Wanoga Gravel - Ultra Wędrówka przez Kaszuby i Pomorze!

Ай бұрын

Wanożka 2024 w zupełni nowej odsłonie. Więcej szutrów, więcej widoczków, więcej emocji.
"Wanoga to podróż, w której nie tylko poznajesz prawdziwą siłę swojego charakteru, ale wręcz wyznaczasz nowe granice swojej sfery komfortu."
wanogagravel.pl/
Partnerem Wanogi jest marka Jack Wolfskin.
www.jack-wolfskin.pl/

@dawidekwador
@dawidekwador Ай бұрын
Również podpisuję się i dołączam do ekipy którą właśnie dzięki Tobie, Twojemu zaangażowaniu i przekazywaniu całej wiedzy na tym kanale zaraziłeś do tej wersji kolarstwa. Wcześniej moja jazda była głównie do pracy i do miasta czy sklepu a teraz jednodniowe wycieczki gravelowe (jak na razie do 150km) są dla mnie najlepszym lekarstwem na cały ten dzisiejszy syf który nas bombarduje z każdej strony. Tej wolności którą daje mi jazda rowerem nie są w stanie zastąpić żadne pieniądze. Zielony, życzę Tobie jak najlepszych wyników na zawodach i pełnego zadowolenia z własnej formy i osiągnięć bo na to na prawdę zasługujesz. 3maj się 💪🏻👊🏻😎
@andyczarny1
@andyczarny1 Ай бұрын
Również się dołączam ale robię 50-60 czasami 100 ze względu na brak czasu. Pozdrawiam
@dawidekwador
@dawidekwador Ай бұрын
@@andyczarny1 u mnie z kolei czas to drugorzędna sprawa bo chociaż mam go tylko w weekendy to jednak mogę prawie cały dzień sobie zaplanować. Najbardziej pasuje mi niedziela i wyjazd tak 5:00-6:00 rano bo jest spokój zarówno na drodze jak i w terenie. Największy problem to prawdopodobnie jeszcze kwestia ustawienia sprzętu pod siebie.
@jakubsikorski4508
@jakubsikorski4508 Ай бұрын
To się nazywa sarkazm na poziomie ;)
W sensie humor prowadzącego ;)
@jakubkrolewicz5230
@jakubkrolewicz5230 Ай бұрын
Gratulacje 🎉👍. Podoba mi się twoje podejście że w trakcie jazdy podejmujesz decyzję ostateczną czy właśnie jechać spokojnie/romantycznie czy iść po rekordy i próbować się zmierzyć i pocisnąć na wynik. Co do końcówki filmiku, oglądam Cię regularnie od +/-3 lat i od razu mi twój humor i różne analogie i żarciki siadły. Myślę że takich osób jest więcej. Stworzyłeś jedną z lepszych społeczności rowerowych na yt. Jeszcze raz gratuluję i powodzenia na kolejnych imprezach 👍😊
@mikepetewu
@mikepetewu Ай бұрын
Ten fragment o oglądających kanał, którzy dzięki Tobie pojechali pierwsze ultra jest dokładnie o mnie. Moje pierwsze 200km, jechaliśmy całą noc, zlało nas okrutnie, pachulszczyzna, generalnie ciężki wpier*ol 😅 jeszcze ostatnie około 70km musiałem holować kolegę, z którym startowałem, bo już miał mroczki przed oczami i myślałem, że będzie trzeba nakryć go folią nrc i będziemy spać gdzieś w lesie 😂 To nie było kolarstwo romantyczne tylko Opolska Pętelka. A najgorzej, że pojechałbym jeszcze raz..
