Rowerem wzdłuż Wybrzeża Bałtyku R10 🚲 cz.1 🇵🇱 Bikepacking Baltic Trip Polska 🚲 Eurovelo 10

JabolFilm

Po dłuższej przerwie zapraszam na relację z rowerowej wyprawy najpopularniejszą w Polsce trasą wzdłuż wybrzeża Bałtyku. Przejedziemy się dzisiaj trasą R10 (Eurovelo 10). Wyprawę zaczynamy od przejazdu samochodami do Gdańska skąd dalej jedziemy pociągiem do Świnoujścia. To tutaj zaczynamy liczyć kilometry naszej rowerowej wycieczki wzdłuż Bałtyku, a dokładniej z punktu granicy niemiecko-polskiej. Naszym celem jest dojechać do granicy polsko-rosyjskiej w Piaskach.
W trakcie trwania wycieczki przejechaliśmy łącznie 701 km, udało nam się poznać wspaniałych ludzi, zobaczyć wspaniałe krajobrazy oraz przeżyć mnóstwo przygód które będziemy miło wspominać.

@Anna-yx4cx
@Anna-yx4cx 2 жыл бұрын
👍👊👋
@XTomashX1
@XTomashX1 2 жыл бұрын
Super film! Bardzo fajnie zobaczyć tatę na szlaku! Wyciągajcie go częściej! ;)
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Dziękujemy za miłe słowo. Jak będziemy organizować kolejny wyjazd będziemy tatę namawiać na wspólne kręcenie kilometrów :-)
@valditravel
@valditravel Жыл бұрын
Fajna relacja 👍 Trasę mieliśmy przyjemność przejechać parę lat temu. Na szczęście rejon bagien w Klukach był dość suchy i rowery zapadały się tylko do osi😁😁😁🚴‍♂️
@jabolfilm Жыл бұрын
Dzięki bardzo za miły komentarz. Rejon bagien w Klukach często potrafi zaskoczyć ale nie wyobrażam sobie pominięcia tego odcinka nawet w przypadku dużych trudności z przeprawą :-)
@tomaszzach374
@tomaszzach374 Жыл бұрын
Tak filmik super jest no i Polskie morze plaza super tu gdzie mieszkam brakuje pisku skaly lubie spedzac wakacjie w Polsce i nad Polskim Baltykiem jest pieknie pozdrawiam ze Stockholmu 👍👍
@jabolfilm Жыл бұрын
Dzięki i przy okazji życzę jak najczęstszych przyjazdów do Polski, nie tylko wakacyjnych. Pozdrawiam 👍
@Na_Kole_Lub_Bez
@Na_Kole_Lub_Bez Жыл бұрын
Uważa, że trasa R-10 to naqjlepsza rzecz jaką może spotkać rowerzystę w Polsce. Eurovelo 10 to gotowy pomysł na wakacje. Twój film, który super się ogląda i słucha, to potwierdza. Jeżdząc tą trasą, też zwiedzałem latarnie morskie. Leci łapka w górę. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mój kanał, na którym ostatnio zamieściłem najnowszy odcinek Rowerowy Trip #15. To wideorelacja wraz z komentarzem audio z mojej ostatniej wyprawy rowerowej, słyną Trasą R-10 z Chłapowa przez Rozewie, aż do Jastarni. Zapraszam serdecznie.
@jabolfilm Жыл бұрын
Bardzo serdecznie dziękuję za rzeczowy a zarazem najlepszy dla mnie komentarz jaki otrzymałem :-) Trasa Eurovelo 10 rzeczywiście jest świetnym gotowcem na spędzenie wakacji w siodle roweru. My przejazd zrealizowaliśmy dosyć szybko i mało było czasu na poświęcenie go filmowaniu, fotografowaniu a co najważniejsze szczegółowe zwiedzenie większej ilości obiektów. Niemniej jednak w planach mam powrócić na R10 i przejechać ją z rodzinką. Cóż można więcej powiedzieć, Polska to piękny, malowniczy i urokliwy kraj, jak to mówią cudze chwalicie swego nie znacie. Jeszcze raz dziękuję za komentarz i zmykam oglądać Rowerowy Trip #15.
@Xearo825
@Xearo825 2 жыл бұрын
Obejrzałem z wielką przyjemnością! :)
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Miło jest czytać pozytywne komentarze. Jest to motywacja do dalszych działań i tworzenia mam nadzieję coraz lepszych treści filmowych. Pozdrawiam 😀
@mikolaj1393
@mikolaj1393 2 жыл бұрын
Spoko wycieczka. Też jechałem rok temu. Udanych wypraw chopy !
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Dzięki i wzajemnie! Do zobaczenia na szlaku.
@KwestiaCzasu
@KwestiaCzasu 2 жыл бұрын
Super to się ogląda do kawki 😉 ja też planuje wyprawę w czerwcu. Nie tak długą jak wasza ale też z noclegiem gdzie się da. Pozdrowerek 😉
