Laskowa - najbardziej stromy polski podjazd (26%)

ProjektyPrzygodowe

21 күн бұрын

Film pokazuje moją próbę podjechania rowerem najbardziej stromej polskiej ulicy.
Znajduje się ona w małopolskiej miejscowości Laskowa, posiada średnie nachylenie 18.9%, a miejscami przekracza nawet 26%.
Więcej informacji o podjeździe:

Pewnie lokalsi po 3 piwach na rowerze Wigry 3 tu wyjeżdżają 😅
@reedgreen3826
@reedgreen3826 16 күн бұрын
Przypomniałeś mi moją traumę z Bieszczad ;-) Dokładnie tak jak mówisz, podjeżdżam, klnę na siebie że tego nie wypycham i... nie dałem rady ;-) Zatrzymałem się na boku, żrę batona, patrzę a od dołu dwóch braci bliźniaków (identyczni) ciśnie pod górkę z fajami w ustach i jak się po krótkiej rozmowie okazało wracali właśnie z baru ;-)
@solcommandore6421
@solcommandore6421 16 күн бұрын
zimą Golfem na letnich.
@arrecky
@arrecky 15 күн бұрын
haha na trzezwo to strach ;)
@pinokogut
@pinokogut 10 күн бұрын
Ty no jeżdżę tamtędy i trzeba uważać w zimie a w lecie to tylko redukcja za wczasu i jedziesz normalnie😉
@usertm221e
@usertm221e 9 күн бұрын
Ja ostatnio na spontanie wigrem z 84 70km
@patrycymusialek
@patrycymusialek 18 күн бұрын
Ten podjazd nazywany jest rzeźnią w Laskowej a chłop wjechał nań dwa razy 😂 szacun!
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Pierwszy raz to był taki test na spokojnie, bez większego zmęczenia. Ale ten drugi faktycznie dał popalić :)
@PiotrBuka-ho8ff
@PiotrBuka-ho8ff 19 күн бұрын
Podoba mi sìę Twoje podejście do tematu "jeżdżę na tym co mam".szacun💪👍.pozdrawiam.
@JarosawTabor
@JarosawTabor 19 күн бұрын
kwintesencja bycia prawdziwym rowerzystą :) Mega!
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
W sumie to od zawsze tak mam. Najpierw działam i nabieram umiejętności, dopiero potem pojawia się lepszy sprzęt, jeśli już z tego obecnego nie da się więcej wycisnąć.
@3dkoziol
@3dkoziol 13 күн бұрын
@@projektyprzygodowe wydaje mi się, że z owijki wycisnąłeś już wszystko 😅 i to jeszcze bez rękawiczek. Rozumiem twoje podejście, ale gdzieś jest granica utraty komfortu i zdrowia. Ciekawe czy po założeniu nowej owijki, po kilku km nie pomyślisz sobie "kurde, czemu nie zrobiłem tego X miesięcy wcześniej?" Pozdrawiam z Krakowa
@kolarz666
@kolarz666 10 күн бұрын
Ja zawsze sobie powtarzam że sprzęt nie może być moją wymówką.
@projektyprzygodowe 9 күн бұрын
@@kolarz666 U mnie to samo, oczywiście do pewnej granicy. Bez odpowiednio ciepłych butów zimą w Tatry nie pójdę. Z liną bez atestu też się raczej wolałbym nie wspinać ;) Ale akurat na rowerze można bardzo mocno ścinać koszty. Moje pierwsze wycieczki 100+ km były na jakimś starym złomku, który kupiłem od kogoś za 220 zł.
@rustybronco2957
@rustybronco2957 11 күн бұрын
O, i takie podejście to mi się dopiero podoba: pełna amatorszczyzna! Amator po łacinie znaczy miłośnik: nie skupia się na technikaliach, tylko na doznaniach. Brawo chłopaku, oby tak dalej!
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Tak, jestem amatorem i chcę amatorem pozostać. Wiem, że nigdy nie będę zawodowym wspinaczem, kolarzem czy biegaczem, ale na poziomie amatorskim też można sporo zrobić i mieć przy tym nie mniej frajdy niż profesjonalista :)
@kamkillo
@kamkillo 18 күн бұрын
Zmęczyłem się dostałem zadyszki oglądając ten podjazd, szacun
@LukiNsn-pt6bq
@LukiNsn-pt6bq 11 күн бұрын
pozdrawiam jako kurier z tamtych rejonów jest zabawa w zimie :)
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Z jednej stronie, nie zazdroszczę, z drugiej - fajnie by było mieć takie tereny bliżej domu, bo pod Krakowem, to niestety nic szczególnie wymagającego nie ma.
@marekogarek9499
@marekogarek9499 19 күн бұрын
na takim przełożeniu , nieźle
@radgal6633
@radgal6633 17 күн бұрын
Zrobiłem za pierwszym razem Laskową będąc na wczasach i jadąc na góralu 26" 3x9 z hotelu w Limanowej. Daje w kość, udało bez zatrzymywania i wstawania z siodełka, ale łatwo zepsuć - chwila nieuwagi i wszystko na marne :) Końcówka tam na łące strasznie się ciągnie, aż można zwątpić... No i pies też był agresywny, chyba nawet bardziej
@marcingrzegrzoka7951 12 күн бұрын
Jesteś wielki! Super pozytywny, skromny gościu który inspiruje innych do jazdy i pokonywania swoich trudności. Brawo;)
Dzięki za miłe słowa!
@marcingrzegrzoka7951 11 күн бұрын
@@projektyprzygodowe hejka a bardzo proszę. A może by tak w przyszłym roku Monte Bondone, Monte Zoncolan?😀
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
@@marcingrzegrzoka7951 Z takich wymarzonych to na pewno jeszcze Alpe d'Huez. Muszę kiedyś wziąć rower w Alpy i się tam trochę pokręcić, bo zdecydowanie jest co robić.
@marcingrzegrzoka7951 11 күн бұрын
@@projektyprzygodowe tak na poważnie gdybyś chciał pojechać to jestem chętny. Do autka rowery klucze itd i śmiało. Muszę z formą tylko popracować. Jakiś nocleg tez można ogarnąć. Można też Mount Ventoux, moje marzenie z dzieciństwa. Moja propozycja jest jak najbardziej poważna .
