. Gyorsan elfoglaltuk a szállásunkat, hatalmasat vacsoráztunk, de a csúcs mégis az volt, hogy végre ágyban aludtunk. Nem panaszkodni akarok, tudom, hogy a kalandmotorozáshoz hozzá tartozik a sátrazás is, de a pénteki full eső, a szombati programok, mátrai kalandok és a vasárnapi motorozás után tényleg jól esett ágyban aludni.
Nem is részletezem nagyon a dolgokat, minden kiderül majd a videókból.
Ha tetszett, akkor likeold, oszd meg, és mindenképp iratkozz fel a csatornámra, ha még nem tetted meg eddig.
Ha támogatnád a munkámat, és akár hetekkel a megjelenése előtt megnéznéd videóimat, akkor megteheted az alábbi Patreon linken:
/ alparsmotoadventure

@gtur1000
@gtur1000 Жыл бұрын
Jó volt láttni a videóban hogy a városunkon( Ózdon) is átmentetek...sokat szoktunk ezen az útvonalon motorozni amin mentek🏍️😁
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Kár hogy nem volt időnk jobban szétnézni ott a környéken, biztos találtunk volna néznivalót. De az a hatalmas tömbház így is durva látvány volt. 🤘😎
@Pingu-Csaba
@Pingu-Csaba Жыл бұрын
Őrülök, hogy nálunk jártál. Hétfőn a barlang nincs nyitva de gondolom ezt már tudjátok. 😄Kassa mellett van az 547-es út, azt is érdemes felkeresni. A 14-es út nagyon felkapott hely. Pozsony mellett van az 503-as út, szezon alatt tömve van a helyi lövészekkel (motorosokkal).
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Igen, mostmár mi is tudjuk, mondjuk mi vasárnap jártunk ott. Biztos van rengeteg jó út, ha még arra járunk mindenképp megnézzük a többi utat is 😉
@SlowriderRT
@SlowriderRT Жыл бұрын
Brutál jól sikerült a videó, mint mindig. Állandóan nagy örömmel nézem az új részeket. Amúgy üdv nálunk Szlovákiában🤗
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Köszi szépen, örülök, hogy tetszett. Voltam már Szlovákiában párszor autóval, de motorral mégis másabb azért.
@Gsx-R1100
@Gsx-R1100 Жыл бұрын
Nagyon jó kis vidi volt! 👍👏
Köszi szépen. 🤘😉
@AttisWay
@AttisWay Жыл бұрын
Jó túra sikeredett belőle. Mi is erre vettük az irányt Makot után, de ezt tudod 👍 Köszi az infókat 🙏 Amúgy a jég barlangbról mi is lemaradtunk sajnos. Délután értünk oda és már zárva volt 😜
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Bizony tudom, hisz akkor kezdtünk dumálgatni. Én is csak azt adtam tovább amit a MAKOT- on hallottam 😁 Jó túra lett az biztos, még úgyis hogy rizikós volt a hazatérés a váltó miatt. 😮‍💨 De szerencsére kibírta a vas, bár a kedvem már nem volt olyan vidám mint addig, de ahogy fogytak a kilométerek a kedvem is jobb lett 🤣
@oktanpista902
@oktanpista902 Жыл бұрын
Teljesen rendben van a Hotel Poprad, többször is voltam ott, 1-1 éjszakára tökéletes, és nagyon olcsó is. Tisztasággal sohasem volt gondunk :)
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Értem, nekem a MAKOT-on azt mondták, hogy nem a legjobb. Azok után beszélek én is. Lehet ha csak simán nem jött be azoknak akik mondták. Na de ennyi baj legyen csak. Jó volt nekünk az a ház is, sőt. 😉
@BaliOnRoad
@BaliOnRoad Жыл бұрын
Ismét jó videó lett! Lehet hogy idén Makot után nekem is erre kellene mennem.🤔 De szerintem mégis inkább más irányba megyek majd😉🙋🏻‍♂️
Köszi Bali, gyere nálunk, majd keresünk jó utakat Erdélyben is. 😁🤘
@karesz777
@karesz777 Жыл бұрын
A Dominator nagyon adja! :D Zene a fülnek.
