Północne Niemcy - rowerem wzdłuż Bałtyku 🚴‍♂️💨 Jak wychodzimy w porównaniu z Niemcami?

Kołem Się Toczy

Książka "Rower to jest Świat"📙👉 rowertojestswiat.pl/
Północne Niemcy są naprawę ładne. Wybrałem się na rower wzdłuż linii morza Bałtyckiego. Całość wycieczki miała miejsce w północnym landzie niemieckim - Meklemburgii. Zacząłem od Rostocku, pojechałem przez półwysep fischland-darß-zingst, Stralsund (oceanarium), odwiedziłem niesamowitą Wyspę Rugia, zobaczyłem Arkonę, Jasmund, Prorę, Sassnitz i dalej pojechałem wzdłuż wybrzeża Bałtyku rowerem aż do polskiej granicy przez wyspę Uznam. Jak było? Baaaaardzo polecam. Dalej nie mogę wyjść z podziwu, że jest tutaj tak ładnie. Mega polecam na pierwszą wycieczkę rowerową, ale nie tylko - samochodem też będzie ok :D
Chcesz wspomóc kanał? Kup moje książki lub kurs filmowo-montażowy
Kurs ►► www.kursfilmowaniaimontazu.pl/
Zarabianie na podróżach ►► bit.ly/2BysGNg
Twoja Samodzielna Podróż ►► bitly.com/2bOhhZv
Zapraszam też na:
Facebook: bit.ly/2flU84f
Instagram: bit.ly/2eTrIMc
Blog: kolemsietoczy.pl/
Film powstał we współpracy z Niemiecką Organizacją Turystyczną
Pierwszy wpis o Rugii znajdziecie tutaj:
kolemsietoczy.pl/rugia-ciekaw...
Obszerny wpis o całym wyjeździe jest na blogu tutaj:
kolemsietoczy.pl/trasa-rowero...
muzyka:
Prismo - Stronger [NCS relese]
Nevaeh - Stranger Things w/ T.T
Denied - Anti
chains w/ Ciechan by NEVAEH

@makumba3155
@makumba3155 4 жыл бұрын
10 lat temu jechałem ze Szczecina na Rugię do Sassnitz, naprawdę piękne miasta zwłaszcza Sassnitz jeśli świeci słońce i jest ciepło człowiek czuje się jak nad morzem śródziemnym , ten sam Bałtyk a woda lazurowa, serdecznie polecam na wycieczkę rowerową pod namioty.
@krilen7856
@krilen7856 3 жыл бұрын
Ładny film... Dzięki niemu wróciłem do miejsc odwiedzonych w 1967 i 68 roku - 2 razy po 24 dni na koloniach letnich w LUBMIN, mnóstwo wycieczek. Cały Uznam, Greifswald, Wolgast, Stralsund, dwa rejsy - do Sassnitz i Baabe... Nostalgia. Pozdrawiam.
@michalwalendzik2294
@michalwalendzik2294 5 жыл бұрын
Witam Pana Serdeczne pozdrowienia od Stałego widza Karolka lat 7. Uwielbia Pana filmy My rodzice też Pana filmy bardzo lubimy pozdrawiamy serdecznie.
pozdrowienia dla imiennika!!!! :D
@bartomiejkowalski3727
@bartomiejkowalski3727 4 жыл бұрын
@camper4life
@camper4life 4 жыл бұрын
Zapraszamy też do nas na wycieczkę z naszymi przedszkolakami :) pozdrawiamy serdecznie :)
@w.k.5974
@w.k.5974 4 жыл бұрын
Jak tam z noclegami?
@MsJJason88
@MsJJason88 5 жыл бұрын
Już niedaleko od Świnoujścia można fajnie pojeździć i pozwiedzać. Polecam muzeum w Peenemünde. Mieści się ono w dawnej fabryce rakiet.
@mariawerner3321
@mariawerner3321 5 жыл бұрын
Extra film a motyle to już mistrzostwo. Cierpliwość ich filmowania opłaciła się. Ten most zwodzony robi wrażenie.Niemiecka inżynieria.15 minut filmu to akurat czas na wypicie kawy i delektowanie się krajobrazami
@BudzetowyLuksus
@BudzetowyLuksus 5 жыл бұрын
Nie ukrywam, że te widoki to spore zaskoczenie :D nie spodziewałem się że tak moze różnić się Bałtyk po stronie niemieckiej.
