SV JUSTINE W AUSTRALII ODC 6 PIERWSZY RAZ NA OCEANIE. DZIEWICZY REJS

ON A WAVE ACROSS THE WORLD

ENG BELOW
Stało się! Nadszedł ten dzień! Wypływamy!
Posiadając znikomą wiedzę praktyczną i ciut więcej wiedzy teoretycznej, po ponad roku przygotowań, zmaganiu się z usterkami, powodziami, lockdawnami i innymi przeciwnościami , w końcu po 1,5 roku od zakupu Justine - ruszamy w naszą PIERWSZĄ OCEANICZNA PODRÓŻ! Przed nami 80 mil morskich po wschodnim wybrzeżu Australii (Morze Tasmana) - z Lemon Tree Passage w Porcie Stephens do Zatoki Crudance na Jeziorze Macqauire.
Było wspaniale!
Wybaczcie za jakość nagrania voice overa - nie umiemy w lektorzenie.
Masz pytanie? Zbieramy pytania do odcinka Q&A! Wiemy, że nasze filmy są chaotyczne, ale jeśli coś Cię zainteresowało - napisz w komentarzu pod filmem, na priv, na Insta czy Fb - zbierzemy je i nagramy odpowiedzi!
W grudniu 2020 kupiliśmy 30ft łódkę S&S z 1974 roku. Od tego momentu zaczęła się nasza oceaniczna przygoda. Jeśli chcecie zobaczyć z czym się mierzyliśmy przygotowując ją do pierwszego rejsu i jak wyglądała nasza pierwsza żegluga na wodach Morza Tasmana - zapraszam!
ENG
Has become! The day has come! We're sailing!
Having little practical knowledge and a bit more theoretical knowledge, after over a year of preparations, struggling with faults, floods, lockdawns and other adversities, finally 1.5 years after purchasing Justine - we set off on our FIRST OCEAN JOURNEY! Ahead of us are 80 nautical miles along the eastern coast of Australia (Tasman Sea) - from Lemon Tree Passage in Port Stephens to Crudance Bay on Lake Macqauire.
It was great!
Sorry for the quality of the voice over recording - we're not good at voiceovers.
Have a question? We are collecting questions for the Q&A episode! We know that our videos are chaotic, but if you are interested in something - write in a comment under the video, in a private message, on Insta or Facebook - we will collect them and record the answers!
In December 2020, we purchased a 1974 30ft S&S boat. From this moment our ocean adventure began. If you want to see what we faced while preparing her for her first cruise and what our first sailing in the Tasman Sea looked like - come see us!
Występują: Misiek, Dzika, Justine

@BiauyLukasz Жыл бұрын
Fajna przygoda Czekam na więcej
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Dziękujemy! Postaramy się "wyprodukować" więcej. Jeszcze kilka przygód przed nami! Pozdrawiamy!
@jaroslawgrucel3417
@jaroslawgrucel3417 Жыл бұрын
Przygoda.Super sie oglada👌
Dzięki Jarku! 💪☺️
@przemos30
@przemos30 5 ай бұрын
Super odcinek, super ludzie.
@nafaliprzezswiat 5 ай бұрын
☺️ Dzięki Przemo! Bardzo nam miło!!! Aż się zawstydziliśmy! 🙊🙈🙉
@jachtemprzezeurope8879
@jachtemprzezeurope8879 Жыл бұрын
Wszystkie filmy z Waszego kanału zaliczone. Dla mnie bardzo motywujące opowieści. Miło patrzeć jak zaczynacie swoją przygodę na tej łódce. Jestem ciekaw kolejnych filmów. Mówią, że piękne rzeczy często rodzą się w bólach. Ja po kilku latach sezonowego pływania nie oddam za nic kolejnych lat na wodzie, jakie mam w planach do przeżycia. życzę Wam Wielkiej frajdy z każdego poranka, dnia i wieczoru na łajbie. Pozdrawiam.