Aaa i wygrał Radek G. 😂
@Lsleszynski
@Lsleszynski Ай бұрын
świetnie dobrana muzyka, przyjemnie się oglądało
@dzidokuorlik8558
@dzidokuorlik8558 Ай бұрын
Gratulacje! Fajna przygoda. Z opisu tego co zjadł "Kabanos" wnioskowałabym, że dzień rozpoczął od nasiadówki w WC lub poszukiwania stoperanu. Muzyka pod film dobrana idealnie, aż chce się jeszcze raz posłuchać 👍😁
@arekw1601
@arekw1601 Ай бұрын
no taki mix jedzenia nie jest chyba zalecanym🤣
@lornemalwo3646
@lornemalwo3646 Ай бұрын
Mam49 lat pierwsze ultra za trzy tygodnie. Także masz kolejną ,,ofiarę" na koncie. Żona nie rozumie , młody nie wie co się dzieje. Przychodzi weekend, a stary na rower i kolejne kilkadziesiąt, (a czasem więcej) kilometrów co tydzień😁
Tak coś czułem, że jest Was więcej 😄
@majro2197
@majro2197 Ай бұрын
Ech mam tak samo tylko 50-siątka wybiła :)
@michasynowiec9690
@michasynowiec9690 Ай бұрын
Co to za genialna muzyczka ???? Pomocyy 😮😮😮🙏
@wemb_zone
@wemb_zone Ай бұрын
To jak już tak wszyscy "liżą d..e" 😜 To i ja chciałem podziękować za motywacje do powrotu na rower < dzięki 👊>, Co prawda nie jeżdże ani gravelem ani ultra, ale mam juz za sobą 4 szosowe rajdy charytatywne -najdłuższy do tej pory 126km😁A wszystko dzięki Tobie... robisz kawał dobrej roboty. Pozdrawiam 🤝
@sebaJest
@sebaJest Ай бұрын
Hej. Relacje coraz lepsze, te widoczki, ta muzyka no i komentarz nie zawodny. Zawsze się uśmiechnę. Rok temu pojechałem z Bydgoszczy do Gniezna po pierwszego gravela i nie żałuje ani jednego kilometra zrobionego ma tym rowerze. Inspiracja były między innymi Twoje filmiki. Dziękuję Pozdrawiam
@a.s.4727
@a.s.4727 Ай бұрын
oj , inspirujesz inspirujesz . Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak i pewnie jak wielu. Nawet takich jak ja po 53.... . Wielkie dzieki. Moze kiedys bedzie mi dane wpasc na taki tur z wami.
Ай бұрын
z tego co sobie tak jeżdżę sam dla siebie to węgle ,glukoza i białko musi być do tego w bidonach magnez,witaminy i kolagen
@sylwiawajcowicz-malik584
@sylwiawajcowicz-malik584 Ай бұрын
Dokładnie! Ja się nauczyłam na własnych błędach. Teraz elektrolity do wody, odpowiednią ilość jedzenia, orzechy, batony energetyczne czy nawet 21:09 Snickers. A białko oczywiście przed i po treningu. Przydaje się też L-karnityna ale to już na długie treningi 200km.
@sebastianliana5236
@sebastianliana5236 Ай бұрын
Zielony pozdrowionka fajnie się ogląda ,,, dzieciaki krzyczą że chcą obiad i wołają żebym już TEGO Zielonego wyłączył...
@biniek_
@biniek_ Ай бұрын
Wow, zielony nie przestaje zaskakiwać. Genialny materiał jak zawsze, tak trzymaj zielony.
@MarSky11
@MarSky11 Ай бұрын
W końcu dociągnąłeś swój poziom wytrenowania do poziomu technologicznego zaawansowania roweru :) To bardzo rzadkie zjawisko w świecie Bike-Influ!
@wolfman2603
@wolfman2603 Ай бұрын
Dobry tekst -zapisuję sobie ☺️🤗
@HanysLDZ
@HanysLDZ Ай бұрын
Świetny odcinek - świetna relacja - aż chce się wsiąść na rower 😁 wysoka piona 🖐️
@PawelPokropek
@PawelPokropek Ай бұрын
Zapomniana lista to pikuś, kiedyś radośnie wypakowuję rower, wyjmuję ciuchy i "Zaraz, a gdzie kask !??". Ten rok muszę odpuścić ze względu na zdrowie, zero ścigania, same wycieczki. Za to w przyszłym roku mam zamiar sobie pooojeeeździć , gdzie tylko się da 😁. Świetna ta muzyka we wstawkach, jak w starych komediach 🙂.