@margaretk2114
@margaretk2114 4 жыл бұрын
Byłam kilkanaście lat temu .Cos wspaniałego! Piekne zabudowania, ścieżki rowerowe , infrastruktura
@piotrrudnicki9414
@piotrrudnicki9414 5 жыл бұрын
Mieszkam w Stralsund zapraszam aby zrobić konkretny film o tym mieście a naprawdę jest co pokazać coraz więcej gości tu przyjeżdża i mało wie o atrakcjach
@robertnowak2361
@robertnowak2361 5 жыл бұрын
Kilka lat temu będąc w Świnoujściu wypożyczyłem rower i wybralem się znakowanym szlakiem Feiningera (około 50km) po niemieckiej części Uznamu , noi zrobił ma mnie mega wrażenie bo tak malowniczego szlaku rowerowego nie widziałem i będę chciał go powtórzyć oraz polecam wszystkim :).
@m0cna
@m0cna 5 жыл бұрын
Lubię zapolować obiektywem na motyle. I stąd szczere gratulacje zaprezentowanych ujęć!
@agatadubiel-kesek9286
@agatadubiel-kesek9286 5 жыл бұрын
Bardzo podoba mi się jak Pan poprowadził swój film o Rugii. Rugię odwiedziłam dwa lata temu w środku lata, potwierdzam-zaskakujący klimat!przyroda jest tam piękna. Zachęcił mnie Pan do ponownych odwiedzin tej wyspy i to na rowerze!Cieszę się, że taki film powstał. Trzymam kciuki za rozwój Pana kanału. Życzę kolejnych udanych wypraw i wielu subskrybujących!
@kolemsietoczyy 5 жыл бұрын
dzięki za miłę słowa. Bez "panowania" tylko proszę na przyszłość :)
@marcelwolinski112
@marcelwolinski112 5 жыл бұрын
Przypadkiem trafiłem na Twój kanał YT klikając proponowane okienko z filmem. Jestem pod wielkim wrażeniem Twojej pracy bo, jak dla mnie, techniczne film jest zrobiony doskonale, piękne ujęcia i do tego miły głos, który ciekawie opowiada. Super! Północno wschodnie Niemcy to jeden z najbardziej urokliwych regionów w Europie, polecam każdemu pojechać. Pozdrawiam
@integracjaturystyczna82
@integracjaturystyczna82 3 жыл бұрын
Byliśmy i często tam wracamy, piękne miejsce, zapraszamy z nami.
@klopusiewicz
@klopusiewicz 5 жыл бұрын
Piękny film ! i dobry kanał zabieram się za oglądanie ! osobiście byłem na przejażdżce rowerem do Ahlbeck ze Świnoujścia ... duże wrażenie na mnie zrobiła atmosfera i urok tej miejscowości ... architektura ... detale ... czystość ... zieleń ... to piękne rejony ... dachy ze słomy na Rugii ... Twój film może doprowadzić zwykłą telewizję do ruiny i upadku :-) doskonały warsztat montaż ! ciekawa narracja ! i nie jedzie za tobą wóz techniczny ? z czterema chłopami ? gratuluję ! telewizja do piachu :-)
@wiesiekheniek3031
@wiesiekheniek3031 5 жыл бұрын
Jest na prawdę pięknie, już nie mówię o widokach i naturze, ale piękne, urocze i klimatyczne miasta i miasteczka oraz ceny na prawdę bardzo przystępne, na pewno nie drożej niż nad polskim Bałtykiem. Kierunek w Polsce dość słabo jeszcze ogarnięty ze względu na to, że nie robi takiego fejmu jak bardziej egzotyczne kierunki. Polecam, jak najbardziej warto jechać, można się wyciszyć i zrelaksować w naprawdę świetnej atmosferze, a o tej porze roku czy we wrześniu już jest nieco spokojniej, chociaż i w sezonie nie odczuwa się męczących tłumów bo turyści "rozjeżdżają" się po wielu miejscach w Meklemburgi dlatego wszyscy nie walą do jednego miejsca, jest stosunkowo równomiernie rozłożone. Poza tym, świetny film.