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Majd meglátod milyen más lesz a tiéd is vele, szerelem első hallásra 😍🤪🤘😎
@karesz777
@karesz777 Жыл бұрын
@@AlparsMotoAdventure ha minden igaz kedden-szerdán érkezik 😁
@TheOctabrain
@TheOctabrain Жыл бұрын
🤘🏻
😎✌
@ita6868
@ita6868 Жыл бұрын
Jó a videó idegesítő a zene
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Köszi, a zene az szubjektív de örülök hogy maga a videó tezszik 😁
@salzburg350
@salzburg350 Жыл бұрын
@@AlparsMotoAdventure Nem a zene rossz.A hangerő, a saját hangodhoz képest, szörnyen hangos.Az asszony állandóan ugat hogy halkíts.....🤣🙄🤔
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
@@salzburg350 megértettem, a többi videó alatti kommentedből is, sajnos ezeken már nem lehet változtatni, majd figyeld meg az új videókat, amik ezután jönnek ki, garantálom hogy ott nem lesz ilyen probléma.
@salzburg350
@salzburg350 Жыл бұрын
2 után lejár a műszak🤣🤣🤣
@gerybiker7219
@gerybiker7219 Жыл бұрын
Két határt is át kellett lépni, hogy Udvarhelyről, Poprádba el tudjatok jutni, holott egyet sem kellett volna igazából. Jó kis túravideó volt ismét kár, hogy a barlangról lemaradtatok.
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Sebaj, a barlang nem megy sehova, mi pedig még mehetünk arra, mostmár legalább tudjuk, hogy 14:00-kor zárják 😁🤪 Most, hogy így mondod ez a határos dolog tényleg durva...
@Tammienorie
@Tammienorie Жыл бұрын
Szia ABS modul van a motorodban? A fékpedálnál van-e féklámpa kapcsolod? 19;44-nél amikor a féklámpa problémádrol beszélsz , sikerult-e rájonnod a hibára. Mert nekem is ez volt tavaly. Nekem 2007 K25 R 1200 GS-em van ABS-el.Ha tudok segiteni akkor írjál rám, szivesen válaszolok. További jó motorozást.
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
Szia, igen az első generációs modul van benne. Nem működött a hátsó fék elektromotorja, az volt az egyik baj. Azt most sikerült felújítani, most az alaplappal kellene valamit kezdeni, mert 10 percig minden működik utána tilt le a rendszer. Szerintem valami melegedik. Most ott van a szerelőnél, remélem megkapja a baját. A féklámpa az csak szerintem kontakthibás.
@Tammienorie
@Tammienorie Жыл бұрын
@@AlparsMotoAdventure Ha mechanikus baja volt az még javítható, de ha az elektronikája sérult annak a javitása már komolyabb mutatvány lesz.Ha osszedugod a hibakód olvasóval milyen hiba uzenetet ír ki? ( Pressure sensor, control circuit, rear or front) Én Hollandiába kuldtem el javításra és nem tudták megjavítani, vennem kelett egy használtat. Azt ossze kodolták a BMW szervizben. Azóta mukodik. Van féklámpa kapcsolod a pedálnál?
@AlparsMotoAdventure Жыл бұрын
@@Tammienorie még tesztelgati a szerelő, ezek a műveletek meghaladnak engem. Kiváncsi vagyok mi lesz. Nem tudom mi a hibakód de majd utánanézek. Négy évet használtam ABS és hátsó fékszervó nélkül használtam, nekem úgy is jó volt, de volt amikor jól jött volna.
@norbertkiss4426
@norbertkiss4426 Жыл бұрын
Krisztiánt bevágni a videoba óriási ötlet volt! 😆
🤣 nulllaaaaaa
Вы чего бл….🤣🤣🙏🏽🙏🏽🙏🏽
IQ Level: 10000
Younes Zarou
Motorozás Bezsnei Andorral #alparsmotoadventure #bezsneiandor
Alpar`s Moto Adventure
Vadkemping egy Scramblerrel Fantasztikus kilátással
Az erdő legyen veled
Motoros kirándulás a Felsőcsatári Vasfüggöny Múzeumban.
From Matra To Tatra, Motorcycle tour in Europe 2022 Ep. 3
Motoros Túra az Északi Végvárainkhoz
Bali On Road
18 HOGYAN CSINÁLJ UTÓLAG ALAPOT ÉS SZIGETELÉST A VÁLYOGHÁZADNAK?