@ryszardkonieczko9698
@ryszardkonieczko9698 19 күн бұрын
Zrobić to na szosowej w sumie kasecie - jesteś WIELKI. A tak na chłodno: podjechałeś to dwa razy, na prawie szosowej kasecie, mając już w nogach drogę z Krakowa... SZACUN! Wielu miałoby problem na 22/11-50 i to startując z parkingu niedaleko tego mostku. A ja myślałem, że Przehyba jest najtrudniejsza...
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Może byłoby łatwiej, gdybym gdzieś na dole ukrył plecak w krzakach. Bo to jednak też było parę dodatkowych kilogramów do dźwigania podczas wysiłku :) A Przehyba w sumie nie jest zła. Po prostu długi podjazd, ale bez jakichś naprawdę stromych odcinków.
@alojzwiertara6583
@alojzwiertara6583 12 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Jak będziesz w Wiśle spróbuj podjazd na Kozińce - żartów tam nie ma:). Przyłączam się do kolegi - szacunek za podjazd na takim przełożeniu.
@tjdreamer5
@tjdreamer5 17 күн бұрын
Brawo, fantastyczne próby, gratuluję i dziękuję, tym bardziej że przełożenie i samochody przeszkodziły w płynnej jeżdzie.
@anonimowyopiniodawca817
@anonimowyopiniodawca817 14 күн бұрын
"Spokojnie można wybrać się na rowerze, spróbować podjechać a potem wrócić" (łącznie pewnie ze 140 km górek i pagórków) podziwiam i doceniam skromność w dodatku że chcesz potem podbijać takie ciekawostki. Chciałbym kiedyś też tak z czystym sumieniem powiedzieć 😇
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Tak serio, to dla osób jeżdżących regularnie na rowerze, 140 km nie jest jakimś nadzwyczajnym dystansem, nawet jeśli są górki po drodze. Myślę, że taki dystans można by porównać do przebiegnięcia półmaratonu. Większość biegaczy da radę to zrobić, szczególnie jeśli można powoli i z przerwami :)
@kubaszymkowiak
@kubaszymkowiak 10 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Ja jeżdżę codziennie bardzo szybko, wysiłkowo po mieście (w zasadzie nie poruszam się po Poznaniu inaczej niż na rowerze), ale za dużo jem, mam siedzący tryb pracy, nie uprawiam innych sportów i w efekcie jestem strasznie zapuszczony, więc absolutnie nie byłbym w stanie tego zrobić. Kiedyś jeździłem większe dystanse i ze dwa razy w tygodniu dłuższą trasę po pagórkach w Wielkopolskim Parku Narodowym albo Puszczy Zielonce i wakacyjny wyjazd w Karkonosze był dla mnie jak jakiś piknik. Teraz nie dałbym rady. To nie jest takie nic. Nie umniejszaj sobie :)
@SabaruPL 8 күн бұрын
@@kubaszymkowiak Tu się nie ma co przejmować. Takie trasy to każdego wykończą. Nawet jak po 200km dziennie robi to na tym padnie.
@micharydel109
@micharydel109 15 күн бұрын
Szacun ogromny. I podziw za to ze wjechałeś tam na szosie. Gravelem byś to zrobił bez problemu przy tej mocy. Super film 👊😊
@piotrkol91
@piotrkol91 17 күн бұрын
Spoko film, fajnie się oglądało :) W Laskowej to nawet 30% jest przez chwilę :D Ja to wmęczyłem bez zatrzymania dopiero za 3 podejściem, rzeźnia niezła :P
@projektyprzygodowe 17 күн бұрын
Szacun, że miałeś siły na trzecie. Ja byłem już mocno zmęczony drugim. Choć pewnie gdyby nie konieczność powrotu do Krakowa, to trzecie by było.
@piotrkol91
@piotrkol91 17 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Dzięki, ale to niestety było za trzecim ale oddzielnym przyjazdem :D Dwa pierwsze razy poległem, wróciłem po roku trzeci raz i dopiero wmęczyłem hehe :) Natomiast zjechać się nie odważyłem i sprowadzałem, więc tutaj z mojej strony szacun, że się odważyłeś :) Dzięki za ten oraz inne filmy, wczoraj do pierwszej nad ranem oglądałem inne wycieczki. Mega fajnie się je ogląda i słucha :) Pozdro!
@aqua_piter_pl9609
@aqua_piter_pl9609 10 күн бұрын
Świetny film, dziękuję i pozdrawiam 🤩👋
@projektyprzygodowe 9 күн бұрын
Dzięki również! :)
@FlowerWhiskers111
@FlowerWhiskers111 20 күн бұрын
Fajnie, że tak sobie radzisz z tymi różnymi trasami :) Jakbyś chciał spróbować czegoś nietypowego to wokół Skalnika w Rudawach Janowickich są bardzo ciekawe trasy rowerowe. Miałam okazję je podziwiać przy okazji zdobycia szczytu. I też na Trojaku w Górach Złotych
@kubaszymkowiak
@kubaszymkowiak 10 күн бұрын
Ogromne gratulacje za pokonanie tego podjazdu!