@adamcybinski5193
@adamcybinski5193 5 жыл бұрын
Nawet szukałem takiego filmu 3 dni temu o tym szlaku dzięki najlepsza jakość porównując do tego co znalazłem 🙂
Yea 🤗
@Ania-xx2sq
@Ania-xx2sq 5 жыл бұрын
Wow ujęcia tych motyli są bajeczne i hipnotyzujące 😍 film jak zwykle majstersztyk, ujęcia takie że nic tylko się pakować i jechać. Dzięki za polecenie 💚
@iwona4330
@iwona4330 3 жыл бұрын
Brawo, dalej w teren ,dzięki za superowe filmiki i opowiesci. Pięknie opowiadasz
@kasparlehepuu1013
@kasparlehepuu1013 4 жыл бұрын
Ja wiedziałem o tych miejscach, ale fakt większość ludzi nie zna. Ciesze się, że nie pomyliłeś nazwy Świętowit ze Światowidem co się często spotyka. Super film.
@kateeyephotography2626
@kateeyephotography2626 5 жыл бұрын
Wow! Świetny kanał, miło się Ciebie słucha i piękny film! :)
@gorski.
@gorski. Жыл бұрын
Jestem świeżo po przejechaniu trasy Rugen Rundweg, więc mogę się teraz odnieść do Twojego filmu, bo mam parę uwag. Nie do końca rozumiem zachwyty nad Rugią i stanem jej dróg rowerowych, który uważam za - w najlepszym wypadku - mocno przeciętny. Z całej 280 km trasy ( pętli ) około 60 % to odizolowane od ruchu samochodowego drogi rowerowe, a 40% z tych dróg to równy asfalt. Reszta to najróżniejsze mozaiki z betonowych płyt pociętych na różnorakie kawałki, na których mnie dość mocno wytrzepało. Właściwie to najlepsze były fragmenty, na których jechało się jezdnią z autami, bo Niemcy jeżdżą ostrożnie, nie czuliśmy się zagrożeni, za to pod nogami mieliśmy równy asfalt i mogliśmy patrzeć na widoczki, a nie ciągle pod koła, żeby się nie wywrócić. No i właśnie - widoki… Jeżeli ktoś widział w swoim życiu cokolwiek więcej niż rozległe pola zbóż, to może się czuć trochę zawiedziony zachodnią częścią trasy. My zaczęliśmy pętlę od zachodu, według wskazówek zegara, żeby najlepsze zostawić sobie na koniec. Pierwszego dnia przejechaliśmy 110km wśród tych pól właśnie. Czasem gdzieś w oddali widać było morze. W mojej ocenie Rugia zaczyna się od Jasmund. Klify są fajne, ale z tych punktów widokowych widok nie jest spektakularny. Żeby więcej zobaczyć trzeba zejść na plażę. Później kurorty Binz i Sellin oraz ich okolica ( jezioro, okolice Thiessow ) też są bardzo fajne, ale to by zasadniczo było na tyle. Mój kolega zasugerował ten wyjazd, inspirując się między innymi Twoim filmem. Słuchając peanów na cześć Rugii myślę że mogę uczciwie powiedzieć, że zawiodłem się po dotarciu na miejsce. Rugia krajobrazowo nie jest imponująca. Najfajniejsze były schludne, małe miasteczka i piękne, zadbane kurorty typu Sellin, ale to trochę za mało jak na wyprawę rowerową. Po przejechaniu prawie 300 km na wyspie mam chyba też prawo napisać, że Rugia NIE MA DOBRYCH DRÓG ROWEROWYCH. Porównanie na przykład z Bawarią będzie dla niej druzgocące. O ile mój kolega na MTB jakoś to zniósł, ja na gravelu trochę się potelepałem. Co zabawne, znacznie lepiej się jechało po leśnych ścieżkach w Jasmund, niż po tych nieszczęsnych płytach. Kolejną sprawą jest dostępność widoków, które są. Kap Arkona z drona wygląda świetnie, ale na miejscu nic nie widać. Jedziesz ścieżką odizolowaną od krawędzi drzewami i tyle. Kilkaset metrów od latarni jest trochę lichy punkt widokowy. A miejsce, którego zdjęcia użyłeś do miniaturki, to już moim zdaniem clickbait i lekkie nadużycie. Przestrzegam wszystkich, którzy widząc to zdjęcie będą chcieli tak ułożyć trasę żeby tam dojechać - będziecie bardzo zawiedzeni. Wygląda ciekawie z lotu ptaka przy odpowiedniej kompozycji, ale z perspektywy człowieka jedyny widoczny fragment przypomina po prostu ławkę nad jeziorem, i to w takim miejscu w którym widać niewielki fragment tego jeziora. I nie jest to drewniany pomost, jak można odnieść wrażenie ze zdjęcia, tylko nierówny beton z metalową barierką jak na dworcu. Moja sugestia dla osoby, która chce pojeździć rowerem bo Rugii, to zatrzymać się w Sellin i stamtąd przejechać się jednego dnia do Jasmund, a drugiego do Thiessow. Wtedy powinniście być zadowoleni. Dla mnie osobiście ten weekendowy wypad był jak na razie najsłabszy ze wszystkim, jakie do tej pory miałem. Lepiej popłynąć na Bornholm.
@beatab.3658
@beatab.3658 5 жыл бұрын
Świetny film i tyle informacji... Dziękuję za inspirację :) za piękne widoki i bardzo przyjemną ścieżkę dźwiękową :) Pozdrawiam
@arkojurczuk1949
@arkojurczuk1949 3 жыл бұрын
Zamierzam się wybrać tam na Rugię być może już na początku Września 😌😜🚲⛵
@cissco83
@cissco83 5 жыл бұрын
noo super film , a propagowanie roweru wychodz Tobie tak ,że ....Kilka miesięcy temu przypadkiem trafiłem na Twój film o łosiach na podlasiu , póżniej były kolejne filmy , aż w końcu kupiłem rower , bagażnik na dach auta , uchwyty rowerowe , fotelik dla dziecka i na majówkę pojechaliśmy w karkonosze z dwoma kółkami na dachu.Pozdrawiam.
@wojtekszmajduch2647
@wojtekszmajduch2647 5 жыл бұрын
Dziękujemy za film i ogarnięcie tras dla początkujących rowerzystów.Pozdrowienia z Górnego Śląska
@mirmir8325
@mirmir8325 5 жыл бұрын
Super! Uwielbiam takie nadmorskie klimaty:))
@MultiKmicic
@MultiKmicic 4 жыл бұрын
Nie jestem wielkim rowerzystą , ale na wakacje już drugi raz z rzędu byłem raz na Rugii , raz na Uznam. Próbowałem trochę po Polsce w okolicach Ustki , ale z uwagi na zachowanie kultury nie będę przeklinał na forum. Niemieckie podejście do rowerzystów jest rewelacyjne. Ścieżka rowerowa rzeczywiście jest taką , a nie jak u nas wyprowadza mnie na drogę ze smrodzącymi dieslami o względach bezpieczeństwa już nie wspomnę. Każdemu będę polecał tereny północnych Niemiec , można dziennie robić po 100 km i wszystko po prawdziwych ścieżkach rowerowych. Zgadzam się również , że u naszych sąsiadów rower to środek lokomocji, a nie kolejny element szpanu. Co do rowerów elektrycznych, nikt się nie spina, nie udaje wyczynowca i w wypożyczalniach to już nikt na zwykły rower patrzeć nie chce. W domu mam zwykły rower , ale na urlopie biorę tylko te elektryczne. Po prostu tym samym wysiłkiem robi się 2 x więcej kilometrów , a przecież o to chyba chodzi na urlopie, można zobaczyć więcej. Następnym moim celem jest wycieczka wokół Jeziora Bodeńskiego. Bardzo mi przykro , że w Polsce nie myśli się kompleksowo, rowerzysta to nie obywatel. Fakt jest taki , że robi się parę kilometrów ścieżki rowerowej i już sukces. Efekt jest taki, że w Polsce na drogach ginie więcej rowerzystów niż motocyklistów. To niestety nie jest kraj dla obywateli. O nas to się pamięta tylko jak wybory nadchodzą. A przecież , gdyby zrobić PRAWDZIWĄ trasę rowerową wzdłuż Bałtyku to sezon trwałby od kwietnia do końca września, a nie jak teraz tylko 2 miesiące, stąd ta drożyzna. Ludzie mieliby ambicje przejechać całe wybrzeże , hotele , restauracje , wszystko by kwitło. No tak ale ważniejsze są jakieś samoloty , albo śmigłowce, żeby się chłopcy mieli czym bawić.
