Trojak - ruiny zamku Karpień
@zielnikowewedrowki 6 сағат бұрын
@@PIESZOINAROWERZE Dziękujemy ☺️ Nam też się spacerek podobał 🤗 Pozdrawiamy! 👋
@pedro_balsas Күн бұрын
Witajcie, czekaliśmy na kolejny film,bo (znowu to podkreślę) robicie fajne produkcje , gdzie jest klimat spokoju i relaksu.Panie Jarku, muzyka dobierana super.Życzymy Wam następnych kolejnych fajnych wypraw i dużo siły dla Florki.Kraków pozdrawia Tarnowskie góry ❤
@zielnikowewedrowki Күн бұрын
@@pedro_balsas Bardzo dziękujemy i cieszymy się, że film się podobał ☺️ Florka rośnie zdrowo i sił jej nie brakuje, także chyba skończył nam się ten czas przestoju i będziemy się starać być tu częściej. Klimat spokoju i relaksu zawsze nam towarzyszy, bo i po co się spieszyć? Szlaki nie uciekną, jedynie burza może pogonić 😉 Pozdrawiamy Kraków! ❤️
@Moscizwysokosci 2 күн бұрын
Elegancko Wam wyszedł kolejny filmik 😊 gratuluję serdecznie 🎉🎉🎉
@zielnikowewedrowki 2 күн бұрын
@@Moscizwysokosci Dziękujemy ☺️ Fajnie, że dobrze się ogląda 🤗 Pozdrawiamy 👋
@Kubaitato
@Kubaitato 3 күн бұрын
Witam. Nie byłem na Praszywce ale podróżowałem z psami po górach. Po Gorcach i Beskidzie Śląskim. Z Rexem a potem z Łezką. Raczej bez smyczy, co było wyrazem wzajemnego zaufania. Ta sama woda do picia. A najlepiej psom smakowały moje kanapki😀. Znakomita większość tych wypadów była realizowana komunikacją publiczną. Tramwajem lub autobusem do Katowic, z Katowic pociągiem, potem od razu na szlak albo lokalnym busem ze stacji kolejowej do początku szlaku. W mojej ocenie podróż komunikcją publiczną świetnie przyczynia się do socjalizacji psa. Trzeba wtedy jednak używać smyczy a czasami kagańca. Ale kiedy wyciągałem plecak z szafy piesy zawsze były gotowe do drogi i nie odstępowały plecaka,😀. Pozdrawiam Radosław z Górnego Śląska.
@zielnikowewedrowki 3 күн бұрын
Piękne wspomnienia! Jesteśmy ciekawi co z Flory wyrośnie. Póki co to mały rozrabiaka 😉 Zdecydowanie podróże komunikacją publiczną to dobry sposób na socjalizację pieska. Tarnowskie Góry niestety upadły pod względem możliwości podróży pociągiem i aktualnie można stąd dojechać do Lublińca lub, od niedawna, do Częstochowy. Połączenie z Katowicami jest w remoncie i pozostaje komunikacja zastępcza, a tam z pieskiem raczej ciężko. Póki co jesteśmy zdani na jazdę samochodem, choć może w przyszłości się to zmieni. Pozdrawiamy 👋
@NaszLakiDay
@NaszLakiDay 4 күн бұрын