@alinas9536
@alinas9536 Ай бұрын
A my sledzilismy Cie na zywo , gdy jechales, suoer bylo dzis zobaczyc relacje z tej wyprawy🙌🏼😉 gratuluacje jeszczecraz wyniku, film bardzo fajnie , bardzo przyjemnie sie oglada. 👌🏼
@rihardk520
@rihardk520 Ай бұрын
Zielony, jesteś jak szelest czystego napędu w słoneczny poranek :D naprawdę motywujesz do jazdy. Nawet teraz, podczas rehabilitacji po kontuzji oglądam Cię i odliczam dni do ostatniego zabiegu. Nie mogę się doczekać aż wsiądę na rower, tylko muszę sobie to dawkować :D
@grzegorzchrzanowski8755
@grzegorzchrzanowski8755 24 күн бұрын
Zdrowia poeto.
@Marek.D1982
@Marek.D1982 Ай бұрын
Zielony wymiatasz👏🤝fajne te twoje filmiki
@Mucioss
@Mucioss Ай бұрын
Jak zawsze świetnie nagrane i zmontowane. A muzyczka naprawde fajnie dobrana. 🎉🎉🎉
@bartasol80
@bartasol80 Ай бұрын
Twoje relacje robią mi dzionek,dzięki😊
@4nanke129
@4nanke129 Ай бұрын
Ale się uśmiałem na tym odcinku. Sztos filmik! Nawet moja kobieta się uśmiała z faktu że zrobiłeś listę i o niej zapomniałeś. :D
@artkapustka3703
Sam się zastanawiam nad startem 🤔🧐 i to przez Cb! 😁👍🏻
@Krzysztofer
@Krzysztofer Ай бұрын
Fajnie zobaczyć kawałek swoich codziennych tras u Ciebie na filmie :)
@piotrpiotr7672
@piotrpiotr7672 Ай бұрын
Też musze przyznać że przez Twoj kanał zaczynam myśleć o takim 300 plus. Póki co trzepie kolejny rok solidy, kaczmarki, bike maratony i jest to fajne ale taka dłuższa wyprawa zaczyna mnie pociągać coraz bardziej.
@sylwek8451
@sylwek8451 Ай бұрын
Zielony, szkoda że nie wiedziałem o tej trasie, akurat przejeżdżałeś koło mojego bloku w Gdańsku, mogłem pomachać :D
motywujesz. masz suba
@PrzemekCT
@PrzemekCT Ай бұрын
Można powiedzieć że dzięki Tobie kupiłem gravela. W tym roku pierwsze ultra na duchu + kilkanaście tras typowo pod gravel. Szosa to moja miłość ale te szuterki i przyroda są niedopisania. W przyszłym roku jedną z głównych imprez będzie właśnie wanoga i tp tez trochę a nawet bardzo trochę twoja wina :P w tym roku niestety miejsca w kalendarzu mi zabrakło ;) Jak możesz to przypomnij mi model s-works na których jeździłeś. Z twojego doświadczenia nada się taka opona na trasy jak na wanodze czy duchu?
3:34 Ten ATB wymiata nostalgią powiało aż się wzruszyłem
@manio6239
@manio6239 Ай бұрын
👍👍👍
@Mentalgraveltrip
@Mentalgraveltrip Ай бұрын
Genialne podsumowanie i flow, najlepszy gravelo utuber. Mamba mogla by sie uczyc od ciebie kontentu;)
@marekizak1680
@marekizak1680 Ай бұрын
Gratuluję kolejnego rekordu 3 godz do przodu 💪.