@marianbandura5760
@marianbandura5760 9 ай бұрын
Super dzięki moje ulubione trasy od wielu lat o kżdej porze roku jest czysto i taniej niż dalej na wschód pozdrawiam😂
@agnieszka7596
@agnieszka7596 3 жыл бұрын
Zainspirowałeś mnie swoją relacją. Na następny urlop zabieram rowery🙂
@MissFufka
@MissFufka 5 жыл бұрын
Kilka dni temu wróciłam z majówki na Rugii, było super: rower + samochód to dla mnie idealne połączenie. Samochód znacznie ułatwia dojazd i w razie potrzeby szybko można zmienić plany. Choć rower to mój środek codziennego transportu, to na wycieczkę kilkudniową z sakwami jeszcze się nie wybrałam. Zawsze marzyłam o polskiej trasie wzdłuż Bałtyku, ale zaczęłam z innego końca. Świetne filmy, dziękuję i subskrybuję :)
@petercarpowitz7007
@petercarpowitz7007 4 жыл бұрын
Fenomenalne ujęcia. Kolejny już raz oglądam ten filmik. Robi wrażenie.
@pawenowacki2672
@pawenowacki2672 5 жыл бұрын
Świetny materiał i duże plenerowe zaskoczenie !Super robota!!!
@rosem5558
@rosem5558 5 жыл бұрын
Beautiful!! WOW...niesamowite widoki...Dziekuje
@agnieszkaglennon5698
@agnieszkaglennon5698 3 жыл бұрын
Dzięki za filmik i inspirację do zobaczenia tego miejsca. Pięknie.
@jedrzejplich802
@jedrzejplich802 4 жыл бұрын
Świetny film, dziękuję za inspiracje 🚴‍♂️
@mateuszsarnecki7200
@mateuszsarnecki7200 4 жыл бұрын
świetny materiał! dzięki za inspiracje do wakacyjnych planów
@chwascikus
@chwascikus 5 жыл бұрын
Miodzio film. Świetnie wyważony , a wstawki muzyczne i efekty wideo petarda :D Chętnie obejrzę więcej. Jakby się dało, to poprosiłbym o dokładniejsze dane na temat muzyki lecącej w tle.
@krzysztof_drozd
@krzysztof_drozd 5 жыл бұрын
Bardzo ciekawy odcinek, pozdrawiam.
@adamdwanascie
@adamdwanascie 4 жыл бұрын
Świetna produkcja i ciekawy materiał, który naprawdę zachęca do wyprawy w te rejony.
@katarzynaz8139
@katarzynaz8139 5 жыл бұрын
Ciekawe informacje, świetne przejścia, piękne widoki, do tego super muzyka... A według mnie każdy kolejny film jest lepszy od poprzedniego 😉 Tak trzymaj! 😊
@barbarazalewska8489
@barbarazalewska8489 3 жыл бұрын
Jak zwykle piekne miejsca i ciekawa podroz. Dziekuje Ci bardzo , ze jestes. Czekam na nastepne filmy. Powodzenia!
@Rozab230
@Rozab230 4 жыл бұрын
świetny film i piękne ujęcia motyli! dziękuję i pozdrawiam, dużo zdrówka!