Pięknie. Doskonale wiemy, że Pieski też uwielbiają góry. Nasza Sisi jest w niebo wzięta w takich miejscach. Pozdrawiamy
Tak, im wyższa trawa i gęstsze krzaki tym lepiej 😉 Pozdrowienia 👋
@bernadetta5003 4 күн бұрын
Hej robiliśmy z mężem i 2 letnim wówczas synkiem dokładnie tą samą trasę. Jest cudowna :) POZDRAWIAM i zostaję u Was na dłużej ;)
@zielnikowewedrowki 4 күн бұрын
Hej! Fajnie, że dołączyłaś 🤗 Trasa fantastyczna, synek też, że dał radę 💪 Pozdrawiamy ☺️
@bernadetta5003 4 күн бұрын
@@zielnikowewedrowki pozdrawiam Was serdecznie z Gliwic :) syn z nami wędruje od 11 miesiąca życia, a teraz już jako 4letni chłopiec pyta "Kiedy znów jedziemy w góry" :D mama dumna i cała szczęśliwa :D
@zielnikowewedrowki 4 күн бұрын
Ale fajnie, że od małego zaszczepiliście w nim miłość do gór! Będzie Wam za to wdzięczny ☺️ Pozdrawiamy z Tarnowskich Gór 👋
@@zielnikowewedrowki ❤
@KOLEJ22DrogaPrzygody 5 күн бұрын
No mały kilometraż ale zacnie , moc pozdrowień
@zielnikowewedrowki 5 күн бұрын
@@KOLEJ22DrogaPrzygody Dziękujemy! Krótki szlak bo nie ma co pieska 🐶 przemęczać. Jeszcze rośnie, więc dłuższe spacery nie są dla niej za dobre. Pozdrawiamy słonecznie ☀️
@jacekgaza 6 күн бұрын
Dziękujemy z żoną za nie polecane miejsca na przyszłą wycieczkę . Beskid Żywiecki też uwielbiamy .Oczywiście fajne szczyty a nie takie słabe 😂😂😂. I tych ludzi tyle za dużo. Pozdrawiamy na przyszłość proszę o jakąś inspiracje .
@zielnikowewedrowki 6 күн бұрын
@@jacekgaza Również dziękujemy, za obejrzenie tego filmu, choć lokalizacja faktycznie nietrafiona 😉 Następnym razem postaramy się bardziej 🫡 Pozdrawiamy 🤗
@jacekgaza 6 күн бұрын
@@zielnikowewedrowki do zobaczenia na szlaku Pozdrawiamy .Więcej wycieczek i filmów.
@MsApacz 7 күн бұрын
Piękny film, na górze przepięknie, tfu paskudnie i zero widoków. Nie ma po co tam jechać 😉 a na serio chciałabym tam dotrzeć właśnie jesienią, teraz myślałem o biwaku jednak miało lać, więc pojechałem w Sudety. Bo tu jeszcze mnie nie było…
@zielnikowewedrowki 6 күн бұрын
Dzięki ☺️ Masz rację, na szczyt nie ma co wchodzić, zero widoków i pełno ludzi 😉 Z miejscem pod namiot też ciężko... a tak serio, to jest tam kilka takich fajnych miejsc, gdzie można by się rozbić 😊 W niedzielę miały być potworne ulewy i burze, ale było dużo słońca i piękne widoki.
@MsApacz 8 күн бұрын
Psina super. Szkoda wcześniejszego psiaka,a ja właśnie (na raty) obejrzałem do końca film. Fajnie, że wychodzicie poza Beskidy. Drugi raz Opawskie i znowu fajne ścieżki.