@mariuszszwed5172
@mariuszszwed5172 Ай бұрын
Zapraszamy ponownie 😉
@trojaczki3934
@trojaczki3934 Ай бұрын
Startowałem długi dystans. Szkoda że nie mogłem przybić piony przed startem lub na mecie w sobotę. Może następnym razem. Wanoga piękny wyścig, po POM500 i W1200. Trasa Wanogi była jakże cudna odmiana. Gratuluję wyniku !!
@Mucioss
@Mucioss Ай бұрын
Gratuluje swietnego wyniku! Ja w sobote startuje swoje pierwsze gravelowe zawody w Kaszubskim Gravelu Kartuzy. Nie moge sie doczekac 😎😎😎🥳🥳🥳
@rowerowysztos
@rowerowysztos Ай бұрын
Szacun za wynik! Wyprzedziłeś mnie jakoś na 3 kilometrze 😂
@Masta4Blasta
@Masta4Blasta Ай бұрын
Ja mam to samo Wanoga była moim pierwszym ultra oczywiście 600 longiem. Poszło ciężej niż przypuszczałem, ale dałem radę skończyć w sobotę w nocy. Ty razem z pozostałymi twórcami z YT byliście inspiracją. Dzięki :)
@KrossF3F
@KrossF3F Ай бұрын
Te rowerowe opowieści, te żarciki, te smaczki aj jaj jaj, na to zawsze czekam, aj jaj jaj.
@KOLEJ22DrogaPrzygody
Świetne poczucie humoru
@rota1744
@rota1744 Ай бұрын
No motywuje motywuje ten zielony 😁😁
@pawegorzkowski3900
@pawegorzkowski3900 Ай бұрын
Dzięki że robisz to jak robisz. I pozdrawienia od Biegacza z wanogi około 300 km. Byłem mocno zaskoczony że na ciebie trafiłem
No właśnie widziałem 😄
@bartolomio007
@bartolomio007 Ай бұрын
Segment:"po co mi to" miałem z dwa razy na trasie i był to najdłuższy segment 😂 Miło było pierwszy raz zamienić z Tobą parę zdań na mecie, pozdrawiam.
@Pawcio23564
@Pawcio23564 Ай бұрын
Szacun za taki wyczyn sam kiedyś chciałbym przejechać moje pierwsze 100 km a co dopiero tyle naprawdę chylę czoła i kolejnych super filmików
@grzegorzchrzanowski8755
@grzegorzchrzanowski8755 24 күн бұрын
Ja jestem na etapie 20km😉
@krzysztofm8258
@krzysztofm8258 Ай бұрын
To teraz czas na Brejdaka w lipcu Rok temu tam debiutowalem udalo sie przejechac na raz 350km. Wszystko sie zgadza swietna trasa ,widoki ,lokalne jedzenie wszystko pod znakiem jakosci rezerwatu przygody.
@Mariusz.Sadoch
Muzyka git
@SpiderPolski
@SpiderPolski Ай бұрын
Podsumowanie w punkt! Przez Twoje filmy może nie tyle wchodzę, co znów wchodzę w tę przygodę. Jeszcze nie wiem czy znów przyczepię numerek. Czy to będzie coś nowego? Czy powrót do jazd takich do maks 6-7h czyli jakiś krotszy dystans. Czy mi się chce wychodzić poza strefę komfortu, upadlać się, mieć dość i myśleć "co ja tutaj robię". "to już ostatni raz" i za kreską, albo następnego dnia planować kolejny raz. Coś się na pewno epickiego zaczyna.
@wagabundowy
@wagabundowy Ай бұрын
6:52 👀 Fajne te krótkie wstawki muzyczne.
@kkamillo
@kkamillo Ай бұрын
a niech stracę dam lajka
@jakub_kuba
@jakub_kuba Ай бұрын
Wow Paweł Małaszyński na rowerze... :) pozdro616!