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Dziękuję za miłe słowo w komentarzach. Wyjazd w czerwcu jest optymalny bo jeszcze nie ma tłumów ludzi. Co do noclegów mamy kilka sprawdzonych (oczywiście do spania w namiocie). Na pewno polecam te które pokazałem w filmie. Nie polecam natomiast pewnego obiektu w Izbicy, nie będę się rozpisywać o który obiekt chodzi, dajmy właścicielowi szanse, może miał zły dzień i tylko my mamy przykre doświadczenia. Pozdrawiam 😀
@Aleksandra179
@Aleksandra179 2 жыл бұрын
Super 😁
Dziękuję bardzo 😀
@RideWithMe_eu
@RideWithMe_eu 2 жыл бұрын
Super relacja Panowie! Świetnie pokazane i opowiedziane! Widzę sporo miejscówek, które ominęliśmy z moją ekipą w zeszłym roku. Jazda brzegiem morza - the best :-). pozdrawiam
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Dzięki za poświęcony czas i miłe słowo. Z tymi wycieczkami tak jest, że niektóre rzeczy które ominęliśmy w trakcie jazdy dostrzegamy za jakiś czas np. w innych relacjach. Wszyscy tak mamy. Pozdrawiam.
@RideWithMe_eu
@RideWithMe_eu 2 жыл бұрын
@@jabolfilm dokładnie mam tak samo. Następnym razem na R10 nastawiam się na odwiedzenie latarni morskich- to dobry plan 😉👍.
@Na_Poludnie
@Na_Poludnie 2 жыл бұрын
Fajny wypad, tez mi chodzi po głowie ta trasa w odwrotnym kierunku. Tylko czerwcowe tłumy moga troche zniechecac. Pozdrawiam I zapraszam do nas na kanał
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Dzięki za miły komentarz. Co do przejazdu R10 to czerwiec jest OK. Tłumy są głównie w większych miastach. Kolega jechał tą samą trasę na początku lipca to wtedy dopiero były tłumy. Podobno miejscami nie dało się przejechać. Wasz kanał oczywiście odwiedzę. Pozdrawiam.
@tomaszgieron2664
@tomaszgieron2664 2 жыл бұрын
Cześć! Jaką kamerką był nakręcany materiał?
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Cześć. W napisach końcowych filmu zawarłem wykorzystany sprzęt.
@valditravel
@valditravel Жыл бұрын
@@jabolfilm no i znowu trzeba oglądać do samego końca🤣
@adoku1946
@adoku1946 Жыл бұрын
Skąd pochodzicie
Jesteśmy ze świętokrzyskiego.
@adoku1946
@adoku1946 Жыл бұрын
@@jabolfilm 23 godz jazdy to myślałem że z Bieszczad
@jabolfilm Жыл бұрын
@@adoku1946 niestety tak to wygląda i już śpieszę z wyjaśnieniem. Startujemy ze świętokrzyskiego i samochodam jedziemy do Gdańska gdzie zostawiamy część ekipy z rowerami na stacji PKP. Dalej jedziemy do Krynicy Morskiej gdzie parkujemy samochody na cały czas wyprawy. Wracamy do Gdańska skąd pociągami jedziemy do Świnoujścia. I uzbierało się 23 godziny. Wiem, można było inaczej ale nie jest tak łatwo. Początkowy plan był taki, że z miejsca zamieszkania pojedziemy bezpośrednio pociągiem do Świnoujścia. Koleje państwowe nie są jednak przychylne rowerzystom i miesiąc przed wyjazdem już nie było możliwości zakupu biletów na transport rowerów.
@flashu1083
@flashu1083 2 жыл бұрын
Super film i montaż ale przerażające jest to ile wygenerowaliście śmieci na spakowaniu tych rowerów!..
@jabolfilm 2 жыл бұрын
Gdyby Polska Kolej podchodziła profesjonalnie do rowerzystów śmieci nie byłoby wcale. Bilety na przewóz rowerów chcieliśmy kupić dwa miesiące wcześniej jednak nie było takiej możliwości i to jest przerażające, aby zabrać rowery musiał to być bagaż podręczny i tylko tak mogliśmy je zabrać do przedziału. Wagon rowerowy nie istniał. Mam nadzieję że w tej kwestii w niedługim czasie coś się zmieni.
@flashu1083
Mamasoboliha
Nowy koszyk Ani !!!
d daik
Najpiękniejszy szlak wzdłuż polskiego wybrzeża Bałtyku
Z plecakiem przez świat
Dzień 6 - R10 Łeba - Władysławowo Maj 2024
Ewka&Misiek
Bikepacking: Jak spakować się na wyprawę rowerową?
bikeWorld.pl
Z Helu do Świnoujścia - trasa rowerowa wzdłuż Bałtyku 1/2
Ania na rowerze
Opuszczone osiedle kilkuset zamków Disneya
BezPlanu
How do I pack the ORTLIEB Seat-Pack correctly?