@zielnikowewedrowki 8 күн бұрын
@@MsApacz Dzięki i fajnie, że zobaczyłeś do końca 😊 Z Opawskich mamy już trzy filmy 😉 Ta czeska strona zapowiada się fajnie, ale na zwiedzanie poczekamy aż Młoda da radę na dłuższych spacerach, może jesienią. Widzieliśmy, że Ty Sudety zwiedzasz intensywnie 💪 Super! Pozdrawiamy upalnie ❤️
@MsApacz 8 күн бұрын
@@zielnikowewedrowki ja robię po swojemu Koronę, tzn odwiedzam pasma górskie, w których mnie jeszcze nie było, na 4 jakie mi zostały 3 są w Sudetach, a i ostatnio pogoda mnie pokierowała 😉
@zielnikowewedrowki 8 күн бұрын
@@MsApacz No i fajnie, my na jesieni planujemy pójść bardziej na zachód 😉
@MsApacz 8 күн бұрын
@@zielnikowewedrowki to super. Ja nie planuje za dużo, bo w tym roku los nam krzyżuje plany. Drugi wyjazd przez chorobę odwołany, urlop zmieniony…😉
@zielnikowewedrowki 8 күн бұрын
@@MsApacz No to zdrowia życzymy, żeby choroby nie krzyżowały planów! Nam młoda dużo czasu zabiera i ciężko jest cokolwiek zaplanować, ale… będzie dobrze 😌
@user-vv4mn6ss4i
@user-vv4mn6ss4i 16 күн бұрын
Piekna wyprawa i super widoki pozdrawiam i szacun za wytrwalosc 😊
@zielnikowewedrowki 16 күн бұрын
@@user-vv4mn6ss4i Dziękujemy! Dla nas to był wspaniały czas, który ciągle wspominamy. Szlak bardzo przyjemny i widokowy. Pozdrawiamy 👋
@Moscizwysokosci 21 күн бұрын
Cudowny filmik :D Drzewa w Oszaście zdają się mieć duszę i swój niepowtarzalny urok :)
@zielnikowewedrowki 21 күн бұрын
@@Moscizwysokosci Zdecydowanie jest to ciekawe i spokojne miejsce. Miło tam przysiąść i odpocząć, szczególnie po podejściu od zachodniej strony 😉 Na szczycie udało nam się poobserwować orła przedniego, a wśród drzew zauważyliśmy wilka 🐺
@Moscizwysokosci 26 күн бұрын
Zacny to jest filmik ❤ bardzo przyjemnie się go ogląda 😊 pozdrawiam serdecznie z Beskidu Żywieckiego 😊
@zielnikowewedrowki 26 күн бұрын
A dziękujemy 😊 Beskid Żywiecki cały jest zacny 😊 Pozdrawiamy z Tarnowskich Gór ❤️
@Moscizwysokosci 22 күн бұрын
@@zielnikowewedrowki Takie szybkie pytanie. Co polecilibyście jeszcze zwiedzić będąc w Beskidzie Żywieckim? 😄
@zielnikowewedrowki 22 күн бұрын
@@Moscizwysokosci Sporo tego, ale na pewno Wielka Racza, Hala Rysianka, Bacówkę na Krawców Wierchu, Jałowiec, Babia Góra, Schronisko na Przegibku. A na 2-3 dni to zrobić sobie czerwony szlak z Soli do Rycerki przez worek raczański 😊
@magdaggg3467
@magdaggg3467 Ай бұрын
Dzień dobry, jak szli Państwo MSB to każdej nocy spali Państwo pod dachem w sensie jakaś kwatera etc? Jeśli tak, to czy maja Państwo nazwy tych obiektów oraz ile mniej więcej wychodziło to km (o której Państwo zaczynali marsz), aby dojść na nocleg? Z góry dziękuję za odpowiedz
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
Dzień dobry. Spaliśmy tylko pod dachem. 1 noc - Chatka na Potrójnej, 2 noc - Bacówka u Harnasia, 3 noc - Rekliniec w Myślenicach, 4 noc - Pokoje pod Śnieżnicą w Kasinie Wielkiej. Czas i dystans jest podany w filmie. Cen niestety nie pamiętamy.
@magdaggg3467
@magdaggg3467 Ай бұрын
@@zielnikowewedrowkirozumiem, a czy mieli Państwo ze sobą śpiwory czy pościel na kwaterach była dostępna np.w chatce na potrójnej?
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@magdaggg3467 Mieliśmy śpiwory i karimaty, gdyby tak trzeba było spać na glebie.
@EventHorizon86PL
@EventHorizon86PL Ай бұрын
Hej. A gdzie zostawiliscie samochód? Pozdrawiam
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@EventHorizon86PL Cześć. Parkowaliśmy za przystankiem, tuż przy moście. Tam też zaczyna się zielony szlak. Chyba tam nie ma oficjalnego parkingu, ale stało sporo samochodów, więc się podpięliśmy 😉
@pogodanaprzygode
@pogodanaprzygode Ай бұрын
Odkąd jest ta wieżą widokowa, na Śnieżniku są tłumy. Pamiętam czasy, kiedy poza okresem wakacyjnym można tam było przez kilka dni człowieka nie spotkać. Sporo się zmieniło przez ostatnie kilkanaście lat.