@Detrytus79
@Detrytus79 3 күн бұрын
Świetny materiał, fajnie się ogląda. Pozdr. o/
@liarein4356
@liarein4356 15 күн бұрын
No, umarłem z wyczerpania od samego oglądania, a co dopiero wjechać...dwa razy. ;-)
@mieteksnopowiazaka5359 6 күн бұрын
Szacunek, Stary, wyjechać, zjechać i zrobić tę orkę jeszcze to raz.... Ja w podobnej akcji się kiedyś orzygałem, więcej surwiwalu na sobie nie eksperymentuję . I jeszcze jedno, to na przełożeniu 3x9, najmniejszy blat Ci pewnie wiele pomógł ale patrząc na kasete to jest do sprintów a nie gór. Ale czego się nie robi dla nauki😎 Pozdrawiam
@projektyprzygodowe 4 күн бұрын
Nie pozwolę, by brak optymalnego sprzętu uniemożliwił mi zabawę na górskich podjazdach ;)
@mieteksnopowiazaka5359 3 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Słusznie, dawniej ludzie jeżdzili na stalowych ramach i nie było zmiłuj. Jest podobna ścianka na Podkarpaciu(zdaje się Borówki), wział mnie tam znajomy na wakacjach parę lat temu. Wyjeżdżając, gdzieś w 3/4 podjazdu, mijał mnie samochód i musiałem wypiąć buty z pedałów bo wytaciałem prędkość, niestety wpiąć butów w bloki i wystartować pod takim nachyleniem juz nie dałem rady, zresztą zaraz kolega zjeżdzał widząc że mam problem, a że mieliśmy już w nogach ponad 100 km daliśmy sobie spokój. Podejrzewam że tam też było ponad 20%, krótko ale duża róznica poziomów. Pozzdrawiam
@projektyprzygodowe Күн бұрын
@@mieteksnopowiazaka5359 Sam zaczynałem od stalowej ramy. Kiedyś na takim około 20-kilogramowym rowerze przejechałem jednego dnia 160 km. Niekoniecznie łatwe, ale się da :)
@mieteksnopowiazaka5359 Күн бұрын
@@projektyprzygodowe to zaczynaliśmy podobnie, ale nie ważne na czym, pasja się liczy. Pozdrawiam
@kuss116
@kuss116 17 күн бұрын
Szacun, że na takim przełożeniu się udało wjechać. Widać było, że jedziesz zygzakiem, więc realne nachylenie wtedy jest niższe, niemniej i tak to była niezła mordęga. Ja jeżdżę na fullu, gdzie z przodu mam 22 - 38, z tyłu 11 - 50, do tego mogę na amorku z przodu skrócić o 4 cm skok, sztycę hydraulicznie podnieść możliwie wysoko i wtedy można taki podjazd pokonać w całości na siodełku i bez morderczego (choć nadal bardzo dużego) wysiłku. W Beskidach regularnie mam do czynienia z nachyleniami > 20% / km i wiem jak nieraz jest trudno podjechać. Przełożenie mam na tyle miękkie, że nieraz większym problemem od braku sił, by jechać pod górkę, jest brak przyczepności do podłoża. Wystarczy odrobina błotka i grawitacja zaczyna robić swoje.
@karolczyk7675
@karolczyk7675 2 күн бұрын
Bez wycinania jestes super sportowcem😊 Podjazd przyprawia mnie o pieczenie ud i puls 200 przy ogladaniu.,od razu przypominam sobie podjazd Asfaltowej agonii (pierwszy raz jest najciekawszy). Bardzo lubie Twoje filmy i te skromność. Gratuluję kondycji.
@projektyprzygodowe Күн бұрын
Dzięki za miłe słowa! Ja co najwyżej sportowiec amator, ale akurat bardzo lubię tą amatorskość. Zero presji, zobowiązań, można robić co się chce, gdzie się chce i kiedy się akurat ma na to czas lub ochotę :)
@karolczyk7675
@karolczyk7675 Күн бұрын
​@@projektyprzygodowedokładnie tak samo podchodzę do tematu,to ma sprawiać głównie przyjemność i satysfakcję,że da się radę,dla samego siebie.Udanych kolejnych wypadów 😊
@wtfiswiththosehandles
@wtfiswiththosehandles 15 күн бұрын
Szacun, bardzo fajny film z podjazdu. Z zaciekawieniem sprawdziłem tę stronkę climbfinder i widzę, że nie do końca podjazdy są zgodne z rzeczywistością. Podjazd który znam bardzo dobrze, bo pokonuję go codziennie, jest pokazany jako w miarę stały podjazd, a w rzeczywistości na końcu jest 250m całkowitego wypłaszczenia, a reszta jest bardziej stroma niż pokazuje strona. Nie wiem skąd biorą dane, ale nie można brać tego co tam jest za pewnik.
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Dane są brane z OpenStreetMap, a profil pewnie liczony na podstawie poziomic terenu. W takim wypadku wystarczy drobna niedokładność i już wychodzą rzeczy, jak to o czym wspominasz. Niestety, nie znam obecnie lepszego źródła danych o rowerowych "ściankach".
@Tadeusz_
@Tadeusz_ 19 күн бұрын
Jest i rowerek, super dzięki
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Teraz się już głównie skupiam na górach i wspinaniu, ale na pewno jeszcze kilka rowerowych wypadów w tym sezonie będzie!
@alanvlee2
@alanvlee2 20 күн бұрын
Szacunek za zrobienie tego na tak twardym przełożeniu. Podjazdy dają niesamowitą frajdę, od tej endorfinowej szprycy łatwo się uzależnić. Sam siedzę w temacie podjazdów, ale typowo mtb w górach, przełożenia znacznie miększe, ale dochodzi walka z nawierzchnią o przyczepność.
@projektyprzygodowe 20 күн бұрын
O tak, mocno wciąga! Mam już całą listę innych do zrobienia w przyszłości :)
@Asag321
@Asag321 20 күн бұрын
Mi brakuje kondycji lub siły w nogach na podjazdy (albo i tego i tego). O ile krótkie jeszcze w miarę jakoś idą tak na tych dłuższych to masakra jest :(
@alanvlee2
@alanvlee2 19 күн бұрын
@@Asag321 Nic na siłę, okazyjne haratanie takich grap nie wpływa na kondycję, a można się tylko kontuzji nabawić. Małymi kroczkami zwiększać długość i nachylenie, dużo daje jazda z pulsometrem i obserwowanie tętna. Najlepiej napiersiowy, bo nadgarstkowy pomiar pokazuje czasem cuda.
@marekmazur9550
@marekmazur9550 18 күн бұрын
Brawo! Specjalnie zmienilem tylna kasete z szosowej na gorska bo nie dalbym rady ! Gratuluje
@ZbigniewRybczynski-sn4ey
@ZbigniewRybczynski-sn4ey 8 күн бұрын
Szacun, kto nie podjeżdźał, to nie zrozumie.
@marcin9411
@marcin9411 14 күн бұрын
Super materiał. Tutaj pedały z wpięciem mogły by pomóc ale jak odrywa rower to znowu można się łatwo przewrócić bo nie zdarzysz wypiąć 😊
@andrzejwielgosz4446
@andrzejwielgosz4446 3 күн бұрын
Witam. Super film. Wspomniane było o górze Żar - zapraszam na Hrobaczą Łąkę od strony Międzybrodzia. Ale... wymagany jest góral albo gravel, bo większość podjazdu to las i szuter/bardzo zniszczony asfalt, a finał obok schroniska to już kamienie. Pozdro, tam też można płuca wypluć.
@projektyprzygodowe Күн бұрын
Słyszałem o tym, kiedyś chętnie zrobię. Z profilu wygląda bardzo zachęcająco ;)
@tomaszkowalski328
@tomaszkowalski328 17 күн бұрын
Ja się bardziej zmęczyłem przed ekranem.Brawo.