@Rowerzystaza2.300
@Rowerzystaza2.300 Ай бұрын
ZielonyF16 Ty się nie dziw, że inspirujesz. Bo jak ktoś trafi na Twój kanał to już drogi innej nie zna😉
@MegaLewka
@MegaLewka Ай бұрын
Nie znam sie na gravelowaniu ale porady i przyklady Bomby sa pouczajace dla amatorów 🚴Masz fajny styl i oglada sie Ciebie wybornie, wiec kolejnych udanych rejsingów. Pozdro
@FIGOPAGO88
@FIGOPAGO88 Ай бұрын
Rozmawialiśmy dzień wcześniej kiedy się posilałeś jechałem na mtb, pozycja 14, też jestem zadowolony z wyniku, pozostał niedosyt, że nie było jechane na gravelku...
@szuterspeed
@szuterspeed Ай бұрын
Ahoj! 3:21 ,19:52 do ramy :D ? kurde co to za wynalazek :D bidony do podsiodłówki :D ? No i taki montaż i muzyka+ "prowadzący" to ja rozumiem :) Odnośnie końcówki materiału- bycie inspiracja dla kogoś jest czymś nie ocenionym - tego się nie da kupić :) Pozdrawiam serdecznie ! Gratki !
@GravelowyMlyn
@GravelowyMlyn Ай бұрын
Szuter, Ty nie udawaj greka, bo sam się mnie pytałeś na stravie o taki montaż bidonów xD Bidony nie są montowane do torby tylko do metalowego stabilizatora torby podsiodłowej ;) Fajny patent - sam korzystam.
@szuterspeed
@szuterspeed Ай бұрын
@@GravelowyMlyn jak kiedykolwiek pytałem na stravie to pytałem o taki pod samo siodełko :x
@jakubsikorski4508
@jakubsikorski4508 Ай бұрын
O ku...wa noga mnie boli ;),, tyle w temacie
@adamsandler4076
@adamsandler4076 Ай бұрын
Następnym razem kiedy będę chciał sprawdzić ciśnienie w oponach to pojadę na ultramaraton, w którym staruje Bartek ;) A tak z innej beczki to w tym sezonie masz tak ciekawe materiały, że przebijasz nawet redaktora Piątkiewicza ;)
@rafawalicki4147
@rafawalicki4147 Ай бұрын
Na Proziaku będziesz miał flow 😉
@grzechumajster7089
@grzechumajster7089 Ай бұрын
Kurka, niedługo zamiast sztycy będziecie montować stojak na kroplówkę a dopiero do tego siodełko 😆. Mega wysiłek... Pozdrawiam.
@dariuszpyzik7317
@dariuszpyzik7317 Ай бұрын
Widać było że zaliczysz bombę .Mam tak samo przychodzi takie zniechęcenie , znużenie jazdą a za chwilę jeb ...i bąba . A kabanos wcinał sobie bananka i się 😂😂😂. Pozdro 👊
@johynnyb69
@johynnyb69 Ай бұрын
Nooo, ja przez Ciebie kupiłem Gravel....😅😜
@andyczarny1
@andyczarny1 Ай бұрын
Team dętki!! Nie pozwólmy sie dyskryminować 😂😂😅
Ай бұрын
taaa tylko jak dziura będzie duża to mleczarze sami wyjmują dętki za dużo zachodu z tym mlekiem jest
@vasylmorion
Jakie opony miałeś?
@DrezyniarzGKD
@DrezyniarzGKD Ай бұрын
Scenarzysta Ciebie wykończy. Fajny progres i film.
@Maciej19910192
@Maciej19910192 Ай бұрын
"Pan Kabanos" 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
@δαμάω
@δαμάω Ай бұрын
Mam pytanie zielony f16. Czy jadąc na chwytach i patrząc w dół, widzisz piastę przedniego koła?
@WieslawPaleta
@WieslawPaleta Ай бұрын
Pan Kabanos 😅
@robertbenasiewicz8253
@robertbenasiewicz8253 Ай бұрын
Są tacy.
@fular8353
@fular8353 Ай бұрын
Czy w trakcie kryzysu pomagają Tobie rozmowy do kamery?
Taak
@67adamadi
@67adamadi Ай бұрын
Mądrze gadasz szczególnie od 23 min. Do następnego.