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
Dzięki za komentarz. Niestety nie mamy porównania, bo byliśmy tam pierwszy raz. Wieża faktycznie może przyciągać tłumy. Nam trafił się akurat dzień, w którym organizowany był bieg i do schroniska ciężko było się dostać, ale na szczycie nie widzieliśmy już żadnych uczestników biegu, tylko turystów.
@pedro_balsas Ай бұрын
Witajcie, tak naprawdę to nie ma znaczenia czy widoki są ""Łoł""czy coś tam nie urywa.Ważne że ruszacie w teren i do tego pokazuje to na KZfaq.I znowu fajny przekaz , klimacik jest i oto chodzi.Pozdrawiamy z Krakowa i czekamy na kolejne produkcje.❤
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@pedro_balsas Dzięki! Zdecydowanie najważniejsze jest się ruszyć, choć te widoki też by się przydały, ale i tak było fajnie, i było warto! Pozdrowienia z Tarnowskich Gór ❤️
@marcinsomka8955
@marcinsomka8955 Ай бұрын
Cześć. Planuję iść szlak w podobnym terminie w tym roku - jak z noclegami? rezerwowaliście wszystkie wcześniej czy nie ma takiej potrzeby? Dzięki :)
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@marcinsomka8955 Cześć, tydzień temu @jolantaadamska2953 pytała o noclegi i nie miała problemu z rezerwacją. Myślimy, że jeszcze się uda 😊 Chociaż warto zacząć od Chatki na Potrójnej, jeżeli planujesz tam nocleg, bo jest mocno oblegana. Poza tym spaliśmy w: Bacówka u Harnasia w Marcówce, Rekliniec w Myślenicach, Pokoje pod Śnieżnicą w Kasinie Wielkiej. Te możemy polecić 😉 Powodzenia i udanej wędrówki 😊
@marcinsomka8955
@marcinsomka8955 Ай бұрын
@@zielnikowewedrowki Ok, wielkie dzięki :)
@zbigniewnowak466
@zbigniewnowak466 Ай бұрын
Flora będzie bardzo duuuża.🦮 Pozdrawiam.
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@zbigniewnowak466 Nie wiemy tego niestety, póki co waży 3 kg, a pod tym puchem kryje się drobny piesek 😉 Jaka by nie była i tak będzie kochana 🥰
@WeekendJanusza
@WeekendJanusza Ай бұрын
Fajna relacja :)
@@WeekendJanusza Dziękujemy 😊
@totheforest-PL
@totheforest-PL Ай бұрын
Byłem rok temu i miałem dokładnie taką samą rozkminę z parkingiem :) ostatecznie gdzieś pod blokami stanąłem :)
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@totheforest-PL No właśnie z parkingiem, jak się okazuje, nie ma tam problemu, ale w tygodniu. Myśmy pod blokami nie chcieli stawać, bo lokalsi mogliby nas pogonić 😉
@janprzewoznik3497 Ай бұрын
Jak zwykle: świetny film ! Brawo ! Bardzo twórcze to co robicie ! Bardzo mi się podobały " Wasze biegi" ❤
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@janprzewoznik3497 Dzięki Janku ❤️ Czasami trzeba się gonić, a jak jest z górki to jest łatwiej 😉 Pozdrawiamy❤️
@KOLEJ22DrogaPrzygody Ай бұрын
Witamy łał, ale tam pięknie, moc pozdrowień .