@arrecky
@arrecky 15 күн бұрын
qrde fajna relacja, fajny filmik! 100% naturalnosci > jest like & sub > oby tak dalej
@projektyprzygodowe 15 күн бұрын
Dzięki! Nowe odcinki co tydzień, zapraszam ;)
@szymon102102
@szymon102102 19 күн бұрын
12:45 tutaj nie chodzi o Twoją formę, tylko o przełożenie :D Musisz mieć sporo pary pod nogą, że udało Ci się tam wjechać na takim przełożeniu. W tyle, z tego co widzę, masz przerzutkę z długim wózkiem więc powinna objąć kasetę z zakresem 11-30/32. Wystarczy więc wyniana kasety i łańcucha, ale wtedy z kolei dobrze by było zmienić też korbę. Twoje obecne przełożenia to takie juniorskie na płaskie trasy :) Korba 36/52 i kaseta 11-30 przy Twojej sile byłaby optymalna i pozwoliła wyjechać wszędzie, a i na płaskim byłoby z czego dołożyć.
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Tak na dobrą sprawę, to ta kaseta jest już powoli na wykończeniu. Pewnie jeszcze w lecie będą ją musiał wymienić, więc może faktycznie włożę tam coś z większymi zębatkami.
@Mymlokk
@Mymlokk 18 күн бұрын
@@projektyprzygodowe owijka też :P
@projektyprzygodowe 17 күн бұрын
@@Mymlokk No też by się przydało :)
@wtfiswiththosehandles
@wtfiswiththosehandles 15 күн бұрын
Pomyśl najpierw co piszesz, przecież jego obecnie najlżejsze przełożenie 30-25 jest identyczne z tym co proponujesz 36-30. Jakby kupił to co sugerujesz to zyska dokładnie nic, oprócz wydania kasy na marne.
@keinpietz7697 12 күн бұрын
@@wtfiswiththosehandles dokładnie, 30x25 daje przełożenie 1.2 czyli dokładnie to samo co 36x30 przy korbie 2x. Tak to jest jak matma nie jest obowiązkowa na maturze...
@maciejmolenda1289
@maciejmolenda1289 18 күн бұрын
Uprawiałem turystykę rowerową. Rower górski (22:32) + sakwy (cały "dom"). W jeden dzień przejechałem trasę: Bircza - Robotycze - Kalwaria Pacławska (POLECAM) - Arłamów - Krościenko - Ustrzyki Dolne. Z innych "ciekawych" podjazdów polecam Przełęcz Krowiarki (Zubrzyca górna - Zawoja). Żywiec - Wisła (przez Milówka - Koniaków - Istebna). No i oczywiście Sudety. Tutaj oprócz słynnych miejscowości Karpacz, Szklarska Poręba, polecam krótki, acz treściwy podjazd do Zieleńca. Szczególnie podjazd od Kudowy do Zieleńca. Powodzenia!
@HAL_9k
@HAL_9k 6 күн бұрын
również jestem pełen podziwu dla operatora walca drogowego który ubijał ten asfalt na tym podjeździe ;)
@tomaszwszoek2750
@tomaszwszoek2750 19 күн бұрын
Brawo!!! 😊
@janmikoaj3122
@janmikoaj3122 14 күн бұрын
Zdrowa kondycja!
@marcinsudione8914
@marcinsudione8914 15 күн бұрын
Chyba tam nie byłem, ale w swoim życiu zapamiętałem trzy podjazdy, przy których musiałem zejść z roweru: 1. ul. Kopernika w Wieliczce (do skrzyżowania z ul. Rożnowską) 2. Rdzawka - DK47 3. Czelakówka - Makowska Góra (największy hardcore w moim życiu) P.S. Zaznaczam, że to było "robione" na rowerze trekkingowym z pełnym "osakwieniem".😉
@projektyprzygodowe 15 күн бұрын
O, akurat dziś po pracy byłem na Kopernika w Wieliczce ;) Jak dla mnie, to nie ma tam nic szczególnie trudnego poza nawierzchnią, która wymusza dobrą kontrolę nad rowerem. Samo nachylenie nie jest szczególnie duże, pod Krakowem gorsza jest ulica Stroma w miejscowości Ujazd. Pozostałych dwóch nie kojarzę, ale chętnie zaraz sprawdzę o co chodzi.
@maciejluczkiewicz
@maciejluczkiewicz 19 күн бұрын
Super materiał! Żadne wideo nie odda rzeczywistości :) Ale te ruchy kierownicą w prawo i lewo, jak niemal w miejscu stoisz dają odczucie jak mogło być. Mój najgorszy w życiu to chyba Przełęcz Kwaczańska z Liptowskich Matiaszowic i Szczyrbskie Jezioro od głównej drogi. Niby nie aż takie nachylenie, ale daje w tyłek. Święty Krzyż i kilka w Górach Świętokrzyskich też nie są najłatwiejsze, ale zdecydowanie lżejsze. Inna sprawa, że w Gruzji, na asfaltowej drodze (tzw. głównej, czyli jedynej asfaltowej w promieniu 50 km) w jakimś miasteczku było takie nachylenie, że nie mam porównania. Z trudem podjechałem terenowym autem na najniższym biegu. Nie wiem jakie to mogło być nachylenie, ale robiło naprawdę ogromne wrażenie.
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
"Przełęcz Kwaczańska z Liptowskich Matiaszowic i Szczyrbskie Jezioro od głównej drogi." - robiłem je kiedyś przy okazji pętli dookoła Tatr. Ten pierwszy daje popalić, ale za to widoki z góry są fantastyczne :)
@maciejluczkiewicz
@maciejluczkiewicz 17 күн бұрын
@@projektyprzygodowe przypadkowo odkryłem moze krotki (jakis kilometr) ale mega stromy na oko asfaltowy podjazd. Wczoraj piechotą tam szedłem i mnie to zaskoczyło. Ulica Zwalisko w Szczyrku.