@zofiaukryte9592
@zofiaukryte9592 3 жыл бұрын
Super sa te filmiki. Ja kocham nasze plaze i wycieczki rowerowe. Taka pyszna rybke jadlam w Lebie. Chetnie wybralabym sie na taka wycieczke. Pozdrawiam🤗
@danielwrotny
@danielwrotny 5 жыл бұрын
Wiesz co... leże na łóżku, odpoczywając po pracy. Oglądam Twój filmik, podziwiam ten materiał i co chwila tylko ciary na plecach-ujęcia niesamowite, wręcz nieziemskie. Kawał dobrej roboty. Coś pięknego. DZIĘKI, że się tym dzielisz i poświęcasz swój czas, a wiem jak bardzo czasochłonne to jest.
@kolemsietoczyy 5 жыл бұрын
Dzieki za miłe słowa! Wypoczywaj :)
@adams2655
@adams2655 5 жыл бұрын
Świetny i bardzo ciekawy film :-) Pozdrawiam :-)
@barbarakotlarek5000
@barbarakotlarek5000 5 жыл бұрын
Świetny filmik! Dobre proporcje widoków, ciekawostek i jazdy:) Zazdroszczę trasy i biorę się za planowanie swojej! Dzięki za zmotywowanie.
@kolemsietoczyy 5 жыл бұрын
Wow, witam wszystkich nowych subskrybentów!! 😊 Nawiązując do mini-wyzwania - Wasze fotografie i filmy z wycieczek rowerowych ślijcie na kolemsietoczy@gmail.com . Jedna prośba - wysyłajcie w formie linków do np. wetransfer, a nie plików. Dzięki! :D Pierwszy wpis z tego wyjazdu opisujący Rugię jest tutaj: kolemsietoczy.pl/rugia-ciekawe-miejsca-co-zobaczyc-rugii-stralsund/
@damianpecuras6596
@damianpecuras6596 4 жыл бұрын
Świetne ujęcia, naprawdę kawał dobrej roboty :)
@darekg8794
@darekg8794 5 жыл бұрын
Byłem na Rugii dwa lata temu, niestety na krótko, trzeba będzie wpaść jeszcze raz, bardzo fajne tereny, jak i całe Niemcy na rower idealne
@adventureexpedition4693
@adventureexpedition4693 5 жыл бұрын
Bardzo fajnie się ogląda łapka i sub 👍👍
@nataliael888
@nataliael888 5 жыл бұрын
Pięknie te motyle Ci wyszły :) Czasami warto poczekać. Cierpliwość została nagrodzona :)
@WedrowneMotyle
@WedrowneMotyle 5 жыл бұрын
Dziękujemy za tak piękne cameo. Jeszcze piekniejsze niz poprzednio ;)
😅
@arandomki
@arandomki 5 жыл бұрын
Piękne miejsca nam Karolu pokazałeś a ujęcia motyli w locie to prawdziwy majstersztyk.Pozdrawiam.
@prorolnik
@prorolnik 4 жыл бұрын
Polska to idealny przykład jak można coś posiadać i nie wykorzystywać potencjału. SUB
@igordziezyc4165
@igordziezyc4165 5 жыл бұрын
Dzięki za mnóstwo ciekawych informacji.
@ganglionpl2579
@ganglionpl2579 5 жыл бұрын
Niesamowite ujęcia motyli !
dzięki!
@WedrowneMotyle
@WedrowneMotyle 5 жыл бұрын
Potwierdzamy!
@krzysztofgaska3592
@krzysztofgaska3592 5 жыл бұрын
Zaispirowales mnie do odwiedzeniatych stron ;) dzieki i pozdrawiam !!
@hoelm78
Piękny film. Jestem pod dużym wrażeniem. Pozdrawiam
@lukaszwawrziczek
@lukaszwawrziczek 5 жыл бұрын
super, fajnie się to ogląda, przypominasz mi Makłowicza w gotowaniu tym gadaniem, ale TO pozytywne jest - SUPER
@kasialeparska2480
@kasialeparska2480 4 жыл бұрын
Bardzo fajny film!! Dzieki!
@tompro2503
@tompro2503 3 жыл бұрын
Piękny odcinek bo piękne miejsce👍
@ukaszkita7796
@ukaszkita7796 5 жыл бұрын
Oglądałem już parę filmików, bardzo fajnie. Dziwie sie ze tak mało subskrypcji, Powodzenia !