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@KOLEJ22DrogaPrzygody Pięknie, ale, gdyby udało nam się przejść całość, byłoby jeszcze piękniej. Pozdrawiamy ciepło ❤️
@szuszu2742
@szuszu2742 Ай бұрын
Gdybyście poszli czerwonym szlakiem na Pricny Vrch, to byście zobaczyli rewelacyjne widoki, Taborskie Skały i pobliską kamienną vychlidkę. Sam szczyt należy do Korony Sudetów. Widząc kupę kamieni na Edelstejnie - dobrze, że wybrałem inną trasę powrotną. Pozdrawiam.
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@@szuszu2742 No właśnie mieliśmy iść na Pricny Vrch, ale trochę nam nie wyszło… po tym spacerze jesteśmy już lepiej zorientowani w tym terenie i kolejnym razem się na pewno uda 😉 Edelstejn faktycznie, nic nie urywa 😅 Pozdrawiamy 😊
@Adam-tj6cc
@Adam-tj6cc Ай бұрын
@user-bw1jo7mk6s
@user-bw1jo7mk6s Ай бұрын
Wybiorę się tam po kubki😂piesiunio uroczy❤
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
Tak, kubki zdecydowanie robią robotę 😅
@jolantaadamska2953
@jolantaadamska2953 Ай бұрын
Mam pytanie. Czy noclegi zamawialiscie z dużym wyprzedzeniem? I jak cenowo to wygląda? 😊
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
Hej, aktualnie nie mamy pojęcia jakie są ceny w miejscach, w których spaliśmy, ale tak, rezerwowaliśmy na 2-3 m-ce przed szlakiem. Chatka na Potrójnej Bacówka u Harnasia w Marcówce Rekliniec w Myślenicach Pokoje pod Śnieżnicą w Kasinie Wielkiej
@jolantaadamska2953
@jolantaadamska2953 Ай бұрын
@@zielnikowewedrowki dziękuję za odpowiedź 🙂 za tydzień się wybieram i właśnie dzisiaj noclegi ogarnęłam
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
@jolantaadamska2953 Super, że się udało z noclegami 😊 Życzymy wspaniałej wędrówki i dotknięcia końcowej kropki 💪😊
@pedro_balsas Ай бұрын
Super Kochani że wracacie na szlaki,wasze filmiki są inspiracją też dla Nas bo fajny klimat tworzą , żeby była też chwila na podziwianie tego co wokół.Odwiedzacie miejsca w których byliśmy dosłownie kilka dni wcześniej.Życzymy dużo zdrowia i siły do wspinaczki Do zobaczenia na szlaku????
@zielnikowewedrowki Ай бұрын
Cieszymy się, że nasze filmiki tworzą fajny klimat 😊 Nie kryjemy naszych emocji, a te, będąc w górach, są zawsze pozytywne 😁 Niedługo znowu wrócimy w góry, ale pojawił nam się mały hamulec, który musimy jakoś zabezpieczyć przed wyjazdem na cały dzień. Jeżeli macie jakiś pomysł na przyjemny spacer, napiszcie proszę 😊 Do zobaczenia na szlaku! Pozdrawiamy ♥
@dobrzenamrazem 2 ай бұрын
Piękny ten nasz Beskid Śląski. Z tą Magurką to zrobiliście nam zamieszanie w głowie, a potem okazało się, że chodzi o Magurę 🙂 Lody lodami ale nieśmiało pytamy gdzie drożdżówa . Byliśmy 30.05 na Błatniej i bardzo nam się przydały peleryny. Pozdrawiamy serdecznie.
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Oj piękny, piękny 😍 Z drożdżówkami daliśmy ciała... była niedziela, a wyjazd był bardzo spontaniczny. Niestety miejsce, w którym się zaopatrujemy jest w niedzielę nieczynne 🙁 Mieliśmy za to kawałek ciasta, ale zjedliśmy go jeszcze w samochodzie 🙃 Nas od tego czasu nigdzie nie było i chyba przez chwilę nigdzie nas nie będzie. Powód postaramy się wkrótce przedstawić, ale to nic złego i strasznego ☺️ Pozdrawiamy Was serdecznie ♥️
@dobrzenamrazem 2 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki No to jesteście usprawiedliwieni 🙂Mam nadzieję, że szybko wrócicie. Jeszcze raz pozdrawiamy.