@marek85pl
@marek85pl 15 күн бұрын
przypadkiem trafiłem na ten kanał i film -z tym przełożeniem szacun ta kaseta na tyle to max 25 zębów, ja mając endoprotezy bioder już się nie forsuje siłowo , obecnie mam 3 koła tylnie do szosy , takie podjazdy atakuje na korbie kompakt i 11 rzędowej kasecie shimano 105 11-34 a i tak potrafie skapitulować :)
sama kaseta o niczym nie świadczy skoro kolega ma 30 z przodu
@piotrkopi793
@piotrkopi793 15 күн бұрын
Gratulacje. Ta jazda pod górę się wydawała jakby w miejscu😮
@projektyprzygodowe 15 күн бұрын
Średnia prędkość z podjazdu była mniejsza niż 4 km/h, więc w tych najbardziej stromych miejscach faktycznie było niemal stanie w miejscu ;)
@piotrkopi793
@piotrkopi793 15 күн бұрын
@@projektyprzygodowe ja pierdziele 😆 jeżdżę rekreacyjnie rowerem i wiem jak małe górki potrafią dać w kość ale ta to podjazd szatana 🤣
@ihydos
@ihydos 19 күн бұрын
Szacun 😁
@LutersGT
@LutersGT 7 күн бұрын
wow szacun za to 25 i wyjechanie tego fajny film :D
@Maciej001
@Maciej001 12 күн бұрын
Jest też rzeźnia pod Makowem Podhalaństkim z Jachówki do Makowa - przez górę makowską; albo podjazd na Rdzawkę przez Ponice ;)
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Ten pierwszy jest w bazie na climbfinderze. Wygląda ciekawie, ale raczej bez ekstremalnych trudniości.
@Puga54
@Puga54 8 күн бұрын
Gdów to prawie obok Dobczyc a Dobczyce to moje okolice♥️
@projektyprzygodowe 8 күн бұрын
Byłem wiele razy w Dobczycach. Fajnie przy zamku i nad zaporą :)
@bzkbzk6683
@bzkbzk6683 7 күн бұрын
Przyszło mi w zeszlym roku wjeżdżać ciężarówką w "Podole-Górowa" w okolice adresow 190~ i myślałem, że stane na tylnych kołach. Z tego co pamiętam podjazd około 12%, ale i tak robił wrażenie jadąc 12metrową solówką.
@tytus83
@tytus83 19 күн бұрын
Jak dla mnie to najbardziej stromy zjazd:)
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Oj, na v-breakach był wyzwaniem!
@dominikjonczyk7929
@dominikjonczyk7929 4 күн бұрын
Proponuję przejazd z Harbutowic do Bieńkówki przez Jachówkę do Makowa Podhalańskiego. Jest stromo i blisko siebie dwa mocne odcinki :D
@arkadiuszkurowski4013
@arkadiuszkurowski4013 Күн бұрын
Robię prawie co tydzień :)
@dominikjonczyk7929
@dominikjonczyk7929 Күн бұрын
@@arkadiuszkurowski4013 W taki razie gratuluję zdrowia :D
@koparkakopie4580
@koparkakopie4580 19 күн бұрын
Jezdze rowerem okazjonalnie po tamtych rejonach. Jest kilka podjazdow bezposrednio prowadzących na stok narciarski. Poza asfaltowymi trasami polecam te szutrowe drogi nadleśnictwa. Nie kojarzę podjazdu z filmu ale wydaje mi się że dosyć stromy jest podjazd od pensjonatu SARA.
@karolkarol5775
@karolkarol5775 15 күн бұрын
to jest jedna z tych drog gdzie kon na dyszel wskakuje jak zobaczy😁
@WieslawPaleta
@WieslawPaleta 14 күн бұрын
Giry mnie pieką od samego oglądania 😅 A na takim przełożeniu to już w ogóle jakiś kosmos 🙆‍♂ Pewnie większość na ultradrogich XC by spuchło. Szacun!
@skrmzn
@skrmzn 11 күн бұрын
Piękne widoki🤠
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Jak przeważnie w górach :)
@tomaszmichalak7324
@tomaszmichalak7324 19 күн бұрын
Polecam Ci tzw. Koronę na Słowacji, czyli Popradzkie, Śląski Dom, Hrebeniok i Tatrzańską Łomnicę. 4 podjazdy, które znasz, połączone razem dają dużo radości 😉
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Jest w planach na kiedyś :) W ogóle, po słowackiej części Tatr da się nieco pojeździć rowerem. Niektóre doliny mają nawet wylany dość przyzwoity asfalt.
@tomaszmichalak7324
@tomaszmichalak7324 18 күн бұрын
@@projektyprzygodowe dokładnie Dolina Cicha i Dolina Koprowa.
@januszfilar1422
@januszfilar1422 Күн бұрын
Jak ktoś chce poćwiczyć podjazdy to Zagłębie stromych podjazdów na stosunkowo małym terenie znajduje się w Ochotnicy Górnej i Dolnej koło Krościenka😊.Powodzenia.
@projektyprzygodowe 14 сағат бұрын
Słyszałem, szczególnie o Twarogach ;)
@zenobikraweznick
@zenobikraweznick 15 күн бұрын
Tak stromo, że jak to oglądam to spadłem z fotela!
@janwesolowski7320
@janwesolowski7320 9 күн бұрын
Podziwiam!
@Matinhoknsk
@Matinhoknsk 15 күн бұрын
o kurde, szacun!!!!
@M1qel94
@M1qel94 9 күн бұрын
Koło Krosna w Odrzykoniu jest fajny podjazd, raz myślałem że odpadnę z rowerem z tej ściany 😆
@bronks76
@bronks76 19 күн бұрын
Bez mała 10lat temu odbyłem kilka kilkudniowych wypraw po Szkocji Orkneys,Shetlandy,Isle of Sky (miasteczko Elgol).I przyznam się że bez specjalnego przełożenia "Megarange" to byłoby licho i tak było ciężko,zwłaszcza z ekwipunkiem z tyłu,a miałem rower Treka hybrydę.
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Na Wyspach tych mocnych podjazdów trochę jest. Widziałem na YT parę filmów jak ludzie z nimi walczą. W sumie to też była jedna z moich inspiracji, żeby samemu się zainteresować podjazdami.
@ponadmglami
@ponadmglami 10 күн бұрын
Nasza codzienna trasa (ale samochodem😂) A na końcu podjazdu nasz domek do wynajęcia Ponad Mgłami . Dobra baza wypadowa. A tak w temacie tras- mamy w poblizu drugą trase z mega nachyleniem. Ciut krótsza i na oko bardziej stroma, chyba nie sprawdzana pod kątem nachylenia. Amatorsko jeździmy i wydaje nam sie trudniejsza.
@projektyprzygodowe 10 күн бұрын
I jak się tam zimą jeździ? ;) Ta druga trasa to na jakiej ulicy? Chętnie sprawdzę przy okazji.