@pawek6086
@pawek6086 Ай бұрын
🙏👍🚴‍♂️🚵‍♂️
@zbigniewsliwa939
@zbigniewsliwa939 Ай бұрын
Dziś tylko komentarz dla szacunku do Ciebie Zielonkawy,ale sex dziś dla mnie jest ważniejszy . Pozdro 😃.
@fotografia_dnia_codzienneg2762
@fotografia_dnia_codzienneg2762 Ай бұрын
Pozdro dla kumatych.
@__slaszldr2105
@__slaszldr2105 Ай бұрын
Do Dębek lub Władka to się na 2 tygodnie jeździ. 😂
@Cyb11893
@Cyb11893 Ай бұрын
А чому не по велодоріжкам? Там наче у вас багато дорожок для велосипедів
@tjoftjof
@tjoftjof Ай бұрын
13:11-13:13 co się stało z goglami?
@kamilm.3224
@kamilm.3224 Ай бұрын
Ktoś śledzi tour divide 24?
@xmonastyrx
@xmonastyrx Ай бұрын
Jem w opór, pije w opór a przy 150km kaput 🥲
Źle jesz
@xmonastyrx
@xmonastyrx Ай бұрын
@@kubackjeee to może być to, dzięki za sugestie
@kubackjeee Ай бұрын
@@xmonastyrx tak szczerze mówiąc to jesli mówisz że jesz w opór to ja podejrzewam że mówisz o jedzeniu. a jak organizm zajęty trawieniem to nie pojedziesz. na dłuższe dystanse musisz polegać na płynnej żywności opartej na cukrze, ewentualnie dla przełamania coś lekkiego do przegryzienia. Ale jak zjesz normalny posiłek to ci to siły nie doda raczej
@Elob500
@Elob500 Ай бұрын
Miło było się przejechać od Krokowej do prawie Łeby, odezwij się na mail, sprzedam triki by było szybciej. (Znikają mi komentarze dlaczego?)PIotr
@ZielonyF16 Ай бұрын
You tube usuwa komentarze z wielu powodów, Np gdy są wklejane zewnętrzne linki
@user-jz3qx7lx6e Ай бұрын
i ostatnie. widzę że jedziesz z bukłakiem. zrób filmik czy to dobre czy pleśnieje czy co
@adamp5363
@adamp5363 Ай бұрын
Bomba była bo dałeś banana kabanosowi i jego zabrakło a jemu i tak nie pomogło…
No właśnie 😄
@subbstantiv
@subbstantiv Ай бұрын
nuurrmalnie początek to relacja od Karramba - szpiega z Krainy Deszczowców ili Don Pedro de Pommidore.Jedyne skojarzenie.Dobrego czasu!
@kubackjeee Ай бұрын
Wez se cukru do tego rowera. Bez cukru to sie nie pojedziesz
@ZielonyF16 Ай бұрын
Jak policzyłem to mi wyszło Ok 1000g węgli i to było jeszcze za mało :)
@kubackjeee Ай бұрын
​@@ZielonyF16tu bym ładował minimum 100g na godzinę. Tylko pojawią się problem żeby to zniesc psychicznie i fizycznie przez cały dzień pijąc cukier. No i trzeba płynów pilnować żeby się za gęsto nie zrobiło we krwi. Generalnie przejebane 😂
@Al.2
@Al.2 Ай бұрын
​ @ZielonyF16 Przy 200 watach spalasz 720 kalorii na godzinę, to sobie policz... Wiadomo, że z tłuszczu też idzie - może 1/3 na początku, może 1/2 pod koniec, ale i tak. EDIT: chyba ktoś tu nie zrozumiał, że "i tak" znaczy, że dużo węgli trzeba przyjmować, a tłuszcze idą z organizmu, a nie że trzeba je jeść w trakcie wysiłku.