@ankahalina20
@ankahalina20 2 ай бұрын
Na Przegibku spaliście w schronisku czy w innym obiekcie?
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
W schronisku nie było już miejsca, ale udostępnili nam pokój w drugim budynku, chyba przygotowanym na grupy zorganizowane.
@ankahalina20
@ankahalina20 2 ай бұрын
Wypróbowane! Rzeczywiście fajny nocleg na szlaku i ta jajówa z czosnkiem na śniadanie - bajka👌
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Super! Jajówa na Przegibku jest dla nas kultowa 🤤 Sami próbowaliśmy taką zrobić, ale nigdy nie wyszła nam tak dobra jak tam. Pozdrawiamy 😊
@Moscizwysokosci 2 ай бұрын
Super super super 😄👍 brawo 😍
Dziękujemy ❤️
@KOLEJ22DrogaPrzygody 2 ай бұрын
Lux video
Dzięki ☺️
@Kubaitato
@Kubaitato 2 ай бұрын
Kilka razy przechodziłem obok tego schroniska ale nigdy tam nie trafiłem. Pozdrawiam Radosław z Górnego Śląska.
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Schronisko dość ładne w środku, ale naszym zdaniem nie ma takiego klimatu jak na Stożku, czy Soszowie. Również pozdrawiamy z Górnego Śląska ☺️
@janprzewoznik3497 2 ай бұрын
Nareszcie jesteście jesteście ! Mistrzowie pogodnego ducha,uśmiechu i radości z pobytu w górach ! Jak zwykle wspaniali jesteście i Wasz film bardzo świetny ! Ściskam Was i do zobaczenia ...jak najszybciej !
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Dzięki Janku 😊 oj stęskniliśmy się za górami, ale nie daliśmy rady wcześniej się wybrać. Do zobaczenia ☺️ Pozdrawiamy ❤️
@MsApacz 2 ай бұрын
Zdrówka! Dobrze Was znów widzieć-nie ważne ile, gdzie, ważne że siły na spacer są! Kąpielisko, bo przed II WŚ właściciel schroniska na Klimczoku (które to leży na stoku Magury 😅) zbudował tam kąpielisko, a później i schronisko. Fundamenty kąpieliska parę lat temu jeszcze było w trawach widać…zresztą, wiosną 2013go Magura była świetnym punktem widokowym. Dlatego w 2019 świętowałem 100lecie odzyskania Niepodległości robiąc wschodu słońca z niej-świetnie Tatry było widać. Choć już wtedy zarastała, zdjęcia robiliśmy ze zbocza. Znane miejscowości w wolne dni trzeba niestety albo unikać, albo atakować z rana.
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Dzięki ☺️ Trzeba się powoli rozkręcać i wracać do formy. Oby pogoda dopisała. Z tymi fundamentami to ciekawa sprawa. Na mapie widać jakieś ruiny, ale teraz faktycznie muszą być mocno zarośnięte, albo nasza ignorancja je pominęła 😉 Magura to fajny szczyt, trochę tam jeszcze widać pomiędzy drzewami, ale Tatr chyba już nie da rady dojrzeć 😔 Na szczęście niedaleko jest Klimczok i Błatnia, tam widoki pozostają w pamięci 😊 Pozdrawiamy ❤️
Żyjemy 😂 Czasami tak jest, że nawarstwi się kilka spraw, które odciągają od przyjemności. Pozdrawiamy ❤
@jacekgaza 2 ай бұрын
Nareszcie już się z żoną martwiliśmy. Dziękujemy za film 😊
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Heh 😅 jakimś sposobem odpisaliśmy na Wasz komentarz, ale dodając nowy 🙃 Pozdrawiamy 😘
@Rafa-sh2hr
@Rafa-sh2hr 2 ай бұрын
Jak słyszę o której zamykają kuchnię w schroniskach pttk to mi się chce śmiać. W przeciętnej knajpie można zjeść do 20 lub dłużej a w polskich schroniskach rzadko powyżej 18. Los strudzonego pozbawionego prowiantu turysty jest wtedy zdany na łaskę gospodarzy. Parę dni temu przypadkiem trafiłem na Wasz kanał i od razu zaraził mnie Wasz optymizm, teraz nadrabiam. Serdeczne pozdrowienia z Gorzowa Wlkp. no i do zobaczenia na szlaku.