@inoutphoto
@inoutphoto 5 жыл бұрын
Super pomysł z tym wspólnym filmem :)
@alicjaschmidt3901
@alicjaschmidt3901 2 жыл бұрын
bardzo dobry film!, oczywiscie bede ogladac nastepne
@agnieszka9212
@agnieszka9212 5 жыл бұрын
Zgadzam się: jest mega widokowo! 😍
@pawenowak7805
@pawenowak7805 5 жыл бұрын
No człowieku zaymponowałeś mi! To moje wymarzone klimaty.
@grzegorz35jeleniagora67
@grzegorz35jeleniagora67 5 жыл бұрын
Super filmik! Pozdrawiam
@marekoller4458
@marekoller4458 3 жыл бұрын
Pozdrawiam z Ludwigslust!!! Niedaleko Schwerin.... Potwierdzam - ja jeżdżę na rowerze do pracy i do sklepu i do Banku i na spacer i na Piknik...... - czyli wszędzie......
@dariuszcichostepski2615
@dariuszcichostepski2615 5 жыл бұрын
Film jak zawsze pierwsza klasa , masz dar do pokazywania wszystkiego z jak najlepszej strony . Myślę że jakbyś porobił zdjęć i po latał dronem nad jakąś sadzawką , to też by szczęka opadła 🙂👍
:D :D
@Andy.K85PL
@Andy.K85PL 4 жыл бұрын
Zastanawiam się za co ten film dostał tyle łap w dół? Bardzo dobrze się ogląda wszystkie Twoje produkcje. Dzięki.
statystyka ;)
@emildelosreyes8090
@emildelosreyes8090 4 жыл бұрын
Beautiful!
@ja1002
@ja1002 5 жыл бұрын
alez piekne zdjecia... i te motyle!
@hannar854
@hannar854 2 жыл бұрын
Wspaniałe i ciekawe trasy po niemieckiej stronie wyspy Uznam, nieraz przejechane szczególnie że mieszkam w Świnoujściu.
@hipermaks6258
@hipermaks6258 5 жыл бұрын
lux film coś innego trzymaj tak dalej z tym rowerem! i odkrywaniem nieznanych piękncyh miejsc na wyciągnięcie ręki! Pozdrawiam
@ArtekW124.
@ArtekW124. 5 жыл бұрын
Świetny film!
@izabelapaszkowski9582
@izabelapaszkowski9582 3 жыл бұрын
👍🏼 Przepiękne ujęcia...Super przygotowujesz się Aby opowiedzieć o regionie...Kurcze mieszkam w Niemczech I nie wiedziałam że Rügen=Rugia🙄🙄..Życzę ci dużo powodzenia na tym kanale
@patryknowakowski8052
@patryknowakowski8052 5 жыл бұрын
Rok temu robiłem trasę Gorzów Wielkopolski - Świnoujście - Łeba. (Miałem jechać do Gdyni przez Hel). Do puki nie wjechałem do Słowińskiego Parku Narodowego wszystko było ok. Trasa przed Łebą mega nie zadbana a przecież tam przebiega europejska trasa Eurovelo... Pełno bagien, pomostów trasa nie nadająca się na rower, nic z tym nie robią a pieniądze pobierają. Nie mówiąc nic już o komarach. Ten kto planuje tam przejechać, polecał zakrycie całego ciała.
@emsizz1985
@emsizz1985 5 жыл бұрын
Fajny kanał leci subik :) pozdrawiam
@sawekss4127
@sawekss4127 4 жыл бұрын
Cześć, dziękuję za film. Te ignorowane Niemcy są piękne i majestatyczne. A tak blisko, szok.
@piotrkap5536
@piotrkap5536 4 жыл бұрын
Tak Szok ...Jak czysto i ładnie...u nas tak nie ma.
@ciedar71
@ciedar71 4 жыл бұрын
Szacuneczek. Świetny film. Pozdrawiam.
@arkadiusznowak
@arkadiusznowak 5 жыл бұрын
Profesjonalny materiał, dobra robota!