@ponadmglami
@ponadmglami 10 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Zimą zwykle się tej drogi nie używa, dojazd przez las od drugiej strony. Co do drugiego podjazdu to start tym samym miejscu tylko, że nie przez mostek, do prosta, później na rozwidleniu w lewo i do boju😀 gorąco polecam.
@limono3730
@limono3730 2 күн бұрын
Już sobie wyobrażam siebie na tym podjeździe. Mam kasete na płaskie tereny (najwolniesze przełożenie 39-23).
@projektyprzygodowe 2 күн бұрын
Nieźle. Moja przy tym to jak z roweru górskiego ;)
@GrizzJibber
@GrizzJibber 15 күн бұрын
Kolega: Ile zrobiłeś kilometrów Ja: 6 Kolega: a to pewnie w ogóle się nie zmęczyłeś
@CaleT_64
@CaleT_64 17 күн бұрын
Zastanawiałem się jak Ci się udawało ruszyć pod górę przy takim nachyleniu, ale jak zobaczyłem platformy to wszystko stało się jasne
@projektyprzygodowe 17 күн бұрын
Nigdy nie jechałem w SPD, więc ciężko mi o porównanie.
@CaleT_64
@CaleT_64 17 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Tu nawet nie ma co porównywać - przy takim nachyleniu wpięcie się w spd jest praktycznie niemożliwe
@luklas1997
@luklas1997 11 күн бұрын
Jeny, ale stromo, muszę spróbować sił.
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Im stromiej, tym lepiej :D Powodzenia!
@tomaszsobol434
@tomaszsobol434 20 күн бұрын
Twarogi, Ochotnica Dolna. Segment 1,7km max 43%,
Albo podjazd na przełęcz Knurowską od Harklowej
@projektyprzygodowe 20 күн бұрын
Serio aż tyle? Tutaj: climbfinder.com/pl/podjazdy/twarogi-ochotnica-dolna podają nieco niższe wartości
@tomaszsobol434
@tomaszsobol434 20 күн бұрын
@@projektyprzygodowe tu pokazuje % na 100metrach. Segment na stravie pokazuje 43% w pewnym momencie i faktycznie tak jest 🙈
@projektyprzygodowe 20 күн бұрын
@@tomaszsobol434 No to do sprawdzenia na kiedyś :)
@szymon102102
@szymon102102 19 күн бұрын
Twarogi trzeba jechać na raz, bo ponowne wejście na rower jest właściwie niemożliwe :D no może tylko jeśli chcemy zawrócić :)
@ttommy1970
@ttommy1970 Күн бұрын
brawo!
@SabaruPL 8 күн бұрын
W tych rejonach to same góry i doliny. A jeszcze jak jeździsz bocznymi drogami to już całkiem :). Dziwię się później że płuc nie wyplułeś. Ja to się wybrałem na podobne tereny, myślę że 1km to nie dużo ale na takie tereny to 1km jest równy 5km. Na następny dzień myślałem że dusza i płuca mi uciekną z ciała.
@szyszka6234
@szyszka6234 9 сағат бұрын
no jazda po małopolskim nie jest zbyt przyjemna, ale zjazdy z górki i widoki wynagradzają hehe
@projektyprzygodowe 6 сағат бұрын
Na pagórki nie narzekam. Gorsza sprawa, że Małopolska jest dość gęsto zaludniona, co skutkuje dużym ruchem na wielu drogach.
@robertsikora8449
@robertsikora8449 15 күн бұрын
W górach, w maratonach MTB Grabka i Golonki nieraz podjeżdżalismy 26-30 %, płuca i język wyplute. U nas w Pyrlandii mamy taki mały podjazd 26 % w terenie. Na zawodach tylko czołówka podjeżdżała, zresztą nasze ścianki też tylko czołówka zjeżdżała, z różnym zresztą skutkiem (raz nawet ok. 30k pięknie pękło i się złożyło, jednak rumak enduro lepszy do tego od XC) 😁🤘💨💥☠️😈
@SzwajcarskimSzlakiem
@SzwajcarskimSzlakiem 15 күн бұрын
Szczery szacun za wjazd na ten kosior i to w takim stylu 💪 Dodatkowy plus za profesjonalne montowanie kamerki 😁 W tym roku świadomie podjeżdżałem pod 15% odcinki (jest film na kanale), a nieświadomie pod 25% (będzie na kanale), także wiem mniej więcej wiem jak to może boleć 😂
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Gdzie miałeś 25%? Wszystko powyżej 20 to już jest fajne wyzwanie.
@SzwajcarskimSzlakiem
@SzwajcarskimSzlakiem 10 күн бұрын
@@projektyprzygodowe W Szwajcarii. Tutaj takich kwiatków jest sporo.
@mariuszbroja
@mariuszbroja 18 күн бұрын
Chapeau bas!
@HAL_9k
@HAL_9k 6 күн бұрын
30T/25T przełożenie 1.2:1 - szacun kolego, masz kopyto! Jeśli lubujesz się w podjazdach pomyśl nad napędem który da Ci przełożenie poniżej 1:1 czyli kaseta 30T lub większa. Ewentualnie jak kiedyś korbę będziesz zmieniał to mniej niż 30T też ułatwi podjazdy.
I to nie forma zawiodła tylko zbyt twarde przełożenie osłabiło atak. Zniszczyłbyś ten podjazd już z kasetą 30T co i tak byłoby niesamowite. Można jeszcze trawersować takie podjazdy ale to już nieco oszukiwanie tego nachylenia z którym chcesz się mierzyć. Koło przednie mocno unosi więc przesuwamy się na nos siodełka i kładziemy się nad kierownicą.
@projektyprzygodowe 4 күн бұрын
Ta droga jest dość wąska, więc jazda slalomem wcale nie jest tam taka łatwa :) A co do przełożeń, to przyznam, że dopiero z komentarzy pod tym filmem się dowiedziałem jakie to ma znaczenie. Wcześniej jakoś się na tym bardziej nie zastanawiałem, zakładając że to są typowe zębatki i lżej może być już tylko na elektrycznym ;)
@Wariacik0_
@Wariacik0_ 8 күн бұрын
Fajna górka bardziej stroma od tej ;) Czarna góra (litwinka) od dołu ulica nadwodnia i mega stromy podjazd ulica sołtysowo
@projektyprzygodowe 8 күн бұрын
No chyba nie... Tam jest średnie nachylenie 8.3%, więc PONAD DWUKROTNIE mniej stromo ;)
@TransportFever2Live
@TransportFever2Live 15 күн бұрын
Szosowe przełożenia nie są do jazdy pod górę, już łatwiej wjechać MTB mimo, że ma o wiele większe opony.