@zielnikowewedrowki 2 ай бұрын
Dziękujemy za miłe słowa 😊 Faktycznie kuchnie mogłyby być otwarte dłużej, ale z punktu widzenia osób tam pracujących, może być to wyczerpujące. Chyba nie mają zmienników? Na szczęście gospodarze często pomogą strudzonemu turyście 😉 Pozdrawiamy! 👋
@krzysiek66679
@krzysiek66679 3 ай бұрын
Byłem niedawno na Przehybie😂 ale szedłem inaczej niż wy. Od Gromadzkiej, najpierw z pominięciem Radziejowej, a później już czerwonym szlakiem na wieżę. Wiało masakrycznie. Chwilami miałem wrażenie że wieża się wywróci 😅. Na samym szlaku, takim bardziej otwartym, momentami silny wiatr utrudniał poruszanie się i chwilami było zimno jak powiało od Tatr.
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Nas też ostro wywiało na czerwonym. Na szczęście na szczycie Radziechowej las nas nieco osłonił. Dalej, w stronę Wielkiego Rogacza już wiatr zelżał. Beskidu Sądeckiego w ogóle nie znamy, ale po tych dwóch dniach wiemy, że warto się tam zapuścić na dłużej 😉 Pozdrawiamy!
@NiezwykleMiejscawPolsce
@NiezwykleMiejscawPolsce 3 ай бұрын
Barania jak zwykle piękna, szkoda, że wieża widokowa zamknięta... Pozdrawiam serdecznie!
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Oj szkoda. Miejmy nadzieję, że szybko ją wyremontują, lub postawią nową. Pozdrawiamy👋
@NiezwykleMiejscawPolsce
@NiezwykleMiejscawPolsce 3 ай бұрын
Jeden z moich ulubionych szczytów, zawsze zaglądam przy okazji do Beskidzkiego Pivowarka w Ostravicach 😉
Nie byliśmy, ale przy okazji zajrzymy 😉 Dzięki za podpowiedź 🙂
@olekolas7765
@olekolas7765 3 ай бұрын
Witam, fajna relecja ! Mam pytanie gdzie zaparkowaliscie samochód??
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Witaj, samochód zostawiliśmy pod dworcem PKP w Soli. Linia była wtedy w remoncie i nikt tam nie stał poza nami 😉 Pozdrawiamy 👋
@dobrzenamrazem 3 ай бұрын
Kolejny bardzo fajny film z kolejnej pięknej góry. Haluszki narobiły smaku 🙂 Pozdrawiamy
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Haluszki były całkiem smaczne, ale pod Ostrym (niedaleko) lepiej karmią 😉 Pozdrawiamy 😊
@dobrzenamrazem 3 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki dzięki za podpowiedź.
@WeekendJanusza
@WeekendJanusza 3 ай бұрын
Przyjemna góra na wędrówkę. Udanej niedzieli! :)
Dzięki i wzajemnie 😊 Góra bardzo przyjemna i niezwykle widokowa ❤️
Elegancko Wam to wyszło 😍👍 gratuluję 😍👍
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Dzięki, fajnie się wędrowało i bardzo przyjemny szlak, mimo błota przy powrocie 😉 Pozdrawiamy 👋
@Moscizwysokosci 3 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki to są właśnie uroki gór 😍 Ale mam na to patent! Zdradzić wam?