@ratownikwoper
@ratownikwoper 4 жыл бұрын
Właśnie planuję wycieczkę na lato i filmik bardzo mi pomógł. Jak zawsze Pana filmy zresztą. Pozdrawiam serdecznie!
Pozdro!
@ewelinadrezek9206
@ewelinadrezek9206 4 жыл бұрын
To jest następny z kolei Twój filmik, który dzisiaj ogladam i jestem pod wrażeniem Twojego (Waszego) kunsztu nagrywania/montowania. Szacun.
dzięki Ewelina! Podaj dalej :D
@lukasz_socha
@lukasz_socha Жыл бұрын
Świetny materiał 👍
@GlobstoryPl
@GlobstoryPl 5 жыл бұрын
Ogląąąąądam! :D Pozdro z Polski! Wpisujcie miastaaaa!
AAAAAAAaaaAaaaa! SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE! :D
@ciaprock37
@ciaprock37 5 жыл бұрын
@@kolemsietoczyy zabson z ZABRZA pozdrawia podroznicze swiry!
@ewa3272
@ewa3272 5 жыл бұрын
Serdeczne pozdrowienia dzisiaj z deszczowego Krakowa. Piękne tereny piękny film
@prostowpomidory3746
@prostowpomidory3746 3 жыл бұрын
głowa do góry za 2mln lat dobijesz do 200stu miast. pajac
@dorotawb6742
@dorotawb6742 5 жыл бұрын
...systematyczna obserwatorka i czytelniczka :), nigdy te rejony nie były w obszarach moich zainteresowań :) ...a opowiedziałeś tak ciekawie i pokazałeś tak pięknie :), i na koniec te motyle ...:):):). Serdecznie pozdrawiam :)
@grzegorzrutkowski6815
@grzegorzrutkowski6815 4 жыл бұрын
Coś pieknego ,pozdrawiam
@wittmann1973
@wittmann1973 5 жыл бұрын
Kilka lat temu podczas przejazdu rowerowego przez Rugię odwiedziliśmy z żoną wyspę Hiddensee. Świetne miejsce. Na całej wyspie, która mierzy ok 17 km długości jest absolutny zakaz poruszania się samochodami. Jedyny samochód jaki tam widziałem to karetka pogotowia. Autobusy to wozy konne a większość ludzi porusza się rowerami. My dostaliśmy się na wyspę promem z Schaprode a po objeździe popłynęliśmy statkiem do Stralsund. Polecamy tą wyspę wszystkim miłośnikom jazdy na dwóch kółkach. Tym na nogach również :)
@KOLEJ22DrogaPrzygody
Ziemia Wieletów i Obodrytów. Pięknie, muszę się tam raz wybrać! :D
@kasparro6305
@kasparro6305 4 жыл бұрын
Znalazłem Pana kanał właśnie dziś. Jestem pod ogromnym wrażeniem montażu filmów, tych wspaniałych ujęć i można powiedzieć ogółu filmu! Nawiązując do samego materiału: Nie sądziłem, że nad Bałtykiem mogą być tak piękne widoki.. zakochać się można :)
Dziękuję! 😀
@ludwikwalczak6801
@ludwikwalczak6801 2 жыл бұрын
Dzięki za filmik!Inspirujący.Planujemy taką trasę na elektrykach z noclegami w pobliżu ścieżki,w prywatnych domach.
@kolemsietoczyy 2 жыл бұрын
Swietny film, wspaniala trasa
@VeganRevolutionPoland
@VeganRevolutionPoland 3 жыл бұрын
Piękna trasa a film mistrzowski... pozdrawiam
Little girl's dream of a giant teddy bear is about to come true #shorts
How Many Balloons Does It Take To Fly?
🤔Какой Орган самый длинный ? #shorts
HAPPY BIRTHDAY @mozabrick 🎉 #cat #funny
SOFIADELMONSTRO
Jak zniszczyliśmy transport zbiorowy w Polsce 🚌
Kasia Gandor
Wyjazd rowerowy, co zabrać na rower i o czym trzeba wiedzieć
744 km na rowerze wzdłuż Bałtyku: Świnoujście - Krynica Morska! Velo Baltica (R10) zdobyta!