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
A tam, do 20% można spokojnie jeździć na tym, co mam. Więcej pewnie też, tylko bym musiał nieco więcej potrenować pod to :)
@TransportFever2Live
@TransportFever2Live 11 күн бұрын
@@projektyprzygodowe 20% na kolarce to wole prowadzic rower, co innego na MTB. Moze byc tak, ze moja stara kolarka nie ma odpowiednich przelozen. Pozdrawiam.
@sawomirlep6788
@sawomirlep6788 16 күн бұрын
Mieszkam w Podgórzynie.Dla sprawdzenia formy podjeżdżam na przełęcz Karkonoską .Trzeba mieć w głowie żeby nie zsiąść z siodełka.Mam 50 lat.pozdrawiam
@projektyprzygodowe 15 күн бұрын
Już od dawna mam w planach tamtą przełęcz. Mam nadzieję, że się uda w tym roku.
@sawomirlep6788
@sawomirlep6788 15 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Są dwie drogi .przez Przesiekę krótsza i Borowice dłuższa ale ciut łagodniej i przez las.Potem łączą się u góry i zaczyna się zabawa.Życzę spełnienia Twoich projektów.W samej Przesiece jest obok głównej drogi kilka ciekawych krótkich podjazdów.Pozdrawiam serdecznie.
@kubabuba4411
@kubabuba4411 19 күн бұрын
Tak sprawdziłem szybko i brakuje wielu podjazdów. Np. w Świętokrzyskim nie ma podjazdu na górę miejską w Bodzentynie a tam jest w niektórych miejscach po 30%.
@ryszardkonieczko9698
@ryszardkonieczko9698 18 күн бұрын
Myślałem, że Przemyśl jest stromy.... że Cieszyn jest stromy.... A w tym roku odwiedziłem Srebrną Górę... i już nic nie jest takie samo. Zalecam 22/50.
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Gdzie mogę znaleźć lepszą bazę? Bo temat mnie jednak mocno interesuje. Był kiedyś altimetr.pl, ale obecnie pod tą domeną jest jakiś badziewny portal w automatycznie generowanymi treściami.
@radgal6633
@radgal6633 17 күн бұрын
Harrachov, Czechy, pod skocznię narciarska, ma miejscami 30%, jest jakiś asfalt, najtrudniejszy podjazd jaki znalazlem jak się kiedyś interesowałem. Jest na necie opis sprzed kilku lat.
@Miki256tt
@Miki256tt 12 күн бұрын
Mieszkam niedaleko. Jest tam więcej podobnych tras. Zapraszamy ponownie
@projektyprzygodowe 11 күн бұрын
Pewnie prędzej czy później wpadnę :)
@SabaruPL 8 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Polecam też odwiedzić Lipnicę Murowaną i pojeździć po tamtych okolicach. Szczególnie bocznym drogami. Widoki niekiedy jak w Zakopanym.
@grzegorzjedrzejek1395
@grzegorzjedrzejek1395 10 күн бұрын
O Jezu moja wiocha 😍
@projektyprzygodowe 10 күн бұрын
Widzisz, ludzie specjalnie z Krakowa przyjeżdżają, żeby podziwiać różne atrakcje ;)
Mogłeś pojechać na Nowe Rybie tam miałbyś super rozgrzewkę przed Laskową
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Myślę, że dojazd z Krakowa był już wystarczającą rozgrzewką ;)
@wiktorwodarczyk6074
@wiktorwodarczyk6074 6 күн бұрын
o ja wsm z okolicy laskowej poleciłbym podjechać drogą na szczyt łysej góry w limanowej , też jest ładny podjazd i dwa razy jak podjeżdżałem w tym samym miejscu mi oderwało koło od jezdni, a jak jedzie auto to trzeba się modlić.
@NordenMO
@NordenMO 17 күн бұрын
Spróbuj z Młynnego (za Laskową w stronę Limanowej) na Makowicę i na Kamionną na sam szczyt pod wieżę widokową - tam to dopiero jest podjazd ;)
@projektyprzygodowe 17 күн бұрын
Akurat o Kamionnej czytałem parę dni temu. Nie jest tak daleko od Krakowa, może się wybiorę jeszcze w tym sezonie.
@Dexterowskii
@Dexterowskii 16 күн бұрын
hardkor! musze pojechac to zobaczyc, edit: ty to na szosowej kasecie pokonales, ja pierd... szacun
@MestTheBest
@MestTheBest 9 күн бұрын
Jest taki betonowy podjazd na Krawcowy Wierch, tam jest do 19stopni a średnio z 20% na km i ul. Szkolna Karpacz, z 18st
@Kacper.M-Wycieczki
@Kacper.M-Wycieczki 20 күн бұрын
Nawet nie wiedziałem, że tak niedaleko (jakieś 40 km) mam najstromszy podjazd w Polsce. Jakiś miesiąc temu przejeżdżałem przez tą okolicę i w Pasierbcu chwyciła mnie taka nawałnica, że ledwo mogłem się stamtąd wydostać, więc na takie burze to trzeba strasznie uważać. Gratuluję wyjechania (prawie) na raz i pozdrawiam! 💪
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Mnie zastanawia, czy sami mieszkańcy tej ulicy o tym wiedzą ;)
@adas67
@adas67 18 күн бұрын
na takim przełożeniu, masakra, ale szacun
@JarosławCzaja-u3n
@JarosławCzaja-u3n 8 күн бұрын
Zapraszam niedaleko Laskowej - na Skiełek w gminie Łukowica. Jest w spisie podobnych podjazdów rowerowych, ale nie ma na razie recenzji....
@projektyprzygodowe 8 күн бұрын
A dziękuję, kiedyś chętnie wpadnę :)
@pimptbwd
@pimptbwd 7 күн бұрын
Nie ma na mapie zaznaczonego jednego z najlepszych podjazdow i zjazdów zarazem. W niedalekiej odległości na północ od Sanoka znajdują się 2 miejscowości Końskie i Raczkowa, które odgradza od siebie Pasmo Grabówki, na które należy się wspiąć 22%
@piotrkutya5253
@piotrkutya5253 19 күн бұрын
Zmęczyłem się bardziej od ciebie jak to oglądałem chociaż siedziałem w fotelu
@robertroka7199
@robertroka7199 3 күн бұрын
Jechaem Laskową, jechałem Stóg Izerski od Czerniawy. Laskowa przy Katordze to niedzielny pagórek.