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Bardzo dziękujemy za te miłe słowa! 💪 Wsparcie od doświadczonych pasjonatów żeglarstwa jest dla nas szczególnie ważne! Przed nami jeszcze dluuuga droga i mnóstwo nauki, ale nie możemy się już doczekać! Dziękujemy za komentarz i również życzymy samych pomyślnych wiatrów i wspaniałych przygód!
Gratulacje !
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Dziękujemy bardzo! 💪 Pozdrawiamy!
@marekmarek9441
@marekmarek9441 Жыл бұрын
Hej. Obejrzałem ten odcinek ponownie po obejrzeniu ostatniego Q&A. Jak go wcześniej oglądałem to myślałem ze taki sobie zwykły filmik z żeglowania. Ale jak usłyszałem dziś jak małe macie doświadczenie żeglarskie to pełen szacun, pływać na oceanie i na wodach pływowych bez doświadczenia to jest jednak wyczyn. Jak pierwszy raz oglądałem i słyszałem ze „ja jestem profesjonalnym kapitanem” to myślałem ze tak jest w rzeczywistości, a tu niespodzianka, praktycznie amotorzy. Fajne filmy, dobra jakość i dobra muzyka w tle, technicznie jesteście bardzo dobrzy, nie zawieszajcie kanału, dobrze Wam to wychodzi. Pozdrawiam i dopinguję.
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
😂 Uśmialiśmy się oboje pod tym komentarzem, bo wszystko co piszesz to święta prawda! Jesteśmy totalnymi amatorami, więcej szczęścia niż rozumu! (to ma serio była najgłupsza i najodważniejsza rzecz jaką do tej pory w życiu zrobiliśmy 😂) I to też chcemy pokazać na naszym kanale. Ta oceaniczna wyprawa była wymuszona, bo musieliśmy zabrać Justine z tego mooringu. Mieliśmy to zrobić trzy miesiące po zakupie łódki, a i tak zeszło nam się ponad rok, ale właściciel mooringu był bardzo cierpliwy! Z Twojego komentarza Marku na szczęście wynika, że dobrze rokujemy 😊🙃 Dlatego w następnym sezonie zacznie się prawdziwą nauka żeglowania i mam nadzieję, że będziesz nam wirtualnie towarzyszył i służył radą! Pozdrawiamy serdecznie i do szybkiego zobaczenia!🍻
@svliberte9625
@svliberte9625 Жыл бұрын
czapka z głowy ...zajefantasyczna koń-cufka
😁🍻 Dziękujemy! Się działo i wiadomo, co neptunowe trzeba Neptunowi oddać! 😉🌊
@PacificWind25 Жыл бұрын
Piekne miejsce .Spokojna woda , blizej do domu samochodem lecz do brzegu chyba dalej pontonem .Czekamy na kolejny film z opisem okolicy nowego miejsca i zaplecza na brzegu .Auto gdzies trzeba parkowac , ponton szykowac na przeloty, zakupy w okolicy i czasami z sanitariatow skorzystac.Wiadomo ze na lodce i tak diesel i spalony gaz czy alkohol daje znac o sobie wiec wywoluje dodatkowe zawroty glowy.Powodzenia i milej zabawy i wypoczynku.Ps.Erik musi zadbac o swoje zdrowie a potem kolejne wyzwania.⛵🍻
Wszystko pokażemy! Jutro jedziemy nagrywać ☺️
@wieslawdlugosz5938
@wieslawdlugosz5938 Жыл бұрын
Uwielbiam Wasz spontan... Dowodzi to tylko tego, że żeglowanie nie jest niczym trudnym i każdy może to robić. Świetnie się bawię przy Waszych filmach. Nie ma u Was żadnego zadęcia. Co prawda zrobiłem w swoim życiu kilka halsów więcej od Was ale naprawdę mi imponujecie. Serdecznie pozdrawiam.
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
😍 Serdecznie dziękujemy! Bardzo się cieszymy, że nasze głupkowate gęby i chaotyczna nauka żeglarstwa sprawiają komuś przyjemność! Bardzo, bardzo nam miło! Pozdrawiamy ciepło!
@wesoekoty6587
@wesoekoty6587 Жыл бұрын
Super odcinek
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Dziękujemy! I pozdrawiamy mocno!