@@Al.2 wymyśliłeś sobie te wartości i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością
@Al.2
@Al.2 Ай бұрын
​ @kubackjeee Gdybyś się interesował, tobyś wiedział, że mają dużo wspólnego z rzeczywistością. Akurat wykonaną pracę w kilodżulach można obliczyć dokładnie jako 720 kJ i jest to mniej więcej tyle samo kcal, w zależności od wydajności konkretnego organizmu, która mieści się w wąskim przedziale ok. 23%. Jesteśmy wszyscy podobnie wydajni i dlatego np. Trainerroad uznaje, że można z dobrą dokładnością przyjąć, że spaliłeś tyle samo w kaloriach co dżulach. Co do udziału tłuszczów, to zależy od wielu czynników (bada się tzw. RER) i przedział jest szerszy, dlatego napisałem "może", ale nieprzypadkowo 1/3 i 1/2, bo rośnie udział tłuszczów wraz z czasem trwania wysiłku oraz intensywność w tym wyścigu jest do końca nie taka mała, żeby udział tłuszczów (w spalanych kaloriach) był dużo większy od 1/2. Dlatego zresztą się wcina jak najwięcej węgli na godzinę, bo 100 g to 400 kalorii (kcal).
@puregameplay8114
@puregameplay8114 Ай бұрын
gosc tam gravelem elektrkiem jechal ? hahahahaha smiech an sali
@wolfman2603
@wolfman2603 Ай бұрын
Gdzie , który?🤔 Chyba się przewidziało, był tam Rondo Rat, a w trasie gravel na pasku Gatesa i biegi w piaście....jeśli mówisz o filmie 🤪
@puregameplay8114
@puregameplay8114 Ай бұрын
@@wolfman2603 taaaa i z wyświetlaczem wbudowanym w ramie ? Na górnej rurze ? Hahaha dobre
@Kalin-yo9xw
@Kalin-yo9xw Ай бұрын
F16 powinien nazywać się drzwi od stodoły, bo kiedyś komorowski powiedział, że polski pilot jak będzie taka potrzeba to i na drzwiach od stodoły poleci...ŻENUŁA !!!...I on podobno POnownie ma startować na prezydenta !? ŻENUŁA
@user-jz3qx7lx6e Ай бұрын
twoje porady sa smieszne w pozytywnym znaczeniu tego zwrotu. nie wiem skad zes tam jest. ale do przystojniaków sie nie zaliczasz według mnie. wiec proponuje mniej Twojej twarzy w filmach. z mambaonbike wygrywasz
@fb_viwe1298
@JeździeczUK Ай бұрын
@janlob8920
@janlob8920 Ай бұрын
Debki -Stilo R10 jest lux torpeda.Ciekawe jak jez.Sarbskie kazali Wam objechać.Jak od pólnocy to masakra ?
Jak przejechać ROWEREM 200 km i WIĘCEJ?
Mama vs Son vs Daddy 😭🤣
DADDYSON SHOW
Useful gadget for styling hair 🤩💖 #gadgets #hairstyle
FLIP FLOP Hacks
Stay on your way 🛤️✨
A4
Я обещал подарить ему самокат!
Vlad Samokatchik
Najlepszy gravel w Polsce w relacji cena - jakość. ale dlaczego… ?
Wisla 1200 - co poszlo nie tak
Lukasz Bonio
Dlaczego Orbea Terra 20i Team?
zielonyF16
PROZIAK Gravel i niesamowite BIESZCZADY! 315 km i 6150 m na RAZ!
5 ZŁYCH nawyków ROWEROWYCH, których MUSISZ się pozbyć!
WANOGA Gravel Race 2023r. - Gravelowy Festival na Kaszubach
Mini Lajkonik - Gravelowe i górzyste 200km - Relacja z zawodów.
Ultra Duch Puszczy  - 240 km Gravelowego Ścigania
Ultra MAJÓWKA - ROWEREM z Berlina do Gniezna - 470 km
zielonyF16
Wanoga Gravel - 350km na nowym rowerze. Relacja z zawodów
Wagabundowy
Что это за спорт такой? #олимпиада2024 #олимпиада #спорт
Крокоп проучил за насмешки!