No jasne! 😊
@Moscizwysokosci 3 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki Dron ułatwia chodzenie po górach! Wiele niedostępnych miejsc staje się dostępnych 😊 No i nie ma problemów z błotem 😂 Pozdrawiam serdecznie 😊👍
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
@@Moscizwysokosci 🤣 Początkowo uznaliśmy, że dron jest niepotrzebny, bo człowiek idąc szlakiem i tak nie zobaczy tego co widać z drona. Z czasem polubiliśmy jednak ujęcia robione dronem i są chyba dobrym uzupełnieniem do filmów. Póki co mamy inne inwestycje i dron jest niestety gdzieś poniżej połowy listy. Może jak kanał się bardziej rozwinie to wskoczy kilka oczek wyżej. Zobaczymy jak to się potoczy 😉
@pedro_balsas 3 ай бұрын
I znowu fajna klimatyczna produkcja.Ta niedziela na Czantorii też bardzo wietrzna była.Trasa bardzo pomysłowa,tylko kopiuj-wklej.Pozdrawiamy i oczywiście czekamy na następne fajne pomysły wedrówkowe❤
Co to za drożdżówki że dają Wam taki power?💪❤
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Dzięki! Wiało mocno tego dnia, a prognozy były na 3 m/s. Drożdżówki jedyne słuszne, drożdżowe ze słodką posypką 😉 Pozdrawiamy
@MsApacz 3 ай бұрын
Z wielką ciekawością obejrzałem tą Waszą pętelkę. Kiedyś ją planowałem, a ostatecznie ruszyliśmy z żoną z Malenovic, to było 1 stycznia i ludzi było baaardzo dużo. Właśnie wtedy jeden, jedyny raz przydałyby się rączki. Szlak, droga był to ubity na lód śnieg. Kilka wywrotek było 😅 kolejna wizyta na Łysej nie prędko 😉 więc cieszy widok nieznanego szlaku. Fajny film! Ciekawe gdzież to byliście na majówce? 🙂
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Dzięki! Szlak bardzo przyjemny, nawet końcowe 3 km na szczyt, dosyć strome, jakoś szybko minęły. Widoki ze szczytu piękne jak zawsze 😉 Myśleliśmy żeby ruszyć jak Wy, ale padło w końcu na Krasną. Majówka aktywnie, ale ominęliśmy góry. Rowery poszły w ruch i nawet biwak się udał, ale to już bez kamery. Pozdrawiamy ❤️
@MsApacz 3 ай бұрын
@@zielnikowewedrowki my widoki mieliśmy dopiero pod szczytem, więc Wasza wersja ciekawsza bo więcej widoków.
@janprzewoznik3497 3 ай бұрын
Znakomity film ! Brawo .
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Dziękujemy Janku ❤️ Mamy nadzieję, że u Ciebie wszystko dobrze 😌 Trzymaj się Ciepło ❤️
@dobrzenamrazem 3 ай бұрын
Ale mieliście cudną pogodę, widoki super razem z zachodem słońca. Dawno tam nie byliśmy i fajnie się oglądało. Dla nas bardzo sentymentalnie bo mieliśmy przywilej prowadzić Bacówkę na Krawcowym Wierchu pod nieobecność ówczesnych właścicieli latem 1991 roku przez 1,5 miesiąca. Wspomnienia wróciły. Dziękujemy i pozdrawiamy
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Cieszymy się, że wspomnienia wróciły ❤️ Fantastyczne wspomnienia! Pogoda była cudowna, tak jak i cały spędzony tam czas. Jest to miejsce, w które chętnie się wraca. Pozdrawiamy ❤️
@@zielnikowewedrowki Zdecydowanie tak.
Super materiał, piękne zdjęcia i fajna opowieść. Macie wielkie szczęście do pogody :-) Mamy nadzieję, że lody Wam smakowały 🙂 Pozdrawiamy
@zielnikowewedrowki 3 ай бұрын
Dzięki ❤️ Pogoda nam sprzyja tak jak dobre humory 😉 Lody trafiliśmy przy zaporze, były pyszne 😋 Pozdrawiamy!