@projektyprzygodowe 3 күн бұрын
Mówisz o tym? climbfinder.com/pl/podjazdy/stog-izerski-pobiedna
@arturos25
@arturos25 10 күн бұрын
Z Pcimia do Schroniska PTTK w Kudłaczach jest ciężki podjazd asfaltowy. Nie wiem jaki % ale ciężko bardzo jechać rowerem, stromo. Na odcinku 6 kilometrów jest 400 metrów różnicy wysokości, ale ta stromizna największa już bliżej schroniska
@projektyprzygodowe 10 күн бұрын
Podjeżdżałem tam dwa razy, w sumie nic trudnego w porównaniu z tym. Tu jest 200 metrów różnicy wysokości na kilometrze, więc średnia 3x większa.
@Adam-dp6dy
@Adam-dp6dy 18 күн бұрын
Na kasecie przydałaby się większą zębatka. Robiłem ostatnio szlak Nysa-Odra i w Czechach miałem bardzo stromy podjazd, że ledwo dałem radę.
@Tomas12
@Tomas12 15 күн бұрын
mam pytanie. Od jakiegoś czasu również zacząłem interesować się podjazdami oraz ,,zaliczaniem ich" czy jeśli pokonałem w całości podjazd rowerem, bez pchania, ale w międzyczasie się zatrzymałem to nadal mogę uznać za uznany? Jeśli tak to mogę do listy dołożyć sobie tę przełęcz karkonoską przez przesieke tylko z 2 stopami
@projektyprzygodowe 15 күн бұрын
Kwestia stylu jest subiektywna i raczej do samodzielnej oceny. Wiadomo, że "najczyściej" byłoby podjechać całość bez zatrzymania, ale ja sam też czasem robię przerwy. Nawet nie dlatego, że muszę, po prostu chcę coś nagrać, zrobić zdjęcie, napić się lub przekąsić. Zresztą, raczej nikt z nas nie jest zawodowym sportowcem, jeździmy dla przyjemności.
@piotreks1034
@piotreks1034 19 күн бұрын
Jezu, człowieku...Na takich przełożeniach. Zrób zdjęcie swoich ud na napince, ciekaw jestem, jak to wygląda.
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Nic specjalnego. Po mnie w ogóle nieszczególnie widać, że jakiś sport uprawiam ;)
@tomaszniemczak3977
@tomaszniemczak3977 15 күн бұрын
na kasecie 12x25 szacun 👌
Innej nie mam :D
z 30 na korbie, nie ma dramatu
@sebastianogi7106
@sebastianogi7106 18 күн бұрын
W Starym Sączu jest podjazd pod platformę widokową nie do wyjechania. Na pewno ponad 26 %.
@minako009
@minako009 18 күн бұрын
O jaką platrofmę chodzi? Sprawdzę to dokładnie.
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Też bym chciał wiedzieć. Jeśli jest szosowy, to chętnie wypróbuję ;)
@minako009
@minako009 18 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Ja to mogę sprawdzić na numerycznym modelu terenu :)
@minako009 17 күн бұрын
@@projektyprzygodowe sprawdziłam, jest maksymalnie 24%. Jeśli mowa o dojeździe do tarasu widokowego. Cały odcinek ma 250m.
@maciejgowacki584
@maciejgowacki584 18 күн бұрын
Droga Wieliczka Gdów (wojewódzka) to droga o bardzo dużym natężeniu, lepiej to zawsze ominąć bokiem, no przez Horagwice
@projektyprzygodowe 18 күн бұрын
Prawda, ruch tam bardzo duży, ale jest to również najszybszy, najłatwiejszy logistycznie wariant, więc raz na czas jestem w stanie go przełknąć.
@GRZEGORZ.O 20 күн бұрын
Zrobiłbyś koło od Limanowej tam jest też super podjazd na Żegocinę
@grzegorzbirek1142
@grzegorzbirek1142 17 күн бұрын
Ciekaw jestem jak by to jechał Rafał Majka. Raz próbowałem jechać w Białce etap amatorów w Tour de Pologne i poznałem swoje miejsce w szeregu i różnicę między zawodowcem i amatorem. Później przejechał Rafał i było dwa razy szybciej.
@projektyprzygodowe 17 күн бұрын
Ten podjazd jest jako segment na Stravie i tam czasy czołówki też są takie, że ja nie mam nawet co marzyć o takich wynikach. Dla kogoś kto poważnie trenuje kolarstwo taki podjazd raczej nie będzie niczym szczególnie trudnym.
@mrc92
@mrc92 8 күн бұрын
Jest jedna lokalna droga w miejscowości Mogilno (33-326), gdzie podjazd ma 28% 😊
@Kamsyyo
@Kamsyyo 10 күн бұрын
10:52 Ale ładny samochód :D
@projektyprzygodowe 10 күн бұрын
To jest Lancer Evolution?
@Kamsyyo
@Kamsyyo 8 күн бұрын
@@projektyprzygodowe Tak, ew to jeszcze może być wersja Ralliart bo one też wyglądały podobnie, a niektórzy robili je na wzór EVO
@zielsoN1
@zielsoN1 7 күн бұрын
Jeździłem tam do cioci jako dziecko wiele, wiele lat temu. Laskowa, Żmiąca, Strzeszyce.
Velo Dunajec - najsłynniejszy polski szlak rowerowy
7 kolarskich tras w Polsce, które trzeba przejechać | Prawie.PRO
Leszek PrawiePRO
VLOG 🇵🇱: JEDZIEMY DO WARSZAWY- spotkanie z … | Polska Mama w USA
I Mistrzostwa Polski w Ultrakolarstwie 2024.Oficjalny materiał.
Neva Outdoor Sport Media House
RZĄDOWY MINISTER ZDĘBIAŁ PO PYTANIACH BOSAKA!
Konfolityka
2024.04: Bochnia - Kraków. Dwudniowa pętelka.
Artur Frydel
Wakacje w Polsce ... dobiegają końca ...
Życie na Filipinach - Rafał Baran
30 atrakcji woj. podkarpackiego - Co warto zobaczyć? - Pora na Wycieczkę
BANKRUTUJE?  Problemy Z Kierowcami...
Adrian Trucker Paker
Co poszło NIE tak na PROZIAK Gravel?