@CaptainSiwobrody
@CaptainSiwobrody Жыл бұрын
Wieje aby płynąć, buja bo musi :) Pamiętam jak na swoim jachcie pierwszy raz wypłynąłem na zatokę. Na samym wyjściu dziób wyskakiwał na 1,5m i uderzał z wielkim hukiem o fale...zrobiło wrażenie. Teraz to normalka :)
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Dokładnie! Robi wrażenie! Napisz coś więcej o swoim jachcie - jesteśmy ciekawi co Cię niesie po szerokich wodach 😉
@wieslawdlugosz5938
@wieslawdlugosz5938 Жыл бұрын
Jedyne co mogę zaproponować to lekko popracować nad instalacją elektryczną bo zapewniam Was, że nie ma nic gorszego aniżeli płonący jacht gdzie wokół jest pełno wody. Bawcie się dobrze i czekam na kolejne odcinki. Do tej pory obejrzałem wszystkie. 3-mam kciuki
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Marcin z zawodu elektryk, więc prąd nas nie tyka 😉 Uważamy bardzo, bo zdecydowanie nie ma nic gorszego niż ogień na łodzi... A nad nowymi odcinkami praca wre ☺️ Dziękujemy za wsparcie 💪
@przemyslawchrapowicki907
@przemyslawchrapowicki907 Жыл бұрын
Super ale koncowka filmu najlepsza
🤣 Dzięki! Twoje zdrowie!
@grzegorzwarszawski6615
@grzegorzwarszawski6615 Жыл бұрын
Cześć, właśnie mi się wyświetliliscie. Jesteście żeglarzami czy tylko bawicie się w piratów?
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Tak. 😂 Sytuacja jest rozwojowa. 🤣🤣 Odcinek Q&A pojawi się już wkrótce i opowiemy coś więcej. 😉
@PacificWind25 Жыл бұрын
Patrzac na date to rejs zrobiliscie rok temu wiec trudno bylo cos podpowiedziec na biezaco.Najwazniejsze ze zakonczony pomyslnie a szczegolnie ze zaloga z nie wielkim doswiadczeniem lecz z duchem wiary we wlasne sily.Mysle ze pierwszy oficer pozostanie na pokladzie bo wiekszosc po takich rejsach wysiada na zawsze z popsuta psychika.Jedna pani kiedys okreslila taki jej rejs w stylu - teraz juz wiem jak wyglada wejscie do piekla Hhaha.Wasz wiekszy pierwszy rejs - kotwica pod pokladem na podejsciu do nieznanego nautycznie akwenu to troche ryzyk -fizyk a gaff ( kij z hakiem ) , czapka w podarunku dla Neptuna to tylko mala oplata za pierwsza wieksza przygode.Teraz na kaluzy ( jezioro) okazja do treningu przy sprzyjajacych warunkach bez stresu .Line z wody latwiej czasami podjac podchodzac rufa do niej wiec sternik widzi lepiej.Czyli kapoki cala zaloga ,oczy 360 i praktyka x 100 wiec bezpiezcenstwo No.1.Kapitan oglada NBJS wiec przykladow bardzo duzo.Brawo. Grunt to zapal wiec witamy na pokladzie.
@nafaliprzezswiat Жыл бұрын
Dzięki za komentarz! Trafiony w samo sedno! Jezioro Macquarie jest doskonałym miejscem na naukę. Póki co Justine trochę odświeżamy i mamy nadzieję, że już niedługo zaczniemy zwiedzać zakamarki tego największego na wschodnim wybrzeżu jeziora! Liczymy na Twoje dalsze wskazówki! Postaramy się wrzucać filmy już na bieżąco. PS. No i trzymamy kciuki za Erika z NBJS, że dopłynie w końcu na tą Grenlandię zanim go wrzody wykończą! Pozdrawiamy!
路飞太过分了,自己游泳。#海贼王#路飞
Tango 780s - Jak samemu położyć i postawić maszt, długi urlop cz. 1
Analyzing Failed Boat Maneuvers: Learning from Mistakes
Epic Navigator
Uciekamy przed SZTORMEM! Do tego AWARIE na jachcie!!!